Ja, ik heb Plus. Maar wat bedoel je dan met 'alles' ? Ik neem aan alleen de savegames? Is het dan een kwestie van met de oude PS4 uploaden, nieuwe PS4 aansluiten, inloggen op account en dan zeggen 'downloaden uit cloud' of iets in die richting?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Als je ps plus hebt, alles uploaden naar de cloud en downloaden op je nieuwe.
Dat is potverdorie goed geregeld. Bij Nintendo kun je niet eens savegames overzettenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja precies zoals je omschrijft.
Ergens bij het settings menu staat er save data upload.\
Op de oude ps4:
Select your local user and go to [Settings] > [Application Data Management] > [Saved Data in System] > [Upload to Online Storage].
Op de nieuwe:
Select your local user and go to [Settings] > [Application Saved Data Management] > [Saved Data in Online Storage] > [Download to System Storage].
Whehequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is een Japanse dating-game/visual novel maar dan met duiven idd.
Lamequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee het is een visual novel met af een toe een keuze die je maakt. Niet echt een game.
geniale gamequote:
nou..hij is al weer uitgespeeld hierquote:
niet voor True Ending gaanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou..hij is al weer uitgespeeld hier
als je 12 bent wel jaquote:
Duurt te langquote:
wat voor cijfer geven jullie destiny trouwens ?quote:
geen idee, onze reviewer haalt net zijn exemplaar op (launch-event) zoals eigenlijk alle mainstream media.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat voor cijfer geven jullie destiny trouwens ?
beetje jammer ditquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, onze reviewer haalt net zijn exemplaar op (launch-event) zoals eigenlijk alle mainstream media.
tja, Activision gooit de publieke servers vanavond pas aanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje jammer dit
tevens..launch event ?
boehoe volk blijven games toch ook hequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, Activision gooit de publieke servers vanavond pas aanAnders gaat de echte fans weer piepen dat media al high level is
mwoa, ze hebben een punt . En hoe wil je een mening vormen als je zo ongeveer alleen loopt terwijl de game gaat om co-op, raids etc. Lijkt me lastig te doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boehoe volk blijven games toch ook he
maar, de sp is sowieso solo zeiden ze toch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze hebben een punt . En hoe wil je een mening vormen als je zo ongeveer alleen loopt terwijl de game gaat om co-op, raids etc. Lijkt me lastig te doen.
Alleen de eerste paar missies en dan speel je co-op vrij. Destiny solo spelen is sowieso saai, de raids en co zijn de end-gamequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar, de sp is sowieso solo zeiden ze toch?
Sorry, Knack is nooit mijn ding geweest. Een franchise die ze beter begraven hadden kunnen houden, imho. De eerste was een veredelde techdemo en het personage, de wereld, en alles erom heen boeit me geen fluit. En dan is het nog supersimpel ook nog. PEGI 7 snap ik dan welquote:
die gamequote:
ooit he, ooit..kan ik hier ook m'n mening over gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, Knack is nooit mijn ding geweest. Een franchise die ze beter begraven hadden kunnen houden, imho. De eerste was een veredelde techdemo en het personage, de wereld, en alles erom heen boeit me geen fluit. En dan is het nog supersimpel ook nog. PEGI 7 snap ik dan wel
Duurt lang. Melden dat iemand moeilijk doet over 70 euro en dan zelf moeilijk doen over 5 euroquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit he, ooit..kan ik hier ook m'n mening over geven
dat is een principe kwestie gewordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duurt lang. Melden dat iemand moeilijk doet over 70 euro en dan zelf moeilijk doen over 5 euro
Ook niet als ie een knaak kost?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is een principe kwestie geworden
ik wil knack zonder er voor te hoeven betalen
als kanck een knaak kost, kost knack nog een knaak te veel (om in de tongtwisters te blijven)quote:
Maar 30 euro hé voor de goty.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, Knack is nooit mijn ding geweest. Een franchise die ze beter begraven hadden kunnen houden, imho. De eerste was een veredelde techdemo en het personage, de wereld, en alles erom heen boeit me geen fluit. En dan is het nog supersimpel ook nog. PEGI 7 snap ik dan wel
Bron?quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:35 schreef DKUp het volgende:
Knack 2 staat gratis in de Australische PS Store
Morgen even downloadenquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-KNACK20000000000
het is de full gamequote:Op dinsdag 5 september 2017 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-KNACK20000000000
waarom zouden ze je bannen door hun eigen fout?quote:Op woensdag 6 september 2017 00:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb m in iedergeval aangekocht. Kans op een ban? Anders download ik m wel niet naar m'n PS4.
Omdat je misbruik maakt van een fout.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
waarom zouden ze je bannen door hun eigen fout?
Ze halen de game eerder weg dan dat je een ban krijgtquote:Op woensdag 6 september 2017 00:23 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Omdat je misbruik maakt van een fout.
Je krijgt geen ban maar ze halen hem wel uit je library. Net als met die fallout seasons pass toen.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:13 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb m in iedergeval aangekocht. Kans op een ban? Anders download ik m wel niet naar m'n PS4.
jij speelt destiny zag ik, is t wat?quote:Op woensdag 6 september 2017 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze halen de game eerder weg dan dat je een ban krijgt
Ben net door het stuk van de demo heen... Weet nog nietquote:Op woensdag 6 september 2017 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij speelt destiny zag ik, is t wat?
gewoon niet meer met dat account op internet komen dusquote:Op woensdag 6 september 2017 00:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban maar ze halen hem wel uit je library. Net als met die fallout seasons pass toen.
Eigenlijk is het niet meer dan eerlijk dat je dan knack 1 koopt haha.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
PHENOOO PHEENOOO PHENNOOO!!
Het moment is eindelijk daar, Jimbo heeft knack gratis
nogmaals, aint gonna happen hahaquote:Op woensdag 6 september 2017 00:31 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet meer dan eerlijk dat je dan knack 1 koopt haha.
Dat kan idd. Toch maar aan het downloaden gegaan nu hij gratis de NL shop staat.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon niet meer met dat account op internet komen dus
Haha same maar heb die NZ download gecanceld en op m'n eigen account gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hij is ook in EU idd weer gratis
heb ik gvd voor niets met een NZ account lopen kutten
let op : Zorg dat de complete download klaar is, voor je je internet er af gooit.quote:Op woensdag 6 september 2017 00:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha same maar heb die NZ download gecanceld en op m'n eigen account gedaan.
'toevallig'quote:Op woensdag 6 september 2017 01:26 schreef Typisch het volgende:
Destiny 2 morgen oppikken bij de Mediamarkt. Ben toevallig vrij.
Genot
dan ik*quote:Op woensdag 6 september 2017 01:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
'toevallig'
man jij werkt nog minder dan mij, en ik ben werkeloos
Twijfel...quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 6 september 2017 01:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Twijfel...
Heel misschien ff wat games inruilen bij game mania (waar ik echt uber anti op ben ) maar voor 19eur vind ik hem wel prima, en die games verkoop ik toch niet voor meer dan 15 eur op t moment
quote:Op woensdag 6 september 2017 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
PHENOOO PHEENOOO PHENNOOO!!
Het moment is eindelijk daar, Jimbo heeft knack gratis
quote:Op woensdag 6 september 2017 01:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
'toevallig'
man jij werkt nog minder dan mij, en ik ben werkeloos
Is dat niet gewoon de demo of ben ik al te laat?quote:Op woensdag 6 september 2017 00:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat kan idd. Toch maar aan het downloaden gegaan nu hij gratis de NL shop staat.
je bent te laatquote:Op woensdag 6 september 2017 07:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de demo of ben ik al te laat?
wtf. En dit mis ik dan weer kk zooiquote:Op woensdag 6 september 2017 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hij is ook in EU idd weer gratis
heb ik gvd voor niets met een NZ account lopen kutten
Gratis poep is nog steeds poep.quote:Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
wtf. En dit mis ik dan weer kk zooi
je mist weinig aan Knack. Ja, schijfruimtequote:Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je ook, heb wel betere games om te spelenquote:Op woensdag 6 september 2017 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis poep is nog steeds poep.
Dat is het 'm, als hij in de ps+ had gezeten dan had ik hem echt nooit gespeeld. Het is meer het gevoel dat ik nu iets speel wat eigenlijk geld had moeten kosten, en waar anderen geld voor moeten betalen om het te kunnen spelen dat zo goed voelt.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 09:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de intro gehad, tot nu toe:
verhaal 9/10
graphics 9/10
geluid 8/10
gameplay 9/10.
Ik heb al voorgesteld Poehao naar een psychologisch onderzoek te sturenquote:Op woensdag 6 september 2017 09:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik start hem nu opZo slecht kan hij namelijk niet zijn, want hij krijgt een 8 op fok!!!!
quote:Op woensdag 6 september 2017 09:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de eerste baas gehad, erg soulslike, een beetje de dark souls van de action/platform games dit. Level design doet me aan dark souls 1 denken. 8,5/10.
het is knack maarquote:Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
knack 2 he schoremquote:Op woensdag 6 september 2017 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mist weinig aan Knack. Ja, schijfruimte
oeh, kan niet wachten om 'm vanavond in coop te spelen, echt wel weer toe aan een couch coop gamequote:Op woensdag 6 september 2017 09:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de eerste baas gehad, erg soulslike, een beetje de dark souls van de action/platform games dit. Level design doet me aan dark souls 1 denken. 8,5/10.
Als couch co-op is het volgens mij nog best vermakelijk for free.quote:Op woensdag 6 september 2017 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh, kan niet wachten om 'm vanavond in coop te spelen, echt wel weer toe aan een couch coop game
Wel jammer van het sarcasme
gedownload, pc4 zonder internet gezet to be sure.quote:Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef Sjors_Peter het volgende:
Spelen jullie online of offline ivm mogelijke lockdown. Nog niks over gelezen.
Dan zeker offline houden ja. Ik wil zo weer GTA online doen dus na de intro test ik het wel even. Ik heb in iedergeval gelezen dat het bij niemand nog ge revoked is. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gedownload, pc4 zonder internet gezet to be sure.
niet of ik ooit op internet speel op dat ding![]()
duurde bij fallout 4 season pass zn 4-5 dagenquote:Op woensdag 6 september 2017 10:48 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Dan zeker offline houden ja. Ik wil zo weer GTA online doen dus na de intro test ik het wel even. Ik heb in iedergeval gelezen dat het bij niemand nog ge revoked is. Ben benieuwd
Thx voor de tip nog
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 10:37 schreef Aurelius het volgende:
Iemand hier Everybody's Golf aan het spelen?
Waar word je precies gedwongen mee te doen aan die microtransacties?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Deal vd week
10 euro korting op Cod MW remastered
Fuck off activision
Wat een "deal"
( let op, de game is ook volgepompt met microtransactie bullshit )
Ja hoor, ik vermaak me prima. Online overigens ook nog, al zijn dar al the pay-to-win figuren aan het opduiken. Microtransacties going wrong zeg maarquote:Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Is het in single player ook een beetje leuk?
Heb me niet echt in de DLC verdiept, maar het zijn hopelijk unlockables die je ook in de gewone game kunt verdienen?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ja hoor, ik vermaak me prima. Online overigens ook nog, al zijn dar al the pay-to-win figuren aan het opduiken. Microtransacties going wrong zeg maar
Het gaat erom dat ze codmw r in de markt hebben gezet om de cod4 fanbase blij te maken.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar word je precies gedwongen mee te doen aan die microtransacties?
En gezien die in steeds meer spellen komen: blijkbaar verdienen ze er goed aan, dus genoeg mensen die er geen problemen mee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |