En je hebt nog wel zo'n teringhekel aan Italiëquote:Op zondag 3 september 2017 12:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ik kreeg nog Peroni aangeboden (2 van de groepsfoto zijn italianen). Ik kon echt niet meer.
Heb ik ook, daarom zat ik al vol met andere vloeibare zooi.quote:Op zondag 3 september 2017 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n teringhekel aan Italië
Zou die paal al ingezeten zijn door Kaas vannacht?quote:Op zondag 3 september 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
Hier een groen amsterdammertje voor Ryon:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 september 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou die paal al ingezeten zijn door Kaas vannacht?
De wereld en media gereduceerd tot de essentie, kijk, daar ben je nou filosoof voor!quote:Op zondag 3 september 2017 12:11 schreef Friek_ het volgende:
De Groene Amsterdammer.
Al meerdere dates aan overgehouden. Wat een topblad.
Yernazquote:Op zondag 3 september 2017 12:13 schreef Friek_ het volgende:
Dit is serieus de beste video ooit op YouTube.
Zit je nu live vanuit de uitzending te twitteren?quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
Tante Sheila pakt weer de spotlight. Opbokken.
Ik mocht mee. Helaas aan de arbeid vandaag. Anders had ik met spandoek in zaal gezeten.quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zit je nu live vanuit de uitzending te twitteren?
Ze praat wel met lekker veel valse lucht. Zou ze dat ook doen als ze achterwaarts in de poes wordt genaaid?quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
Tante Sheila pakt weer de spotlight. Opbokken.
Je kan nog inbreken in de uitzending.quote:Op zondag 3 september 2017 12:17 schreef Ryon het volgende:
Hehe, dat zou trouwens zo gênant zijn dat ik dan hoe dan ook frontpage Geenstijl had gehaald. Gemiste kans.
Koos en Erik komen zometeen langs.quote:Op zondag 3 september 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan nog inbreken in de uitzending.
Met z'n spandoekquote:Op zondag 3 september 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan nog inbreken in de uitzending.
Ja, dat kan dan wel hun intentie zijn, maar ik kan me voorstellen dat anderen minder enthousiast zijn over de recente "vooruitgang" van NK.quote:Op zondag 3 september 2017 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Noko's doen dit alleen maar omdat ze willen dat hun heilstaat ook 2018 haalt.
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wordt het volgend decennium nog wel premier.
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.quote:Op zondag 3 september 2017 12:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.
Ik zet deze voorspelling in hetzelfde rijtje als de voorspellingen van Drugshond over de Europese Unie.quote:Op zondag 3 september 2017 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.
Ik voel een weddenschap aankomen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.
Dat is dom. Want de zetels die D66 en CDA gaan verliezen gaan echt niet allemaal naar de VVD.quote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zet deze voorspelling in hetzelfde rijtje als de voorspellingen van Drugshond over de Europese Unie.
De PvdA is al tientallen keren doodverklaard. Dus ach, dat kan zomaar gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 12:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.
Natuurlijk niet. Daar hebben we het vlaggenschip van de renaissancevloot voor.quote:Op zondag 3 september 2017 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dom. Want de zetels die D66 en CDA gaan verliezen gaan echt niet allemaal naar de VVD.
Ach, grote kans dat er wel weer wat consolidatie komt.quote:Op zondag 3 september 2017 12:45 schreef Tchock het volgende:
De PvdA zal echt wel weer wat terugwinnen maar premier Aboutaleb lijkt me aardig wensdenken.
Ja, de valkuil. Als Sid handig is speelt hij dit nu goed uit.quote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef 99.999 het volgende:
Hoppa! Cultuurmarxisme is een fictief idee en komt van Breivik, de facisten en KKK
Ik mag deze man wel.
Dat heeft niemand.quote:Op zondag 3 september 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat cultuurmarxisme daadwerkelijk inhoudt.
Typische zolderkamerintellectueel. niemand is geïnteresseerd in dat gelul over Gramsci en Lenin.quote:
Die andere kerel vermaakt zich erg goed.quote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef Tem het volgende:
Mooi dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2017 12:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die andere kerel vermaakt zich erg goed.
en terecht, weg met dat surfplank-liberalismequote:Op zondag 3 september 2017 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het neonazistische gezever over het 'avondland' is dus ook al tot de VVD doorgedrongen.
Aboutelib.quote:Op zondag 3 september 2017 12:55 schreef Viltje het volgende:
[..]
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.
Had eens wat van hem gelezen maar dacht eerder dat het een verzuurde zestiger was. Dit is zeer vermakelijkquote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, ik wist niet dat die Sid ZO'N grote mongool was.
Hij heeft een vriendin.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Ah, de 30-jarige alleenstaande man die nog bij zijn ouders woont heeft het over hoe feminisme het traditionele gezin kapot heeft gemaakt
Die ook maar doelde op die kerel van de Groene.quote:Op zondag 3 september 2017 12:55 schreef Viltje het volgende:
[..]
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.
Zegt ook even tussen neus en lippen door dat het gezin kapot wordt gemaakt omdat er minder bevredigende seks is.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Ah, de 30-jarige alleenstaande man die nog bij zijn ouders woont heeft het over hoe feminisme het traditionele gezin kapot heeft gemaakt
Van dat laatste weet ie natuurlijk alles.quote:Op zondag 3 september 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zegt ook even tussen neus en lippen door dat het gezin kapot wordt gemaakt omdat er minder bevredigende seks is.
Hoho, hij heeft een vriendin in Brussel. Reya weet hier meer van.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Geen Albanese, hoop ik voor hem.quote:Op zondag 3 september 2017 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft een vriendin in Brussel. Reya weet hier meer van.
Nee, ze komt uit Malta.quote:
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.quote:Op zondag 3 september 2017 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
... ik ben heel benieuwd wat dat voor figuur is.
Zal wel een goed uurtarief rekenen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
... ik ben heel benieuwd wat dat voor figuur is.
Pics?quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.
Via een contactadvertentie geregeld zeker?quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.
Misschien heeft ze een rare fetisj.quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ze kennen elkaar van de stage. Ik geloof niet dat zij heel erg onder de indruk is van zijn mening over vrouwenrechten en dergelijke.quote:
Er zitten te veel gedachten in zijn hoofd. Zie je wel vaker bij samenzweringsdenken.quote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Sid springt ook echt van onderwerp naar onderwerp. Dan weer nazi's, dan weer pedofielen, dan weer een bordje in de universiteit Utrecht, geen touw aan vast te knopen.
Het begon al niet goed door zijn "dat heb ik in mijn boek uitgelegd" reactie toen Witteman vroeg wat cultuurmarxisme nou eigenlijk is, en het werd daarna niet beter.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Ryon het volgende:
Ohoh.. Ik had hem nog gezegd niet te beginnen over het seksverhaal. Dit loopt niet best af.
Aardige samenvatting, wel.quote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
ALLES HANGT SAMEN EN GROENLINKS BESTAAT UIT CULTUURMARXISTISCHE PEDOFIELEN![]()
Ja, dit ging echt helemaal nergens overquote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Sid springt ook echt van onderwerp naar onderwerp. Dan weer nazi's, dan weer pedofielen, dan weer een bordje in de universiteit Utrecht, geen touw aan vast te knopen.
Ik snapte ook werkelijk waar geen ene bal van zijn betogen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Hier vanmiddag een grote picknick in het stadspark. Altijd wel een mooi evenementje. Lekker relaxed voor de hele familie, wat muziekjes er bij en prima wanneer je je eigen drinken meeneemt.quote:Op zondag 3 september 2017 13:04 schreef Tem het volgende:
Ik ga lekker cultuurmarxistisch dingen doen. Genoeg gelachen.
twitter:dennisroes78 twitterde op zondag 03-09-2017 om 13:07:02In #buitenhof Caspar Thomas in debat met #koefnoen Owen Shumacher in het kostuum van Sid Lukassen over #cultuurmarxisme reageer retweet
Kan je dat wel worden met een dergelijk denkkader?quote:Op zondag 3 september 2017 13:05 schreef Reya het volgende:
Toch wel een gemiste kans. Sid had enigszins mainstream kunnen worden, nu heeft hij zich gewoon weggezet als een idioot.
quote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Tchock het volgende:
twitter:dennisroes78 twitterde op zondag 03-09-2017 om 13:07:02In #buitenhof Caspar Thomas in debat met #koefnoen Owen Shumacher in het kostuum van Sid Lukassen over #cultuurmarxisme reageer retweet
Ja hoor. Moet ie alleen even bij FvD gaan.quote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je dat wel worden met een dergelijk denkkader?
Baudet lukt het best aardig, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je dat wel worden met een dergelijk denkkader?
Maar die legt vooral uit wat hij niet bedoeltquote:Op zondag 3 september 2017 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet lukt het best aardig, bijvoorbeeld.
Baudet is weliswaar ijdel en neigend naar narcisme, maar hij heeft in ieder geval het politieke instinct om te begrijpen dat je eigen gedachten niet altijd even interessant of coherent zijn. Bij Lukkassen is dat besef volledig afwezig.quote:Op zondag 3 september 2017 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar die legt vooral uit wat hij niet bedoelt
Het deed me wat denken aan een autistische knul waar ik eens een discussie mee had. Die sprong ook van de hak op de tak en ging druk gebarenquote:Op zondag 3 september 2017 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet is weliswaar ijdel en neigend naar narcisme, maar hij heeft in ieder geval het politieke instinct om te begrijpen dat je eigen gedachten niet altijd even interessant of coherent zijn. Bij Lukkassen is dat besef volledig afwezig.
Vraag me af wanneer dat weer van het toneel verdwijnt. Dat trucje is even leuk, maar net zo snel weer uitgewerkt is mijn inschatting.quote:Op zondag 3 september 2017 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet lukt het best aardig, bijvoorbeeld.
Het lijkt me echt vervelend als je oprecht gelooft dat alles wat je niet aanstaat het gevolg is van een complot van de linkse elite. Eigenlijk al het onheil sinds de jaren '60 schrijft hij daar aan toe, ik zou gek worden in het dagelijks leven denk ik.quote:Op zondag 3 september 2017 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet is weliswaar ijdel en neigend naar narcisme, maar hij heeft in ieder geval het politieke instinct om te begrijpen dat je eigen gedachten niet altijd even interessant of coherent zijn. Bij Lukkassen is dat besef volledig afwezig.
Net als de PVV.quote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer dat weer van het toneel verdwijnt. Dat trucje is even leuk, maar net zo snel weer uitgewerkt is mijn inschatting.
Universitair lector Radboud Universiteit in geschiedfilosofie en de filosovie van de managementwetenschappenquote:Op zondag 3 september 2017 13:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Waar geeft hij eigenlijk les? Je zal maar zo'n figuur als docent hebben.
Je meent tquote:Op zondag 3 september 2017 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Universitair lector Radboud Universiteit in geschiedfilosofie en de filosovie van de managementwetenschappen
Filosovie dus, zie https://www.linkedin.com/in/sid-lukkassen-a0831747/
Ik denk dat hij zelf een beschouwing gaat schrijven. Staat vanmiddag waarschijnlijk op Facebook.quote:Op zondag 3 september 2017 13:21 schreef LelijKnap het volgende:
Krijgen we straks eigenlijk nog een 'billijke reconstructie' van wat besproken is, Ryon?
Die zullen ook wel dwangmatig een rechts geluid willen laten horen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Universitair lector Radboud Universiteit in geschiedfilosofie en de filosovie van de managementwetenschappen
Veel abstract en vaag gebabbel.quote:Op zondag 3 september 2017 13:21 schreef LelijKnap het volgende:
Krijgen we straks eigenlijk nog een 'billijke reconstructie' van wat besproken is, Ryon?
Huh, ik had altijd het idee dat Nimma zo'n links bolwerk was. En dat zeg ik als Nijmegenaarquote:Op zondag 3 september 2017 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen slechte dingen op universiteiten zijn de schuld van links.quote:Op zondag 3 september 2017 13:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Huh, ik had altijd het idee dat Nimma zo'n links bolwerk was.
De onzinstudies als filosofie en dergelijke worden daar in het leven gehouden door de conservatieve tak van het Nederlandse katholicisme.quote:Op zondag 3 september 2017 13:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Huh, ik had altijd het idee dat Nimma zo'n links bolwerk was.
Nou, wordt het dan maar eens tijd om het Erasmusgebouw te bezetten tot er verandering in komt.quote:Op zondag 3 september 2017 13:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
De onzinstudies als filosofie en dergelijke worden daar in het leven gehouden door de conservatieve tak van het Nederlandse katholicisme.
Tsja, als je bij je ouders in Duiven woont is Nijmegen nou eenmaal makkelijk te bereizen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Huh, ik had altijd het idee dat Nimma zo'n links bolwerk was. En dat zeg ik als Nijmegenaar
Zit er pas net in. Vind het tot dusver nog wel meevallen...quote:Op zondag 3 september 2017 13:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Veel abstract en vaag gebabbel.
In zijn kern zei Lukassen... het is allemaal de schuld van links en die zijn bepaald door de communisten.
Klassiek anti-communisme....
Tsja, Roemenië een oerconservatief land. En alle jongeren verhuizen naar andere EU-landen, dus het wordt er ook niet beter op.quote:Op zondag 3 september 2017 13:37 schreef zakjapannertje het volgende:
om de verwarring compleet te maken: Roemeense cultuurmarxisten willen homorechten tegengaan https://nos.nl/artikel/21(...)elijk-voorkomen.html
twitter:timversnel twitterde op zondag 03-09-2017 om 13:12:36Vergis u niet: Baudet is gewoon een knappere en eloquentere versie van Lukkassen. reageer retweet
twitter:timversnel twitterde op zondag 03-09-2017 om 12:58:50Ik ken ze gelukkig niet. Vraag me af wat deze jongeman in onze partij te zoeken heeft. https://t.co/INRz8gIVH7 reageer retweet
quote:Intrigerende discussie over cultuurmarxisme bij Buitenhof. Sterk optreden van Casper Thomas. Sid Lukassen is natuurlijk een beetje de rechtse fringe. Iedereen doet wat lacherig over zijn verhaal.
Maar laten we niet vergeten dat er meer mainstream varianten van die conservatieve analyse van '68 zijn. Herman Vuijsje's boek Correct en H.J. Schoo's De Verwarde Natie vertellen een zeer vergelijkbaar verhaal (de counterculture die de instituties overneemt en het denken domineert) en vonden breed ingang in Nederland. Het heeft ons huidige denken sterk bepaald. Sid Lukassen, Thierry Baudet en Paul Cliteur met hun verhaal over cultuurmarxisme vertegenwoordigen een radicalisering van die conservatieve analyse, maar de theorie komt absoluut niet uit het niets.
Uhoh, Ryon moet aan de bak.quote:Op zondag 3 september 2017 13:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:timversnel twitterde op zondag 03-09-2017 om 13:12:36Vergis u niet: Baudet is gewoon een knappere en eloquentere versie van Lukkassen. reageer retweet
twitter:timversnel twitterde op zondag 03-09-2017 om 12:58:50Ik ken ze gelukkig niet. Vraag me af wat deze jongeman in onze partij te zoeken heeft. https://t.co/INRz8gIVH7 reageer retweet
Niet echt. Sid is al lid van FVD. De vraag is of Baudet nu gaat reageren of niet.quote:
Maar Tim Versnel vraagt zich af wat Sid bij de VVD te zoeken heeft.quote:Op zondag 3 september 2017 13:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet echt. Sid is al lid van FVD. De vraag is of Baudet nu gaat reageren of niet.
www.cultuurmarxisten.nl/wordlidquote:Op zondag 3 september 2017 13:51 schreef Puddington het volgende:
Cultuurmarxisme is gewoon een clubje gutmenschen waarbij je sleutelhangers krijgt van Job Cohen en wanneer je iemand lid maakt je op een date mag met Jesse Klaver of Anne-Fleur Dekker.
twitter:bastiaanrij twitterde op zondag 03-09-2017 om 12:34:56Er zitten gewoon twintig PvdA-zetels aan tafel bij #Buitenhof #Aboutaleb reageer retweet
Hiddema heeft vast wat uit te leggen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:53 schreef Bluesdude het volgende:
Ter extreme zijde is er de opvatting dat rassenvermenging en cultuurvermenging een middel is van cultuurmarxisten, met als doel het blanke ras of de Europese beschaving vernietigen.
Hiddema is dus een cultuurmarxist in the closet ?
[ afbeelding ]
Deze pose is best wel verdacht..... een aanval op de westerse christelijke familywaarden
In weze zegt Hiddema precies datgene wat men met meer zekerheid ging denken na de holocaust en de rassenstrijd in de USA (55-70)
Dat werd toen ook al als links gezien, maar toch wel omarmd door gematigd rechts .... En nu is er dus dat complot van de Frankfurter Schule ontdekt.
ahhhhh klar !quote:Op zondag 3 september 2017 13:51 schreef Puddington het volgende:
Cultuurmarxisme is gewoon een clubje gutmenschen waarbij je sleutelhangers krijgt van Job Cohen en wanneer je iemand lid maakt je op een date mag met Jesse Klaver of Anne-Fleur Dekker.
Mooi!twitter:wol twitterde op zondag 03-09-2017 om 11:26:21En dan wil je ook nog weten dat we het vanavond om 20:15 op NOS.nl livestreamen, met minuut vertraging want onderti… https://t.co/RFNXWjUWHI reageer retweet
Bingo.quote:Op zondag 3 september 2017 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhhhh klar !
Cultuurmarxisme is een nieuwe term voor 'linkse kerk'
Ja, maar dan wel met een 'Joods' tintje.quote:Op zondag 3 september 2017 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhhhh klar !
Cultuurmarxisme is een nieuwe term voor 'linkse kerk'
Hiddema geeft het Islamgeloof de schuld voor het verbieden van gemengde relaties. Hij geeft direkt aan dat Islam en haar geloofsbelijders extremistisch zijn. Hij geeft aan dat grieken spanjaarden wel integreerden. Derhalve kun je hem geen racist noemen. Welke racist promoot interraciale sexquote:Op zondag 3 september 2017 13:53 schreef Bluesdude het volgende:
Ter extreme zijde is er de opvatting dat rassenvermenging en cultuurvermenging een middel is van cultuurmarxisten, met als doel het blanke ras of de Europese beschaving vernietigen.
[ afbeelding ]
Deze pose is best wel verdacht..... een aanval op de westerse christelijke familywaarden
In weze zegt Hiddema precies datgene wat men met meer zekerheid ging denken na de holocaust en de rassenstrijd in de USA (55-70)
Dat werd toen ook al als links gezien, maar toch wel omarmd door gematigd rechts .... En nu is er dus dat complot van de Frankfurter Schule ontdekt.
Is dat niet te veel eer aan een toevallig fenomeen uit de jaren '60?quote:Op zondag 3 september 2017 13:47 schreef Ryon het volgende:
Tot mijn grote verbazing komt de beste analyse tot nu toe van Merijn Oudenampsen:
https://www.facebook.com/dewaremerijn/posts/10214247480448111
[..]
Ah het debat tussen Merkel en Schulz. Dat volg ik toch liever op de ARD.quote:Op zondag 3 september 2017 14:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mooi!twitter:wol twitterde op zondag 03-09-2017 om 11:26:21En dan wil je ook nog weten dat we het vanavond om 20:15 op NOS.nl livestreamen, met minuut vertraging want onderti… https://t.co/RFNXWjUWHI reageer retweet
Gelukkig kan hij voorlopig verder... Ging prima de eerste ronde.quote:Op zondag 3 september 2017 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Massa reed zijn rechtervoorband kapot.
Veel Nederlanders kunnen niet goed genoeg Duits om het goed te volgen op de ARD.quote:Op zondag 3 september 2017 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah het debat tussen Merkel en Schulz. Dat volg ik toch liever op de ARD.
http://nos.nl/l/2191133
oeps... jij hebt me door.......quote:Op zondag 3 september 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met een 'Joods' tintje.
De complottheorie aangaande de vernietiging van de blanke is niet inherent een onderdeel van cultureel-marxisme. De blanke is voor het cm in eerste instantie een doelwit omdat deze bovenaan de ongelijkheidspiramide (i.a.w. de westerse cultuur) staat. (Of omgedraaid gesteld; de onderste laag van de slachtoffer-hiërarchie bevolkt). De vernietiging van de blanke is m.a.w. geen doel op zichzelf. De overlap bestaat in zoverre dat er mensen zijn die zowel de vernietiging van de blanke als het cm terugleiden tot een complot van één groepje kwaadwillenden (de jood). Zij zien het omgedraaid: CM als een middel tot de vernietiging van de blanke (het eigenlijke doel).quote:Op zondag 3 september 2017 13:53 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar jij nu op inzet, maar ik had het over het feit dat de Frankfurter Schule bestond uit veel Joodse denkers. Daardoor hangt er om het idee van cultuurmarxisme een walm van antisemitisme.quote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oeps... jij hebt me door.......
Joods overoveroverovergrootmoeder te 1792....
en voor de liefhebbers : islamitische overgrootouders..
maar verder best wel vooral rechtse voorouders .... Dus, zo hopeloos is het niet voor mij.
Die walm van antisemitisme hangt eigenlijk per definitie om extreemrechts.quote:Op zondag 3 september 2017 14:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Geen idee waar jij nu op inzet, maar ik had het over het feit dat de Frankfurter Schule bestond uit veel Joodse denkers. Daardoor hangt er om het idee van cultuurmarxisme een walm van antisemitisme.
Is de pro-Semitische PVV dan niet extreem-rechts?quote:Op zondag 3 september 2017 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die walm van antisemitisme hangt eigenlijk per definitie om extreemrechts.
jaja.. ik haak in op een variant van het CM-complottheorie dat cultuurmarxisme de schuld van joden is. Ik probeer het wat luchtig te houden verderquote:Op zondag 3 september 2017 14:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Geen idee waar jij nu op inzet, maar ik had het over het feit dat de Frankfurter Schule bestond uit veel Joodse denkers. Daardoor hangt er om het idee van cultuurmarxisme een walm van antisemitisme.
Ben benieuwd hoeveel ie er nog kan inhalen.quote:Op zondag 3 september 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij voorlopig verder... Ging prima de eerste ronde.
Oh, oké.quote:Op zondag 3 september 2017 14:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja.. ik haak in op een variant van het CM-complottheorie dat cultuurmarxisme de schuld van joden is. Ik probeer het wat luchtig te houden verder
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt. En dat prosemitisme werd vooral ingegeven door financiële motieven vermoed ik.quote:Op zondag 3 september 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is de pro-Semitische PVV dan niet extreem-rechts?
Uiteraard niet. Want cultureel marxisme bestaat niet.quote:Op zondag 3 september 2017 14:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De complottheorie aangaande de vernietiging van de blanke is niet inherent een onderdeel van cultureel-marxisme.
Ja, je omschrijft een variant van cm-complotdenken. Dit is de racistische variant.quote:De blanke is voor het cm in eerste instantie een doelwit omdat deze bovenaan de ongelijkheidspiramide (i.a.w. de westerse cultuur) staat.
De invloed van de babyboomers op de instituties is juist net het punt van het hele cultuurmarxistisch verhaal dat wel hout snijdt. Wat Merijn - terecht - opmerkt is dat het vanaf dat punt flink is gaan radicaliseren.quote:Op zondag 3 september 2017 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat niet te veel eer aan een toevallig fenomeen uit de jaren '60?
Lekke band gereden door knullige actie met Massa. Nu rijdt hij helemaal achteraan met een straatlengte achterstand.quote:
Nee, je snapt het niet. Deze variant is juist niet de racistische. Ten minste, alleen in zoverre dat een onderscheid gemaakt wordt, maar niet in de zin zoals de andere dat is. De blanke had in die theorie net zo goed elke andere groep kunnen zijn. Het racistische motief zit 'm in de tweede die ik aankaart, waarbij de verdenking hoort dat het CM ingezet wordt als middel om specifiek de blanke te vernietigen.quote:Op zondag 3 september 2017 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Want cultureel marxisme bestaat niet.
[..]
Ja, je omschrijft een variant van cm-complotdenken. Dit is de racistische variant.
Niet zoveel hout wbt CM zelf. De veranderingen in de moraal na de oorlog 39-45 moet je verklaren uit de samenleving zelf...en het groot aantal jongeren die opgroeiden in die tijd katalyseerde dat veranderende denken.quote:Op zondag 3 september 2017 14:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
De invloed van de babyboomers op de instituties is juist net het punt van het hele cultuurmarxistisch verhaal dat wel hout snijdt. Wat Merijn - terecht - opmerkt is dat het vanaf dat punt flink is gaan radicaliseren.
De white genocide theorie die extreemrechtse luitjes koppelen aan CM is racisme.quote:Op zondag 3 september 2017 14:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Deze variant is juist niet de racistische. Ten minste, alleen in zoverre dat een onderscheid gemaakt wordt, maar niet in de zin zoals de andere dat is. De blanke had in die theorie net zo goed elke andere groep kunnen zijn. Het racistische motief zit 'm in de tweede die ik aankaart, waarbij de verdenking hoort dat het CM ingezet wordt als middel om specifiek de blanke te vernietigen.
Omdat ze zichzelf erkennen als een (ras)groep of omdat ze de jood aanwijzen?quote:Op zondag 3 september 2017 14:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De white genocide theorie die extreemrechtse luitjes koppelen aan CM is racisme.
Omdat racisten roepen dat er een plan is tot genocide van blanke mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 14:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf erkennen als een (ras)groep of omdat ze de jood aanwijzen?
Wordt je racist door dat te roepen of kan je dat alleen roepen als je al racist bent?quote:Op zondag 3 september 2017 14:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat racisten roepen dat er een plan is tot genocide van blanke mensen.
Dat wordt ook geroepen zonder naar joden te verwijzen. ( wat je wel zag op filmpjes van Charlotteville, waar testosteronbommen riepen: jews will not replace us )
Ze lijken redelijk unaniem te kiezen voor het affakkelen van de NPO (en Witteman).quote:Op zondag 3 september 2017 15:18 schreef Ryon het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)dat-doet-ie-zelf-al/
Ai.. Zelfs Geenstijl weet even niet wat ze met de hele situatie bij Buitenhof aanmoeten.
Omdat het een complottheorie is ontworpen door racisten en die blijven dat roepen.quote:Op zondag 3 september 2017 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt je racist door dat te roepen of kan je dat alleen roepen als je al racist bent?
Die Lukassen begon al in zijn eerste 30 seconden spreektijd met reclame te maken voor zijn boek.quote:Op zondag 3 september 2017 15:18 schreef Ryon het volgende:
Ai.. Zelfs Geenstijl weet even niet wat ze met de hele situatie bij Buitenhof aanmoeten.
Geenstijl kan enkel nog als een rabiate hond tieren en schelden.quote:Op zondag 3 september 2017 15:18 schreef Ryon het volgende:
Goh, verassend.quote:Op zondag 3 september 2017 15:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk unaniem te kiezen voor het affakkelen van de NPO (en Witteman).
Zal ik doen.quote:Op zondag 3 september 2017 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
hoi schatjens.
Kunnen jullie nog even duimen voor me?
Ik ga nergens van uit, maar we weet, wie weet![]()
Vrijdaggesprekken met maandag uitkomst zouden ze echt moeten verbieden
Gelukkig heeft Donald Trump wel kinderen. De superieure genen blijven toch bestaan, mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 15:53 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Assange de opdracht hebben gekregen West-Europa te destabiliseren door mee te doen aan verspreiding van deze diarree?
Schimmig clubje wel opeens dat WikiLeaks, ook met die Clinton verhalen.
Wikileaks is tegenwoordig gewoon een onderdeel van de Russische FSB, dat was toch al algemeen bekend?quote:Op zondag 3 september 2017 15:53 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Assange de opdracht hebben gekregen West-Europa te destabiliseren door mee te doen aan verspreiding van deze diarree?
Schimmig clubje wel opeens dat WikiLeaks, ook met die Clinton verhalen.
Ik wou net zeggen, wij dragen per saldo meer bij aan de economie dan zij die tijd verliezen aan het opvoeden van een kind waarvan je nog maar moet afwachten of het ooit rendabel gaat worden.quote:
Correct, er wordt wel gezegd dat dat komt door de uitgebreide regeling voor ouderschapsverlof en kinderopvang.quote:Op zondag 3 september 2017 16:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kijk ik nu scheef of heeft Zweden gewoon één van de hoogste geboortecijfers? Opvallend voor het meest feministische land.
Frankrijk en Ierland hebben de hoogste geboortecijfers volgens die sheet. Maar nog steeds onder de 2.0, dus ook daar is immigratie nodig om de bevolking op peil te houden.quote:Op zondag 3 september 2017 16:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kijk ik nu scheef of heeft Zweden gewoon één van de hoogste geboortecijfers? Opvallend voor het meest feministische land.
Het is net alsof sociaal-economische factoren meer invloed hebben op geboortecijfers dan onzin als cultuurmarxisme of feminisering.quote:Op zondag 3 september 2017 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, er wordt wel gezegd dat dat komt door de uitgebreide regeling voor ouderschapsverlof en kinderopvang.
Naaah, dat kan niet.quote:Op zondag 3 september 2017 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is net alsof sociaal-economische factoren meer invloed hebben op geboortecijfers dan onzin als cultuurmarxisme of feminisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |