Nu sta je achter 3 teamsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar het is gunstig dat Bulgarije wint vanavond hoor![]()
![]()
Ronnie koning van de middencirkel 🔫quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ronnie Brunswijk kan voor de nodige ervaring zorgen.
Ja, die lacht natuurlijk omdat er volgend jaar geen staatscentjes naar een uitje in Rusland hoeven te gaan.quote:
Vanaf de generatie Robben / Sneijder / Persie komt er niets door. Dat is al 15 jaar ofzo en het ziet er niet naar uit dat daar voorlopig verandering in komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Af en toe moet je ook geluk hebben met generaties.. we zitten ff in een dal
quote:
Je bent zelf echt lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Frankrijk doet dat wel echt lekker zeg.
Je bent echt een helder licht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik zei toch dat er meer zouden gaan vallen.
KlaasGod.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad toch 4-0 voorspeld
#klaasweetalles![]()
echt heel erg onsportief inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef NLGooner het volgende:
Knap hoor tegen 10 man die gewoon erg zwak zijn.. en Nederland moest aanvallen
Eens. Ik mag iedereen van Europa behalve de Fransen. Het zijn ook de grootste ego's van EU ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
echt wat haat ik die Fransen, kut volk
Klaasgodquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad toch 4-0 voorspeld
#klaasweetalles![]()
Onderling, en bij gelijke stand op doelsaldo vgm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Gaat het eigenlijk wel op doelsaldo of op onderling?
Volgens mij gewoon doelsaldo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Gaat het eigenlijk wel op doelsaldo of op onderling?
klaasGODquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad toch 4-0 voorspeld
#klaasweetalles![]()
Weet ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent echt een helder licht.
Die gaat maar onder de regenboog vlag spelen iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Confetti het volgende:
Die Cilessen moet gedenaturaliseerd worden. Wat een waardeloze kutkeeper. Slapzak.
huhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Andromache het volgende:
Wat zou nou een goed schaduwelftal zijn? Schoonvegen? Of hebben we dat echt niet?
Doelsaldo onderling of overall?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onderling, en bij gelijke stand op doelsaldo vgm.
Maar beste nummers 2 wel op doelsaldo.
Ik zei ook niet dat het een klein dal isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanaf de generatie Robben / Sneijder / Persie komt er niets door. Dat is al 15 jaar ofzo en het ziet er niet naar uit dat daar voorlopig verandering in komt.
Krijgen we vast Belgenplaatjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef RAVW het volgende:
he lekker geen oranje zooi meer ind e winkels en die k*t kids die plaatsje komen bietsen in de winkel ..
over 2 jaar maar weer proberen
Da's ook zeker waar jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon doelsaldo.
Maar goed, ook al wordt je 2de hoef je nog niet bij de 8 beste nummers 2 te zitten.
Coco98 zijn moeder is ongeveer net zo oud als jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sow koekoek, even een MILF proberen te hosselen
Het was geen roodquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Marmal het volgende:
Haha, ik zei het al hier, 4-0. En toen werd ik voor gek verklaard. Dit mag trouwens volledig aan Strootman verweten worden. Door zijn rode kaart is het totaal uiteen gevallen. Als je met 1-0 van het veld stapt kan je terminste nog 2e worden nu Zweden waarschijnlijk gaat verliezen van Bulgarije.
dit is cilessen tegen Frankrijk, dat hou je geen 90 minuten volquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Confetti het volgende:
Die Cilessen moet gedenaturaliseerd worden. Wat een waardeloze kutkeeper. Slapzak.
Klopt, ik dacht 5-0.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Marmal het volgende:
Haha, ik zei het al hier, 4-0. En toen werd ik voor gek verklaard. Dit mag trouwens volledig aan Strootman verweten worden. Door zijn rode kaart is het totaal uiteen gevallen. Als je met 1-0 van het veld stapt kan je terminste nog 2e worden nu Zweden waarschijnlijk gaat verliezen van Bulgarije.
Klopt, maar wanneer het moet choken de Fransen toch harder. Zie EK finalequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef DrDentz het volgende:
De Fransen hebben ons niet meer zo hard genomen sinds 1794
Blind werd nog gesaboteerd door blunders van bepaalde spelers. Advocaat wordt tactisch overklast.quote:
Want dat maakt uitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verneuk het doelsaldo nog ff lekker ja
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Marmal het volgende:
quote:
Stel jij eens een alternatief elftal op dat wel loopt, werkt en verdedigt?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef JaneDoe het volgende:
dickie pakt zo z'n koffers en verdwijnt als een dief in de nacht
quote:
BS. De eerste helft leek al nergens naar mét Strootquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Marmal het volgende:
Beetje lekker mokkel of zo'n vieze tokkie die Priscilla heet en een ketting om heeft met haar eigen naam er op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Coco98 zijn moeder is ongeveer net zo oud als jij
Jij ook bedanktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt echt NIKS toegevoegd deze avond.
Nee grapje, bedankt voor je gezelligheid!
Degene die dit gifje heeft gemaakt snapt echt niks van het leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is de schuld van keizer en ajax
die leveren geen goede internationals meer af
het is de schuld van ajax jah
Alleen in de rust.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ook bedankt![]()
Nu weer haxbal, of is dat alleen in de rust?
BS, met 11 man kun je gewoon 1-0 verliezen. Met 10 man valt alles uitelkaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BS. De eerste helft leek al nergens naar mét Stroot
Echt raar dat jij nooit je mening over voetbal mag geven op tv zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Marmal het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is de schuld van keizer en ajax
die leveren geen goede internationals meer af
het is de schuld van ajax jah
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Het moment van de wedstrijd
[ afbeelding ]
Wie had jij opgesteld dan? Erg benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef Collide het volgende:
Keer op keer falende spelers blijven opstellen.
We gaan er ook niet naar toe, dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef cherrycoke het volgende:
We hebben niks te zoeken op dat WK
Absoluut niet. Ik snap je gezeur alleen niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je een beetje woest jongen?
Elia, Toornstraquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie had jij opgesteld dan? Erg benieuwd.
Rutjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie had jij opgesteld dan? Erg benieuwd.
Eerst onderling, dan overall.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doelsaldo onderling of overall?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doelsaldo onderling of overall?
Duidelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerst onderling, dan overall.
[..]
Wel met ruime cijfers maar dat gaat geen probleem zijn natuurlijk !quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, we hebben het gewoon in eigen hand dus? Winnen van Bulgarije en Zweden?
Wat een avond
Wel fatsoenlijk toffe kerel met goede teksten.quote:
Bondscoach China. Die maken ook nog een kleine kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:34 schreef JaneDoe het volgende:
dickie pakt zo z'n koffers en verdwijnt als een dief in de nacht
Dan hebben we Robben nodig. Hij heeft helaas geen wedstrijdritme opgedaan. Matig spel van hem, maar we zien het wel tegen Bulgarije. Ik denk dat het wel gaat vlammen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Winst op Zweden en Bulgarije en je eindigt nog 2e op basis van onderling resultaat tegen Zweden toch![]()
Al denk ik dat je dan nog de slechtste nummer 2 bent
Iemand zei dat het op onderling resultaat ging?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel met ruime cijfers maar dat gaat geen probleem zijn natuurlijk !
Relativeren heet datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt heel erg onsportief inderdaad
Met een beetje pech moet je 4-0 winnen van Zweden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, we hebben het gewoon in eigen hand dus? Winnen van Bulgarije en Zweden?
Wat een avond
dat is duidelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef cherrycoke het volgende:
We hebben niks te zoeken op dat WK
Nee, doelsaldoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand zei dat het op onderling resultaat ging?
Noorderlingen boppequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijk toffe kerel met goede teksten.
Gaf te veel ruimte weg imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef DonRaja het volgende:
De enige die een voldoende haalde was Fosoe.
Zeker!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met een beetje pech moet je 4-0 winnen van Zweden.
Je bent in een Philip Freriks-bui? Want dit wist je.quote:
Vilhena en Robben misschien een heel mager zesje. Verder armoe troef.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Verlies je met 4-0, moet je ook nog met die smeerpijp Bert lullen
Gebbetje met KingRoland jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je bent in een Philip Freriks-bui? Want dit wist je.
Robben To Score zet ik in tegen Bulgarije corriequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Karina het volgende:
Robben ziet het nog wel zitten dus. gewoon 3x winnen.
quote:
Wat vond je van Hoedt? Had niet hey idee dat die voor zijn taak wegliep.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vilhena en Robben misschien een heel mager zesje. Verder armoe troef.
Vilhena werd ook overlopen, die miste gewoon KEA naast zich.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vilhena en Robben misschien een heel mager zesje. Verder armoe troef.
Oe ik vergeet elke keer te wedden ga ik ook doen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben To Score zet ik in tegen Bulgarije corrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |