quote:Op woensdag 6 september 2017 09:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de intro gehad, tot nu toe:
verhaal 9/10
graphics 9/10
geluid 8/10
gameplay 9/10.
Ik heb al voorgesteld Poehao naar een psychologisch onderzoek te sturenquote:Op woensdag 6 september 2017 09:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik start hem nu opZo slecht kan hij namelijk niet zijn, want hij krijgt een 8 op fok!!!!
quote:Op woensdag 6 september 2017 09:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de eerste baas gehad, erg soulslike, een beetje de dark souls van de action/platform games dit. Level design doet me aan dark souls 1 denken. 8,5/10.
het is knack maarquote:Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
wtf. En dit mis ik dan weer kk zooi
knack 2 he schoremquote:Op woensdag 6 september 2017 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mist weinig aan Knack. Ja, schijfruimte
oeh, kan niet wachten om 'm vanavond in coop te spelen, echt wel weer toe aan een couch coop gamequote:Op woensdag 6 september 2017 09:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Net de eerste baas gehad, erg soulslike, een beetje de dark souls van de action/platform games dit. Level design doet me aan dark souls 1 denken. 8,5/10.
Als couch co-op is het volgens mij nog best vermakelijk for free.quote:Op woensdag 6 september 2017 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh, kan niet wachten om 'm vanavond in coop te spelen, echt wel weer toe aan een couch coop game
Wel jammer van het sarcasme
gedownload, pc4 zonder internet gezet to be sure.quote:Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef Sjors_Peter het volgende:
Spelen jullie online of offline ivm mogelijke lockdown. Nog niks over gelezen.
Dan zeker offline houden ja. Ik wil zo weer GTA online doen dus na de intro test ik het wel even. Ik heb in iedergeval gelezen dat het bij niemand nog ge revoked is. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gedownload, pc4 zonder internet gezet to be sure.
niet of ik ooit op internet speel op dat ding![]()
duurde bij fallout 4 season pass zn 4-5 dagenquote:Op woensdag 6 september 2017 10:48 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Dan zeker offline houden ja. Ik wil zo weer GTA online doen dus na de intro test ik het wel even. Ik heb in iedergeval gelezen dat het bij niemand nog ge revoked is. Ben benieuwd
Thx voor de tip nog
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 10:37 schreef Aurelius het volgende:
Iemand hier Everybody's Golf aan het spelen?
Waar word je precies gedwongen mee te doen aan die microtransacties?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Deal vd week
10 euro korting op Cod MW remastered
Fuck off activision
Wat een "deal"
( let op, de game is ook volgepompt met microtransactie bullshit )
Ja hoor, ik vermaak me prima. Online overigens ook nog, al zijn dar al the pay-to-win figuren aan het opduiken. Microtransacties going wrong zeg maarquote:Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Is het in single player ook een beetje leuk?
Heb me niet echt in de DLC verdiept, maar het zijn hopelijk unlockables die je ook in de gewone game kunt verdienen?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ja hoor, ik vermaak me prima. Online overigens ook nog, al zijn dar al the pay-to-win figuren aan het opduiken. Microtransacties going wrong zeg maar
Het gaat erom dat ze codmw r in de markt hebben gezet om de cod4 fanbase blij te maken.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar word je precies gedwongen mee te doen aan die microtransacties?
En gezien die in steeds meer spellen komen: blijkbaar verdienen ze er goed aan, dus genoeg mensen die er geen problemen mee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |