Opzich heb je een punt, ware het niet dat ze heel veel originele content met de updates eruit "gesloopt" hebben en je dat dus niet meer kon spelen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Die Destiny Collection is nu wel echt een toffe game geworden, maar het blijft gewoon vaak hetzelfde doen. Als dat je niet trekt kan je beter gewoon Destiny laten gaan. Je kan het wel solo spelen, maar de raids, nightfalls etc weer niet omdat daar geen matchmaking in zit. Ik wacht denk ik ook op een complete editie. Zal net zoals The Collection wel een paar jaar duren, maar ja dan heb je wel meteen een boel om te spelen
Ok maar mis je het dan niet dat je de raids en nightfalls etc niet kan spelen, omdat je daar wel echt een fireteam voor moet hebben? Of speel je puur en alleen de storymissies?quote:
4 als je The Collection hebt.quote:Op zondag 3 september 2017 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Raids? Ze hebben toch maar 1 of 2 ofzo?
dat willen ze niet, dat scheeltquote:Op zondag 3 september 2017 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Meh. Dat is enorm weinig voor een game die een MMO wil zijn.
Zit nu footage te kijken van FC5quote:Op zondag 3 september 2017 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat vooral zo jammer is, is dat er zoveel potentie in die games zit. maar dat ze zo hard falen er mee
2 weken leuk en dan, 'meh
ziet dr wel grappig uit jaquote:Op zondag 3 september 2017 23:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit nu footage te kijken van FC5
Denk wel dat die leuk word
okt/nov ergensquote:Op zondag 3 september 2017 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ziet dr wel grappig uit ja
beetje over the top..maar dat kan best prima zijn. Wanneer komt ie uit eigenlijk ?
duurt lang...quote:
AC ook toch?quote:Op zondag 3 september 2017 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt lang...
maar sowieso wordt oktober voor south park.. als die ooit nog komt
maar spquote:
die komt. Afgelopen week een hele middag gespeeld. Donderdagavond mogen we los met previews, capture-materiaal etc.quote:Op zondag 3 september 2017 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt lang...
De 27e oktober inderdaad. Wat een dagquote:
Ja die vorige heb ik met moeite uitgespeeld.quote:Op maandag 4 september 2017 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ja burn jezelf vooral uit op ac gameplay terwijl denk ik 1 van de betere eraan zit te komen
dat is dan ook niet lastig. Maar het uur dat ik heb kunnen spelen was leuk. Behalve de gevechten, die waren als vanouds magerquote:
Je bent zelf magerquote:Op maandag 4 september 2017 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is dan ook niet lastig. Maar het uur dat ik heb kunnen spelen was leuk. Behalve de gevechten, die waren als vanouds mager
Nee, alleen de yoghurt in de koelkastquote:
Heb besloten die games dit keer echt plat te halenquote:Op maandag 4 september 2017 00:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is 10 dagen voor AC... die heb je dan echt wel uit
nicequote:Op maandag 4 september 2017 07:09 schreef Pheno het volgende:
n week een hele middag gespeeld. Donderdagavond mogen we lo
Dat overkoepelende verhaal is al lang losgelaten, dus maak je niet drukquote:Op maandag 4 september 2017 09:25 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk nog een goede recap van alle assassins creed delen ergens?
Heb tot deel 3 gespeeld, en toen snapte ik de rode lijn door de serie al niet meer (want die machine ding werd in deel 3 gesloopt toch?)..
máár toch!quote:Op maandag 4 september 2017 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat overkoepelende verhaal is al lang losgelaten, dus maak je niet druk
Darth Vader gaat dood op het eindquote:
maar, vond luke dat wel oké dan? 't is tenslotte znquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Het verhaal van Desmond is voorbij inmiddels. En Origins is het startverhaal. Denk dat je er naakt in kunt gaan.quote:Op maandag 4 september 2017 09:25 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk nog een goede recap van alle assassins creed delen ergens?
Heb tot deel 3 gespeeld, en toen snapte ik de rode lijn door de serie al niet meer (want die machine ding werd in deel 3 gesloopt toch?)..
Ik game meestal naakt dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 4 september 2017 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal van Desmond is voorbij inmiddels. En Origins is het startverhaal. Denk dat je er naakt in kunt gaan.
netjes dat ze dat gedaan hebben, komt niet vaak voorquote:Op maandag 4 september 2017 15:19 schreef kreuk050 het volgende:
Nog even over de topictitel die 70 euro...
Ik heb een restitutie bij Playstation aangevraagd en gekregen, netjes opgelost.
En de beta gespeeld van het weekend
Hoppa fucking awesome dude!quote:Op maandag 4 september 2017 15:19 schreef kreuk050 het volgende:
Nog even over de topictitel die 70 euro...
Ik heb een restitutie bij Playstation aangevraagd en gekregen, netjes opgelost.
En de beta gespeeld van het weekend
Ik vond de lage FPS en clunky besturing echt tergend en ben er dan ook na anderhalf uur spelen mee opgehouden.quote:Op maandag 4 september 2017 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik game meestal naakt dus dat komt wel goed.![]()
Wel zin in AC. Heb van de week freedom cry zitten spelen maar dat voelt toch wat houterig aan na Unity en syndicaat.
mensen die klagen over fps als iets gewoon op 30 draaitquote:Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond de lage FPS en clunky besturing echt tergend en ben er dan ook na anderhalf uur spelen mee opgehouden.
ik zit ook tegen mn 30 dip aanquote:Op maandag 4 september 2017 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet of freedom cry wel op 30fps blijft hoor, aangezien zelfs syndicate nog dips had onder de 30.
Ik zit precies op de 30 dus ik vind het helemaal gezegendquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ontent_in_destiny_2/quote:Op zondag 3 september 2017 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Meh. Dat is enorm weinig voor een game die een MMO wil zijn.
gewoon een grote DLC pack dit, meer nietquote:Op maandag 4 september 2017 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ontent_in_destiny_2/
Toch zat te doen
Ik bijna 31quote:Op maandag 4 september 2017 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zit precies op de 30 dus ik vind het helemaal gezegend
Die strike vector is us only d8 ik manquote:Op maandag 4 september 2017 21:22 schreef Jimbo het volgende:
ligt het aan mij of is de ps+ game veranderd? Van child of light naar strike vector ?
Ik ben toch wel skeptisch na destiny 1.quote:Op maandag 4 september 2017 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ontent_in_destiny_2/
Toch zat te doen
mooiquote:Op maandag 4 september 2017 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die strike vector is us only d8 ik man
Niet zo janken, 36 hier. Ik zit dichter bij de 40 dan bij de 30.quote:Op maandag 4 september 2017 20:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bijna 31oh god please make it stop HELP
Nu ik hoor dat je niet eens meer samen kan lvlen vertrouw ik het al minderquote:Op maandag 4 september 2017 22:10 schreef Jimbo het volgende:
jammer wel, de game heeft potentie... maarja na deel 1 vertrouwt niemand t
Nou ja, niemand...Ik ken toch een aantal mensen die hem gaan halen, ondanks dat ze flink hebben lopen klagen over deel 1quote:Op maandag 4 september 2017 22:10 schreef Jimbo het volgende:
jammer wel, de game heeft potentie... maarja na deel 1 vertrouwt niemand t
Peer pressure.quote:Op maandag 4 september 2017 23:37 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nou ja, niemand...Ik ken toch een aantal mensen die hem gaan halen, ondanks dat ze flink hebben lopen klagen over deel 1
Ik wel.quote:
South Park, Gran Turismo, Wolfenstein.... Mijn portemonnee protesteert nu al.....quote:Op zondag 3 september 2017 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt lang...
Nauwelijks met een 7,1 op metacriticquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:29 schreef DKUp het volgende:
Knack 2 krijgt nu wel allemaal zevens en hoger
Juist, lekker wachten op die gold edition in de 50% salequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:37 schreef DKUp het volgende:
Gerucht:
Resident Evil 7 Not a Hero (gratis Chris DLC) en Resident Evil 7 End of Zoe (laatste content van de season pass) komen vermoedelijk 14 december 2017 uit samen met een Resident Evil 7: biohazard Gold Editon met alle content.
Je kan nu voor €50,- de editie met de season pass kopen in de PS Store.
Een announcement zo te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:25 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat dit dan worden?
Er komt straks een livestream...
dat is voor mij de reden waarom ik ',m laat liggenquote:Op maandag 4 september 2017 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu ik hoor dat je niet eens meer samen kan lvlen vertrouw ik het al minder
hypocriet eigenlijk dan...quote:Op maandag 4 september 2017 23:37 schreef Morri2 het volgende:
..Ik ken toch een aantal mensen die hem gaan halen, ondanks dat ze flink hebben lopen klagen over deel 1
allemaal te downloadenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
South Park, Gran Turismo, Wolfenstein.... Mijn portemonnee protesteert nu al.....
kreeg de eerste ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:29 schreef DKUp het volgende:
Knack 2 krijgt nu wel allemaal zevens en hoger
oeh spannen, misschien een new IP ?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:25 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat dit dan worden?
Er komt straks een livestream...
je kjan trouwens wel samen coopen en levelen, je moet alleen de eerste paar single player missies doen voordat je kan coopenquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is voor mij de reden waarom ik ',m laat liggen
fuck dat, ik wil samen co-op
alle singleplayer missies toch?quote:
Waar hoor je dit? Dikke bullshit namelijk. Je kan prima co-oppen, alleen zijn een paar missies soloquote:Op maandag 4 september 2017 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu ik hoor dat je niet eens meer samen kan lvlen vertrouw ik het al minder
Nee dat was ook niet correct ondanks dat de officiele guide smdat zo verwoordequote:
En tax cuts. Het is voor ons niet boeiend, de minister van financien is er niet zomaar bij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:21 schreef DKUp het volgende:
Waarschijnlijk 100 nieuwe banen bij Ubisoft, oké...
niet van mijquote:
Prima en lekker wachten op hopelijk deze versie fysiek in Nederlandquote:Resident Evil 7: Gold Edition announced for PS4, Xbox One, PC
Capcom has announced Resident Evil 7: Gold Edition for PlayStation 4, Xbox One, and PC, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. It will launch in Japan on December 24 for 4,990 yen.
The Japanese release includes both standard and ‘Ages 18+’ versions, as well as a PlayStation 4-only physical edition, which will cost 5,398 yen.
Resident Evil 7: Gold Edition includes the complete game in addition to both volumes of the “Banned Footage” downloadable content, as well as a brand new “End of Zoe” add-on.
“End of Zoe” is a Zoe Baker after-story. It will launch for 1,500 yen alongside the free “Not a Hero” downloadable content, which follows Chris Redfield, on December 14 in Japan.
Bron: http://gematsu.com/2017/0(...)#BXwyVYUfJIQifyFV.99
Kost ook geld, uw punt?quote:
Spoilers duhquote:The Gold Edition and both Not A Hero and End of Zoe will be available on December 12th, 2017. End of Zoe will be included for all Season Pass players or can be bought separately, Not A Hero is free for everyone. If on PS4, both chapters also confirmed they have PSVR support.
Wel van mij als ik hem ooit zou spelenquote:
Ik stel mij een duivenversie van persona voor, zonder de battlesquote:
Het is een Japanse dating-game/visual novel maar dan met duiven idd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik stel mij een duivenversie van persona voor, zonder de battles
Is dat wat hatoful boyfr is?
mn vriendin gaat t zo spelen, die houdt wel van vage games...quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee het is een visual novel met af een toe een keuze die je maakt. Niet echt een game.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dat is gebleken jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee het is een visual novel met af een toe een keuze die je maakt. Niet echt een game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |