En je hebt nog wel zo'n teringhekel aan Italiëquote:Op zondag 3 september 2017 12:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ik kreeg nog Peroni aangeboden (2 van de groepsfoto zijn italianen). Ik kon echt niet meer.
Heb ik ook, daarom zat ik al vol met andere vloeibare zooi.quote:Op zondag 3 september 2017 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n teringhekel aan Italië
Zou die paal al ingezeten zijn door Kaas vannacht?quote:Op zondag 3 september 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
Hier een groen amsterdammertje voor Ryon:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 september 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou die paal al ingezeten zijn door Kaas vannacht?
De wereld en media gereduceerd tot de essentie, kijk, daar ben je nou filosoof voor!quote:Op zondag 3 september 2017 12:11 schreef Friek_ het volgende:
De Groene Amsterdammer.
Al meerdere dates aan overgehouden. Wat een topblad.
Yernazquote:Op zondag 3 september 2017 12:13 schreef Friek_ het volgende:
Dit is serieus de beste video ooit op YouTube.
Zit je nu live vanuit de uitzending te twitteren?quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
Tante Sheila pakt weer de spotlight. Opbokken.
Ik mocht mee. Helaas aan de arbeid vandaag. Anders had ik met spandoek in zaal gezeten.quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zit je nu live vanuit de uitzending te twitteren?
Ze praat wel met lekker veel valse lucht. Zou ze dat ook doen als ze achterwaarts in de poes wordt genaaid?quote:Op zondag 3 september 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
Tante Sheila pakt weer de spotlight. Opbokken.
Je kan nog inbreken in de uitzending.quote:Op zondag 3 september 2017 12:17 schreef Ryon het volgende:
Hehe, dat zou trouwens zo gênant zijn dat ik dan hoe dan ook frontpage Geenstijl had gehaald. Gemiste kans.
Koos en Erik komen zometeen langs.quote:Op zondag 3 september 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan nog inbreken in de uitzending.
Met z'n spandoekquote:Op zondag 3 september 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan nog inbreken in de uitzending.
Ja, dat kan dan wel hun intentie zijn, maar ik kan me voorstellen dat anderen minder enthousiast zijn over de recente "vooruitgang" van NK.quote:Op zondag 3 september 2017 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Noko's doen dit alleen maar omdat ze willen dat hun heilstaat ook 2018 haalt.
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wordt het volgend decennium nog wel premier.
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.quote:Op zondag 3 september 2017 12:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.
Ik zet deze voorspelling in hetzelfde rijtje als de voorspellingen van Drugshond over de Europese Unie.quote:Op zondag 3 september 2017 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.
Ik voel een weddenschap aankomen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al bij de volgende parlementsverkiezingen, let maar op.
Dat is dom. Want de zetels die D66 en CDA gaan verliezen gaan echt niet allemaal naar de VVD.quote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zet deze voorspelling in hetzelfde rijtje als de voorspellingen van Drugshond over de Europese Unie.
De PvdA is al tientallen keren doodverklaard. Dus ach, dat kan zomaar gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 12:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, alsof de PvdA ooit nog boven de negen zetels uitgaat komen.
Natuurlijk niet. Daar hebben we het vlaggenschip van de renaissancevloot voor.quote:Op zondag 3 september 2017 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dom. Want de zetels die D66 en CDA gaan verliezen gaan echt niet allemaal naar de VVD.
Ach, grote kans dat er wel weer wat consolidatie komt.quote:Op zondag 3 september 2017 12:45 schreef Tchock het volgende:
De PvdA zal echt wel weer wat terugwinnen maar premier Aboutaleb lijkt me aardig wensdenken.
Ja, de valkuil. Als Sid handig is speelt hij dit nu goed uit.quote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef 99.999 het volgende:
Hoppa! Cultuurmarxisme is een fictief idee en komt van Breivik, de facisten en KKK
Ik mag deze man wel.
Dat heeft niemand.quote:Op zondag 3 september 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat cultuurmarxisme daadwerkelijk inhoudt.
Typische zolderkamerintellectueel. niemand is geïnteresseerd in dat gelul over Gramsci en Lenin.quote:
Die andere kerel vermaakt zich erg goed.quote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef Tem het volgende:
Mooi dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2017 12:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die andere kerel vermaakt zich erg goed.
en terecht, weg met dat surfplank-liberalismequote:Op zondag 3 september 2017 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het neonazistische gezever over het 'avondland' is dus ook al tot de VVD doorgedrongen.
Aboutelib.quote:Op zondag 3 september 2017 12:55 schreef Viltje het volgende:
[..]
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.
Had eens wat van hem gelezen maar dacht eerder dat het een verzuurde zestiger was. Dit is zeer vermakelijkquote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, ik wist niet dat die Sid ZO'N grote mongool was.
Hij heeft een vriendin.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Ah, de 30-jarige alleenstaande man die nog bij zijn ouders woont heeft het over hoe feminisme het traditionele gezin kapot heeft gemaakt
Die ook maar doelde op die kerel van de Groene.quote:Op zondag 3 september 2017 12:55 schreef Viltje het volgende:
[..]
Aboutaleb? Die zit echt te genieten, volgens mij.
Zegt ook even tussen neus en lippen door dat het gezin kapot wordt gemaakt omdat er minder bevredigende seks is.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Ah, de 30-jarige alleenstaande man die nog bij zijn ouders woont heeft het over hoe feminisme het traditionele gezin kapot heeft gemaakt
Van dat laatste weet ie natuurlijk alles.quote:Op zondag 3 september 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zegt ook even tussen neus en lippen door dat het gezin kapot wordt gemaakt omdat er minder bevredigende seks is.
Hoho, hij heeft een vriendin in Brussel. Reya weet hier meer van.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef remlof het volgende:
Geen Albanese, hoop ik voor hem.quote:Op zondag 3 september 2017 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft een vriendin in Brussel. Reya weet hier meer van.
Nee, ze komt uit Malta.quote:
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.quote:Op zondag 3 september 2017 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
... ik ben heel benieuwd wat dat voor figuur is.
Zal wel een goed uurtarief rekenen.quote:Op zondag 3 september 2017 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
... ik ben heel benieuwd wat dat voor figuur is.
Pics?quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.
Via een contactadvertentie geregeld zeker?quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heel aardige, best knappe chick met een erg goede baan ergens hoog in de boom in Brussel.
Misschien heeft ze een rare fetisj.quote:Op zondag 3 september 2017 13:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ze kennen elkaar van de stage. Ik geloof niet dat zij heel erg onder de indruk is van zijn mening over vrouwenrechten en dergelijke.quote:
Er zitten te veel gedachten in zijn hoofd. Zie je wel vaker bij samenzweringsdenken.quote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Sid springt ook echt van onderwerp naar onderwerp. Dan weer nazi's, dan weer pedofielen, dan weer een bordje in de universiteit Utrecht, geen touw aan vast te knopen.
Het begon al niet goed door zijn "dat heb ik in mijn boek uitgelegd" reactie toen Witteman vroeg wat cultuurmarxisme nou eigenlijk is, en het werd daarna niet beter.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Ryon het volgende:
Ohoh.. Ik had hem nog gezegd niet te beginnen over het seksverhaal. Dit loopt niet best af.
Aardige samenvatting, wel.quote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
ALLES HANGT SAMEN EN GROENLINKS BESTAAT UIT CULTUURMARXISTISCHE PEDOFIELEN![]()
Ja, dit ging echt helemaal nergens overquote:Op zondag 3 september 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Sid springt ook echt van onderwerp naar onderwerp. Dan weer nazi's, dan weer pedofielen, dan weer een bordje in de universiteit Utrecht, geen touw aan vast te knopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |