Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarentegen zie je tijdens rellen hoe groepsdruk en de anonimiteit van een massa er voor zorgen dat mensen zich minder fatsoenlijk opstellen. Brave huisvaders die ineens stenen gooien is 1 ding, maar ze gaan niet meteen gasten neerknallen. Zelfs met de hoeveelheid wapens in CHarlottesville was er geen schot van een burger gelost.
Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.
Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen. Vandaar mijn cynische blik, denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.
Ze gaan echt niet in een massa mensen met live rounds knallen omdat iemand anders schiet.
Dat laatste is zeker waar, zie ook de gevaarlijke zelfmoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen.
Weer een nieuw voorbeeld van; wij van de EU weten hoe u het beste uw geld uit kunt geven. Prima dat de energie-efficiëntie met labels inzichtelijk gemaakt wordt voor consumenten, maar laat de consument zelf kiezen.quote:Stofzuigerfabrikanten mogen vanaf vrijdag geen nieuwe modellen met een vermogen van 900W of meer verkopen in Europese lidstaten.
quote:
quote:Als het Franse leger er op tijd in slaagt beide landen te veroveren, horen Zweden en Bulgarije officieel bij Frankrijk en grijpt Nederland dus automatisch de tweede plek in de groep. Oranje moet dan alleen Wit-Rusland en Luxemburg achter zich zien te houden. Extra hoopvol: Frankrijk zou vanwege de geopolitieke agressie gediskwalificeerd kunnen worden. In dat geval kan Nederland zelfs groepswinnaar worden.
Het is een grof schandaal hoe we in enkele jaren tijd afglijden van gerespecteerd voetballand naar het lachertje van Europa.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maak er maar weer grapjes over, ik ben nog steeds heel erg teleurgesteld.
Nou, als dat geen neuken wordt....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Friek_ het volgende:
Nog een reactie op m'n contactadvertentie. Ga hem denk ik nog een maandje doorzetten zo.
Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maak er maar weer grapjes over, ik ben nog steeds heel erg teleurgesteld.
quote:School verplicht kinderen water te drinken, ouders boos: 'Water is voor honden'
Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer. Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school. Tot woede van veel ouders.
[...]
De school wil op die manier de kinderen zo gezond mogelijk houden. Maar veel ouders van de school in de Tilburgse Vogeltjesbuurt bepalen liever zelf wat gezond is voor hun kind. Velen beklaagden zich de afgelopen weken bij directeur Ludy Meister. ,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
[...]
Hij is deze week al diverse keren met andere ouders naar school gegaan om zijn beklag te doen. Vooralsnog zonder resultaat. Zijn zoontje Jonairo (6) neemt normaal graag een pakje appelsap mee, met een boterkoek. Maar die kreeg de jongen deze week aan het einde van de dag weer mee naar huis. ,,We mogen nog geen Liga-koekje meegeven. Niks. En je kunt een kind niet verplichten om water te drinken, als hij het niet lust. Wat nou als het dertig graden is? Moet hij dan maar uitdrogen?''
x
Succes met solliciteren, knul.quote:
Maar het doelsaldo is toch vrij slecht? Als je al door kan als nummer 2 heb je volgens mij ook nog kans af te vallen als slechtste nummer 2.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.
Die wordt gewoon dokter of tandarts, net als paps.quote:
Daarom zei ik ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar het doelsaldo is toch vrij slecht? Als je al door kan als nummer 2 heb je volgens mij ook nog kans af te vallen als slechtste nummer 2.
Wel een goed verdienmodel, al je patiënten/cliënten adviseren om vooral geen water te drinken. Dat is immers voor honden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die wordt gewoon dokter of tandarts, net als paps.
Wehe, vader even opgezocht op Facebook. Vuilniszakjasje, bontkraag, en petje op.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
(Al vind ik het verbieden van Liga's en limonade ook wel ver gaan.)
"expeditie medewerker diepvries bij Sligro"quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die wordt gewoon dokter of tandarts, net als paps.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, vader even opgezocht op Facebook. Vuilniszakjasje, bontkraag, en petje op.
Je vergeet de plakplaatjesquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, vader even opgezocht op Facebook. Vuilniszakjasje, bontkraag, en petje op.
En de dochter heet Mylaisa. Het past allemaal precies.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie noemt zijn dochter nu Malaisequote:Op vrijdag 1 september 2017 13:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En de dochter heet Mylaisa. Het past allemaal precies.
Is belangrijk dat je als samenleving mensen die ongewenst gedrag vertonen een beetje terug hun hok in schopt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
Wel prettig van de moderne tijd dat als iemand zo dom is zijn bek open te trekken, je hem meteen digitaal door kunt zagen.
Zijn zijn kinderen ook lelijk? Vast wel.
Gewoon je kind bier meegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel een goed verdienmodel, al je patiënten/cliënten adviseren om vooral geen water te drinken. Dat is immers voor honden.
Klinkt mij meer als heel misschien in de oren.quote:
Ah, dat is wel extra zuur. Maar ergens klinkt het ook weer niet heel onmogelijk om ook daadwerkelijk die wedstrijden te winnen. Ik ben benieuwd.quote:Het nare is een beetje dat als het om die beste nummers 2 gaat, voor Nederland de punten (6) tegen Luxemburg wegvallen. Het wordt dus sowieso nog heel spannend maar dat kun je op dit moment slecht voorspellen. Wat in elk geval duidelijk is, is dat Nederland de resterende drie wedstrijden moet winnen om enige kans te hebben boven Zweden te komen.
Ik vermoed dat ze met hun beperkte inschattingsvermogen zulke namen wat anders beoordelen dan mensen met een IQ van boven de 100.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe komt dat toch, dat bepaalde namen bij een bepaalde sociaal-economische klasse (lijken te) horen? Worden Jonairo en Mylaisa vernoemd naar bepaalde idolen die ik niet ken?
Nouja, het gedrag an sich is natuurlijk wel wenselijk. Een beetje tegen die paternalistische kloteschool aantrappen. Maar als je dat op die manier doet die meneer heeft gekozen kan dat wel eens averechts gaan werken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is belangrijk dat je als samenleving mensen die ongewenst gedrag vertonen een beetje terug hun hok in schopt.
Als die tokkie zijn kinderen niet opvoedt, moet de school 't doen. Paternalisme is broodnodig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, het gedrag an sich is natuurlijk wel wenselijk. Een beetje tegen die paternalistische kloteschool aantrappen. Maar als je dat op die manier doet die meneer heeft gekozen kan dat wel eens averechts gaan werken.
Goed idee voor salarissenverhoging voor docenten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die tokkie zijn kinderen niet opvoedt, moet de school 't doen. Paternalisme is broodnodig.
Ik heb een onderzoekje gevonden. Even doorlezen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze met hun beperkte inschattingsvermogen zulke namen wat anders beoordelen dan mensen met een IQ van boven de 100.
Er is maar één Mylaisa in Nederland. Jonairo is heel iets minder uniek.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe komt dat toch, dat bepaalde namen bij een bepaalde sociaal-economische klasse (lijken te) horen? Worden Jonairo en Mylaisa vernoemd naar bepaalde idolen die ik niet ken?
quote:Nog een pareltje op z'n Facebook:
"Met de tijd meegaan dus de kids allebei een mobiele telefoon hahaha lol had ik nie op die leeftijd"
Kinderen zijn 6 en 3 ofzo.
Mijn hypothese is dat mensen uit hogere sociale klassen eerder geneigd zijn om een veilige naam te kiezen die al langer in de familie is. Mensen uit lagere klassen lijken eerder namen te gebruiken die ze zelf verzinnen en die op een of andere manier goed voor ze klinken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Whahahaha.quote:
Erg handig voor de snelle schifting voor de mensen die sollicitatiebrieven beoordelen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn hypothese is dat mensen uit hogere sociale klassen eerder geneigd zijn om een veilige naam te kiezen die al langer in de familie is. Mensen uit lagere klassen lijken eerder namen te gebruiken die ze zelf verzinnen en die op een of andere manier goed voor ze klinken.
Zowel Jonairo als Mylaisa is extreem zeldzaam als naam (komen respectievelijk 6 en <5 keer voor in Nederland).
"Het Nederlands elftal" dat is voor mij vanaf nu het dameselftal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:34 schreef GSbrder het volgende:
Voetbal is dan ook een vrouwensport, zoals Nederland laat zien.
"Hup, Holland, Hup. Laat de leeuwin niet in haar bh'tje staan"quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Het Nederlands elftal" dat is voor mij vanaf nu het dameselftal.
Het dramatisch als je ziet hoeveel kinderen zonder ontbijt naar school gaan en allemaal zoete teringzooi meekrijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die tokkie zijn kinderen niet opvoedt, moet de school 't doen. Paternalisme is broodnodig.
Jup. Maar daar mag je dus als school niets aan doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het dramatisch als je ziet hoeveel kinderen zonder ontbijt naar school gaan en allemaal zoete teringzooi meekrijgen.
Gewoon kinderen nationaliseren in zo'n geval.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het dramatisch als je ziet hoeveel kinderen zonder ontbijt naar school gaan en allemaal zoete teringzooi meekrijgen.
Ik ben ook vóór. En een voortplantingsbrevet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon kinderen nationaliseren in zo'n geval.
Een kostschool is zo gek nog niet voor dat volk.
Bij mijn zoon op school wordt wel aangegeven dat ze fruit, brood en drie keer drinken mee moeten nemen. School heeft ook een opvoedkundige taak dus wat dat betreft mogen ze best inspringen als zo'n ouder dat niet kan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Maar daar mag je dus als school niets aan doen.
Al dat drinken over de grond als ze de euritmie-dans doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mijn zoon op school wordt wel aangegeven dat ze fruit, brood en drie keer drinken mee moeten nemen. School heeft ook een opvoedkundige taak dus wat dat betreft mogen ze best inspringen als zo'n ouder dat niet kan.
Triest maar waar...quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:34 schreef remlof het volgende:
Bovendien heeft dit team niets op het WK te zoeken.
Mijn oudste zit niet op een vrije school. Daar gaat de middelste wel heen volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al dat drinken over de grond als ze de euritmie-dans doen.
Sta hier de hele week te koken voor mevr. en tijdelijk inwonende schoonfamilie. Probeer dan een beetje een voedzame en lekkere maaltijd op tafel te zetten met afwisselende verse ingrediënten die in het seizoen zijn. Maar laatst was het feest omdat mevrouw Chicken Tonight had gekocht en ik schoorvoetend akkoord ging om dat prutje op te warmen. Zit je ook een lading suikers weg te vreten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al dat drinken over de grond als ze de euritmie-dans doen.
Zie je ook karakterverschillen waardoor de middelste daar beter thuis is dan de oudste?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oudste zit niet op een vrije school. Daar gaat de middelste wel heen volgend jaar.
Alles gegokt op de toekomst van de oudste dus?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oudste zit niet op een vrije school. Daar gaat de middelste wel heen volgend jaar.
Haha dat is echt zo goor. Bijna net zo goor als een pizza Hawaii.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sta hier de hele week te koken voor mevr. en tijdelijk inwonende schoonfamilie. Probeer dan een beetje een voedzame en lekkere maaltijd op tafel te zetten met afwisselende verse ingrediënten die in het seizoen zijn. Maar laatst was het feest omdat mevrouw Chicken Tonight had gekocht en ik schoorvoetend akkoord ging om dat prutje op te warmen. Zit je ook een lading suikers weg te vreten.
Echt beschamend idd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef Bluesdude het volgende:
Kijkend naar het Nederlandse voetbalelftal gisteren, moest ik Bidet gelijk geven: ik haat mezelf als Nederlander...."weg met ons"
Hebben wel een heel ander karakter maar dat is niet de reden. Ga ik hier ook niet allemaal bespreken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie je ook karakterverschillen waardoor de middelste daar beter thuis is dan de oudste?
Hoeft ook niet. Dat kon de oorzaak zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben wel een heel ander karakter maar dat is niet de reden. Ga ik hier ook niet allemaal bespreken.
Hehe, wist niet dat dat nog bestond.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sta hier de hele week te koken voor mevr. en tijdelijk inwonende schoonfamilie. Probeer dan een beetje een voedzame en lekkere maaltijd op tafel te zetten met afwisselende verse ingrediënten die in het seizoen zijn. Maar laatst was het feest omdat mevrouw Chicken Tonight had gekocht en ik schoorvoetend akkoord ging om dat prutje op te warmen. Zit je ook een lading suikers weg te vreten.
Pizza Hawaiiquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha dat is echt zo goor. Bijna net zo goor als een pizza Hawaii.
Ja bent toch ook zo'n vrije school jongen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alles gegokt op de toekomst van de oudste dus?
Deze stadse fratsen komen in 't oosten zeker weinig voor?quote:
Ah, dat zijn wel belangrijke afwegingen ja. Ik ging naar een experimentele middelbare school. Werd afgeraden door de begeleider op de basisschool, mijn hoogtijdagen toen ik nog als hoogbegaafde HiPo te boek stond. "Pokkelmans heeft meer baat bij een conservatieve aanpak waarin structuur wordt geboden". Advies in de wind geslagen en kijk wat er van mij terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben wel een heel ander karakter maar dat is niet de reden. Ga ik hier ook niet allemaal bespreken.
Die gruwelijk heet zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
2 stukjes Ananas op je pizza.
Nu sta je potjes Chicken Tonait op te warmen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, dat zijn wel belangrijke afwegingen ja. Ik ging naar een experimentele middelbare school. Werd afgeraden door de begeleider op de basisschool, mijn hoogtijdagen toen ik nog als hoogbegaafde HiPo te boek stond. "Pokkelmans heeft meer baat bij een conservatieve aanpak waarin structuur wordt geboden". Advies in de wind geslagen en kijk wat er van mij terecht is gekomen.
In het verre Oosten niet, inderdaad. Maar dit is juist typisch het soort mens dat in mijn huidige wijkje in Nijmegen woont, tussen de studenten. Van die Tibetaanse bidvlaggetjes voor de ramen, hennepkleding, en dan rare dansjes doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze stadse fratsen komen in 't oosten zeker weinig voor?
Mozzarella afschaffen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Perrin het volgende:
Dingen met veel vocht op een pizza = illegaal.
Da's 50% vet ofzo. Ananas is 98% vocht.quote:
Ken iemand die zijn kind naar democratisch onderwijs gaat sturen. Wat een drama lijkt mij dat. De hele tijd in discussie met je kind.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, dat zijn wel belangrijke afwegingen ja. Ik ging naar een experimentele middelbare school. Werd afgeraden door de begeleider op de basisschool, mijn hoogtijdagen toen ik nog als hoogbegaafde HiPo te boek stond. "Pokkelmans heeft meer baat bij een conservatieve aanpak waarin structuur wordt geboden". Advies in de wind geslagen en kijk wat er van mij terecht is gekomen.
Is bijna pure suiker, waar voor de vorm van nog een kwart-paprika doorheen is geflikkerd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hehe, wist niet dat dat nog bestond.Laatste keer dat ik dat op heb woonde ik nog in een studentenhuis.
Op de vrije school leer je hele andere dingen over Italie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Perrin het volgende:
Dingen met veel vocht op een pizza = illegaal. In Italië zou je gelynched worden.
quote:Het vak aardrijkskunde beperkt zich grotendeels tot fysische geografie. Voor zover antropologische onderwerpen aan de orde komen is dat vaak in de vorm van clichematige stereotyperingen: "Italianen hebben gevoel voor design".
De kleurenleer van Goethe wordt behandeld bij het vak natuurkunde in plaats van bij de creatieve vakken. Goethes kleurenleer wordt daarbij gepresenteerd als wetenschappelijk gelijkwaardig alternatief voor moderne optica.
De alchemie wordt behandeld bij het vak scheikunde in plaats van bij geschiedenis. Alchemie wordt daarbij gepresenteerd als wetenschappelijk gelijkwaardig alternatief voor moderne scheikunde.
Bij geschiedenis is veel aandacht voor de klassieke oudheid, waarbij het onderscheid tussen geschiedenis en mythologie niet altijd scherp is
Bij wiskunde wordt veel aandacht besteed aan meetkunde, met name de Platonische lichamen komen uitgebreid aan bod. Deze aandacht voor meetkunde gaat ten koste van statistiek- en kansrekeninggerelateerde onderwerpen.
Voor economie had Steiner niet veel belangstelling, en derhalve de vrijeschool ook niet.
Ohja Nijmegen is best alto natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In het verre Oosten niet, inderdaad. Maar dit is juist typisch het soort mens dat in mijn huidige wijkje in Nijmegen woont, tussen de studenten. Van die Tibetaanse bidvlaggetjes voor de ramen, hennepkleding, en dan rare dansjes doen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Da's 50% vet ofzo. Ananas is 98% vocht.
quote:According to the FDA, low moisture mozzarella must have a moisture content in the 45 to 52% range, while regular mozzarella can be as much as 60% water
Panini album WK 2018 - Nederlandquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Whahahaha.
Nee, gaat niet gebeuren, het is gewoon klaar.
Bovendien heeft dit team niets op het WK te zoeken.
Walgelijk.quote:
Kweek je van die types die over een jaar of 10 in een Dumpertvideo over de straatstenen worden uitgesmeerd omdat ze dachten om half vier 's nachts half-bezopen in het uitgaanscentrum ook wel even in discussie te gaan met oom agent die hen sommeerde te vertrekken uit een portiek.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ken iemand die zijn kind naar democratisch onderwijs gaat sturen. Wat een drama lijkt mij dat. De hele tijd in discussie met je kind.
Dat is middelbaar onderwijs. Dat is sowieso een no-go voor mij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de vrije school leer je hele andere dingen over Italie.
[..]
Een juten schoudertas, een vest met teveel kleuren, dr. Martens schoenen. Links en rechts wat gaten in de oren. Kleurrijke sjaaltjes - ook voor de mannen. Twaalf fietsen voor de deur en een oude eend als gemotoriseerd voertuig met een tuintje op het dak. Composthoop in de tuin.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In het verre Oosten niet, inderdaad. Maar dit is juist typisch het soort mens dat in mijn huidige wijkje in Nijmegen woont, tussen de studenten. Van die Tibetaanse bidvlaggetjes voor de ramen, hennepkleding, en dan rare dansjes doen.
Nou en, gros van de mensen kan toch niet voor zichzelf zorgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Vind het overigens ook een domme paternalistische kutmaatregel. Maar zoals meneer in bovenstaand artikel doet lijkt me niet de juiste manier om dat kenbaar te maken.
De vriend van m'n zusje heeft dat gedaan. Ben je ook 6 jaar bezig voor de havo, zonder dat je bent blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is middelbaar onderwijs. Dat is sowieso een no-go voor mij.
Vervelende kutkinderen. Ik had het nooit gedacht maar 'Omdat ik het zeg' en 'Daarom' komt toch regelmatig terug in bepaalde "discussies" met mijn kinderen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kweek je van die types die over een jaar of 10 in een Dumpertvideo over de straatstenen worden uitgesmeerd omdat ze dachten om half vier 's nachts half-bezopen in het uitgaanscentrum ook wel even in discussie te gaan met oom agent die hen sommeerde te vertrekken uit een portiek.
Een vriend van me heeft nog wel eens nachtje op het bureau mogen doorbrengen omdat 'ie dronken met de pliesie in discussie wilde gaan over fascisme.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kweek je van die types die over een jaar of 10 in een Dumpertvideo over de straatstenen worden uitgesmeerd omdat ze dachten om half vier 's nachts half-bezopen in het uitgaanscentrum ook wel even in discussie te gaan met oom agent die hen sommeerde te vertrekken uit een portiek.
Wehe, is dit de Coop in dat zijstraatje van de Graafseweg?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een juten schoudertas, een vest met teveel kleuren, dr. Martens schoenen. Links en rechts wat gaten in de oren. Kleurrijke sjaaltjes - ook voor de mannen. Twaalf fietsen voor de deur en een oude eend als gemotoriseerd voertuig met een tuintje op het dak. Composthoop in de tuin.
God ja. Hier wat visuele ondersteuning van de wijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, fotos van mevrouw xpompompomx.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een juten schoudertas, een vest met teveel kleuren, dr. Martens schoenen. Links en rechts wat gaten in de oren. Kleurrijke sjaaltjes - ook voor de mannen. Twaalf fietsen voor de deur en een oude eend als gemotoriseerd voertuig met een tuintje op het dak. Composthoop in de tuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, de Burghardt van Den Berghstraatquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, is dit de Coop in dat zijstraatje van de Graafseweg?
Die scheert zichzelf niet en draagt recyclebare tampons?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hee, fotos van mevrouw xpompompomx.
Bijna altijd erg lastige types in de omgang.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon uitwassen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die scheert zichzelf niet en draagt recyclebare tampons?
Een zekere mate van autoriteit moet je ook wel hebben, denk ik. Je bent toch verantwoordelijk voor die kleine mensjes, en dan heb je af en toe gewoon geen zin/tijd/gelegenheid om alles tot in de puntjes uit te leggen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Vervelende kutkinderen. Ik had het nooit gedacht maar 'Omdat ik het zeg' en 'Daarom' komt toch regelmatig terug in bepaalde "discussies" met mijn kinderen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijna altijd erg lastige types in de omgang.
Tampons?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die scheert zichzelf niet en draagt recyclebare tampons?
Mijn schoonfamilie is ook geen partij waar ik op dat vlak dingen van aanneem.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een zekere mate van autoriteit moet je ook wel hebben, denk ik. Je bent toch verantwoordelijk voor die kleine mensjes, en dan heb je af en toe gewoon geen zin/tijd/gelegenheid om alles tot in de puntjes uit te leggen.
Tsja, ik kon me eerst moeilijk voorstellen dat er, buiten de evident foute manieren, zulke grote verschillen zouden zitten in het goed op kunnen voeden van kinderen. Maar sinds ik recentelijk dus een flinke aanvaring met schoonfamilie heb gehad over de opvoeding van een hond (!!!) heb ik wel zoiets van "tyfus, ik hoop niet dat die binnenkort aan kinderen beginnen".
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Panini album WK 2018 - Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Panini album WK 2018 - Nederland
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook niet vertellen hoe ze hun hond op moeten voeden, maar wil dan niet met de gevolgen geconfronteerd worden. Beest heeft hier voldoende schade aangericht zonder dat de eigenaren zich geroepen voelen het beestje te corrigeren of de schade te vergoeden, dus heb ze vriendelijk doch duidelijk laten weten dat het beest hier wat mij betreft niet meer welkom is.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie is ook geen partij waar ik op dat vlak dingen van aanneem.
Volgende keer dat beest door de Chicken Tonight mikken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga zo ook niet vertellen hoe ze hun hond op moeten voeden, maar wil dan niet met de gevolgen geconfronteerd worden. Beest heeft hier voldoende schade aangericht zonder dat de eigenaren zich geroepen voelen het beestje te corrigeren of de schade te vergoeden, dus heb ze vriendelijk doch duidelijk laten weten dat het beest hier wat mij betreft niet meer welkom is.
Over een dergelijk conflict met een hond heeft mijn vader zijn zus 10 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga zo ook niet vertellen hoe ze hun hond op moeten voeden, maar wil dan niet met de gevolgen geconfronteerd worden. Beest heeft hier voldoende schade aangericht zonder dat de eigenaren zich geroepen voelen het beestje te corrigeren of de schade te vergoeden, dus heb ze vriendelijk doch duidelijk laten weten dat het beest hier wat mij betreft niet meer welkom is.
Winkelenquote:
Makkelijker om wrokkig en rancuneus te mokken dan de hand in eigen boezem te steken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Over een dergelijk conflict met een hond heeft mijn vader zijn zus 10 jaar niet meer gezien.
Ja ze waren ook "not-amused" over mijn opstelling. Vooralsnog is er nog wel contact, dus dat lijkt goed te komen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Over een dergelijk conflict met een hond heeft mijn vader zijn zus 10 jaar niet meer gezien.
Echt onbegrijpelijk zulke mensenquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ik snap daar ook geen hout van.quote:
Is allemaal wel weer goedgekomen maar inderdaad wel redelijk imbeciel om je zo te laten kennen.quote:
De hond is heilig, voor sommigen. Meer dan familie.quote:
Wat was de concrete aanleiding voor het geschil dan? De ene die zei "die hond is hier niet welkom" en dat de ander zei "zonder hond kom ik niet"?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Is allemaal wel weer goedgekomen maar inderdaad wel redelijk imbeciel om je zo te laten kennen.
Voed 'm dan goed op.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hond is heilig, voor sommigen. Meer dan familie.
Opvoeden, dat klinkt als werken.quote:
Keertje met Samzz jurken shoppen, die heeft er verstand van..quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging kijken of ik wat fleurigers had dan het zwarte truitje dat ik nu aan heb voor de sollicitatie...
Ik moet echt gaan winkelen als ik die / wanneer ik een baan krijg![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Opvoeden, dat klinkt als werken.
Het moet wel leuk blijven he? Zo'n levende knuffelbeer.
Zoiets inderdaad. De hond van mijn tante liep over de vensterbank en maakte alles verrot enzo. Had mijn pa (houdt sowieso niet van honden) geen zin in dus die gaf nogal bot aan dat ze die wandelende stronttube voortaan maar thuis moesten laten of anders maar niet meer moesten komen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat was de concrete aanleiding voor het geschil dan? De ene die zei "die hond is hier niet welkom" en dat de ander zei "zonder hond kom ik niet"?
Binnenkort stinkt het gewoon naar homo in jullie huisjequote:Op vrijdag 1 september 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Vieze stinkende schurftbeesten zijn het. Als ik de deur van m'n huis open ligt daar een mat en dan is er direct van de voordeur een trap naar boven waar de voordeur van de leefruimte is zeg maar, en daar bij binnenkomst stinkt het zo allerverschrikkelijkst naar hond hè?! Echt niet te harden. Gewoonweg gênant. Vorige bewoner had blijkbaar zo'n beest. Woningcorporatie gaat de mat gelukkig komende week vervangen.
Heb je al afspraakjes gemaakt?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Weer een reactie op m'n advertentie. Dit is toch echt een succesnummer.
Stop de persen, een woningcorporatiehok stinkt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Vieze stinkende schurftbeesten zijn het. Als ik de deur van m'n huis open ligt daar een mat en dan is er direct van de voordeur een trap naar boven waar de voordeur van de leefruimte is zeg maar, en daar bij binnenkomst stinkt het zo allerverschrikkelijkst naar hond hè?! Echt niet te harden. Gewoonweg gênant. Vorige bewoner had blijkbaar zo'n beest. Woningcorporatie gaat de mat gelukkig komende week vervangen.
Ben je al overgeschakeld op een eiwitrijk dieet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Weer een reactie op m'n advertentie. Dit is toch echt een succesnummer.
Poah, m'n moeder had eens zo'n tweedehands autootje gekocht. Vorige eigenaren hadden zo'n grote bouvier. "Nee, die geur gaat er na verloop van tijd echt wel weer uit".quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Je had de kamer waar ik vannacht heb huisgehouden moeten ruikenquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnenkort stinkt het gewoon naar homo in jullie huisje
Haha man, wat smerig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Poah, m'n moeder had eens zo'n tweedehands autootje gekocht. Vorige eigenaren hadden zo'n grote bouvier. "Nee, die geur gaat er na verloop van tijd echt wel weer uit".
Nope. Drie jaar in het ding gereden, geur zat er nog altijd in toen hij weg ging.
Zo'n dikke weeïge homolucht?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had de kamer waar ik vannacht heb huisgehouden moeten ruiken
Haha man, wat smerig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had de kamer waar ik vannacht heb huisgehouden moeten ruiken
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. De hond van mijn tante liep over de vensterbank en maakte alles verrot enzo. Had mijn pa (houdt sowieso niet van honden) geen zin in dus die gaf nogal bot aan dat ze die wandelende stronttube voortaan maar thuis moesten laten of anders maar niet meer moesten komen.
Hier fruit, brood en 2 keer drinken, waarvan bij ons in de ene beker sap zit (geen vruchtendrank maar vruchtensap), en in de andere beker zit water.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mijn zoon op school wordt wel aangegeven dat ze fruit, brood en drie keer drinken mee moeten nemen. School heeft ook een opvoedkundige taak dus wat dat betreft mogen ze best inspringen als zo'n ouder dat niet kan.
Ik heb er wel meer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:21 schreef Jip141 het volgende:
Waarom wil je 3800 songs bewaren ?
Ga je die ooit allemaal luisteren?
Wat heb je eraan?
Eindelijk ben ik rijk...twitter:ADnl twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 07:01:48Studenten worden rijker. Ze lenen geld en verdienen met bijbaantjes https://t.co/vu8QNcX75U reageer retweet
Gelukkig!quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:16 schreef Drugshond het volgende:
Zo het probleem met de 64 GB SD card lijkt opgelost. UltraCopier kan deze muziek (3800 songs) onzin wel aan (waar Windows het laat afweten). Ik wist dat het iets te maken had met push en lees en schrijfsnelheden.
Ja,quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:21 schreef Jip141 het volgende:
Waarom wil je 3800 songs bewaren ?
Ga je die ooit allemaal luisteren?
Wat heb je eraan?
Wat een onzinartikel. Als je meer leent, word je natuurlijk niet rijker. Je wordt juist steeds armer, want dat geld moet gewoon weer terugbetaald worden. Feitelijk is de gemiddelde (uitwonende) student er sinds het leenstelsel er gewoon ~300 euro per maand op achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eindelijk ben ik rijk...twitter:ADnl twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 07:01:48Studenten worden rijker. Ze lenen geld en verdienen met bijbaantjes https://t.co/vu8QNcX75U reageer retweet
Cash is kingquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:29 schreef Viltje het volgende:
[..]
Wat een onzinartikel. Als je meer leent, word je natuurlijk niet rijker. Je wordt juist steeds armer, want dat geld moet gewoon weer terugbetaald worden. Feitelijk is de gemiddelde (uitwonende) student er sinds het leenstelsel er gewoon ~300 euro per maand op achteruit gegaan.
Dus omdat studenten meer gebruik maken van hun leenmogelijkheden op korte termijn, en langer thuiswonen worden ze "rijker"? Rare definitie wel.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vertel dat maar even aan een student als die 800 euro op zijn rekening heeft staan. Studenten die het een beetje handig aanpakken hebben al snel meer netto te besteden dan menig arbeider. Dat armoede noemen gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:29 schreef Viltje het volgende:
[..]
Wat een onzinartikel. Als je meer leent, word je natuurlijk niet rijker. Je wordt juist steeds armer, want dat geld moet gewoon weer terugbetaald worden. Feitelijk is de gemiddelde (uitwonende) student er sinds het leenstelsel er gewoon ~300 euro per maand op achteruit gegaan.
Een beetje insinueren dat hun sociaaleconomische positie erop vooruit is gegaan dankzij de recente veranderingen (wat dit artikel gewoon doet) is anders ook volslagen kul. De mogelijkheid tot lenen, thuiswonen en sparen waren er al langer, de verhoudingen zijn nu alleen veranderd omdat studenten geen stufi meer krijgen, Voor de student gewoon geen gunstige ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vertel dat maar even aan een student als die 800 euro op zijn rekening heeft staan. Studenten die het een beetje handig aanpakken hebben al snel meer netto te besteden dan menig arbeider. Dat armoede noemen gaat wel wat ver.
Rijk omdat je een hogere schuld hebtquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Geen idee, heb je foto's?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Gaat dit nu over studenten die voor een escortbureau werken ? Die hebben geld zat.
Het is zelfs nog gekker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rijk omdat je besluit meer te lenen.
De voorwaarden voor de lening zijn aanzienlijk verbeterd. Waarom zou de student er niet op vooruit zijn gegaan? De strekking van het artikel is trouwens helemaal niet dat "de student" erop vooruit gegaan is. De kruistocht van het NIBUD/BKR tegen de studielening gaat onverminderd door.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje insinueren dat hun sociaaleconomische positie erop vooruit is gegaan dankzij de recente veranderingen (wat dit artikel gewoon doet) is anders ook volslagen kul. De mogelijkheid tot lenen, thuiswonen en sparen waren er al langer, de verhoudingen zijn nu alleen veranderd omdat studenten geen stufi meer krijgen, Voor de student gewoon geen gunstige ontwikkeling.
Ja, iddquote:
quote:Wat een verhaal. Half Nederland heeft er een mening over, maar nog niemand heeft hem gezien. Maandag gaat dat veranderen. Vanaf maandag is de documentaire van Joey Boink, waar ik vorige week over mailde, te zien in bioscopen in heel Nederland en op Blendle.
Kom naar de première in Carré
Het had wat voeten in de aarde. Je zou ook kunnen zeggen: inmiddels zijn heel veel mensen nieuwsgierig geworden naar de film. Uiteindelijk slaagde de producent van de film erin om BNNVARA te overtuigen de rechten aan hen terug te verkopen. En dus mogen ze de docu nu toch vertonen.
Maandagavond gaat hij in première in Carré en is er na afloop een gesprek op het podium met Joey en mij. Jullie zijn uiteraard van harte welkom. Theater Carré en producent Doxy organiseren de avond en je kunt hier een kaartje kopen.
Ik zal verder niet te veel verklappen over de film. In mijn vorige mail schreef ik al dat hij over veel meer gaat dan alleen een verkiezingscampagne. Voor mij gaat de film ook over liefde en vriendschap, over politieke winst en over persoonlijk verlies. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
We houden contact!
Jesse
Omdat de verbeterde voorwaarden van die lening voor de student echt niet meer waarde vertegenwoordigen dan de stufi die sinds een paar jaar is weggevallen. Verder is het inderdaad niet de strekking van het artikel, maar zo wordt het wel heel duidelijk geïnsinueerd. Met een titel en lead als;quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
De voorwaarden voor de lening zijn aanzienlijk verbeterd. Waarom zou de student er niet op vooruit zijn gegaan? De strekking van het artikel is trouwens helemaal niet dat "de student" erop vooruit gegaan is. De kruistocht van het NIBUD/BKR tegen de studielening gaat onverminderd door.
Het afschaffen van de stufi is een flinke knauw geweest in de relatieve zelfstandigheid van de studenten t.o.v. hun ouders/familie/persoonlijke relaties. Dat valt niet te ontkennen, dat is namelijk precies wat er gebeurt als de overheid zich terugtrekt.quote:De armlastige student heeft juist méér geld
Studenten worden rijker. Ze lenen geld en verdienen met bijbaantjes. De gemiddelde student heeft ruim 900 euro te besteden. Meer dan voor het leenstelsel.
Dat hebben de altijd verontwaardigde boosmensjes weer mooi voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben een docu waar niemand echt op zat te wachten mooi weten uit te buiten.
Ben je bekend met het Algemeen Dagblad ?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus omdat studenten meer gebruik maken van hun leenmogelijkheden op korte termijn, en langer thuiswonen worden ze "rijker"? Rare definitie wel.
Een Triumph Des Willens zal het niet worden, of toch wel in een modern jasje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben een docu waar niemand echt op zat te wachten mooi weten uit te buiten.
Studenten kunnen nu makkelijker dan ooit aan geld komen. Hoezo vertegenwoordigt dat geen waarde? Toegang tot gunstige leningen wordt alom aangemerkt als waardevol. Groot deel van ons ontwikkelingshulpbeleid is er zelfs op gebaseerd!quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat de verbeterde voorwaarden van die lening voor de student echt niet meer waarde vertegenwoordigen dan de stufi die sinds een paar jaar is weggevallen.
Onzin. Toegang tot goedkoop kapitaal heeft de positie van de student aanzienlijk versterkt. Dat een kamer in Amsterdam te duur is, is niet de schuld van het OCW maar heeft een andere reden. Juist omdat het percentage studenten elk jaar stijgt, stijgt de vraag naar kamers ook.quote:Verder is het inderdaad niet de strekking van het artikel, maar zo wordt het wel heel duidelijk geïnsinueerd. Met een titel en led als;
[..]
Het afschaffen van de stufi is een flinke knauw geweest in de relatieve zelfstandigheid van de studenten t.o.v. hun ouders/familie/persoonlijke relaties. Dat valt niet te ontkennen, dat is namelijk precies wat er gebeurt als de overheid zich terugtrekt.
Wij kijken thuis altijd de strips op de achterkant van het sportsegment ja, hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ben je bekend met het Algemeen Dagblad ?
Dan weet je ook wat voor weer het morgen wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij kijken thuis altijd de strips op de achterkant van het sportsegment ja, hoezo?
Ik wacht al jaren op Shitna 2: Triumph des Wilders.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een Triumph Des Willens zal het niet worden, of toch wel in een modern jasje.
Boosmensen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat hebben de altijd verontwaardigde boosmensjes weer mooi voor elkaar dan.
Ik vind het wel tof dat je tegenwoordig, naast moslims, ook eindelijk weer tegen/over negers tekeer mag gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Boosmensen.![]()
Nadat ze klaar waren met janken over deze docu en het feit dat Rutte nog zin had in het leven tijdens de voetbal gisteren, hebben ze hun pijlen gericht op een politiekorps die het durfde om op twitter moslims een goed offerfeest te wensen.
Ik zou het niet kunnen. Gelukkig zijn er internethelden.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij kijken thuis altijd de strips op de achterkant van het sportsegment ja, hoezo?
Je mag hier op FOK!. zelfs zeggen dat ze (als groep) minder intelligent zijn ... terwijl je mod bent.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je tegenwoordig, naast moslims, ook eindelijk weer tegen/over negers tekeer mag gaan.![]()
Kunnen ze niks aan doen. Ligt aan hun mindere genen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je mag hier op FOK!. zelfs zeggen dat ze (als groep) minder intelligent zijn ... terwijl je mod bent.
Sultans of swing ofnieeeeequote:Op vrijdag 1 september 2017 15:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja,
Easy, dat is een voortschrijdend inzicht van muziek van wat ik leuk vindt. En dat is bijzonder breed. Klassiek, Country, Reggae, Metal, Industrial, Irish, Folk, zelfs Abba
Wat heb ik aan 1200 films die ik ooit gedownload heb. Omdat ik ze nog steeds heb. ?
Toevallig vanmorgen The Battle of Britain (1969) gedownload. Omdat ik morgen Dunkirk ga kijken (als ik niet te dronken ben in Antwerpen), Bios + tijden al opgezocht.
Precies, is gewoon science.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kunnen ze niks aan doen. Ligt aan hun mindere genen.
Het vertegenwoordigt wel waarde, maar echt niet meer dan de 270,- per maand waar het voor de in de plaats komt. En waarom zouden die verbeterde voorwaarden niet samen met de stufi kunnen gaan? Kost het in standhouden van een stel regels soms geld? Kosteloos had de positie van student verbeterd kunnen worden. In plaats daarvan worden die verbeterde voorwaarden nu gebruikt als een doekje voor het bloeden van de gapende wond die het afschaffen van de stufi veroorzaakte. Als in 2 jaar het aantal uitwonende studenten (toch wel de belangrijkste vorm van onafhankelijkheid bij studenten) daalt met 17 procentpunt ga je mij niet vertellen dat die verbeterde leenvoorwaarden gelijk staan aan de stufi.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Studenten kunnen nu makkelijker dan ooit aan geld komen. Hoezo vertegenwoordigt dat geen waarde? Toegang tot gunstige leningen wordt alom aangemerkt als waardevol. Groot deel van ons ontwikkelingshulpbeleid is er zelfs op gebaseerd!
Toegang tot goedkoop kapitaal in ruil voor een kosteloze financiering noem jij een verbetering van de positie van student? Hoe dan? Ik zie voornamelijk minder studenten het ouderlijk huis verlaten uit angst voor schulden. Misschien wel goedkoop allemaal, maar niet goed voor de zelfstandige positie van de student. Verder is Nederland groter dan Amsterdam, en ik zie niet in waarom er niet kan worden ingezet op de bouw van extra studentenwoningen om de prijs te drukken.quote:[..]
Onzin. Toegang tot goedkoop kapitaal heeft de positie van de student aanzienlijk versterkt. Dat een kamer in Amsterdam te duur is, is niet de schuld van het OCW maar heeft een andere reden. Juist omdat het percentage studenten elk jaar stijgt, stijgt de vraag naar kamers ook.
Fijn voor die student, maar feit blijft dat die nu gewoon die renteloze 270 euro per maand moet missen. Dat laatste wat je benoemt heeft met overheidsbeleid niets van doen, en is derhalve voor deze discussie ook niet relevant.quote:Een student die niet afhankelijk wil zijn van zijn ouders (om welke redenen dan ook) kan nu goedkoper en meer lenen dan tien jaar terug. Er is op dit moment ook een overvloed in goedbetaald flexibele arbeid, wat voor studenten ook extreem gunstig is en wat de positie van de student ook alleen maar versterkt.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Mark Knoflook van de Diarree straits.
Die zijn ook al wel aardig over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen aan het rakenquote:
Je bier slaat ervan dood.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slaapmuziek ook. Weet je gelijk dat het feestje voorbij is
AD heeft wel een hele goede chef economie, maar zij schrijft af en toe ook maar op wat de AD-lezer wil lezen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik help het je graag nog even herinneren:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanwaar dan je reactie? En weet je al welke post van elfletterig ik op moet reageren?
Tsja. Er zijn zelfs mensen die rijke mensen definieren als "iemand met een salaris > 2 keer modaal".quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus omdat studenten meer gebruik maken van hun leenmogelijkheden op korte termijn, en langer thuiswonen worden ze "rijker"? Rare definitie wel.
Wagner niet dan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zijn ook al wel aardig over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen aan het raken
Herman Brood is dan ook bijna net zo overrated als de Dire Straits.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jaap van Zweden die bijna zijn viool kapot wou beuken op Herman Brood.
Ik woon niet in Urk. Dus ik pas.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We krijgen mogelijk weer een referendum. Het gaat over die sleepnettenwet.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Herman Brood is dan ook bijna net zo overrated als de Dire Straits.
Leuke dochter, wel.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Herman Brood is dan ook bijna net zo overrated als de Dire Straits.
Ook mensen buiten Urk willen misschien dat de overheid minder makkelijk kan aftappen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik woon niet in Urk. Dus ik pas.
Al vissen ze het hele Ijsselmeer leeg. Don't give a fuck.
Ach, dat heeft Leon ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuke dochter, wel.
[ afbeelding ]
Nadeel is dat bij zo'n chick je schoonvader nog leeft.quote:
De 'verbeterde regels' zijn dusdanig gunstig dat daar een prijskaartje aangaat zitten. Daarnaast is stufi geen herverdeling (wat het eerst wel was) maar een investering (wat het nu is). Dat studenten leenangst hebben (aangepraat door NIBUD en de socialistische herverdelers van SZW) betekent niet dat die leenangst ook terecht is. Dat zal de komende tien jaar geleidelijk aan afnemen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:00 schreef Euribob het volgende:
Het vertegenwoordigt wel waarde, maar echt niet meer dan de 270,- per maand waar het voor de in de plaats komt. En waarom zouden die verbeterde voorwaarden niet samen met de stufi kunnen gaan? Kost het in standhouden van een stel regels soms geld? Kosteloos had de positie van student verbeterd kunnen worden. In plaats daarvan worden die verbeterde voorwaarden nu gebruikt als een doekje voor het bloeden van de gapende wond die het afschaffen van de stufi veroorzaakte. Als in 2 jaar het aantal uitwonende studenten (toch wel de belangrijkste vorm van onafhankelijkheid bij studenten) daalt met 17 procentpunt ga je mij niet vertellen dat die verbeterde leenvoorwaarden gelijk staan aan de stufi.
De "zelfstandige positie" van de student is sowieso al te verwaarlozen. De enkele student die niet afhankelijk wil zijn van zijn ouders wordt onder het huidige regime aanzienlijk beter voorzien dan onder het vorige. Die 270 euro was voornamelijk leuk voor de studenten met een rijke papa die de rest van hun budget erbij gesponsord kregen. Die hoefden dan helemaal niets te lenen. Maar veel studenten met arme vaders waren in het vorige stelsel ook al aangewezen op bijlenen. Onder vrij grimmige voorwaarden. Die groep studenten is er nu aanzienlijk op vooruit gegaan.quote:Toegang tot goedkoop kapitaal in ruil voor een kosteloze financiering noem jij een verbetering van de positie van student? Hoe dan? Ik zie voornamelijk minder studenten het ouderlijk huis verlaten uit angst voor schulden. Misschien wel goedkoop allemaal, maar niet goed voor de zelfstandige positie van de student. Verder is Nederland groter dan Amsterdam, en ik zie niet in waarom er niet kan worden ingezet op de bouw van extra studentenwoningen om de prijs te drukken.
Wat? De overheid heeft alles te maken met de flexibele arbeidsmarkt. Zo niet dan kunnen wij direct SZW wel afschaffen (ik zeg: doen!). Daarnaast houdt de overheid de economische positie van de student nauwlettend in de gaten, juist om regelingen als het studievoorschot mogelijk te maken en aan te passen.quote:Fijn voor die student, maar feit blijft dat die nu gewoon die renteloze 270 euro per maand moet missen. Dat laatste wat je benoemt heeft met overheidsbeleid niets van doen, en is derhalve voor deze discussie ook niet relevant.
zijn schoonvaders altijd een probleem dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nadeel is dat bij zo'n chick je schoonvader nog leeft.
Dat is Lola toch niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuke dochter, wel.
[ afbeelding ]
Dan ben je juist als mod minder intelligent.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je mag hier op FOK!. zelfs zeggen dat ze (als groep) minder intelligent zijn ... terwijl je mod bent.
Niet altijd, mag ik hopen. Wel als 'ie Leon de Winter heet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zijn schoonvaders altijd een probleem dan?
Ik studeer nog onder het oude stelsel en moest inderdaad ook aanvullend lenen. Ik vind de leenangst best wel onzin. Het is inderdaad een investering en ik hoop dat mensen dankzij het leenstelsel bewuster kiezen voor een opleiding en er ook wat meer motivatie voor hebben. Als je moeite doet kan je best rondkomen als student. Ik betaal mijn studie volledig zelf en woon daarnaast zelfstandig. Ja ik bouw daarmee een lening op maar die betaal ik straks met een dusdanig lage premie terug dat dat ook geen wereldprobleem is.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
De 'verbeterde regels' zijn dusdanig gunstig dat daar een prijskaartje aangaat zitten. Daarnaast is stufi geen herverdeling (wat het eerst wel was) maar een investering (wat het nu is). Dat studenten leenangst hebben (aangepraat door NIBUD en de socialistische herverdelers van SZW) betekent niet dat die leenangst ook terecht is. Dat zal de komende tien jaar geleidelijk aan afnemen.
[..]
De "zelfstandige positie" van de student is sowieso al te verwaarlozen. De enkele student die niet afhankelijk wil zijn van zijn ouders wordt onder het huidige regime aanzienlijk beter voorzien dan onder het vorige. Die 270 euro was voornamelijk leuk voor de studenten met een rijke papa die de rest van hun budget erbij gesponsord kregen. Die hoefden dan helemaal niets te lenen. Maar veel studenten met arme vaders waren in het vorige stelsel ook al aangewezen op bijlenen. Onder vrij grimmige voorwaarden. Die groep studenten is er nu aanzienlijk op vooruit gegaan.
In Amsterdam is er een flink woningtekort: de bouwruimte is op. Totdat het Amsterdamse leger Haarlem inneemt en de oorspronkelijke bevolking afslacht zullen studenten het dus moeten doen met een tekort aan woningen. Alleen voor mensen zoals Kaas- is er nog plek.
[..]
Wat? De overheid heeft alles te maken met de flexibele arbeidsmarkt. Zo niet dan kunnen wij direct SZW wel afschaffen (ik zeg: doen!). Daarnaast houdt de overheid de economische positie van de student nauwlettend in de gaten, juist om regelingen als het studievoorschot mogelijk te maken en aan te passen.
Laten we in godsnaam hopen dat die referendumwet is ingetrokken voor het zover komt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We krijgen mogelijk weer een referendum. Het gaat over die sleepnettenwet.
Het zegt ook wel wat over het forum als dit soort figuren moderators mogen zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je juist als mod minder intelligent.
ik ken Leon de Winter niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet altijd, mag ik hopen. Wel als 'ie Leon de Winter heet.
Je blijft socialist of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
http://politiek.tpo.nl/2017/08/31/elf-jaar-knoet-jan-marijnissen/
SP__!!!
Welkom, trouwens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik studeer nog onder het oude stelsel en moest inderdaad ook aanvullend lenen. Ik vind de leenangst best wel onzin. Het is inderdaad een investering en ik hoop dat mensen dankzij het leenstelsel bewuster kiezen voor een opleiding en er ook wat meer motivatie voor hebben. Als je moeite doet kan je best rondkomen als student. Ik betaal mijn studie volledig zelf en woon daarnaast zelfstandig. Ja ik bouw daarmee een lening op maar die betaal ik straks met een dusdanig lage premie terug dat dat ook geen wereldprobleem is.
Waarom dat soort figuren blauw blijven is mij ook een groot raadsel.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat over het forum als dit soort figuren moderators mogen zijn.
Ik mis Maorijnissen in dat plaatje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je blijft socialist of niet.
[ afbeelding ]
Dat is wel een erg ouderwetse poster.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je blijft socialist of niet.
[ afbeelding ]
Sow, hoe is deze mevrouw aan die informatie gekomen? Is het geverifieerd door Gesthuizen of is het haar interpretatie van het boek? Blijft TPO natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
http://politiek.tpo.nl/2017/08/31/elf-jaar-knoet-jan-marijnissen/
SP__!!!
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is wel een erg ouderwetse poster.
Zo zien de hedendaagse communistische posters eruit:
[ afbeelding ]
Lenin en Stalin zijn het natuurlijk überhaupt niet waard om samen met Xi op een poster te mogen.
TPO, voor al uw nieuws gezien door een alt.right bril.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Sow, hoe is deze mevrouw aan die informatie gekomen? Is het geverifieerd door Gesthuizen of is het haar interpretatie van het boek? Blijft TPO natuurlijk...
Aparte carrière ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
TPO, voor al uw nieuws gezien door een alt.right bril.
quote:Elma Verhey
Elma Verhey begon op de politiek redactie van de Volkskrant, schreef jarenlang voor Vrij Nederland en maakte vervolgens de overstap naar Hilversum: DWDD, Zembla, VPRO, en zelfs de EO. Om - voorlopig - thuis te komen bij ThePostOnline.
En:quote:
quote:Elma Verhey was van september 2005 tot september 2007 hoofdredacteur van de Tribune, het maandblad van de SP.
Ja wel interessant verhaal verder van Sharon.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:49 schreef Tem het volgende:
Nu lijkt de SP mij ook een waardeloze club om deel van uit te maken, daar niet van.
Ja, ik las op Wiki dat ze weg is gegaan doordat ze wat wilde schrijven over dat Yildrim gebeuren.quote:
Okee....quote:De Wet op de inlichtingendiensten, ook wel ‘tapwet’ genoemd, gaat hoe dan ook op 1 januari 2018 in werking. Normaal gesproken wordt een wet niet van kracht als er nog een referendum over komt, maar demissionair minister Plasterk (Binnenlandse Zaken, PvdA) liet met steun van het parlement al in de wet opnemen dat hij in alle gevallen ook op 1 januari zou ingaan, referendum of niet. Plasterk zegt in een toelichting dat er sprake is van “tijdsdruk” en dat de ruimere bevoegdheden van de diensten niet kunnen wachten. De wet regelt onder meer dat de geheime diensten ongericht op grote schaal informatie als internetverkeer kunnen aftappen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dichterbij-a1571908
Feit is dat leenangst gewoon bestaat. Als dat mensen ervan weerhoudt om te gaan studeren vind ik dat toch wel een gemis.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik studeer nog onder het oude stelsel en moest inderdaad ook aanvullend lenen. Ik vind de leenangst best wel onzin. Het is inderdaad een investering en ik hoop dat mensen dankzij het leenstelsel bewuster kiezen voor een opleiding en er ook wat meer motivatie voor hebben. Als je moeite doet kan je best rondkomen als student. Ik betaal mijn studie volledig zelf en woon daarnaast zelfstandig. Ja ik bouw daarmee een lening op maar die betaal ik straks met een dusdanig lage premie terug dat dat ook geen wereldprobleem is.
Ga het boek wel lezen denk ik. Vond haar altijd wel goed en redelijk normaal voor een SP'er. Agnes Kant daarentegenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja wel interessant verhaal verder van Sharon.
Sharon.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga het boek wel lezen denk ik. Vond haar altijd wel goed en redelijk normaal voor een SP'er. Agnes Kant daarentegen
Net zoals dyslexie bestaat. Als dat mensen ervan weerhoudt om te gaan studeren vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feit is dat leenangst gewoon bestaat. Als dat mensen ervan weerhoudt om te gaan studeren vind ik dat toch wel een gemis.
Had Kant niet vooral haar stemgeluid en uitstraling tegen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga het boek wel lezen denk ik. Vond haar altijd wel goed en redelijk normaal voor een SP'er. Agnes Kant daarentegen
Als je dyslexie zou kunnen fixen voor 270 per persoon per maand dan zou dat meer opleveren dan kosten denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals dyslexie bestaat. Als dat mensen ervan weerhoudt om te gaan studeren vind ik dat prima.
Wat een enge figuren zijn de Pegida-losers toch.quote:De installatie van voormalig PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch als burgemeester van Arnhem is verstoord. Drie actievoerders riepen tijdens de raadsvergadering vanaf de publieke tribune dat hij moest wegwezen. Ze bliezen ook op fluitjes. Politiemensen hebben hen uit de zaal verwijderd.
Tegen de pers verklaarden de twee mannen en een vrouw dat ze bij de anti-islamitische actiegroep Pegida Nederland horen. Ze zijn niet aangehouden.
Na het incident heeft commissaris van de koning Clemens Cornielje Marcouch alsnog beëdigd als burgemeester. Marcouch hield daarop een toespraak.
IJskoud figuur, altijd boos. In de biografie van Halsema schreef ze dat tijdens overleg ze altijd aan Kant vroeg waar ze vandaag weer boos over was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Had Kant niet vooral haar stemgeluid en uitstraling tegen?
Oh, ik dacht dat ze alleen maar zo overkwam.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:58 schreef Tem het volgende:
[..]
IJskoud figuur, altijd boos. In de biografie van Halsema schreef ze dat tijdens overleg ze altijd aan Kant vroeg waar ze vandaag weer boos over was.
wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:58 schreef Tem het volgende:
[..]
IJskoud figuur, altijd boos. In de biografie van Halsema schreef ze dat tijdens overleg ze altijd aan Kant vroeg waar ze vandaag weer boos over was.
Heb jij het boek al gelezen? Komt toch pas aankomende week uit?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:01 schreef Jip141 het volgende:
[..]
wist ik niet
Sharon is ook niet mild over haar.
De fragmenten op RTL. Of is TPO ook hun bron?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij het boek al gelezen? Komt toch pas aankomende week uit?
Leenangst los je op met een bedrag waar je per maand niet van kunt leven?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je dyslexie zou kunnen fixen voor 270 per persoon per maand dan zou dat meer opleveren dan kosten denk ik.
Ja, want dan hebben minder mensen leenangst? Het is geen absoluut iets.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leenangst los je op met een bedrag waar je per maand niet van kunt leven?
De hond is dan ook een beter mens dan vele mensen die familie zijnquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hond is heilig, voor sommigen. Meer dan familie.
Hoe vaak kun je iets wijzigen in een decennium?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De beurs komt toch sowieso terug? CDA heeft het een breekpunt gemaakt.
Best vaak.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je iets wijzigen in een decennium?
Leandra heeft me hier laatst verteld dat het een specialiteit van het CDA is. Misschien moet ik dan ook niet verbaasd zijn als de beurs straks toch niet terugkomt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Breekpunten? Bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is ie roze met een barbie erop?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:04 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben een beetje bang dat ik een dames laptoptas heb gekocht, hihi.
Nee, maar de hengels zijn iets te lang, beetje vrouwelijk nu ik er nog eens naar kijk. Stond wel gewoon tussen de mannentassen, maar ben er eigenlijk vrij zeker van nu dat het toch een vrouwenmodel is.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is ie roze met een barbie erop?
Travestiet dus. Ga je nu ook in drag?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar de hengels zijn iets te lang, beetje vrouwelijk nu ik er nog eens naar kijk. Stond wel gewoon tussen de mannentassen, maar ben er eigenlijk vrij zeker van nu dat het toch een vrouwenmodel is.
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Travestiet dus. Ga je nu ook in drag?
In Rotterdam gaat dat toch niet opvallen, driekwart van jouw leeftijd loopt al met een dameshandtas rond. Oh sorry, manbag bedoel ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar de hengels zijn iets te lang, beetje vrouwelijk nu ik er nog eens naar kijk. Stond wel gewoon tussen de mannentassen, maar ben er eigenlijk vrij zeker van nu dat het toch een vrouwenmodel is.
Haha. Inderdaad, wat een ellende.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Rotterdam gaat dat toch niet opvallen, driekwart van jouw leeftijd loopt al met een dameshandtas rond. Oh sorry, manbag bedoel ik.
Lastig gesprekken mee te voeren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De hond is dan ook een beter mens dan vele mensen die familie zijn
Uiteindelijk is leenangst ook iets waarvan je je kunt afvragen of het iets is dat de overheid moet voorkomen of genezen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, want dan hebben minder mensen leenangst? Het is geen absoluut iets.
Huh, even geleden vond je 'm nog prima, die wet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam hopen dat die referendumwet is ingetrokken voor het zover komt.
Beter stappen de naar de rechter om de sleepnetwet aan te vechten.
Ja, enger dan de voorbeeldvaders van Marcouch?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een enge figuren zijn de Pegida-losers toch.
Trolololololololoquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, enger dan de voorbeeldvaders van Marcouch?
quote:Marcouch is voorgedragen als burgemeester van Arnhem. Wie is Ahmed Marcouch?
Posted on juli 12, 2017 door Fubar in Artikelen // 18 Comments
lijfspreuk van de moslimbroederschap
In 1979 komt de dan tienjarige Ahmed Marcouch (Beni-Boughafer, 2 mei 1969) naar Nederland, zijn moeder die overleden is toen hij 3 was, had 9 kinderen. In Nederland wordt hij herenigd met zijn vader die ook nog eens 5 kinderen uit zijn tweede huwelijk heeft. Vanaf 1993 wordt Marcouch brigadier bij de Amsterdamse politie, in die periode doet hij de hbo lerarenopleiding maatschappijleer en krijgt bekendheid als woordvoerder en bestuurslid van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam en Omstreken (UMMAO). In 2006 wordt hij stadsdeelvoorzitter van Slotervaart en in 2010 lid van de Tweede kamer. In 2005 vraagt Marcouch tevergeefs een subsidie aan van 150.000 euro om de Egyptische imam Yusuf al-Qaradawi naar Amsterdam te laten komen.
Qaradawi is de geestelijk leidsman van de moslimbroederschap. De moslimbroederschap wordt in veel landen gezien als een terreurorganisatie. Na de moord op de oprichter van de moslimbroederschap Hassan al-Banna in 1949, wordt Said Qutb de belangrijkste ideoloog tot die in 1966 geëxecuteerd wordt.
In een interview met Vrij Nederland journalist Thijs Broer zei Marcouch:
Marcouch loopt naar de boekenkast, en haalt een fraai vormgegeven band te voorschijn, goud op snee, fonkelend in het zonlicht. “Dit is het verzamelde werk van Said Qutb, de Egyptische geleerde die in de jaren zestig door Nasser is geëxecuteerd. Hij wordt door de AIVD bestempeld als de peetvader van de islamitische extremisten en de inspirator van de Takfir al Hizjra, navolgers die zeggen dat moslims zich moeten isoleren. Maar wat Qutb bedoelde, is dat hij de echte islam, de islam van sociale gelijkheid en gerechtigheid, niet meer in de samenleving herkende. Dat is in wezen een verlichte opvatting.’
…De grootste fout is dat de overheid vanaf 2008 geen imams uit het buitenland meer wil toelaten. Je moet juist islamitische zwaargewichten uit het buitenland uitnodigen om hier lezingen te geven, als tegenwicht voor de Afshin Ellians. Bijvoorbeeld Yussuf al-Qaradawi, de voorzitter van de Europese Raad voor de fatwah. Zulke figuren moet je gebruiken om met gezag de boodschap van maatschappelijke participatie naar voren te brengen.’ ” [Uit: Roodkoper, 10e jaargang, nummer 4, oktober 2005]
Bron:
http://www.crethiplethi.c(...)d/global-islam/2010/
Het oorspronkelijke interview stond in Roodkoper [Uit: Roodkoper, 10e jaargang, nummer 4, oktober 2005]. Roodkoper bestaat niet meer en de link naar een PDF die ik heb is dood: http://www.roodkoper.nl/c(...)therfiles0574_00.pdf
Dat Marcouch’ bewondering voor Qaradawi meer is dan een flirt, blijkt wel uit bovenstaande, niet iedereen heeft het verzameld werk van Saïd Qutb thuis staan. Marcouch is een toegewijd moslimbroeder en ongetwijfeld bekend met ‘Het Project‘.
het boek De moslim bestaat niet van programmamaakster Samira Abbos (Samira Bouchibti, Fub)(voorjaar 2007). Daarin noemde Ahmed Marcouch, op het moment van verschijning PvdA-stadsdeelvoorzitter in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart, Qaradawi ‘een boegbeeld voor de samenleving’ en ‘een grote wetenschapper’. Abbos had het interview met Marcouch twee jaar eerder afgenomen toen hij nog woordvoerder was van een moskeeorganisatie. (Carel Brendel)
Marcouch zou later afstand nemen van Qaradawi’s antisemitische uitlatingen (volgens Brendel).
Islamles.
In 2008 pleit Marcouch voor islamles op openbare scholen in Amsterdam-West (met een ‘speciale’ docent). In 2012 vindt hij dat de islamitische studenten aan de Hogeschool van Amsterdam recht hebben op een gebedsruimte. In 2014 stelt Marcouch dat ‘scholen moeten samenwerken met imams en andere islamitische leiders, om radicalisering bij jongeren te voorkomen’. In 2017 stelt Marcouch zich onverkort op achter subsidie op islamonderwijs in Amsterdamse moskeeën voor kinderen van minima (het geld bleek naar salafisten te gaan).
Marcouch is consistent door de jaren heen als het gaat om zijn agenda om islamles ingevoerd te krijgen, wie de moeite neemt even te googelen duikt wel meer artikelen op dan ik hierboven aanhaal. Een vol decennium. En hij zou wel van mening veranderd zijn voor wat betreft zijn opinie omtrent Qaradawi en de rest van de moslimbroederschap ? Is het niet waarschijnlijker dat hij als trouwe moslimbroeder de opdracht om stilletjes te infiltreren ter harte genomen heeft, en daarom voortaan maar het zwijgen er toe doet over Al-Qaradawi en Al-Qutb ?
Je moet het een beetje stiekem doen !
Kuzu en Özturk schreven in de Volkskrant (facebook-versie, want zowel de Volkskrant als de Elsevier versie zijn kaduuk), nadat ze uit de PvdA waren gezet over Marcouch:
Ik denk dat dat ook zijn grondhouding is, als het gaat om allochtonen en zijn kijk op de islam. Maar hij zei altijd: je moet het een beetje stiekem doen, onderhuids, je moet het niet openlijk doen.
Scheiding kerk en staat.
Een probleem tussen de scheiding van kerk en staat zag hij in 2008 ook al niet toen hij een huwelijk voltrok en zijn toespraak tot het bruidspaar begon met de woorden: ‘Bismillahierrahmanierrahiem. In naam van God de Barmhartige, de Genadevolle, Assalaamalaikoem’. Als enige stadsdeelvoorzitter trekt Marcouch ook de notitie van Cohen, compenserende neutraliteit (de overheid kan een religie ondersteunen, als er sprake is van ‘achterstand‘), uit de kast om integratie te bewerkstelligen via de islam. Terwijl de koran integratie verbiedt en Marcouch dat weet.
Na Marcouch’ mislukte gooi naar het leiderschap van het nieuwe, grote stadsdeel Nieuw-West dat hij een islamitisch stempel had willen geven bevestigde hij dat hij eerder – als stadsdeelvoorzitter van Slotervaart – allerlei ‘creatieve’ manieren had gevonden om religieuze instellingen met stadsdeelgeld te financieren. Of om openbare instellingen aan islamitische taken te zetten. Toen zijn pleidooi om het wijkfiliaal van de Openbare Bibliotheek van aparte deuren voor mannen en vrouwen bakzeil haalde, wist hij ter compensatie nog een budget voor islamitische boeken binnen te halen. (Syp Wynia, Elsevier)
Shariapolitie.
Een andere constante bij Marcouch is als het er om gaat om zijn punt door te drammen dat er meer islamitische agenten moeten komen. Dat is een jaarlijks terugkerend pleidooi. En volledig in lijn met de infiltratie-doelstellingen van het Moslimbroederschap-Project. Hij probeert creatief te zijn met zijn argumenten, de ene keer is het diversiteit, de andere keer “culturele expertise”.
2011, 19 juli, Volkskrant: “Eis van de politie dat die Marokkaanse agenten opleidt die Husseyn onderscheiden van Hassan, en Antilliaanse agenten die Romeo van Roberto onderscheiden.
Ik laat niet af er bij de minister voortdurend op aan te dringen de speciale Marokkaanse en Antilliaanse expertise te erkennen: relevante kennis over dadergroepen, effectieve recherchevaardigheden en specifieke inzichten over verhoortechnieken. Wie ontkent dat Marokkaanse en Antilliaanse agenten iets belangrijks kunnen wat andere agenten zelden kunnen, laadt de verdenking op zich het probleem van de geringe pakkans niet te willen oplossen.”
Reactie Hoeiboei: “Ja, dat is een bedreiging, een regelrechte bedreiging aan het adres van ons allen. Doe wat ik zeg, want anders wil je het probleem niet oplossen. Marcouch legt niet echt uit wat dat iets belangrijks kunnen wat andere agenten zelden kunnen, inhoudt. Hij komt niet verder dan “relevante kennis over dadergroepen, effectieve recherchevaardigheden en specifieke inzichten over verhoortechnieken”. Maar als het al zo is dat Marokkanen of Antillianen iets kunnen wat anderen zelden kunnen, waarom kan die kennis dan niet eenvoudig overgedragen worden? Kunnen autochtone agenten die speciale expertise, die bij mij overigens helemaal niet zo speciaal overkomt, dan niet leren? Of gaat het Marcouch hier toch om iets anders: de taal, de cultuur, respect, dezelfde huidskleur…? Mijn god, als dit geen discriminatie is! Als ik Marcouch’ redenering volg dan kunnen ‘gewone Nederlanders’ nooit Marokkanen of Antillianen begrijpen omdat ze simpelweg geen Marokkaan of Antilliaan zijn en nooit zullen worden. De proefballonnetjes van Marcouch drijven zoals altijd op een speciaal op afkomst of cultuur te maken uitzondering.”
2012, Volkskrant: “Wanneer de politie mensen kan inzetten die de taal spreken en de culturele expertise bezitten, kan zij de criminelen te slim af zijn. Door te investeren in culturele kennis maken we de politie weer heer en meester op straat.”
In hetzelfde stuk prijst hij de mohammedaanse moskeemilities die het gezag van de Nederlandse politie overnemen: “Tijdens de jaarwisseling was ik op uitnodiging van de politie in Den Haag. Ik heb daar gezien dat vrijwilligers vanuit de moskeeën de buurten introkken om te voorkomen dat de jeugd de fout in ging. Een vruchtbare samenwerking kan dus wel.”
2014, 22 november, Parool: (Ex-)geradicaliseerden (hoe weet je dat ze werkelijk de koran niet meer letterlijk nemen?) wilde hij tewerkstellen bij politie, onderwijs en leerplicht.
Als volleerde islamkenners zijn ze gegarandeerd bekend met:
Taqiyya = het formuleren van leugens (om het vertrouwen te krijgen)
Kitman = het verbergen van iets (bvb. het tweede gewelddadige deel van een zin uit de koran)
Tawriya = opzettelijk een valse indruk wekken (dat iedereen veilig is bvb.)
Murana = infiltratietactiek om te misleiden gevolgd door woordbreuk
2014, 17 november, Telegraaf: De politie moet meer dienders aannemen die Turks of Arabisch spreken of andere kennis hebben om wijken met veel allochtonen goed te kunnen doorgronden. Dat stelt minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) na aandringen van PvdA-Kamerlid Marcouch.
Reactie GeenNieuws: “En hiermee zijn wij weer terecht gekomen op een voor ons onbegrijpelijke devaluatie van de Nederlandse mentaliteit. In plaats van te stellen, desnoods met wat zachte dwang “NU INTEGREREN , JE AANPASSEN , DE NDERLANDSE NORMEN EN WAARDEN VOLLEDIG ACCEPTEREN EN DIENOVEREENKOMSTIG LEVEN EN HANDELEN , knikken wij en in dit geval Opa Opstelten weer beleefd en geven weer toe.”
2014, 10 december, Telegraaf: De recherche moet extra Marokkanen en Turken in dienst nemen om meer informatie te kunnen krijgen over de zware criminelen onder Marokkanen en Turken. PvdA-Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch pleit daar woensdag voor.
2015, 26 maart, Telegraaf: Korpschef Bouman wil Marcouch helpen meer allochtone agenten aan te nemen door zelfs de taaltoets te schrappen.
2015, 29 augustus, Parool: Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA), die zelf politieman was in Amsterdam, en stadsdeelvoorzitter van Slotervaart, pleit ervoor dat de politie in de grote steden voorlopig álle vacatures laat vervullen door nieuwe rechercheurs van Marokkaanse of Turkse komaf.
2015, 10 oktober, Parool: Autochtone rechercheurs zijn prutsers:
Daarvoor was een heel team autochtone rechercheurs maandenlang tevergeefs op zoek naar de verdachte Mohammed Saddam. Toen we de taps kwamen beluisteren, bleek dat de jongens spraken over Mohammed Ou Amsterdam, Mohammed uit Amsterdam. Er bestond geen Mohammed Saddam. De agenten hadden het verkeerd verstaan en zo ging het ook met de herkenning van gezichten, van stemmen en van regionale accenten. Wie daarin onderscheid kan maken, hoeft niet etnisch te profileren, die ziet en hoort wie fout is en wie goed.
Aha, je moet dus wel onderscheid kunnen maken (of een klein beetje Frans gehad hebben op het LBO), maar als je plisie van Marokkaanse afkomst bent, heet dat géén etnisch profileren als je het verschil tussen een Riffijn en een Rabat-Berber kent.
2016, 3 oktober, RTL: Waar Marcouch wel etnisch wil profileren bij het vervullen van vacatures, mag de politie dat weer niet doen van hem bij controles door die politie ook al zijn Marokkanen vijf maal crimineler dan Nederlanders.
Marcouch wil zelf wel ideologisch profileren discrimineren:
2015, 12 april, Republiek Allochtonië: Marcouch wil wel mohammedanen bij de politie, maar geen PVV-ers.
Volgen
Willem Bakker ® @radiobakker
De bewuste uitspraken van @ahmedmarcouch over PVV politie agenten, die hem totaal ongeschikt maken als burgemeester
07:42 - 4 jul. 2017 · Waalwijk, Nederland
49 49 antwoorden 301 301 retweets 204 204 vind-ik-leuks
Informatie over Twitter Ads en privacy
2015, 2 mei, Joop: “Dus moet korpschef Boumans vakbekwame agenten selecteren voor de balies, zonder PVV-achtige of andere foute denkbeelden die hen dwarszitten bij hun werk.”
Wederom, net als met zijn streven om islamonderwijs overal door te douwen, is Marcouch jarenlang enorm consistent in wat hij nastreeft. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij zich gematigd zou hebben. Hij prijst nog slechts zelden openlijk Qaradawi en Al-Qutb, omdat hij weet dat dat slecht valt, zijn agenda te zichtbaar wordt, maar wat hij al die jaren naijvert blijft hetzelfde; meer islam op scholen en meer islam bij de politie.
Hans Jansen heeft mooi uitgelegd dat moslims andere moslims die voor het gezag van de kafir gaan werken als ‘taghoet‘ beschouwen, dat is één van de redenen dat mohammedanen er niet zo’n trek in hebben. En als mohammedanen wél bij de politie gaan werken is dat niet altijd een onverdeeld succes (understatement kuchje).
Ben Nassir Bouayad, Marcouch’ schoolmaatje en jarenlange collega bij de politie en drijvende kracht achter de politie-iftars was persoonlijk betrokken bij het om zeep helpen van een politie-onderzoek naar de terreurmoskee in Amsterdam-Noord van waaruit een aanslag gepland zou zijn op een synagoge in Amsterdam-Zuid.
En hoe zit het met Marcouch zelf ? Volgens dit verhaal in het Parool zou Marcouch gelekt hebben uit een groot jihad-onderzoek:
Jihadverdachte Azzedine C. wil Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA) laten horen. Dat heeft zijn advocaat André Seebregts dinsdag gezegd. Een getuige heeft volgens Seebregts verklaard dat hij een maand voordat C. werd aangehouden van Marcouch hoorde dat er al een jaar een groot onderzoek liep en dat C. daarna zou worden aangehouden.
Wie kan er in het hoofd van Marcouch kijken en bepalen of hij streeft naar het onschuldig klinkende ‘diversiteit’ of naar jihadistische infiltratie van de politie ? Dat infiltratie een doel is van de moslimbroeders, waar Marcouch toe behoort, staat buiten kijf.
Marcouch en de twee moskeeën.
In Marcouch’ stadsdeel verschenen in ‘zijn’ tijd twee moskeeën. De Poldermoskee en de Blauwe moskee, beiden predikten naar buiten toe tolerantie, verbinding en meer van dat soort links-islamitische geneuzel, maar bleken beiden moslimbroederschapmoskeeën.
Blauwe moskee:
Carel Brendel, 12 november 2012: Topman Europese Moslimbroederschap stond aan wieg van Blauwe Moskee in Slotervaart
Volkskrant, 31 oktober 2013: Wie trekt aan de touwtjes bij de Blauwe Moskee?
GeenStijl, 20-08-13: Blauwe Moskee-tool: de Legenda van de Haat
Carel Brendel, 27 augustus 2013: Vier misverstanden over Koeweit, de Blauwe Moskee en de Moslimbroeders
Poldermoskee:
Werd geopend in 2008 in aanwezigheid van Marcouch en Tariq Ramadan, kleinzoon van Hassan Al-Banna de oprichter van de moslimbroederschap. Het gebedshuis is een initiatief van Mohammed Cheppih (1, 2, 3, 4, 5 foetsie, net als Israël).
Hoeiboei, 7.9.2009: Het hoge woord is er uit: Poldermoskee is niet liberaal
GeenStijl, 13-07-09: Haatbaard Yasin preekt weer in Poldermoskee
IkjeBlogspot, 13 JULI 2009: Haatprediker opnieuw in ‘poldermoskee’
Marcouch en Al-Qaradawi.
Marcouch zou dan afstand genomen hebben van de anti-semitische uitspraken van Qaradawi, volgens het allerbovenste linkje naar Carel Brendel, deze. Maar in dit interview bij TPO in 2014 relativeert hij dat.
‘Al-Qaradawi vindt zelfmoordaanslagen in Israël, ook op burgers en kinderen, een geoorloofd strijdmiddel. De man is een antisemiet en een halve nazi, met zeer bedenkelijke opvattingen en die ga je dus niet uitnodigen om een college te houden,’ hield ik Marcouch voor.
‘Hoe denk je dat daar in het hele Midden-Oosten en de overgrote meerderheid van de Marokkaanse gemeenschap hier in Nederland over wordt gedacht?’ antwoordde Marcouch.
‘Heel veel Marokkanen in Nederland denken daar precies zo over als Al-Qaradawi, maar daar heeft nooit iemand het over. Ik weet dat Al-Qaradawi de zelfmoordaanslagen in Israël legitimeert, maar dat is het. Ik keur dat natuurlijk af, maar zo’n opvatting moet je ook in de context van dat conflict plaatsen. We hebben het over een oorlogsgebied daar. Het gaat om een enorm ingewikkeld conflict waar je gewoon niet uitkomt.’
In plaats van de interviewer na de eerste vraag bij te vallen, stelt Marcouch een tegenvraag en stelt dat mohammedanen daar toch wel anders over denken. En zelfs de zelfmoordaanslagen tegen Joden relativeert hij door te stellen dat je ‘dat in de context van dat conflict moet plaatsen‘. Dat klinkt toch eerder alsof hij van mening is dat het dáár, en onder die omstandigheden (tegen Joden) wél is toegestaan. Ik begrijp dat Brendel het graag wil lezen, maar ik zie hier geen ‘afstand nemen van’ in. Het ‘Ik keur dat natuurlijk af‘ van Marcouch, wordt onmiddellijk gevolgd door een ‘maar‘.
Uit datzelfde interview bij TPO: “Yusuf al-Qaradawi is echt een zwaargewicht. In de islamitische wereld net zo gezaghebbend als de Paus voor katholieken.” Dat klopt daar heeft Marcouch gelijk in, voordat Saoedi-Barbarije eiste dat Qatar met de uitzendingen van Al-Jazeera zou stoppen, keken wekelijks 75 miljoen mohammedanen naar de vrijdagse preek van Qaradawi. In hetzelfde interview ontkent Marcouch 150.000 subsidie te hebben aangevraagd, wat er wel of niet van waar is, is niet zo van belang, wat er wél toe doet is dat hij nog steeds een bewonderaar van Qaradawi lijkt te zijn.
Qaradawi (video’s):
Het doden van afvalligen is noodzakelijk voor het voortbestaan van islam
Over homoseksuelen
Over zelfmoordaanslagen (tegen Joden)
Over Israël en de Joden
Over kerstmis
De islam zal Europa veroveren zonder dat het oorlog hoeft te voeren (en zoals het er nu uitziet krijgt hij nog gelijk ook, voor wat betreft West-Europa, Fub)
Meer filmpjes van Qaradawi kunt u zelf wel vinden en het lijkt me lichtelijk overbodig om te duiden wat voor een engerd het is, zijn eigen woorden zijn allerduidelijkst (en heel populair onder moslims, en Marcouch).
Marcouch is een islamiseerder pur sang die hardnekkig zijn agenda blijft promoten; islamlessen, islamitische politie en moslimbroederschapsmoskeeën.
Meer islamisering.
Maar daar blijft het niet bij.
Marcouch vindt het geen probleem dat ‘straatcoaches’ (wat moeten we met Swahili-sprekende scooterrijdende idioten met een onduidelijke bevoegdheid?) vrouwen geen hand geven. (NRC)
Marcouch pleit voor hoofddoeken voor politie-agentes. Al lang voor dat recentelijk in ‘zijn’ wijk weer geprovoceerd werd door een collaboratrice.
Marcouch vindt dat boerka’s vrouwengevangenissen op openbare scholen toegelaten moeten worden.
Marcouch wilde op jihad gaan.
Marcouch wilde een islamitisch stadsdeel.
Marcouch wilde islamitische feestdagen op scholen.
Marcouch wilde gescheiden ingangen voor mannen en vrouwen bij de bibliotheek.
Marcouch wilde aparte aangifte formulieren voor moslims, zodat er makkelijker aangifte gedaan kan worden van haat tegen moslims. Wanneer komen die aparte aangifteformulieren voor de shitload aan islamitisch geweld tegen Nederlanders?
Marcouch is voorstander van moskeemilities zoals van de beruchte As-Soennah moskee in Den Haag tijdens Oud en Nieuw.
Maar hey, Marcouch bepleit vrijheden voor iedereen. Zelfs voor niet-moslims.
Die hoeven zich geen zorgen te maken. Tijdens de protesten in Duindorp tegen de invasie vroeg Marcouch slechts om heropvoedingskampen voor de oorspronkelijke bewoners van Nederland.
https://fenixx.org/2017/0(...)e-is-ahmed-marcouch/
Dat is gewoon de partijslogan van de SP: "Waar zullen we vandaag eens boos over zijn?".quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt reuze meequote:
Natuurlijk niet, als je dat CV hebt dan zijn dat jouw prestaties.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat je binnenkomt en ze zeggen "That's one impressive CV..."en dat ik dan alleen maar denk "shit, nu kan ik alleen maar intens tegenvallen....
![]()
"
Hoezo natuurlijk niet? Ik kan tal van redenen bedenken waarom ze enorm kan tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je dat CV hebt dan zijn dat jouw prestaties.
Mag nu ook als er toestemming is van de rechter, dat veranderd volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:42 schreef LelijKnap het volgende:
Een van de kerels die het referendum gaan organiseren beweerde zelfs dat ze de bevoegdheid krijgen (lees: pakken) je telefoon te hacken en dus gewoon in je fotoalbums kunnen wroeten. Klopt dat?
We kunnen het alleen maar hopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je dat CV hebt dan zijn dat jouw prestaties.
Ja, dat mag. Dat mag dan zelfs als je niet zelf het doelwit bent, maar bijvoorbeeld een familielid/collega/vriend of iets dergelijks wel. Als er bovendien een mogelijke terrorist of iets dergelijks bij jou in de buurt woont, dan mag het chatverkeer van de hele buurt worden afgetapt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:42 schreef LelijKnap het volgende:
Een van de kerels die het referendum gaan organiseren beweerde zelfs dat ze de bevoegdheid krijgen (lees: pakken) je telefoon te hacken en dus gewoon in je fotoalbums kunnen wroeten. Klopt dat?
Meestal blijkt dat wel uit een gesprek in mijn ervaring, mensen op een bepaald nivo kunnen meestal aardig inschatten of een CV op waarheid berust. Daar zou ik mij geen zorgen over maken, gewoon fingers crossed het weekend inquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen![]()
Dat zij dat ook denken
Toestemmingscommissie TIBquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag nu ook als er toestemming is van de rechter, dat veranderd volgens mij niet.
Ja!quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
https://www.privacybarome(...)internet_afluisteren
Deze geeft ook wel een aardige opsomming.
Lekker mensen dwingen je te helpen.quote:Als gegevens versleuteld zijn, kan de AIVD mensen die kunnen helpen de gegevens te ontsleutelen, verplichten mee te werken op straffe van een gevangenisstraf van maximaal twee jaar (artikel 143).
Bizarquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:07 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ja!
Uit jouw bron:
[..]
Lekker mensen dwingen je te helpen.![]()
Beetje een haram varken naaien.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
Opdat Kermit halal onthoofd mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |