Het gezonde verstand van onder een glazen stulp opvoeden zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Opvoedde. En heeft niks met heilige boontjes te maken, maar met gezond verstand.
Veel plezier bij de tandarts.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gezonde verstand van onder een glazen stulp opvoeden zeker.
Geen last van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel plezier bij de tandarts.
Stolp.
En het heeft....quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Opvoedde. En heeft niks met heilige boontjes te maken, maar met gezond verstand.
Och laat die taalnazi's maar. Ze snappen niet eens wat ik bedoel.quote:
En dat kan niet aan je uitlegkwaliteiten liggen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Och laat die taalnazi's maar. Ze snappen niet eens wat ik bedoel.
Een ouder die zijn kind energiedrank laat drinken is gewoon achterlijk bezig. Dan snap je er echt niks van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Bepaal jij dat. Zolang er geen jeugdzorg aan te pas komt valt het mee. Dus een ouder die zijn kind energiedrank laat drinken al is dat met mate is niet capabel? Kan zijn kinderen niet opvoeden?
Je hebt ook ouders die het achterlijk vinden om hun kind in een boom te laten klimmen en een biertje te laten drinken op zeer jonge leeftijd. Uiteindelijk zullen ze volwassen worden en de meeste ondanks het energiedrankje of andere ongezonde zaken die ze met mate genuttigd hebben toch functioneren. En misschien nog wel beter als de kinderen die ze alles verboden hebben en onder een stulp och het moet stolp zijn hebben opgevoed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouder die zijn kind energiedrank laat drinken is gewoon achterlijk bezig. Dan snap je er echt niks van.
Wordt het wel beter van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeft niet, slaat terug op de gequote post.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je hebt ook ouders die het achterlijk vinden om hun kind in een boom te laten klimmen en een biertje te laten drinken op zeer jonge leeftijd. Uiteindelijk zullen ze volwassen worden en de meeste ondanks het energiedrankje of andere ongezonde zaken die ze met mate genuttigd hebben toch functioneren. En misschien nog wel beter als de kinderen die ze alles verboden hebben en onder een stulp och het moet stolp zijn hebben opgevoed.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouder die zijn kind energiedrank laat drinken is gewoon achterlijk bezig. Dan snap je er echt niks van.
Dat snap ik. Kinderen moeten kunnen spelen en door vallen en opstaan leren leven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je hebt ook ouders die het achterlijk vinden om hun kind in een boom te laten klimmen en een biertje te laten drinken op zeer jonge leeftijd. Uiteindelijk zullen ze volwassen worden en de meeste ondanks het energiedrankje of andere ongezonde zaken die ze met mate genuttigd hebben toch functioneren. En misschien nog wel beter als de kinderen die ze alles verboden hebben en onder een stulp och het moet stolp zijn hebben opgevoed.
Iets steeds meegeven is iets anders dan laten drinken en proberen en met mate nuttigen. Het gaat mij te ver wanneer ik een kind die rommel laat drinken ik niet een kind zou kunnen opvoeden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik. Kinderen moeten kunnen spelen en door vallen en opstaan leren leven.
Maar om kinderen energiedrank mee te geven naar school (onder de 12) dan ben je gewoon dom bezig.
Even kijken of taalnazi mootie nu ook aanslaat...quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:37 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dapper van de school om een halt toe te roepen aan het ongezonde eten en drinken voor de kleins pauze,
Toen ik nog in het onderwijs zat begon het. Af en toe had een kind iets bij zich. Liga of zo. Toe werden het paakjes drinken, vervolgens broden en drinken tot complete lunchpakketten ( voor 10.00 uur).
Voor een groeiend aantal,kinderen bleek dit het ontbijt te zijn.
Vreemd fenomeen dat overdreven eten en drinken om 10.00 uur.
Als kind hadden we hooguit schoolmelk en eten deed gewoon in lunchtijd.
Waarom zou je überhaupt een kind dat laten drinken. Als ouder moet je daar gewoon niet aan beginnen. Gewoon verbieden die rotzooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Iets steeds meegeven is iets anders dan laten drinken en proberen en met mate nuttigen. Het gaat mij te ver wanneer ik een kind die rommel laat drinken ik niet een kind zou kunnen opvoeden.
En anders ik wel ...quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even kijken of taalnazi mootie nu ook aanslaat...
Hoewel het nog wel redelijk te volgen is, weet ik niet wat "paakjes" zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:37 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het dapper van de school om een halt toe te roepen aan het ongezonde eten en drinken voor de kleins pauze,
Toen ik nog in het onderwijs zat begon het. Af en toe had een kind iets bij zich. Liga of zo. Toe werden het paakjes drinken, vervolgens broden en drinken tot complete lunchpakketten ( voor 10.00 uur).
Voor een groeiend aantal,kinderen bleek dit het ontbijt te zijn.
Vreemd fenomeen dat overdreven eten en drinken om 10.00 uur.
Als kind hadden we hooguit schoolmelk en eten deed gewoon in lunchtijd.
kinderachtig, als je eens een a wegdenktquote:Op zondag 3 september 2017 00:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoewel het nog wel redelijk te volgen is, weet ik niet wat "paakjes" zijn.
De eerst "a" of de tweede "a"? Is namelijk van grote invloed op de uitspraak.quote:Op zondag 3 september 2017 00:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
kinderachtig, als je eens een a wegdenkt
Best sneu dat je niet kan bedenken wat er staatquote:Op zondag 3 september 2017 00:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoewel het nog wel redelijk te volgen is, weet ik niet wat "paakjes" zijn.
Ben je al klaaaaar met tellen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Best sneu dat je niet kan bedenken wat er staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |