Doe zelfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal dat lelijke wijf eens uit de OP.
http://getemoji.com/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een lijst online zijn waar je alle codes/combinaties kunt vinden? Zit niet mobiel he.
Before...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Wat wordt het HK?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen jongens.
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wijf?
Dat mag wel wat minder respectloos.
Maar Nicki is érg knap, inderdaad.
Daarvoor was ik al groot fan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt haar na de like van jouw tweet nooit meer helemaal uit je systeem gekregen hé.
geen flauw idee nog. Ga zo buiten de deur lunchen ergens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat wordt het HK?
Ik doe zometeen een omeletje..
Ik kom net m'n bed uit. Koffie is binnen. Nu scheren en kijken wat de dag brengt buiten het voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag.
Van de vrouw of haar muziek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor was ik al groot fan.
Maar dat is (vooralsnog) het hoogtepunt, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |