Doe zelfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal dat lelijke wijf eens uit de OP.
http://getemoji.com/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een lijst online zijn waar je alle codes/combinaties kunt vinden? Zit niet mobiel he.
Before...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Wat wordt het HK?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen jongens.
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Daarvoor was ik al groot fan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.
geen flauw idee nog. Ga zo buiten de deur lunchen ergens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat wordt het HK?
Ik doe zometeen een omeletje..
Ik kom net m'n bed uit. Koffie is binnen. Nu scheren en kijken wat de dag brengt buiten het voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
Van de vrouw of haar muziek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor was ik al groot fan.
Maar dat is (vooralsnog) het hoogtepunt, ja.
En Verge!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Zit alleen in Eth, BTC, LTC en Waves
jullie willen mijn failliet hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lekker weg doen. Aan mij geven bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jullie willen mijn failliet hebben
zo'n beperkte speler maar toch al lekker binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
En bod van 27 miljoen op Vincent Janssen van WBA.
Mot niet gekker worden 🙃
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
alsof er niet 1 btctje vanaf kan voor je VBL vrienden
Nee joh, samen staan we sterk tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jullie willen mijn failliet hebben
Waarom?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Overigens verwacht ik wel veel van Aeternity
Ik vind de correlatie tussen het product en de prijs erg beperkt in crypto.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed product, goede schaalbaarheid.
Nog wel. Dat zal anders worden naarmate de mainstream adoption toe zal nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de correlatie tussen het product en de prijs erg beperkt in crypto.
Ik denk dat bij mainstream adoption geen enkele van de huidige crypto het gaat overleven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel. Dat zal anders worden naarmate de mainstream adoption toe zal nemen.
De investeringskosten zijn niet extreem hoog. Daarbij zou ik graag zien dat de bubbel eens flink barst. Zodoende blijven de echt goede producten overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Verder zou ik tijdens een investeringsbubbel niet snel op het product investeren.
Frankrijk - Nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er vanavond is makker
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef JanCees het volgende:
ćternity is a new blockchain technology, designed to deliver unmatched efficiency, transparent governance and global scalability.
zeggen ze allemaal
Nice. Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
over 4 maanden op vakantie
#zinin
ik heb in april een maand vrij als het goed isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
over 4 maanden op vakantie
#zinin
lekker zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb in april een maand vrij als het goed is
dat mannetje kan Knut alleen wel, was wel een irritant ventjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
en een jood in elkaar slaan met knut
werkte die daarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat mannetje kan Knut alleen wel, was wel een irritant ventje
geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lekker zeg
ga je nog trip maken
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ruim 3 weken verplicht droog en ik word net zo ordinair als jullie
dat gun je niemandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?
knut en ik gaan de klassieker samen kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?
betekent niet dat veel currencies 1 pot nat zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin maatje. Over 5 jaar op de Bahama's dankzij crypto. Of niet Inso?
Drink een biertje op mijn zoon. Die is jarig die dagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
knut en ik gaan de klassieker samen kijken
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drink een biertje op mijn zoon. Die is jarig die dag
Dat klopt, maar jij deed voorkomen alsof alles één pot nat is. Dan heb je er geen kaas van gegeten maatje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
betekent niet dat veel currencies 1 pot nat zijn
niemand boeit crypto voorlopig op de mensen die geld ermee willen verdienen naquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij deed voorkomen alsof alles één pot nat is. Dan heb je er geen kaas van gegeten maatje.
Niemand boeide een auto toen er nog paard en wagen was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
niemand boeit crypto voorlopig op de mensen die geld ermee willen verdienen na
Geloof je zelf in deze vergelijking?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand boeide een auto toen er nog paard en wagen was.
Niemand boeide het internet toen het er net was.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
oke wat is het product van aeternity dan volgens jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik in deze vergelijking. Waar de gebroeders Wright dé uitvinding van de 20ste eeuw deden, heeft Satoshi Nakamoto dat gedaan in de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof je zelf in deze vergelijking?
bitcoin =/= aeternityquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik in deze vergelijking. Waar de gebroeders Wright dé uitvinding van de 20ste eeuw deden, heeft Satoshi Nakamoto dat gedaan in de 21ste eeuw.
oh ik ook. (Door jou)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het verkeerd gelezen, dacht dat ie vandaag jarig is
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het verkeerd gelezen, dacht dat ie vandaag jarig is
ongelofelijk domme varkensquote:
Een blockchain die middels proof of work consensus bereikt voor haar gebruikers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke wat is het product van aeternity dan volgens jou?
Ben wel benieuwd wat ie gaat halen voor zijn zoon, zijn toch wel de leukste dingen van een verjaardagquote:
oke en wat is het product?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een blockchain die middels proof of work consensus bereikt voor haar gebruikers.
De mogelijkheden zijn eindeloos d.m.v. smart contracts en de schaalbaarheid is enorm.
Verder kan ik het natuurlijk lang niet zo goed uitleggen als zij zelf.
http://blockchain.aeterni(...)chain-whitepaper.pdf
Aeternity
Onlogisch zal wel een account hebben op lijstje.nl voor zijn zoontje, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat ie gaat halen voor zijn zoon, zijn toch wel de leukste dingen van een verjaardag
Vrienden van mij doen dat altijd, vind het iets treurigs hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onlogisch zal wel een account hebben op lijstje.nl voor zijn zoontje, denk ik.
Mijn vriendin ook, voor ons dochtertje. Moet ze lekker zelf doen, ik bemoei me er niet mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrienden van mij doen dat altijd, vind het iets treurigs hebben
Zijn mini huisje zal daar vast ook wel op staan danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onlogisch zal wel een account hebben op lijstje.nl voor zijn zoontje, denk ik.
Eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrienden van mij doen dat altijd, vind het iets treurigs hebben
Heb je me op de block gezet ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, smart contracts
Nee?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je me op de block gezet ofzo?
Denk het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn mini huisje zal daar vast ook wel op staan dan
Hij is niet jarig vandaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik schrok al, jammer dat je mijn vraag negeert dan
Spijtig
Pics?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net enorm goed zitten schijten.
Helaas.quote:
Lijkt me wel heerlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:04 schreef JanCees het volgende:
straks zit onlo op de bahama's in een tiny house
Als cryptos even hun best doen dan kopen we de complete Bahama's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben z'n buurman dan. Tinyhouses
op plekken waar je eigenlijk alles buiten kan doen wel een goeie optiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben z'n buurman dan. Tinyhouses
Ja toch. Ieder een eigen eilandje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als cryptos even hun best doen dan kopen we de complete Bahama's.
Leuke beker zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:33 schreef Doublepain het volgende:
Zou Typisch dit ook hebben?
[ afbeelding ]
https://www.privateislandsonline.com/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als cryptos even hun best doen dan kopen we de complete Bahama's.
Ik zit te kijken maar veel eilanden zijn gewoon extreem onherbergzaam. Daar moet je nog iets op laten bouwen. Hoe krijg je stromend water, warm water, elektra, internet verbinding etc etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.privateislandsonline.com/
Gaat om het idee Onlo. Ik zag net wel een Grieks eiland waarbij je het water met een klein 'proces' drinkbaar kan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar veel eilanden zijn gewoon extreem onherbergzaam. Daar moet je nog iets op laten bouwen. Hoe krijg je stromend water, warm water, elektra, internet verbinding etc etc.
Voor dat geld kan je beter gewoon een stuk grond aan het vaste land kopen.
Heeft die nou een eigen landingsstrip?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel deze wel ok lijkt te zijn.
ik heb ooit bijna een eiland gekocht in de Filipijnen, blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar veel eilanden zijn gewoon extreem onherbergzaam. Daar moet je nog iets op laten bouwen. Hoe krijg je stromend water, warm water, elektra, internet verbinding etc etc.
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft die nou een eigen landingsstrip?
Daar lijkt het op jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft die nou een eigen landingsstrip?
Wat moest je daarvoor aftikken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ooit bijna een eiland gekocht in de Filipijnen, blij dat ik het niet gedaan heb
Ooit van global warming gehoord?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel deze wel ok lijkt te zijn.
Yep. Jij ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ooit van global warming gehoord?
klimaathoaxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ooit van global warming gehoord?
heerlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
Je kan ook eilanden huren, op zich wel gaaf want je kan dan dus voor 50 euro in de week ergens zitten in een vuurtoren met 0 mensen om je heen.
Nou ja, als je geld hebt om een eilandje te kopen heb je ook wel geld om je daar tegen te wapenen. Daarbij geloof ik niet dat in de komende 40/45 jaar die mij nog rest de zeespiegel niet met 2 meter zal stijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wat denk je van zo'n eilandje?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
Je kan ook eilanden huren, op zich wel gaaf want je kan dan dus voor 50 euro in de week ergens zitten in een vuurtoren met 0 mensen om je heen.
was niet zoveel maar kon het niet 100% bezitten, moest dan op naam van m'n (ex) vrouw en je moet er iemand op laten wonen die je ook nog eens kan vertrouwen, anders wordt alles wat je erop bouwt weggehaald als je er niet bentquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moest je daarvoor aftikken?
juist zulke eilandjes zijn extreem kwetsbaar als het gaat om stijging van de zeespiegelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld hebt om een eilandje te kopen heb je ook wel geld om je daar tegen te wapenen. Daarbij geloof ik niet dat in de komende 40/45 jaar die mij nog rest de zeespiegel niet met 2 meter zal stijgen.
Is dat nog steeds zo dat je in bepaalde landen niet als buitenlander bezit mag hebben? Was laatst zon miljardair die alles op de naam van zijn (ik dacht) Filipijnse vrouw had gezet. Vijf weken later kwam hij om in een paraglide "ongeluk".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet zoveel maar kon het niet 100% bezitten, moest dan op naam van m'n (ex) vrouw en je moet er iemand op laten wonen die je ook nog eens kan vertrouwen, anders wordt alles wat je erop bouwt weggehaald als je er niet bent
Tja. En wat moet je met een eiland als je er goed over nadenkt. Lijkt me allemaal zeer onpraktisch. Romantisch is het wel, voor een week of 2 denk ik. Maar daarna wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet zoveel maar kon het niet 100% bezitten, moest dan op naam van m'n (ex) vrouw en je moet er iemand op laten wonen die je ook nog eens kan vertrouwen, anders wordt alles wat je erop bouwt weggehaald als je er niet bent
In Thailand en Filipijnen is dat zo, een maat van mij is ook vermoord daar, al zeggen ze daar uiteraard dat het zelfmoord was, zo gaat datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo dat je in bepaalde landen niet als buitenlander bezit mag hebben? Was laatst zon miljardair die alles op de naam van zijn (ik dacht) Filipijnse vrouw had gezet. Vijf weken later kwam hij om in een paraglide "ongeluk".
quote:
inderdaad, ik ben een lang weekend op zo'n "onbewoond" eiland geweest, ze kwamen iedere dag water en eten brengen, leuk om mee te maken maar dat was het dan ook welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. En wat moet je met een eiland als je er goed over nadenkt. Lijkt me allemaal zeer onpraktisch. Romantisch is het wel, voor een week of 2 denk ik. Maar daarna wordt het een ander verhaal.
Joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
standquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar neem je nu Domino's voor overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:41 schreef JanCees het volgende:
On 22 May 2010,[140] Laszlo Hanyecz made the first real-world transaction by buying two pizzas in Jacksonville, Florida for 10,000 BTC.[141][142][143]
rip
Mijn schoonvader is ook ooit ergens iets van 2k btc kwijtgeraakt (lol)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:41 schreef JanCees het volgende:
On 22 May 2010,[140] Laszlo Hanyecz made the first real-world transaction by buying two pizzas in Jacksonville, Florida for 10,000 BTC.[141][142][143]
rip
Hoeveel was destijds de waarde van de BC?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar neem je nu Domino's voor over
2 pizzasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoeveel was destijds de waarde van de BC?
1 btc = 1 btcquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu rond de 4700 toch?
San Blas? Heb ik ook een tijdje gezetenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben een lang weekend op zo'n "onbewoond" eiland geweest, ze kwamen iedere dag water en eten brengen, leuk om mee te maken maar dat was het dan ook wel
denk het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar neem je nu Domino's voor over
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
standNee, dit was mijn fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik.
Laat ik het zo zeggen, als ik gewoon strand had getypt dan was auto correct er niet aan te pas gekomen.
Goed verhaal.![]()
1 btc= 0,0002 pizzaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu rond de 4700 toch?
GGMM dissen is als het slaan van een strontvervelend kind. Eigenlijk mag het niet, maar op zijn tijd is het wel een opluchting.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Overigens diss ik GGMM even in het PSV topic
Zag gisteren een filmpje waarbij een Afrikaanse vrouw haar kind mishandelde. Echt mokerhard. Kind was net 2 denk ik, ze tilde het boven haar hoofd en gooide het met al haar kracht naar beneden op het zand en trapte 'm nog een paar keer goed in zijn gelaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
GGMM dissen is als het slaan van een strontvervelend kind. Eigenlijk mag het niet, maar op zijn tijd is het wel een opluchting.
minder dan 1 dollar of euro centquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De waarde van de munt destijds uitgedrukt in dollars of euro's.
Gestoord! Was je aan het rondneuzen op liveleak of zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag gisteren een filmpje waarbij een Afrikaanse vrouw haar kind mishandelde. Echt mokerhard. Kind was net 2 denk ik, ze tilde het boven haar hoofd en gooide het met al haar kracht naar beneden op het zand en trapte 'm nog een paar keer goed in zijn gelaat.
Nee, op instagram volg ik zo'n account die meestal wel toffe dingen heeft. Dit stond er opeens tussenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gestoord! Was je aan het rondneuzen op liveleak of zo?
Nou, een pizza kost wat? Een tientje? Dus 20 euro voor al die btcquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De waarde van de munt destijds uitgedrukt in dollars of euro's.
TYPISCH KAN JE MIJN DM BEANTWOORDEN???????????????????????????quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, een pizza kost wat? Een tientje? Dus 20 euro voor al die btc
Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TYPISCH KAN JE MIJN DM BEANTWOORDEN???????????????????????????
Maar als je niet speelt, kan je er toch wel 1 of 2 ruilen met mij tijdens de transfer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.
Ik houd mijn spelers gewoon staan. Dat vond Mexicanobakker het eerlijkst.
Is dit in de context van wat jullie bespreken wel goed Nederlands?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd mijn spelers gewoon staan.
Ben jij wel goed Nederlands?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit in de context van wat jullie bespreken wel goed Nederlands?
Klopt, Via deed hetzelfde. Verkocht op 1 dollar met verlies, nu 1,70.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Scrummie, jij moet vaker een coin liquideren
Er was vandaag of gister een nieuwe super videokaart uitgekomen, was binnen 2,5 uur uitverkocht overalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Scrummie, jij moet vaker een coin liquideren
nerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er was vandaag of gister een nieuwe super videokaart uitgekomen, was binnen 2,5 uur uitverkocht overal. Kut miners.
Okay systeembeheerder.quote:
Het is niet omdat hij in de bosjes op kleine kindjes zit af te trekken dat hij direct ook boswachter is.quote:
Meh. Normaal houd ik wel van wat grapjes, maar de pedograpjes zijn een beetje flauw aan het worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat hij in de bosjes op kleine kindjes zit af te trekken dat hij direct ook boswachter is.
Erg geforceerd weer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat hij in de bosjes op kleine kindjes zit af te trekken dat hij direct ook boswachter is.
Ik wacht nog even op het oordeel van onlogisch, de humoristische barometer van Fok!.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh. Normaal houd ik wel van wat grapjes, maar de pedograpjes zijn een beetje flauw aan het worden.
Het was het eerste random beroep wat me te binnenschoot. Ergens op de wereld zal er vast iemand zijn die erom kan lachen.quote:
Ik las thumoristische barometer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het oordeel van onlogisch, de lhumoristische barometer van Fok!.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg geforceerd weer.
Niet voor het eerst.
Zo beter?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat hij in de bosjes zit af te trekken dat hij direct ook boswachter is.
uh.. okequote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was het eerste random beroep wat me te binnenschoot. Ergens op de wereld zal er vast iemand zijn die erom kan lachen.
Dat is eerder een realdoll dan een vrouw van vlees en bloed, allejezus zegquote:
Het is geen knetterkrankjorum nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is eerder een realdoll dan een vrouw van vlees en bloed, allejezus zeg
Dit is een wat meer genderneutraal alternatief.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vies is dat ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Nicki Minaj heeft een lelijk hoofd.
race,hybrid,cross?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond rondje fietsen op m'n nieuwe fiets denk ik.
Bahquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een wat meer genderneutraal alternatief.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, Via deed hetzelfde. Verkocht op 1 dollar met verlies, nu 1,70.
Terwijl je ook al te laat kwam.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Er komt weinig uit m'n handen vandaag...
Ik heb een collega laten inklokken voor me. Gelukkig worden er om 10:00 nog geen hamburgers gebakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je ook al te laat kwam.
Jouw werkgever zal erg blij met je zijn!
De Jong: Feyenoord is groter dan een voetbalclubquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Binnenkort een J. de Jong als algemeen directeur van Feyenoord.
Dat zijn teksten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
De Jong: Feyenoord is groter dan een voetbalclub
Origineel zeg
Inklokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een collega laten inklokken voor me. Gelukkig worden er om 10:00 nog geen hamburgers gebakken.
Het is extreem slechte humor. En je weet dat slechte humor volledig aan mij besteed is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het oordeel van onlogisch, de humoristische barometer van Fok!.
Ik kan altijd op je rekenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is extreem slechte humor. En je weet dat slechte humor volledig aan mij besteed is.
Lekker hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net ook mijn VIA weg gedaan tho.. x12 genot
Verder kun je VIA beter gewoon laten schieten imo. Doet weinig uniek.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dat zijn de betere rendementen.
Zo snel op en neer naa Bonn?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wanhoop niet, ik ben weer in het land
1.5 uur vergaderd en hapje gegeten in de kantine daar. Daarna weer terug.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo snel op en neer naa Bonn?
De zon is wel weer schijnen..
Wat een leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1.5 uur vergaderd en hapje gegeten in de kantine daar. Daarna weer terug.
Ambtenaarleventje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1.5 uur vergaderd en hapje gegeten in de kantine daar. Daarna weer terug.
Ja, die indruk had ik ook, en las ik ook in het crypto topic en dus dacht ik; snel er vanaf!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verder kun je VIA beter gewoon laten schieten imo. Doet weinig uniek.
Waarom heb je het dan verkocht met verlies?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die indruk had ik ook, en las ik ook in het crypto topic en dus dacht ik; snel er vanaf!toch maar wat mee geduld hebben vaak.
Omdat ik na al die negatieve verhalen er vanuit ging dat hopen op een stijging kansloos was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan verkocht met verlies?
Je kunt sowieso beter gewoon holden als je weet van jezelf dat je in de emotie gaat handelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik na al die negatieve verhalen er vanuit ging dat hopen op een stijging kansloos was.
Klopt. Ach ja. Het is zo wel een leuke leerschool, en met die kleine bedragen van mij is het ook niet zo erg om het op die manier te leren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter gewoon holden als je weet van jezelf dat je in de emotie gaat handelen.
Jeetje wat een zwaar leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stond er om 5.15 naast vanmorgen. 3 uur lang voorbespreking in de auto.
Harde woorden richting scrummie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter gewoon holden als je weet van jezelf dat je in de emotie gaat handelen.
Is de cryptocurrency inmiddels niet uitgemolken/verziekt door gladde speculantjes?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Ach ja. Het is zo wel een leuke leerschool, en met die kleine bedragen van mij is het ook niet zo erg om het op die manier te leren.
Ja, die type voorbespreking die Rob Oudkerk ook in de auto deed?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stond er om 5.15 naast vanmorgen. 3 uur lang voorbespreking in de auto.
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is de cryptocurrency inmiddels niet uitgemolken/verziekt door gladde speculantjes?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is de cryptocurrency inmiddels niet uitgemolken/verziekt door gladde speculantjes?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Vind het alleen niet de moeite waard om met minieme bedragen in te gaan zetten op iets waar ik geen verstand van heb.quote:
Ja, en nu boeit het iedereen maar niemand heeft centjes genoeg om er goed in te stappen. Dat is mijn punt een beetje. Ik vind het vooral veel druk doenerij in de marge voor een paar honderd euro. Met diezelfde energie zijn er tig handeltjes te vinden die lucratiever zijn. Als je dat geld vervolgens weer investeert in cryptocurrency dan heb je 2x inkomen. Ik denk dat velen de prioriteit een beetje verkeerd leggen of ben ik te pessimistisch? Zoals gezegd ik heb de ballen verstand van cryptocurrency.quote:
Is toch leuk man. Ik heb er ook niet veel verstand van, maar dat komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi. Vind het alleen niet de moeite waard om met minieme bedragen in te gaan zetten op iets waar ik geen verstand van heb.
Wat voor dingen zijn lucratiever dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, en nu boeit het iedereen maar niemand heeft centjes genoeg om er goed in te stappen. Dat is mijn punt een beetje. Ik vind het vooral veel druk doenerij in de marge voor een paar honderd euro. Met diezelfde energie zijn er tig handeltjes te vinden die lucratiever zijn. Als je dat geld vervolgens weer investeert in cryptocurrency dan heb je 2x inkomen. Ik denk dat velen de prioriteit een beetje verkeerd leggen of ben ik te pessimistisch? Zoals gezegd ik heb de ballen verstand van cryptocurrency.
Ik ga me er komende maand in verdiepen, maar mijn punt is een beetje dat het als een soort kip met de gouden eieren gezien wordt. Is dat terecht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik heb er ook niet veel verstand van, maar dat komt vanzelf wel.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me er komende maand in verdiepen, maar mijn punt is een beetje dat het als een soort kip met de gouden eieren gezien wordt. Is dat terecht?
Geen idee of dat terecht is. Het is voor mij leuke manier om met minimale moeite wat extra euro's te ontvangen, naast dat ik het een interessante wereld vind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me er komende maand in verdiepen, maar mijn punt is een beetje dat het als een soort kip met de gouden eieren gezien wordt. Is dat terecht?
en OUD SCquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:43 schreef GGMM het volgende:
Is er niet ergens een cryptocurrency SC?
Ik zeg niet per se lucratiever, verkeerd woord. Maar in old school handel zit nog steeds heel veel geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn lucratiever dan?
Klopt heb vandaag een bod gekregen van 500 usd op een fles bier.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet per se lucratiever, verkeerd woord. Maar in old school handel zit nog steeds heel veel geld.
Hallo René! Normaal zou ik vragen hoe je dag gaat vandaag en what not, maar ik ben nogal moe dus heb even de aandacht niet een aanstaand antwoord te lezen.. Ik hoop dat je dit begrijpt en dat je je niet in je eer aangetast voelt omdat ik niet vraag hoe het vandaag met je dag gaat en what not..quote:
Ik heb geen flauw idee..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaan jouw Duitse vrienden op stemmen?
Oh dat geloof ik wel ja. Het is voor mij voornamelijk het gemak; ik koop wat van munt X, wachten en verkoop wat van munt X met winst. In principe dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet per se lucratiever, verkeerd woord. Maar in old school handel zit nog steeds heel veel geld.
Als je je aanvoer routes goed in richt heb je daar ook minimaal werk aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt heb vandaag een bod gekregen van 500 usd op een fles bier.
NSDAPquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaan jouw Duitse vrienden op stemmen?
Niet gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo René! Normaal zou ik vragen hoe je dag gaat vandaag en what not, maar ik ben nogal moe dus heb even de aandacht niet een aanstaand antwoord te lezen.. Ik hoop dat je dit begrijpt en dat je je niet in je eer aangetast voelt omdat ik niet vraag hoe het vandaag met je dag gaat en what not..
Rare business.. Toen ik nog dealde in m'n studententijd voor een centje bij wilde ik altijd zo snel mogelijk van m'n rotzooi af..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja. Het is voor mij voornamelijk het gemak; ik koop wat van munt X, wachten en verkoop wat van munt X met winst. In principe dan.
Ja, lekker.. Thanks 4 asking..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Hoe gaat het? Met mij goed!
Door het gemak kan iedereen het doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja. Het is voor mij voornamelijk het gemak; ik koop wat van munt X, wachten en verkoop wat van munt X met winst. In principe dan.
Meegenomen in een box van 6 verschillende flessen voor een totaal van 75 euro. Zelf nog even inpakken en dan kan het weg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je aanvoer routes goed in richt heb je daar ook minimaal werk aan.
En hoe doe je dat tegenwoordig bij het dealen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Rare business.. Toen ik nog dealde in m'n studententijd voor een centje bij wilde ik altijd zo snel mogelijk van m'n rotzooi af..
Yep. Zelfs jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door het gemak kan iedereen het doen.
Bonn denkt nog steeds dat het de hoofdstad van het land is, maar ze lopen daar ver achter..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dat niet het gesprek van de dag? Heel Bonn hing vol met schultz en merkel.
Oldschool handel wordt pas leuk als je paar tonnen vrij hebt staanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
praat voor jezelf.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, en nu boeit het iedereen maar niemand heeft centjes genoeg om er goed in te stappen.
Is die even afgegleden zeg. Ik meen me te herinneren dat het ooit als de nieuwe Cristiano Ronaldo werd gezien. Of was dat die andere gozer, El Ghazi?quote:
We kunnen wel een Ronaldo gebruiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is die even afgegleden zeg. Ik meen me te herinneren dat het ooit als de nieuwe Cristiano Ronaldo werd gezien. Of was dat die andere gozer, El Ghazi?
moest je vliegen naar bonn?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We kunnen wel een Ronaldo gebruiken.
Trein naar Arnhem en dan auto.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
moest je vliegen naar bonn?
En terug?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trein naar Arnhem en dan auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |