Ik ben wat verwend wat dat betreft, opgegroeid in een nieuwbouwwijk in Velp-Zuid, tussen de IJssel met haar talloze bunkers op de oevers, die toen nog open waren, en de Posbank in.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in de gemiddelde Vinex-wijk behoorlijk je best doen, geen bos in de buurt namelijk.
En verder ook niet heel veel plek om te spelen.
Wij speelden vroeger trouwens in de bunkers langs het valleikanaal, die zijn tegenwoordig vast afgesloten
Ja, vond het wel een leuk inkijkje in de gang van zaken daar destijds. De persoonlijke driftbuien van Pablo de pinguïn waren niet echt helemaal mijn ding, maar verder wel vermakelijk. Nu ze zich op het professionelere Cali-kartel gaan focussen hoop ik op wat meer corruptie, politieke machtsspelletjes enzo.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
En wist niet dat ze 90 jaar terug al haatpaleizen bouwden in Nederland
https://flic.kr/p/TkEN3t
Zuidelijk Nederland staat er vol mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
En wist niet dat ze 90 jaar terug al haatpaleizen bouwden in Nederland
https://flic.kr/p/TkEN3t
Ik dus in Drenthe, in het midden van niks, een eigen weiland om te spelen en de buurjongen had een boerderij, dus wij zaten in de hooischuur en reden met de Renault 4 van zijn vader achteruit de sloot inquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben wat verwend wat dat betreft, opgegroeid in een nieuwbouwwijk in Velp-Zuid, tussen de IJssel met haar talloze bunkers op de oevers, die toen nog open waren, en de Posbank in.
Ook schaatstochten van tientallen kilometers op de bevroren overstroomde uiterwaarden maken 's winters was gaaf.
Ah, dan kan ik mijn slag slaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thieme gaat scheiden http://www.telegraaf.nl/b(...)hieme_voorbij__.html
Ga je het christelijke deel van de PvdD mobiliseren met een campagne over het belang van het huwelijk om zo het leiderschap over te nemen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik mijn slag slaan.
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt) zijn echt raar. Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef remlof het volgende:
Lees dit artikel uit De Groene Amsterdammer: Alleen maar witte mensen
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20170824-1_12_1
Over hoe racisme mainstream wordt onder de vleugels van alt.right. Eng.
Hm, niet echt wat ik in mijn hoofd had. Maar als de gelegenheid zich aandient..quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je het christelijke deel van de PvdD mobiliseren met een campagne over het belang van het huwelijk om zo het leiderschap over te nemen?
In dit kader:quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt). Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.
Kwaliteit wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
POL is weer een paar bullshit-topics rijker.
Onbegrijpelijk vind ik dat echt. Iedereen in Amerika is ofwel zelf immigrant of afstammeling van immigrant* en dan ga je prediken dat nieuwkomers slecht zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt). Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.
Het historisch besef is redelijk ver te zoeken bij de gemiddelde Amerikaan. De geschiedenis begint zo ongeveer rond 1774.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk vind ik dat echt. Iedereen in Amerika is ofwel zelf immigrant of afstammeling van immigrant* en dan ga je prediken dat nieuwkomers slecht zijn.Hoe kun je die hypocrisie zelf niet zien?
* muv de oorspronkelijke bewoners uiteraard (+- 3 miljoen mensen).
En eindigde toen de segregatie werd afgeschaft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het historisch besef is redelijk ver te zoeken bij de gemiddelde Amerikaan. De geschiedenis begint zo ongeveer rond 1774.
In zekere zin waar, want de meeste oorspronkelijke bewoners waren toen al bezweken aan ziektes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:17 schreef 99.999 het volgende:
De blanke Amerikanen troffen een leeg land. Je wou toch niet beweren dat die inboorlingen voor mens door kunnen gaan?
Dit geven we een kans? Serieus ja?quote:Er zijn wel feminazi's die een verkeerde vorm van zogenaamde "vrouwenliberatie" praktiseren. Die praktisatie werd geactiveerd nadat hitler de Joden vervolgde. Toen kwamen er opeens corruptie verspreiders binnen die de Joodse ideologie (lees: een soort humanisme) van gelijkheid veranderde om er verkeerde dingen mee te doen. De gevolgen daarvan zien we nu op veel plekken, zoals onze maatschappij en economie.
Wat is dat voor een idioot gezwets?quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit geven we een kans? Serieus ja?
Dit zeggen nationalistische Turken ook altijd over Istanbul, omdat Byzantium in verval was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:26 schreef LelijKnap het volgende:
Neuh, de VS is groot geworden dankzij Europeanen.
Ja dat vond ik ook dubieus. Zie eerdere opmerkingen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat Tchock daar onder verstaat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het maar een beetje een gek argument. Wat is eigenlijk "groot geworden" ?
Omdat:quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Arme mannen, die stomme vrouwen domineren de publieke ruimte.quote:Waarom verdienen mannen geen podium om over hun ervaringen en problemen te praten, en waarom zijn er mensen die het ontkennen?
Zijn hele stuk loopt over vd misogynie en het slachtofferdenkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Omdat:
[..]
Arme mannen, die stomme vrouwen domineren de publieke ruimte.
ehhh...twitter:toineheijmans twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 13:28:59Dr. Sid morgen in Buitenhof, mailt hij. Doet ie goed!https://t.co/F5TF0KeBPp reageer retweet
Zou ie net gedumpt zijn?quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn hele stuk loopt over vd misogynie en het slachtofferdenken
Ja, was woensdag al meteen geregeld. Zin in.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
ehhh...twitter:toineheijmans twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 13:28:59Dr. Sid morgen in Buitenhof, mailt hij. Doet ie goed!https://t.co/F5TF0KeBPp reageer retweet
Nee joh, hoort gewoon bij de leeftijd. Hij is 16 of 17 of zo. Dan gieren de hormonen door je lijf maar zijn de meisjes van je eigen leeftijd vooral geïnteresseerd in jongens die net een paar jaar ouder zijn. En dat vinden sommige jongens dan bedreigend voelen of zo.quote:
Sid, de cryptofascist van de VVD.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, was woensdag al meteen geregeld. Zin in.
Pubers met een internetverbinding. Het blijft een drama.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh, hoort gewoon bij de leeftijd. Hij is 16 of 17 of zo. Dan gieren de hormonen door je lijf maar zijn de meisjes van je eigen leeftijd vooral geïnteresseerd in jongens die net een paar jaar ouder zijn. En dat vinden sommige jongens dan bedreigend voelen of zo.
Dan komt het misschien nog goed. Daarbij wil hij vluchten naar tubbieland omdat hij bang is voor de oorlog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh, hoort gewoon bij de leeftijd. Hij is 16 of 17 of zo. Dan gieren de hormonen door je lijf maar zijn de meisjes van je eigen leeftijd vooral geïnteresseerd in jongens die net een paar jaar ouder zijn. En dat vinden sommige jongens dan bedreigend voelen of zo.
Eerlijk gezegd hoop ik dat hij het morgen overleefd. Ik ken die methodes van de slinkse cultureelmarxisten bij de NPO. Het is een val.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Sid, de cryptofascist van de VVD.
Ben benieuwd wanneer ie zich gaat afsplitsen.
Whehe, ik hoop dat ze hem fileren. Met z'n ranzige gedachtengoed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat hij het morgen overleefd. Ik ken die methodes van de slinkse cultureelmarxisten bij de NPO. Het is een val.
Ja want Romeinse cijfers zijn veel makkelijker om mee te rekenen en grote getallen op te schrijvenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Jip141 het volgende:
Oei, de Arabische cijfers gaan eraan mensen.
http://www.politico.eu/ar(...)-of-arabic-numerals/
De NPO is al heel lang best braaf tegen flirten extreem-rechts toch. Wie is de host bij buitenhof ?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, ik hoop dat ze hem fileren. Met z'n ranzige gedachtengoed.
Hihihi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Jip141 het volgende:
Ik hoop niet Marcia Luyten. Liever Wiiteman of Hagens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De NPO is al heel lang best braaf tegen flirten extreem-rechts toch. Wie is de host bij buitenhof ?
Luyten was vorige week, dus ik denk niet dat zij er zal zitten. Ik vind haar wel sterker als interviewer dan Hagens trouwens. Die maakt soms hele malle uitglijders.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop niet Marcia Luyten. Liever Wiiteman of Hagens.
Ik denk dat het wel meevalt. Goede kennis van Sid "Jan van de Beek" en tevens ook TPO columnist was er recentelijk ook nog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De NPO is al heel lang best braaf tegen flirten extreem-rechts toch. Wie is de host bij buitenhof ?
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Jip141 het volgende:
Wat vind jij van de nieuwe BMW CCCXXVi?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
"En de winnende lottonummers zijn... LXXXVIII, LXXIX, XXVII, XCIX, VII"
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Leandra het volgende:
Iemand heeft het nieuws gekeken maar het net niet helemaal goed begrepen....
"Mama, ik zag gisteren op het nieuws een Mini die tegen een restaurant gebotst was.
De kok was gewond geraakt.
En de bestuurder van de Mini wordt vermoord."![]()
Verhoord worden is natuurlijk ook een rare term als je 6 bent
Soort Superbowl, dus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
"En de winnende lottonummers zijn... LXXXVIII, LXXIX, XXVII, XCIX, VII"
Behalve dat ze het daar vorig jaar weer verneukten omdat anders domme Amerikanen niet zouden snappen dat het een lustrumeditie was.quote:
Was nog een hele discussie, want hij wist zeker dat ze "vermoord" hadden gezegd, en ik moest behoorlijk wat uit de kast trekken om "verhoord" uit te leggen, en hem te verzekeren dat je echt niet vermoord wordt omdat je tegen een restaurant botstquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve dat ze het daar vorig jaar weer verneukten omdat anders domme Amerikanen niet zouden snappen dat het een lustrumeditie was.
[ afbeelding ]
Superbowl L is ook wel mal. Maar LI was wel gaaf.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve dat ze het daar vorig jaar weer verneukten omdat anders domme Amerikanen niet zouden snappen dat het een lustrumeditie was.
[ afbeelding ]
Zo knap van de Pats. Beste Super Bowl die ik ooit heb gezien qua spanning.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superbowl L is ook wel mal. Maar LI was wel gaaf.
Ja, geweldig. Brady de held.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo knap van de Pats. Beste Super Bowl die ik ooit heb gezien qua spanning.
Dan ga je toch lekker daar zuur lopen doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef remlof het volgende:
Het Amerikaanse kutsportenforum is verderop.
Dat doe ik juist bij voorkeur hier.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker daar zuur lopen doen.
Ze leggen rustig het spel een paar minuten stil voor reclame dus waarom zou je.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zag laatst dat FOX-sports in de VS gaat experimenteren met 6 seconde durende commercial-onderbrekingen. Zijn die Amerikaanse sporten natuurlijk ook uitermate geschikt voor.
quote:Volgens de Tsjetsjeense autoriteiten bestaan er geen homo's in Tsjetsjenië en kan er dus geen sprake zijn van vervolgingen van homo's.
In plaats van dat die 4 seconde durende actie tot in den treuren herhaald moet worden om de leemtes op te vullen tot de volgende daadwerkelijk verrichte sportieve handelingen, kan er nog wat geld in het laatje worden gebracht door een gedeelte van die herhalingen en analyses te vervangen voor een reclametje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze leggen rustig het spel een paar minuten stil voor reclame dus waarom zou je.
Hoop dat ze dat niet ook bij voetbal gaan doen. Daar vrees ik sowieso een beetje voor, beeldvullende reclames tijdens voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In plaats van dat die 4 seconde durende actie tot in den treuren herhaald moet worden om de leemtes op te vullen tot de volgende daadwerkelijk verrichte sportieve handelingen, kan er nog wat geld in het laatje worden gebracht door een gedeelte van die herhalingen en analyses te vervangen voor een reclametje.
Ik vind die hoogcontrasterende en soms zelfs knipperende boardings al irritant.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat niet ook bij voetbal gaan doen. Daar vrees ik sowieso een beetje voor, beeldvullende reclames tijdens voetbalwedstrijden.
Ik ook. Komen steeds meer videobeelden op te staan die zo hard mogelijk om aandacht schreeuwen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind die hoogcontrasterende en soms zelfs knipperende boardings al irritant.
En die bewegende bal over en weer de hele tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind die hoogcontrasterende en soms zelfs knipperende boardings al irritant.
Lid worden en een half jaar wachten danquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:04 schreef Jip141 het volgende:
https://nos.nl/googleamp/(...)vensbeeindiging.html
Ben dan wel benieuwd welk conserveermiddel dit dan zou zijn..
WD40 denk ik. Dat kan je immers overal voor gebruiken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:04 schreef Jip141 het volgende:
Lid worden en over een half jaartje weet je het.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:04 schreef Jip141 het volgende:
Op zich wel een grappig gegeven natuurlijk, een conserveermiddel dat je einde betekent.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:04 schreef Jip141 het volgende:
Met wat rondzoeken vond ik een geval uit de medische literatuur van een man die zelfmoord pleegde met conserveringsmiddel voor hout (link). Maar dit middel bevat Chroom-6 én Arseen die beide vreselijk giftig zijn. Niet echt een normaal verkrijgbaar goedje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:04 schreef Jip141 het volgende:
Ik denk niet dat dat spul veel in labs gebruikt wordt en makkelijk vrij te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
Ah wacht, ik heb een goede kandidaat: natriumazide (sodium azide). Wordt gebruikt als conserveermiddel maar bijvoorbeeld ook in airbags. 0,7 gram van het goedje - een wit poeder - is dodelijk voor een volwassene. En hoofdpijn is een van de symptomen als je er mee vergiftigd bent.
quote:Sodium azide has caused deaths for decades.[15] It is a severe poison. It may be fatal in contact with skin or if swallowed.[16] Even minute amounts can cause symptoms. The toxicity of this compound is comparable to that of soluble alkali cyanides and the lethal dose for an adult human is about 0.7 grams
Dat denk je verkeerd. Ik kan letterlijk nu een fles bestellenquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat spul veel in labs gebruikt wordt en makkelijk vrij te verkrijgen is.
[..]
Wiskundigen hard aanpakken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
Ah wacht, ik heb een goede kandidaat: natriumazide (sodium azide). Wordt gebruikt als conserveermiddel maar bijvoorbeeld ook in airbags. 0,7 gram van het goedje - een wit poeder - is dodelijk voor een volwassene. En hoofdpijn en coma zijn twee van de symptomen als je er mee vergiftigd bent.
Zo'n vergelijking stond, als ik het me goed herinner, ook in het persberichtje.quote:Azide inhibits cytochrome oxidase by binding irreversibly to the heme cofactor in a process similar to the action of carbon monoxide.
Dat wordt ook op Twitter genoemd in posts met de hashtag #laatstewil.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat spul veel in labs gebruikt wordt en makkelijk vrij te verkrijgen is.
[..]
Inderdaad ja. Dan zet ik hier mijn geld op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vergelijking stond, als ik het me goed herinner, ook in het persberichtje.
Oei.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk je verkeerd. Ik kan letterlijk nu een fles bestellen
http://assinkchemie.nl/panreac/sodium_azide%2C_99%25_ps.html
Hoezo? Er zijn zat middelen waarmee je jezelf om zeep kan helpen, als je echt wil. Een gemiddeld tuincentrum heeft verschillende soorten staan, en als je daar geen zin in hebt trek je een gevlekte scheerling uit de berm.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oei.Daar mogen ze wel eens beter op gaan letten dan.
Hebben ze geen kleinere verpakking voor de suïcidale zuinige Hollander?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk je verkeerd. Ik kan letterlijk nu een fles bestellen
http://assinkchemie.nl/panreac/sodium_azide%2C_99%25_ps.html
Ik las in laboratoria maar ook in voedingsmiddelen. Geloof ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gisteren stond er volgens mij meer informatie in het artikel van de NOS. Het ging over een middel dat veel gebruikt wordt in laboratoria in Nederland. Er stond ook bij waarvoor het gebruikt werd. Maar ik ben vergeten wat er stond.
Dit ja. Zo veel stoffen die we dagelijks gebruiken in de industrie en in huis zijn giftig in niet al te grote doses. Als je twee pakjes paracetamol opeet is dat ook dodelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zat middelen waarmee je jezelf om zeep kan helpen, als je echt wil. Een gemiddeld tuincentrum heeft ze gewoon staan, en als je daar geen zin in hebt trek je een gevlekte scheerling uit de berm.
Idem.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat levert alleen een nare, pijnlijke dood op.
Het gaat mij nog niet zo zeer om zelfmoord. Je kan jezelf ook om zeep helpen met paracetamol. Stoffen die al fataal zijn bij een kleine hoeveelheid op de huid aan iedereen verkopen, vind ik wel eng.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zat middelen waarmee je jezelf om zeep kan helpen, als je echt wil. Een gemiddeld tuincentrum heeft ze gewoon staan, en als je daar geen zin in hebt trek je een gevlekte scheerling uit de berm.
Daarom stelt die man ook dat ze voor meerdere mensen moeten poolenquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze geen kleinere verpakking voor de suïcidale zuinige Hollander?
Joah, volgens mij werken die chemieboeren vrij nauw samen met de inlichtingendiensten. Gekken houd je toch niet zomaar tegen. Je kan ook een vrachtwagentje huren en een paar zakken kunstmest met rode diesel mengen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het gaat mij nog niet zo zeer om zelfmoord. Je kan jezelf ook om zelf helpen met paracetamol. Stoffen die al fataal zijn bij een kleine hoeveelheid op de huid aan iedereen verkopen, vind ik wel eng.
Ik denk dat dat voor dit soort stoffen wel meevalt. Maar stoffen voor een explosief verkrijgen is in Nederland - gelukkig - inderdaad niet makkelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, volgens mij werken die chemieboeren vrij nauw samen met de inlichtingendiensten. Gekken houd je toch niet zomaar tegen. Je kan ook een vrachtwagentje huren en een paar zakken kunstmest met rode diesel mengen.
"We zijn hier vandaag bijeen om de nalatenschap van de heer Wil de Deaut te verdelen, en we beginnen met de pot met nog 99,3 gram sodiumazide..."quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom stelt die man ook dat ze voor meerdere mensen moeten poolen
Wil je rustig zelfmoord plegen, krijg je de AIVD aan de deur.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, volgens mij werken die chemieboeren vrij nauw samen met de inlichtingendiensten. Gekken houd je toch niet zomaar tegen. Je kan ook een vrachtwagentje huren en een paar zakken kunstmest met rode diesel mengen.
"Glaasje water?"quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wil je rustig zelfmoord plegen, krijg je de AIVD aan de deur.
Het vergt wat creativiteit maar met een beetje chemische kennis is het nog altijd niet al te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor dit soort stoffen wel meevalt. Maar stoffen voor een explosief verkrijgen is in Nederland - gelukkig - inderdaad niet makkelijk.
Zelfbeschikking vind ik in deze belangrijker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:
Maar wat vinden jullie van een organisatie die dit onder de aandacht brengt en mensen helpt? Ik vind het maar moeilijk. Enerzijds hebben mensen natuurlijk de vrijheid om met hun leven te doen wat ze willen maar anderzijds help je misschien mensen die het zonder hulp niet hadden willen doen.
Ik heb dit eigenlijk liever dan dat het een taak van de overheid wordt om mensen te 'helpen' die levensmoe zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:
Maar wat vinden jullie van een organisatie die dit onder de aandacht brengt en mensen helpt? Ik vind het maar moeilijk. Enerzijds hebben mensen natuurlijk de vrijheid om met hun leven te doen wat ze willen maar anderzijds help je misschien mensen die het zonder hulp niet hadden willen doen.
* Euribob houdt zich inquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Woon vlak langs de duinen, oorlogje spelen in de bunkers was dagelijkse kost, mooie tijden. Soms vond je nog wel wat leuke nazi spulletjes ook
Het is dat je de link met nazi's zelf legt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Woon vlak langs de duinen, oorlogje spelen in de bunkers was dagelijkse kost, mooie tijden. Soms vond je nog wel wat leuke nazi spulletjes ook
Ik ben bang dat zulke specifiek gerichte instituten mensen al gauw een bepaalde richting opsturen. Daarom vind ik het traject via de arts chiquer. Maar kennelijk bestaat er nog een markt voor zulke specifieke instituten dat ik dat eerder vind pleiten voor het oprekken van de bevoegdheden van de arts omtrent het levenseinde (iemand is niet ziek, maar wilsbekwaam en wil gewoon niet verder -> euthanasie via arts) dan zulke stichtinkjes, verenigingetjes, en coöperatietjes maar gewoon hun gang te laten gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:
Lekker met zo'n Blüt und Ehre-dolk je allochtone klasgenootjes over het schoolplein jagen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
quote:
Wacht maar tot je een SS dolk in je handen houdt, of een mooi boss pak van ze. Kwalitatief goed spul oh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het is dat je de link met nazi's zelf legt.
Daar ben ik het wel mee eens denk ik. Op deze manier is er geen toezicht op en rommelen mensen maar wat aan met internetkennis en gekochte middeltjes. Bovendien krijg je waarschijnlijk een soort suïcidale echokamer vrees ik als je eenmaal lid bent.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zulke specifiek gerichte instituten mensen al gauw een bepaalde richting opsturen. Daarom vind ik het traject via de arts chiquer. Maar kennelijk bestaat er nog een markt voor zulke specifieke instituten dat ik dat eerder vind pleiten voor het oprekken van de bevoegdheden van de arts omtrent het levenseinde (iemand is niet ziek, maar wilsbekwaam en wil gewoon niet verder -> euthanasie via arts) dan zulke stichtinkjes, verenigingetjes, en coöperatietjes maar gewoon hun gang te laten gaan.
Ik kies ervoor om mijn zwijgrecht te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot je een SS dolk in je handen houdt, of een mooi boss pak van ze. Kwalitatief goed spul oh.
Ook wel onhandig dat je nu niets kan wijzigen.quote:
hoezo, laatste weekendje voor uni na lange lange tijd weer begint.quote:
Dit is toch ook wel heel verdrietig hoor.quote:In het overwegend door Rohingya bewoonde noordwesten van Burma zijn de afgelopen dagen ruim 2600 huizen platgebrand. Volgens de overheid zit dezelfde Rohingya-militie die vorige week een militaire post aanviel achter de branden, maar gevluchte Rohingya en mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch zeggen dat regeringstroepen verantwoordelijk zijn.
Een genocide in de maak daar (voor zover daar niet al sprake van was).quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel heel verdrietig hoor.
En dan zijn we straks verbaasd als IS ineens steun krijgt in dat gebied van duizenden moslims.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Trouw:
[..]
Dit is toch ook wel heel verdrietig hoor.
Dan kunnen we weer roepen dat moslims wereldwijd voor ellende zorgen en is de cirkel weer rond.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan zijn we straks verbaasd als IS ineens steun krijgt in dat gebied van duizenden moslims.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer roepen dat moslims wereldwijd voor ellende zorgen en is de cirkel weer rond.
Sowieso iets over de organisatie zeggen en waarom je denkt dat je erbij past, dus ik zou gewoon kontkussen. Hielp bij mij wel altijd in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Moet ik in een mailtje voor een open-sollicitatie al uitgebreid gaan kontkussen over waarom ik specifiek bij die organisatie wil werken of is dat meer iets voor de fase waarin je op gesprek bent uitgenodigd?
Schrijf je geen digitaal briefje?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Moet ik in een mailtje voor een open-sollicitatie al uitgebreid gaan kontkussen over waarom ik specifiek bij die organisatie wil werken of is dat meer iets voor de fase waarin je op gesprek bent uitgenodigd?
Jawel. Maar wil ook niet te lang van stof zijn. Less is more en zo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schrijf je geen digitaal briefje?
1 A4 he.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jawel. Maar wil ook niet te lang van stof zijn. Less is more en zo.
Wie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Van wie moet hij stoppen dan?
Ik zou niet slijmen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jawel. Maar wil ook niet te lang van stof zijn. Less is more en zo.
Heb ik ook gedaan. Even de pagina "medewerkers" doorgekeken en minstens drie gemene opmerkingen over het uiterlijk van de huidige juristen gemaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou niet slijmen.
Wel alvast de vraag beantwoorden waarom jij geschikter bent dan andere kandidaten.
Kijk, goed bezigquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Even de pagina "medewerkers" doorgekeken en minstens drie gemene opmerkingen over het uiterlijk van de huidige juristen gemaakt.
Tja, real life, he? Toch soms wat leuker dan een forum waar de haat er van afdruipt in diverse heerlijke topics.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Goh, zes pagina's in 11 uur tijd. Is wel eens vlotter gegaan.
Hier anderhalve pagina.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Goh, zes pagina's in 11 uur tijd. Is wel eens vlotter gegaan.
Pula bezoeken!quote:
Hey, die kinderen zijn er erg aan toe, hoor, dehydratie dreigt voor ze! Water is voor honden, tenslotte.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb vandaag op FOK! geleerd dat er kinderen zijn die geen water lusten.
Echt, wat de neuk???
In Idiocracy gaven ze de planten niet voor niets Brawndo, dat had tenminste electrolytes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Echt, wat de neuk???
Mooie film, moet 'm weer eens kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In Idiocracy gaven ze de planten niet voor niet Brawndo, dat had tenminste electrolytes.
Film? Is gepromoveerd naar documentaire.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooie film, moet 'm weer eens kijken.
Dat verbaast me niets gezien de huidige zeitgeist.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Film? Is gepromoveerd naar documentaire.
Hehehe, triest maar waar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Film? Is gepromoveerd naar documentaire.
Water is voor honden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Echt, wat de neuk???
Hier gestopt met lezenquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:19 schreef Friek_ het volgende:
Voor wie kickt op specs, mijn nieuwe pc:
1 x Kosten voor assemblage
Ben je zo'n gamer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:19 schreef Friek_ het volgende:
1 x Cooler Master Hyper TX3 EVO, CPU-koeler
1 x Corsair 16 GB DDR3-1333 Kit, Werkgeheugen
1 x XFX Radeon RX 550 2GB Slim Single Slot, Grafische kaart
1 x Samsung 960 EVO, 250 GB SSD
1 x Corsair Carbide Series SPEC-01 Red LED, Tower-behuizing
1 x Corsair CX500, 500 Watt voeding
1 x ASUS DRW-24D5MT, DVD brander
1 x Scythe Slip Stream 500, Case fan
1 x Intel® Dual Band Wireless-AC 3160, Netwerkkaart
1 x AMD FX-6300, 3,5 GHz (4,1 GHz Turbo Boost) socket AM3+ processor
1 x ASUS 970 PRO GAMING/AURA, socket AM3+ moederbord
2TB harde schijf heb ik al.
Friek, waarom de RX 550? Da's toch wel een beetje een minkukel vergeleken bij de rest. En een FX 6300...err...AMD heeft toch best mooie nieuwe CPU's die toch wel wat harder lopenquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:19 schreef Friek_ het volgende:
Hahah watquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef remlof het volgende:
Echt, wat de neuk???
Hmmmm, niet heel bijzonder tochquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:19 schreef Friek_ het volgende:
Ging je ook op je gevoel af bij het samenstellen van je pc?quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
https://www.trouw.nl/same(...)af-te-gaan~a1c7f18d/
Godverdomme, dit is zo'n beetje wat ik mijn leerlingen leer.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ereen-weggelegd.htmlquote:De megagrote baarden zie je ook veel, maar dat is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Je moet dan gezegend zijn met een goede implant en dikke, sterke baardharen. De mannen die dat geluk hebben behandelen dat haar vaak als een bonsaiboompje. Ik kan ook echt jaloers zijn op een echt mooie baard.
Dat dan zeker wel. Maar bij een nog mooiere pc ging het nog verder in de knaken lopen.quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ging je ook op je gevoel af bij het samenstellen van je pc?
En gelijk 50 euro of meer kosten.quote:Op zondag 3 september 2017 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Friek, waarom de RX 550? Da's toch wel een beetje een minkukel vergeleken bij de rest. En een FX 6300...err...AMD heeft toch best mooie nieuwe CPU's die toch wel wat harder lopen
Mag ik vragen hoe veel je er voor betaald hebt?quote:Op zondag 3 september 2017 00:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dan zeker wel. Maar bij een nog mooiere pc ging het nog verder in de knaken lopen.
Ben 1 keer bij een kapperszaak van "de barbier" geweest, volgende dag gelijk weer naar de kapper gegaan, eerste keer in mn leven, maar het zag er dan ook gewoon niet uit.quote:Op zondag 3 september 2017 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
PSA voor alle would-be hipsters hier:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ereen-weggelegd.html
Op gevoel niet gelezen.quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n 700 euro. Is dat te veel?quote:Op zondag 3 september 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe veel je er voor betaald hebt?
Heb je het trouwens echt zelf samengesteld, ik zou dat toch liever door iemand laten doen, dan weet je echt of alle componenten ook optimaal samenwerken etc.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb al ruim 30 jaar hetzelfde kapsel en dezelfde goatee, helpt met de herkenbaarheid, vereist een minimum aan shampoo en kammen en het is goedkoop
Gezien de componenten vind ik het niet goedkoop, nee, maar ik vraag meestal liever wat je gebruiksdoel is en budget, dat is vaak relevanter. Bij deze PC begrijp ik dat nog niet erg goed. Erg veel geheugen, zwakke CPU, zwakke GPU, niet om je af te kraken maar wat doe je er mee of wil je er mee gaan doen?quote:
Komt aardig overeen alleen zit ik op tondeuse standje 1, inclusief de bril, ik heb momenteel nagenoeg hetzelfde modelquote:
Oh dat lijkt me een redelijke prijs, maar allicht hebben de ITers in de SC daar meer verstand van.quote:
Het ligt er ook wel echt sterk aan hoe en waar je hem haalt, van te voren samengesteld in de winkel is het redelijk, maar met wat geluk zet een vriend van je losse onderelen bij elkaar in een case en dan heb je voor 700 wel wat meer kwaliteit.quote:Op zondag 3 september 2017 00:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als non-expert denk ik prima voor 700 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Toch even van tas gewisseldHomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True, maar het gaat ook twee keer zo lang mee.quote:Op zondag 3 september 2017 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor 700 euro? Koop je net een iPad voor.
Ik ga altijd op mijn gevoel af als ik cijfers geef. De leerlingen die waarvan ik denk dat ze goed zijn krijgen een hoog cijfer, degenen die ik inschat als koekenbakkers krijgen een onvoldoende.quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
Zal weinig voldoendes opleveren op het mbo.quote:Op zondag 3 september 2017 01:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ga altijd op mijn gevoel af als ik cijfers geef. De leerlingen die waarvan ik denk dat ze goed zijn krijgen een hoog cijfer, degenen die ik inschat als koekenbakkers krijgen een onvoldoende.
vmbo. En alles is relatief. In een vmbo-kader klas heb je ook slimme leerlingen aangezien de rest er nog minder van snapt.quote:Op zondag 3 september 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal weinig voldoendes opleveren op het mbo.
Ah. Ik noemde laatst iets "vmbo-muziek" en dat werd door de persoon die de muziek kennelijk had aangezet niet gewaardeerd. Vraag me af waar die negatieve connotatie vandaan is gekomen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
vmbo. En alles is relatief. In een vmbo-kader klas heb je ook slimme leerlingen aangezien de rest er nog minder van snapt.
Het vmbo heeft al jaren een slechte reputatie. Het is een van de oorzaken waardoor ouders (vaak vaders) die zichzelf iets te hoog inschatten op hoge poten naar de groep-acht leerkracht gaan om dat advies toch echt aan te passen. Vmbo is voor tokkies en Marokkanen, namelijk.quote:Op zondag 3 september 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah. Ik noemde laatst iets "vmbo-muziek" en dat werd door de persoon die de muziek kennelijk had aangezet niet gewaardeerd. Vraag me af waar die negatieve connotatie vandaan is gekomen.
Kan beide, lijkt me. Maar ik ben geen talendocent.quote:Op zondag 3 september 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Of op had gezet. Zet je muziek aan of op?
Ik denk dat een Wereldoorlog zich tegenwoordig wat lastiger laat definiëren dan in 1914 of 1940.quote:Op zondag 3 september 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)e-op-raket-past.html
Nou, gaan we 2018 halen zonder WO3?
Ik hoop het.quote:Op zondag 3 september 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga mij maar een Kim Jong-un kapsel aan laten meten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat de VS Noord-Korea even van de kaart veegt zodat we tenminste van dit soort nieuwsartikelen af zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Helpt dat tegen stralingsziekte?quote:Op zondag 3 september 2017 02:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga mij maar een Kim Jong-un kapsel aan laten meten.
Daar is het nu een beetje te laat voor. Althans, omdat zonder al te veel collateral damage te doen.quote:Op zondag 3 september 2017 02:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dat de VS Noord-Korea even van de kaart veegt zodat we tenminste van dit soort nieuwsartikelen af zijn.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Toch even van tas gewisseldFijn dat je ongeveer de hele POL-SC in de keuze van je tas betrokken hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht mij gewoon eens een hippe fade aan te laten meten.quote:Op zondag 3 september 2017 02:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helpt dat tegen stralingsziekte?
Zal wel meevallen. Je kan nog typen. Figuren als Kaas- gaan door tot er een onsamenhangende lettermassa uit het toetsenbord komt.quote:
Ben wel weer een tuin in gereden.quote:Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Je kan nog typen. Figuren als Kaas- gaan door tot er een onsamenhangende lettermassa uit het toetsenbord komt.
Kaas is wel sterk.quote:Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Je kan nog typen. Figuren als Kaas- gaan door tot er een onsamenhangende lettermassa uit het toetsenbord komt.
Ik ben er ook nog.quote:Op zondag 3 september 2017 02:53 schreef Kowloon het volgende:
Fijn dat je nog wakker bent, Pokkel. Anders had ik mij zo eenzaam gevoeld.
Zolang Leuven niet platgegooid wordt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 3 september 2017 02:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Wereldoorlog zich tegenwoordig wat lastiger laat definiëren dan in 1914 of 1940.
Kom ook net de kroeg uitgestuiterd, ook wat later dan geplandquote:Op zondag 3 september 2017 02:53 schreef Kowloon het volgende:
Fijn dat je nog wakker bent, Pokkel. Anders had ik mij zo eenzaam gevoeld.
Ondanks Kim Jong-un bestaat de wereld nog steeds. Bekijk het van de optimistische kant.quote:Op zondag 3 september 2017 03:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom ook net de kroeg uitgestuiterd, ook wat later dan gepland
Ach, zowel Kim als Trump krijgen niks voor elkaar.quote:Op zondag 3 september 2017 03:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ondanks Kim Jong-un bestaat de wereld nog steeds. Bekijk het van de optimistische kant.
Tenzij ze ineens de rode knop weten te vinden.quote:Op zondag 3 september 2017 03:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, zowel Kim als Trump krijgen niks voor elkaar.
Dat veronderstelt meer kunde dan ik ze toedicht.quote:Op zondag 3 september 2017 03:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tenzij ze ineens de rode knop weten te vinden.
Over Noord-Korea?quote:Op zondag 3 september 2017 07:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wakker geworden met een gezellig NOS-update.
Ik niet, even kijken.quote:Op zondag 3 september 2017 07:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wakker geworden met een gezellig NOS-update.
Natuurlijk wel. De Noko's doen dit alleen maar omdat ze willen dat hun heilstaat ook 2018 haalt.quote:Op zondag 3 september 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Je maakt er nu een grapje van, maar ik ben toch benieuwd hoe vaak ik mijn systeem 1 inzet om totaal verkeerde inschattingen te maken wat betreft leerlingen. Mijn vermoeden is dat de resultaten niet geweldig zullen zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 01:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ga altijd op mijn gevoel af als ik cijfers geef. De leerlingen die waarvan ik denk dat ze goed zijn krijgen een hoog cijfer, degenen die ik inschat als koekenbakkers krijgen een onvoldoende.
Ik heb docenten gehad die om deze reden niet wilden dat we onze namen boven de tentamens en essays schreven. Waren volgens mij allemaal ethici trouwens.quote:Op zondag 3 september 2017 09:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je maakt er nu een grapje van, maar ik ben toch benieuwd hoe vaak ik mijn systeem 1 inzet om totaal verkeerde inschattingen te maken wat betreft leerlingen. Mijn vermoeden is dat de resultaten niet geweldig zullen zijn.
Best een leuke, inderdaad. Dat hebben docenten bij mij nooit voorgesteld, maar het is wel goed idee.quote:Op zondag 3 september 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb docenten gehad die om deze reden niet wilden dat we onze namen boven de tentamens en essays schreven. Waren volgens mij allemaal ethici trouwens.
quote:Op zondag 3 september 2017 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Noko's doen dit alleen maar omdat ze willen dat hun heilstaat ook 2018 haalt.
En om een betere onderhandelingspositie te creëeren aan tafel, inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2017 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Noko's doen dit alleen maar omdat ze willen dat hun heilstaat ook 2018 haalt.
Mijn vak nakijken of jouw vak nakijken is nogal een wereld van verschil.quote:Op zondag 3 september 2017 09:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je maakt er nu een grapje van, maar ik ben toch benieuwd hoe vaak ik mijn systeem 1 inzet om totaal verkeerde inschattingen te maken wat betreft leerlingen. Mijn vermoeden is dat de resultaten niet geweldig zullen zijn.
Dat sowieso. Maar je oordelen over mensen werken in het algemeen toch vrij geniepig heb ik gemerkt.quote:Op zondag 3 september 2017 10:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn vak nakijken of jouw vak nakijken is nogal een wereld van verschil.
Kim krijgt anders per dag 500 verzoeken van Noord-Koreaanse vrouwen of hij alsjeblieft hun pussy wil krabben...quote:Op zondag 3 september 2017 03:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, zowel Kim als Trump krijgen niks voor elkaar.
Ze slaan de plank wel behoorlijk mis met dat verhaal over die Nederlander die in Turkije dood gevonden werd, en als de schrijver van het stuk toevallig gemist heeft dat die vermissing al een maand speelde en op dat moment al zeker 2 weken in het nieuws was, compleet met allerlei wisselende (en zichzelf tegensprekende) verklaringen van de 2 reisgenoten, dan heeft de schrijver zelf een systeem 1 reactie gegeven, en inderdaad een hele domme.quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
Zou je ze andere cijfers geven als er andere namen boven hun proefwerken zouden staan?quote:Op zondag 3 september 2017 10:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar je oordelen over mensen werken in het algemeen toch vrij geniepig heb ik gemerkt.
En daar heb je het al:quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.
De locatie is níét in West-Europa.
En ik zit er niet op te wachten dat dit verandert.
Nou, wat verwacht je in een stad die van alle grote steden in het land het laagste percentage allochtonen heeft?quote:Na verkrachting in Leipzig: Politie raadt vrouwen aan om niet meer alleen te joggen
Na de brutale verkrachting van een joggende vrouw van boven de 50 in het Rosental in Leipzig is de dader nog op vrije voet. Vrouwen moeten voorlopig niet meer in hun eentje gaan hardlopen, raadt de politie aan.
(..)
Op de bospaadjes richting de bosweg haalde de latere belager de joggende vrouw in.
De dader duwde de vrouw van achteren omver, sloeg en schopte haar meerdere keren in het gezicht, trok haar op een grasveld en verkrachtte haar daar. De vrouw leed zware verwondingen in het gezicht en moest een spoedoperatie in het ziekenhuis ondergaan.
De dader wordt als volgt omschreven:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Zucht*![]()
quote:Op zondag 3 september 2017 10:39 schreef Igen het volgende:
[..]
En daar heb je het al:
[..]
Nou, wat verwacht je in een stad die van alle grote steden in het land het laagste percentage allochtonen heeft?Hier gaat reactie op komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Zucht*
De vorige keer dat ik het onderwerp aanroerde in deze topicreeks, was de reactie dat het toch doodnormaal is dat vrouwen in een grote stad niet veilig in hun eentje in het park kunnen hardlopen.quote:
Misschien kun je een postkaarten-aktie opzetten...quote:
Hehe.quote:Op zondag 3 september 2017 11:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien kun je een postkaarten-aktie opzetten...
Drie miljoen postkaarten met "Ik ben woedend" erop en die naar de burgemeester van Leipzig sturen.
Zou wel een typisch Nederlandse reactie zijn.
Wel meta, een drugshond in een Drugshond fotoquote:
Dure studentenmenu's wel. Voor 9eu kon ik een hele week eten.quote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef remlof het volgende:
Is waarschijnlijk ook de favo pizzeria van Reya.
Hoe? At je de hele week broccoli met rijst ofzo?quote:Op zondag 3 september 2017 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dure studentenmenu's wel. Voor 9eu kon ik een hele week eten.
Twee hele broden en een pot pindakaas van de Lidl gok ik.quote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe? At je de hele week broccoli met rijst ofzo?
Je moet wel corrigeren voor de inflatie natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe? At je de hele week broccoli met rijst ofzo?
Het zou me oprecht niks verbazen als zou gebeuren, inderdaad. Niet dat ik dat bewust doe, maar ik geloof zeker dat ik niet vrij ben van dergelijke gebreken.quote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je ze andere cijfers geven als er andere namen boven hun proefwerken zouden staan?
Misschien een leuk experiment...
Hiddema probeert recht te lullen wat z'n politieke baas verkeerd zegt.quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Jip141 het volgende:
Mensen, de vlag kan uit, Hiddema is (misschien) geen genetische racist!!
#2017gelukmomentjes
Dacht dat dat zijn dronkengeleidershond was.quote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel meta, een drugshond in een Drugshond foto
Ik vond zijn uitspraak nou niet bepaald een gelukmomentje, eerder gestoord. Maar goed, fijn om te weten dat die man kan leven met gemengde relaties.quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Jip141 het volgende:
Mensen, de vlag kan uit, Hiddema is (misschien) geen genetische racist!!
#2017gelukmomentjes
Dat is een wistpuntje bij dit soort types.quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vond zijn uitspraak nou niet bepaald een gelukmomentje, eerder gestoord. Maar goed, fijn om te weten dat die man kan leven met gemengde relaties.
Zal vooral beschamend wordenquote:Op zondag 3 september 2017 11:48 schreef Ryon het volgende:
Zo meteen Buitenhof met daarin een debat tussen een filosoof en nog een filosoof. Spannend!
[ afbeelding ]
Casper Thomas schrijft best leuke stukjes voor de Groene. Onze Sid neem ik verder weinig serieus, zoals wel meer conservatieve autisten.quote:Op zondag 3 september 2017 11:48 schreef Ryon het volgende:
Zo meteen Buitenhof met daarin een debat tussen een filosoof en nog een filosoof. Spannend!
[ afbeelding ]
Echt hè, ze zouden zich kapot moeten schamen.quote:Op zondag 3 september 2017 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het neonazistische gezever over het 'avondland' is dus ook al tot de VVD doorgedrongen.
Ik ben ook bang dat het gaat ontsporen. Als Sid boos wordt gaat HIJ OP EEN HELE LUIDE MANIER PRATEN. Ik hoop dat hij zich in kan houden. Als Casper Thomas slim is gaat hij alleen een beetje zuigen. Onverstandig zou zijn om een inhoudelijke discussie over het CM aan te zwengelen.quote:
Het is nog even wachten tot de VVD-webcare hier ook met dergelijke termen gaat strooienquote:Op zondag 3 september 2017 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt hè, ze zouden zich kapot moeten schamen.
Het cultureelmarxisme is al geruime tijd in mijn vocabulaire opgenomen. Mijn respect voor filosofen kent daarnaast geen grenzen. Alles wat zij zeggen neem ik klakkeloos over.quote:Op zondag 3 september 2017 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is nog even wachten tot de VVD-webcare hier ook met dergelijke termen gaat strooien
Omhooggevallen havist, begreep ik.quote:Op zondag 3 september 2017 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Casper Thomas schrijft best leuke stukjes voor de Groene. Onze Sid neem ik verder weinig serieus, zoals wel meer conservatieve autisten.
Haha, snap niet dat ze accepteren dat dergelijke zotten uit naam van de VVD zich met dergelijke ellende profileren.quote:Op zondag 3 september 2017 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het neonazistische gezever over het 'avondland' is dus ook al tot de VVD doorgedrongen.
Stiekem staan ze er gewoon achter natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, snap niet dat ze accepteren dat dergelijke zotten uit naam van de VVD zich met dergelijke ellende profileren.
Jazeker, hij is dertig en woont nog thuis bij pa en ma. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 september 2017 11:54 schreef Friek_ het volgende:
In Duiven gemeenteraadslid - daar kun je ook al je vraagtekens bij plaatsen. Meneer woont gewoon nog bij z'n ouders of zo? Zou weinig verbazend zijn verder.
Zou goed kunnen. Met wat geluk Rutte IV gewoon met PVV en FvD.quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stiekem staan ze er gewoon achter natuurlijk.
Ach, ik ben ook een omhooggevallen vmbo'er.quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omhooggevallen havist, begreep ik.
Fake news. Frame van de cultureelmarxistische Volkskrant om karaktermoord te plegen en dus de waarheid te verdoezelen.quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jazeker, hij is dertig en woont nog thuis bij pa en ma. Je verwacht het niet.
hahahahhahahahahahahahahahhquote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef remlof het volgende:
Is waarschijnlijk ook de favo pizzeria van Reya.
Ben benieuwd onder welke nickname ie in NWS post.quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jazeker, hij is dertig en woont nog thuis bij pa en ma. Je verwacht het niet.
Nou ik kreeg nog Peroni aangeboden (2 van de groepsfoto zijn italianen). Ik kon echt niet meer.quote:Op zondag 3 september 2017 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht dat dat zijn dronkengeleidershond was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |