Ja, ik heb Plus. Maar wat bedoel je dan met 'alles' ? Ik neem aan alleen de savegames? Is het dan een kwestie van met de oude PS4 uploaden, nieuwe PS4 aansluiten, inloggen op account en dan zeggen 'downloaden uit cloud' of iets in die richting?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Als je ps plus hebt, alles uploaden naar de cloud en downloaden op je nieuwe.
Dat is potverdorie goed geregeld. Bij Nintendo kun je niet eens savegames overzettenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja precies zoals je omschrijft.
Ergens bij het settings menu staat er save data upload.\
Op de oude ps4:
Select your local user and go to [Settings] > [Application Data Management] > [Saved Data in System] > [Upload to Online Storage].
Op de nieuwe:
Select your local user and go to [Settings] > [Application Saved Data Management] > [Saved Data in Online Storage] > [Download to System Storage].
Whehequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is een Japanse dating-game/visual novel maar dan met duiven idd.
Lamequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee het is een visual novel met af een toe een keuze die je maakt. Niet echt een game.
geniale gamequote:
nou..hij is al weer uitgespeeld hierquote:
niet voor True Ending gaanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou..hij is al weer uitgespeeld hier
als je 12 bent wel jaquote:
Duurt te langquote:
wat voor cijfer geven jullie destiny trouwens ?quote:
geen idee, onze reviewer haalt net zijn exemplaar op (launch-event) zoals eigenlijk alle mainstream media.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat voor cijfer geven jullie destiny trouwens ?
beetje jammer ditquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, onze reviewer haalt net zijn exemplaar op (launch-event) zoals eigenlijk alle mainstream media.
tja, Activision gooit de publieke servers vanavond pas aanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje jammer dit
tevens..launch event ?
boehoe volk blijven games toch ook hequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, Activision gooit de publieke servers vanavond pas aanAnders gaat de echte fans weer piepen dat media al high level is
mwoa, ze hebben een punt . En hoe wil je een mening vormen als je zo ongeveer alleen loopt terwijl de game gaat om co-op, raids etc. Lijkt me lastig te doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boehoe volk blijven games toch ook he
maar, de sp is sowieso solo zeiden ze toch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ze hebben een punt . En hoe wil je een mening vormen als je zo ongeveer alleen loopt terwijl de game gaat om co-op, raids etc. Lijkt me lastig te doen.
Alleen de eerste paar missies en dan speel je co-op vrij. Destiny solo spelen is sowieso saai, de raids en co zijn de end-gamequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar, de sp is sowieso solo zeiden ze toch?
Sorry, Knack is nooit mijn ding geweest. Een franchise die ze beter begraven hadden kunnen houden, imho. De eerste was een veredelde techdemo en het personage, de wereld, en alles erom heen boeit me geen fluit. En dan is het nog supersimpel ook nog. PEGI 7 snap ik dan welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |