Moet ik Britta Roeske er ook naast zetten dan? Die vond jij toch leujk?quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig is de RBR PR-god vooralsnog nog steeds weg
Die zet hij in de nieuwe OP.quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig is de RBR PR-god vooralsnog nog steeds weg
Neuh, niet nodigquote:Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Moet ik Britta Roeske er ook naast zetten dan? Die vond jij toch leujk?
[ afbeelding ]
Is het gezien de kararkteristieken van de 3 auto's niet voordehandliggender dat op de traagste banen RBR tussen Ferrari en Mercedes kan gaan zitten en niet tussen Mercedes en Ferrari op de snellere banen?quote:Op zondag 3 september 2017 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al zei ik hoop het maar ik heb m'n twijfels wat Singapore betreft, ik verwacht juist dat Ferrari achterom moet kijken naar RBR ipv Mercedes.
Misschien kunnen ze het nu wel niet aan?quote:Op zondag 3 september 2017 18:40 schreef Fer het volgende:
Ik snap Renault niet, ze leveren nu 4 units aan 3 teams. Maar voor volgend jaar 3 units aan 4 teams leveren vinden ze teveel.
Dat is inderdaad vaag en nog maar de vraag wat McLaren nu hiermee (op denkt te) opschiet(en), als deze deal doorgaat. Enige winst zou voor hen zijn als RBR dus naar Honda gaat en Renault net zoveel aandacht aan McLaren kan besteden als zij afgelopen jaren aan RBR hebben gedaan.. En dat was/is al vrij slecht te noemen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:40 schreef Fer het volgende:
Ik snap Renault niet, ze leveren nu 4 units aan 3 teams. Maar voor volgend jaar 3 units aan 4 teams leveren vinden ze teveel.
Vind en vond ik inderdaad ook. Zei ook al meteen, had het risico niet moeten nemen. De move was niet verkeerd, maar wel risicovol. Kan je uiteindelijk veel meer kosten dan 1 plaats.quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef Sjemmert het volgende:
Vond het ook een onnodig risico van Max om er nog net voor te duiken voor het aanremmen. Was ook gewoon niet nodig. Hij deed niks fout hoor maar je weet dat het ook slecht kan aflopen. En wat won hij ermee ? 2-3 tienden door een wat betere lijn te nemen ? Ter verdediging was het al niet meer nodig hij had hem al.
Elk team heeft vanuit Renault een tich aantal engineers rondrennen bij dat team. Dus van drie naar vier teams volgend jaar mag dan wel hetzelfde aantal motoren zijn omdat ze terug gaan naar drie units. Maar het is toch een forse stijging in het aantal personeel wat nodig is.quote:Op zondag 3 september 2017 18:40 schreef Fer het volgende:
Ik snap Renault niet, ze leveren nu 4 units aan 3 teams. Maar voor volgend jaar 3 units aan 4 teams leveren vinden ze teveel.
Dat is wel te zien aan de kwaliteit ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:34 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Elk team heeft vanuit Renault een tich aantal engineers rondrennen bij dat team. Dus van drie naar vier teams volgend jaar mag dan wel hetzelfde aantal motoren zijn omdat ze terug gaan naar drie units. Maar het is toch een forse stijging in het aantal personeel wat nodig is.
Waarschijnlijk hebben ze nieteens zoveel geschikte engineers op het moment
Bedankt Hans!quote:Op zondag 3 september 2017 20:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Leuke race om te kijken, onverwacht goed resultaat van Ocon, Stroll en Ricciardo.
Hamilton was oppermachtig, eigenlijk altijd als hij vanaf de startpositie van start gaat.
Een matige wedstrijd vooral van Raikkonen en Max.
Nee klopt.quote:Op zondag 3 september 2017 20:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet wei dat dit soort races niet bevordelijk is voor Max' zijn carrière
Jomanda?quote:Op zondag 3 september 2017 20:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet wei dat dit soort races niet bevordelijk is voor Max' zijn carrière
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 03-09-2017 om 20:46:49 Mclaren zegt over 7 dagen de Renault deal rond te hebben en te openbaren Geeft zo Torro Rosso en Honda nog wat xtra tijd lijkt t reageer retweet
Potverdorie wat een open deuren, vervolgens sluit je af met een portie zwets.quote:Op zondag 3 september 2017 20:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Leuke race om te kijken, onverwacht goed resultaat van Ocon, Stroll en Ricciardo.
Hamilton was oppermachtig, eigenlijk altijd als hij vanaf de startpositie van start gaat.
Een matige wedstrijd vooral van Raikkonen en Max.
Eens! Max reed echt top. Eén klein momentje (of het nou zijn eigen schuld was of die van Massa) verneukt zijn race en hij knokt nog zo terug. Gewoon knap, beetje scorebordjournalistiek om hem af te zeiken omdat hij tiende werd.quote:Op zondag 3 september 2017 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Potverdorie wat een open deuren, vervolgens sluit je af met een portie zwets.
Max rijdt gewoon een puike race, goede inhaalactie op Massa, tuurlijk met risico. Maar ja, het is formule 1. Vervolgens ligt hij ruimschoots laatste en zonder safetycar en een pitstop meer dan de rest, weet hij toch nog een WK punt binnen te hengelen.
Ik vond de actie op Massa wel gewoon legit, pakte alleen verrot uit. Je race wordt iig wel verneukt door 1 actie.quote:Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik beoordeel op het geheel, in plaats van enkele acties, dan is het gewoon niet zo best. De Red Bull was vandaag erg sterk en dat zie je aan Ricciardo.
Max daarentegen heeft gewoon niet slim gereden. Die actie bij Massa was gewoonweg onnodig en het is al opvallend vaak goed gegaan, nu gaat het fout. Bij Grosjean had hij wederom lek kunnen rijden en ook daar was het onnodig.
Onder de streep dus matig en vandaag was Ricciardo overduidelijk de betere van de twee.
Jij denkt niet dat hij iets later alsnog voorbij was gekomen? Die Williams liep voor geen meter op Monza!quote:Op zondag 3 september 2017 21:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik vond de actie op Massa wel gewoon legit, pakte alleen verrot uit. Je race wordt iig wel verneukt door 1 actie.
Of die onnodig was of niet? Joost mag het weten.
Geen idee nee, hij had de volgende ronde DRS gehad dat is de enige variabele die hem eventueel had geholpen, maar dat is geen zekerheid. Dit had net zo goed met een DRS overtake kunnen gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij iets later alsnog voorbij was gekomen? Die Williams liep voor geen meter op Monza!
Nog immer geen PR-godquote:Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef CrashO het volgende:
OP heeft weer zijn feestlift gehad in aanloop naar Singapore
+1quote:Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef CrashO het volgende:
OP heeft weer zijn feestlift gehad in aanloop naar Singapore
Ik vind het echt bijzonder dat jij serieus niet denkt dat hij er echt wel langs was gekomen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen idee nee, hij had de volgende ronde DRS gehad dat is de enige variabele die hem eventueel had geholpen, maar dat is geen zekerheid. Dit had net zo goed met een DRS overtake kunnen gebeuren.
Feit is dat Massa bewust diep ging:
[ afbeelding ]
Tis gebeurd en je moet binnen een split second een beslissing nemen.
Over de drempels gaan was waarschijnlijk ook niet zo goed voor de vloer geweest...
Echt jammer dat er verder geen goede beelden zijn. Het enige fragment dat er is, is van na het afremmen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen idee nee, hij had de volgende ronde DRS gehad dat is de enige variabele die hem eventueel had geholpen, maar dat is geen zekerheid. Dit had net zo goed met een DRS overtake kunnen gebeuren.
Feit is dat Massa bewust diep ging:
[ afbeelding ]
Tis gebeurd en je moet binnen een split second een beslissing nemen.
Over de drempels gaan was waarschijnlijk ook niet zo goed voor de vloer geweest...
Ik ben een tijdje geleden bijna met 130 in de zijkant (dus niet raak ) van een andere auto gereden op de snelweg. Die kerel werd helemaal hysterisch en ging me nog achterna ook, terwijl hij gvd fout zat. Ja ik zocht het randje op... neem ik dan ook het risico of volg ik gewoon de regels op? Bij hogere snelheden is het gewoon kut met peren als het verkeerd gaat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het echt bijzonder dat jij serieus niet denkt dat hij er echt wel langs was gekomen.
Maar goed, het was risico en het liep fout af. En dan lijkt mij dat toch echt liggen aan degene die het risico nam.
Omdat je het lief vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Hij is sowieso fout, want je mag nooit laten opfokken door andere weggebruikersquote:Op zondag 3 september 2017 21:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden bijna met 130 in de zijkant (dus niet raak ) van een andere auto gereden op de snelweg. Die kerel werd helemaal hysterisch en ging me nog achterna ook, terwijl hij gvd fout zat. Ja ik zocht het randje op... neem ik dan ook het risico of volg ik gewoon de regels op? Bij hogere snelheden is het gewoon kut met peren als het verkeerd gaat.
Mjaquote:Op zondag 3 september 2017 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Echt jammer dat er verder geen goede beelden zijn. Het enige fragment dat er is, is van na het afremmen.
Wanneer ga je bij de FIA werken?quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja
Dit is het aanrijden vanaf Max, in slomo (0.25 speed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Massa tikt met zijn rechterkant praktisch de bocht rechts aan, om daarna volledig door te steken naar links, terwijl ze gewoon bumper aan bumper zitten
Hoe is dit relevant voor de discussie?quote:Op zondag 3 september 2017 21:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden bijna met 130 in de zijkant (dus niet raak ) van een andere auto gereden op de snelweg. Die kerel werd helemaal hysterisch en ging me nog achterna ook, terwijl hij gvd fout zat. Ja ik zocht het randje op... neem ik dan ook het risico of volg ik gewoon de regels op? Bij hogere snelheden is het gewoon kut met peren als het verkeerd gaat.
Daar kijk ik niet eens meer van op. Enige jammere was dat hij z'n fout niet inzagquote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij is sowieso fout, want je mag nooit laten opfokken door andere weggebruikers
Wat is de definitie van risico nemen? Nam Massa het risico of Max?quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant voor de discussie?
Als ik hun falende tijdsregistraties dit weekend zag kunnen ze me iig gebruiken (ben programmeur)quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wanneer ga je bij de FIA werken?
Wat Massa vandaag allemaal gedaan heeft is niet relevant voor de beoordeling van Max.quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat is de definitie van risico nemen? Nam Massa het risico of Max?
Grosjean remt veel te laat, blokkeert en geeft Max een ram. En dat is natuurlijk de schuld van .... Max!quote:Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Max daarentegen heeft gewoon niet slim gereden. Die actie bij Massa was gewoonweg onnodig en het is al opvallend vaak goed gegaan, nu gaat het fout. Bij Grosjean had hij wederom lek kunnen rijden en ook daar was het onnodig.
Niet goed bezig CrashO.quote:Op zondag 3 september 2017 21:05 schreef CrashO het volgende:
OP heeft weer zijn feestlift gehad in aanloop naar Singapore
Tjah Max had Vettel (een tijd terug) ook voor moeten laten (terwijl hij er al voor zat) etc etc.quote:Op zondag 3 september 2017 21:34 schreef YourCaptor het volgende:
Ja het slaat een beetje de andere kant op.
Hij weet dat Grosjean er zit. Redelijk vreemd om dan zo scherp in te sturen. Je kan ook meer ruimte geven. Ook dan blijf je ruim voor.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grosjean remt veel te laat, blokkeert en geeft Max een ram. En dat is natuurlijk de schuld van .... Max!
Dit shot toont perfect aan wie er fout is. Kijk hoe die auto van Massa staat en hoe de rijlijn is. Totaal geen intentie om de chicane op een normale wijze aan te snijden. Maar puur en alleen Max geen ruimte geven.quote:Op zondag 3 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen idee nee, hij had de volgende ronde DRS gehad dat is de enige variabele die hem eventueel had geholpen, maar dat is geen zekerheid. Dit had net zo goed met een DRS overtake kunnen gebeuren.
Feit is dat Massa bewust diep ging:
[ afbeelding ]
Tis gebeurd en je moet binnen een split second een beslissing nemen.
Over de drempels gaan was waarschijnlijk ook niet zo goed voor de vloer geweest...
Coronel en Doornbos zijn nu ineens ook anti-Verstappen trollen?quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef Blik het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat je niks positiefs meer over Max mag zeggen...
Het Massa-incident is best een discussie waard, maar dat er serieus mensen zijn die de schuld willen geven aan Max voor de incidenten met Grosjean en Magnussen is gewoon bespottelijk. Grosjean verremt zich en Magnussen vergeet uberhaupt te remmen, en in beide gevallen is Max er al ruimschoots voorbij.
Het schijnt zo te zijn dat wanneer je je auto voor een andere gooit je heel veel downforce verliest.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef Blik het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat je niks positiefs meer over Max mag zeggen...
Het Massa-incident is best een discussie waard, maar dat er serieus mensen zijn die de schuld willen geven aan Max voor de incidenten met Grosjean en Magnussen is gewoon bespottelijk. Grosjean verremt zich en Magnussen vergeet uberhaupt te remmen, en in beide gevallen is Max er al ruimschoots voorbij.
Hij hoeft geen ruimte te geven. Hij mag blokken. Het is racen, geen verkeer.quote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit shot toont perfect aan wie er fout is. Kijk hoe die auto van Massa staat en hoe de rijlijn is. Totaal geen intentie om de chicane op een normale wijze aan te snijden. Maar puur en alleen Max geen ruimte geven.
Hoeft hij ook niet. Max verdedigd zelf ook wel eens op deze manier. Silverstone nog bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit shot toont perfect aan wie er fout is. Kijk hoe die auto van Massa staat en hoe de rijlijn is. Totaal geen intentie om de chicane op een normale wijze aan te snijden. Maar puur en alleen Max geen ruimte geven.
Ik weet niet wat gezegd hebben, maar als ze de schuld bij Verstappen leggen voor de actie met Magnussen dan zijn ze niet goed wijs. Het was niet eens fout als die voor de volle 100% voor Magnussen ging rijden, hij was er al voorbij.quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Coronel en Doornbos zijn nu ineens ook anti-Verstappen trollen?
Meer ruimte geven zoals ook Massa kon bij zijn incident met Max? Uiteraard kan je altijd meer ruimte geven. Je kunt zelfs niet meer aan de race deelnemen om de andere coureurs meer ruimte te geven.quote:Op zondag 3 september 2017 21:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij weet dat Grosjean er zit. Redelijk vreemd om dan zo scherp in te sturen. Je kan ook meer ruimte geven. Ook dan blijf je ruim voor.
Ik vind ook niet dat alles bestraft moet worden wat er aan battles "verkeerd" gaat. Gewoon laten racen. Maar niet steeds Max wel bestraffen in gelijksoortige situaties.quote:Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij hoeft geen ruimte te geven. Hij mag blokken. Het is racen, geen verkeer.
Zo werkt het niet. Ze liggen beiden gelijk op de apex dus is er geen schuldige aan te wijzen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit shot toont perfect aan wie er fout is. Kijk hoe die auto van Massa staat en hoe de rijlijn is. Totaal geen intentie om de chicane op een normale wijze aan te snijden. Maar puur en alleen Max geen ruimte geven.
Ze hebben niet gezegd dat het fout was. Alleen dat get risicovol was en Max ook de bocht zonder naar rechts gaan gehaald zou hebben.quote:Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gezegd hebben, maar als ze de schuld bij Verstappen leggen voor de actie met Magnussen dan zijn ze niet goed wijs. Het was niet eens fout als die voor de volle 100% voor Magnussen ging rijden, hij was er al voorbij.
Precies dit.quote:Op zondag 3 september 2017 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Ze liggen beiden gelijk op de apex dus is er geen schuldige aan te wijzen.
Hoewel Max voor lag bij het insturen is dat (blijkbaar) niet het criterium. Dat is wie er voor ligt op de apex.
Had Max voor gelegen was Massa fout en omgekeerd. Deze redenering werd afgelopen vrijdag nog door Whiting gebruikt in de rijdersbriefing om aan te geven waarom Magnussen wel bestraft is en Alonso niet voor het van de baan dwingen van je tegenstander.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben niet gezegd dat het fout was. Alleen dat get risicovol was en Max ook de bocht zonder naar rechts gaan gehaald zou hebben.
Grosjean.quote:Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gezegd hebben, maar als ze de schuld bij Verstappen leggen voor de actie met Magnussen dan zijn ze niet goed wijs. Het was niet eens fout als die voor de volle 100% voor Magnussen ging rijden, hij was er al voorbij.
En dat is dus complete onzin. Bah .quote:Op zondag 3 september 2017 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals Charlie Whiting vrijdag zei, als je op de apex ervoor ligt, heb je recht op de bocht.
En dat magquote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit shot toont perfect aan wie er fout is. Kijk hoe die auto van Massa staat en hoe de rijlijn is. Totaal geen intentie om de chicane op een normale wijze aan te snijden. Maar puur en alleen Max geen ruimte geven.
Staat je goed, die roze Max bril!quote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Meer ruimte geven zoals ook Massa kon bij zijn incident met Max? Uiteraard kan je altijd meer ruimte geven. Je kunt zelfs niet meer aan de race deelnemen om de andere coureurs meer ruimte te geven.
Sorry hoor, maar het is me niet duidelijk waarom men op zoek gaat naar redenen om dat incident met Grosjean Max te kunnen verwijten. Het is me trouwens ook nog steeds niet duidelijk waarom Grosjean niet gestraft is voor zijn rol erin. Bij het incident met Ricciardo 2 races geleden lag het er minder dik op en toen werd Max wel gestraft. Dit was veel duidelijker en Grosjean komt er mee weg. Heel raar.
In welke gelijksoortige situatie is Max bestraft?quote:Op zondag 3 september 2017 21:46 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat alles bestraft moet worden wat er aan battles "verkeerd" gaat. Gewoon laten racen. Maar niet steeds Max wel bestraffen in gelijksoortige situaties.
Nee dat is racen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin. Bah .
Zit je nog te wachten op zondag 18:00?quote:
Ja, wat heeft die knakker er nou over te zeggen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin. Bah .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |