abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 september 2017 @ 21:57:35 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173573613
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 21:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, wat heeft die knakker er nou over te zeggen.
Oh, jij weer. De Elzies van de F1-topics.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173573635
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik weet niet wat gezegd hebben, maar als ze de schuld bij Verstappen leggen voor de actie met Magnussen dan zijn ze niet goed wijs. Het was niet eens fout als die voor de volle 100% voor Magnussen ging rijden, hij was er al voorbij.
Nee Doornbos vond dat Max te gretig was bij Massa en Coronel vond dat Max onnodig veel naar rechts ging bij Magnussen.
pi_173573643
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 21:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zit je nog te wachten op zondag 18:00?
;)

Ben wel benieuwd of er nog nieuws komt.
pi_173573659
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 21:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh, jij weer. De Elzies van de F1-topics.
Sterk argument weer.
  zondag 3 september 2017 @ 21:58:54 #80
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173573662
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Ze liggen beiden gelijk op de apex dus is er geen schuldige aan te wijzen.

Hoewel Max voor lag bij het insturen is dat (blijkbaar) niet het criterium. Dat is wie er voor ligt op de apex.

Had Max voor gelegen was Massa fout en omgekeerd. Deze redenering werd afgelopen vrijdag nog door Whiting gebruikt in de rijdersbriefing om aan te geven waarom Magnussen wel bestraft is en Alonso niet voor het van de baan dwingen van je tegenstander.
Dus, als coureur A voor het aanremmen 30 meter voor zou liggen en coureur B veel te laat zou aanremmen maar wel tegelijkertijd de apex passeren maar door de hoge snelheid zijn wagen niet op de baan kan houden, is er niemand fout?
Je mag de ander dus als rembuffer gebruiken zolang je maar op tijd de apex pakt?
pi_173573688
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Nee Doornbos vond dat Max te gretig was bij Massa en Coronel vond dat Max onnodig veel naar rechts ging bij Magnussen.
En beiden vonden dat hij te snel instuurde bij Grosjean.
  zondag 3 september 2017 @ 22:00:25 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173573705
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

;)

Ben wel benieuwd of er nog nieuws komt.
Waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173573711
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef CrashO het volgende:
OP heeft weer zijn feestlift gehad in aanloop naar Singapore :7
_O_ _O_
  zondag 3 september 2017 @ 22:00:50 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173573714
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus, als coureur A voor het aanremmen 30 meter voor zou liggen en coureur B veel te laat zou aanremmen maar wel tegelijkertijd de apex passeren maar door de hoge snelheid zijn wagen niet op de baan kan houden, is er niemand fout?
Je mag de ander dus als rembuffer gebruiken zolang je maar op tijd de apex pakt?
Het slaat helemaal nergens op inderdaad.

'Recht op de bocht', ga toch weg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173573738
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En beiden vonden dat hij te snel instuurde bij Grosjean.
Tja, denk dat Max wel klaar is met dit seizoen. Frustratie begint toch toe te nemen nu. (ben er zelf ook wel klaar mee :') )
  zondag 3 september 2017 @ 22:04:01 #86
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173573792
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Staat je goed, die roze Max bril!

De drie situaties die jij noemt zijn gewoonweg niet vergelijkbaar met elkaar.
In de vergelijking van die drie situaties komt jouw standpunt niet goed naar voren: dat is iets anders.

En uiteraard wordt er weer iets geroepen over een "roze Max bril" als je mening niet negatief is over Max. :')
pi_173573815
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus, als coureur A voor het aanremmen 30 meter voor zou liggen en coureur B veel te laat zou aanremmen maar wel tegelijkertijd de apex passeren maar door de hoge snelheid zijn wagen niet op de baan kan houden, is er niemand fout?
Je mag de ander dus als rembuffer gebruiken zolang je maar op tijd de apex pakt?
In dit geval is niet te zien of coureur A er 30m voor zat. Maar dat maakt ook helemaal niet uit want coureur B heeft wel zijn wagen op de baan gehouden en coureur A niet als rembuffer gebruikt.
  zondag 3 september 2017 @ 22:06:52 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173573839
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:04 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de vergelijking van die drie situaties komt jouw standpunt niet goed naar voren: dat is iets anders.

En uiteraard wordt er weer iets geroepen over een "roze Max bril" als je mening niet negatief is over Max. :')
F1 / [F1 Algemeen] 2017 Formula1 GP's #587 racetime
Post 290 (kan niet quoten uit een gesloten topic)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173573850
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik weet niet wat gezegd hebben, maar als ze de schuld bij Verstappen leggen voor de actie met Magnussen dan zijn ze niet goed wijs. Het was niet eens fout als die voor de volle 100% voor Magnussen ging rijden, hij was er al voorbij.
wat is voorbij? 60% of 100% of 120%?
pi_173573856
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

F1 / [F1 Algemeen] 2017 Formula1 GP's #587 racetime
Post 290 (kan niet quoten uit een gesloten topic)
wel waar:

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

8)7

Ik denk soms wel eens dat men zich hier, en op andere NL F1-sites, in alle bochten zit te wringen die mogelijk zijn om toch maar enige kritiek op Max te kunnen hebben. Want anders ben je een "fanboy" 8)7
En dat slaat m.i. geregeld door. Waar men een actie bij een andere coureur volkomen normaal en gerechtvaardigd zou vinden doet men nu zijn best om kritiekpunten te vinden.
Bizar.. :{
  zondag 3 september 2017 @ 22:08:18 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173573866
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat is voorbij? 60% of 100% of 120%?
Je hebt het niet gezien?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173573869
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Tja, denk dat Max wel klaar is met dit seizoen. Frustratie begint toch toe te nemen nu. (ben er zelf ook wel klaar mee :') )
Dat lijkt mij niet erg professioneel.

Overigens zie je het ook bij Alonso. Erger nog, waar Verstappen terecht zegt dat of de ander wel of geen straf krijgt voor hem geen reet uitmaakt, daar bleef zo'n Alonso zeiken over een te lage straf. Als hij volgend jaar geen F1 wil rijden is hij in ieder geval op de goede weg.

En Verstappen kan zich beter concentreren op optimaal presteren in de resterende wedstrijden.
  zondag 3 september 2017 @ 22:08:41 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173573875
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:07 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

wel waar:

[..]

Ik niet.
Maar dank :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 3 september 2017 @ 22:08:42 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173573876
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

In dit geval is niet te zien of coureur A er 30m voor zat. Maar dat maakt ook helemaal niet uit want coureur B heeft wel zijn wagen op de baan gehouden en coureur A niet als rembuffer gebruikt.
Ik schets ook maar een voorbeeld.
Want zolang je maar op tijd de apex pakt, valt je niks te verwijten?
pi_173573879
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 22:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom?
Is toch spannend. Ook als het nieuws is dat het zo blijft.
  zondag 3 september 2017 @ 22:10:00 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173573893
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Is toch spannend. Ook als het nieuws is dat het zo blijft.
Maar waar wacht je dan op? Er is niets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173573909
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar waar wacht je dan op? Er is niets.
STR Honda.
pi_173573911
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:04 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de vergelijking van die drie situaties komt jouw standpunt niet goed naar voren: dat is iets anders.

En uiteraard wordt er weer iets geroepen over een "roze Max bril" als je mening niet negatief is over Max. :')
Om die van vandaag maar eens te vergelijken: ruimte geven door Massa houdt in positie kado doen. Terwijl ik dus uitdrukkelijk aangaf dat bij Grosjean ruimte geven geen nadelige gevolgen had: hij zat er ruim voor.
pi_173573952
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:07 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

wel waar:

[..]

Waarom wordt steeds de situatie met Magnussen aangehaald als ik het over Grosjean heb???
pi_173573972
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet erg professioneel.

Overigens zie je het ook bij Alonso. Erger nog, waar Verstappen terecht zegt dat of de ander wel of geen straf krijgt voor hem geen reet uitmaakt, daar bleef zo'n Alonso zeiken over een te lage straf. Als hij volgend jaar geen F1 wil rijden is hij in ieder geval op de goede weg.

En Verstappen kan zich beter concentreren op optimaal presteren in de resterende wedstrijden.
Maar ja, blijft de vraag: wat is een risico en wat is geen risico? Die definitie blijft maar vaag bij racen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')