Doe zelfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal dat lelijke wijf eens uit de OP.
http://getemoji.com/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een lijst online zijn waar je alle codes/combinaties kunt vinden? Zit niet mobiel he.
Before...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Wat wordt het HK?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen jongens.
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Daarvoor was ik al groot fan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.
geen flauw idee nog. Ga zo buiten de deur lunchen ergens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat wordt het HK?
Ik doe zometeen een omeletje..
Ik kom net m'n bed uit. Koffie is binnen. Nu scheren en kijken wat de dag brengt buiten het voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
Van de vrouw of haar muziek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor was ik al groot fan.
Maar dat is (vooralsnog) het hoogtepunt, ja.
En Verge!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Zit alleen in Eth, BTC, LTC en Waves
jullie willen mijn failliet hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lekker weg doen. Aan mij geven bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jullie willen mijn failliet hebben
zo'n beperkte speler maar toch al lekker binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
En bod van 27 miljoen op Vincent Janssen van WBA.
Mot niet gekker worden 🙃
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
alsof er niet 1 btctje vanaf kan voor je VBL vrienden
Nee joh, samen staan we sterk tochquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jullie willen mijn failliet hebben
Waarom?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Overigens verwacht ik wel veel van Aeternity
Ik vind de correlatie tussen het product en de prijs erg beperkt in crypto.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed product, goede schaalbaarheid.
Nog wel. Dat zal anders worden naarmate de mainstream adoption toe zal nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de correlatie tussen het product en de prijs erg beperkt in crypto.
Ik denk dat bij mainstream adoption geen enkele van de huidige crypto het gaat overleven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel. Dat zal anders worden naarmate de mainstream adoption toe zal nemen.
De investeringskosten zijn niet extreem hoog. Daarbij zou ik graag zien dat de bubbel eens flink barst. Zodoende blijven de echt goede producten overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Verder zou ik tijdens een investeringsbubbel niet snel op het product investeren.
Frankrijk - Nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er vanavond is makker
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef JanCees het volgende:
æternity is a new blockchain technology, designed to deliver unmatched efficiency, transparent governance and global scalability.
zeggen ze allemaal
Nice. Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
over 4 maanden op vakantie
#zinin
ik heb in april een maand vrij als het goed isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
over 4 maanden op vakantie
#zinin
lekker zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb in april een maand vrij als het goed is
dat mannetje kan Knut alleen wel, was wel een irritant ventjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
en een jood in elkaar slaan met knut
werkte die daarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat mannetje kan Knut alleen wel, was wel een irritant ventje
geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lekker zeg
ga je nog trip maken
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ruim 3 weken verplicht droog en ik word net zo ordinair als jullie
dat gun je niemandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?
knut en ik gaan de klassieker samen kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Thailand joh? Even op bezoek bij de Knutmeister?
betekent niet dat veel currencies 1 pot nat zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin maatje. Over 5 jaar op de Bahama's dankzij crypto. Of niet Inso?
Drink een biertje op mijn zoon. Die is jarig die dagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
knut en ik gaan de klassieker samen kijken
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drink een biertje op mijn zoon. Die is jarig die dag
Dat klopt, maar jij deed voorkomen alsof alles één pot nat is. Dan heb je er geen kaas van gegeten maatje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
betekent niet dat veel currencies 1 pot nat zijn
niemand boeit crypto voorlopig op de mensen die geld ermee willen verdienen naquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij deed voorkomen alsof alles één pot nat is. Dan heb je er geen kaas van gegeten maatje.
Niemand boeide een auto toen er nog paard en wagen was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
niemand boeit crypto voorlopig op de mensen die geld ermee willen verdienen na
Geloof je zelf in deze vergelijking?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand boeide een auto toen er nog paard en wagen was.
Niemand boeide het internet toen het er net was.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
oke wat is het product van aeternity dan volgens jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand boeide een auto toen er nog paard en wagen was.
Niemand boeide het internet toen het er net was.
Gefeliciteerd makkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik in deze vergelijking. Waar de gebroeders Wright dé uitvinding van de 20ste eeuw deden, heeft Satoshi Nakamoto dat gedaan in de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof je zelf in deze vergelijking?
bitcoin =/= aeternityquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik in deze vergelijking. Waar de gebroeders Wright dé uitvinding van de 20ste eeuw deden, heeft Satoshi Nakamoto dat gedaan in de 21ste eeuw.
oh ik ook. (Door jou)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het verkeerd gelezen, dacht dat ie vandaag jarig is
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het verkeerd gelezen, dacht dat ie vandaag jarig is
ongelofelijk domme varkensquote:
Een blockchain die middels proof of work consensus bereikt voor haar gebruikers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke wat is het product van aeternity dan volgens jou?
Ben wel benieuwd wat ie gaat halen voor zijn zoon, zijn toch wel de leukste dingen van een verjaardagquote:
oke en wat is het product?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een blockchain die middels proof of work consensus bereikt voor haar gebruikers.
De mogelijkheden zijn eindeloos d.m.v. smart contracts en de schaalbaarheid is enorm.
Verder kan ik het natuurlijk lang niet zo goed uitleggen als zij zelf.
http://blockchain.aeterni(...)chain-whitepaper.pdf
Aeternity
Onlogisch zal wel een account hebben op lijstje.nl voor zijn zoontje, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat ie gaat halen voor zijn zoon, zijn toch wel de leukste dingen van een verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |