Jawel joh boeiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Van Persie snel erin voor Strootman..
Of kan dat niet?
Welke volgende?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
Strootman dus geschorst.
Goed nieuws voor de volgende wedstrijd.
Klopt maar dan kom je 1 op 1 te staan vaak en dat is best dodelijk tegen dit Frankrijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoneverdediging kan prima maar dan moet je hem wel oppakken als hij in je zone komt, en dat gebeurt niet
Gewoon volledig verkeerde beslissing van Gianluca Rocchiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Jaeger85 het volgende:
Was een vuile schwalbe van die geblondeerde nicht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Almerian het volgende:
Positief: Strootman is er eindelijk af.Nu Janssen nog.
Stink mof is hetquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Jaeger85 het volgende:
Was een vuile schwalbe van die geblondeerde nicht.
Ah, ik dacht dat dit de laatste hoop en laatste wedstrijd was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten hoe dan ook nog een wedstrijd spelen.
Het is drie tegen twee daarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt maar dan kom je 1 op 1 te staan vaak en dat is best dodelijk tegen dit Frankrijk.
O ja en Melvin Strootman. Zwaar gestraft maar wat komt die man tekort.
Robben geen wedstrijdritme, ik verwacht sws niet dat hij gaat scorenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Alles hangt af van vPersie en Robben
Onze enige hoop na al die jaren
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dit de laatste hoop en laatste wedstrijd was.![]()
Daar misschien wel ff, maar net zo vaak 3 tegen 3quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is drie tegen twee daar
Althans, was
Je was natuurlijk op het verkeerde been gezet door de inzet en bezieling die je ziet bij oranje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dit de laatste hoop en laatste wedstrijd was.![]()
2 keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nog 25 minuten lijdensweg, eens kijken hoe vaak de Fransen nog scoren...
Heeft mijn vader als Liverpool-fan ooit ook gedaan toen Liverpool kansloos achter stond in de Champions League-finale. Heeft daar begrijpelijkerwijs heel veel spijt van gehad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vrij kansloos dit. Twijfel om de tv uit te doen om verdere ellende te besparen
Dit is de eerste kwalificatie van NL die ik meekrijg in tijdenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je was natuurlijk op het verkeerde been gezet door de inzet en bezieling die je ziet bij oranje.
VELTMAN ERIN!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
Lol, die fossah mensah of hoe die gast ook heet heeft kramp.
Kekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heeft mijn vader als Liverpool-fan ooit ook gedaan toen Liverpool kansloos achter stond in de Champions League-finale. Heeft daar begrijpelijkerwijs heel veel spijt van gehad.
We gaan gewoon winnen, Strootman rood dus de Franssen met een man minder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nog 25 minuten lijdensweg, eens kijken hoe vaak de Fransen nog scoren...
Fransen zijn nog steeds met 11 en daar spelen de spelers van NL steeds naar toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Met tien man hoef je wel minder te twijfelen naar wie je de bal schiet... eigenlijk wordt het er makkelijker op
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Met een nederlaag hier kun je überhaupt al niet meer bijnde 8 beste nummers 2 komen volgens mij, los van de kans dat je dat waarschijnlijk al niet eens redt
Uithuilen en weer opnieuw beginnen richting 2020
Eigenlijk spelen ze met 21 man dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fransen zijn nog steeds met 11 en daar spelen de spelers van NL steeds naar toe.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef Haringkop het volgende:
Haha een keer vallen we aan, meteen kramp
Is dit een bierelftal?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME. Kom je eindelijk een keer daar....
Dat blijft lastiger kiezen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fransen zijn nog steeds met 11 en daar spelen de spelers van NL steeds naar toe.
Toivonen dan het liefstquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zweden zal er zo ook wel 1 intikken
Bedankt Hansquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
Strootman rood het is afgelopen nu
In de Van Hanegem rol?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Gullit gaat weer exclusief bij Ziggo vertellen waar het mis ging.
Er is ook een grens die dit kan bepalenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/s1u10
Scheids ziet zogenaamde overtreding van Strootman niet eens
Een in de 80e minuut, en een afmaker in de 92e.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan mogen we nog blij zijn.
Zal wel één van z'n assistenten zijn geweest die op 50 meter afstand die fopduik zag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou, dan heeft die wel bewezen dtit duidelijk niet te kunnen bepalen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook een grens die dit kan bepalen
belachelijke beslissing iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt weer een bal op hem afgeschotenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
DAVY EN IK ZIJN ECHT ZO BLIJ DAT CILLESSEN KEEPT EN NIET ZOET
Minder dan de Fransen en dat is te zien ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh, wat een god
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgt weer een bal op hem afgeschoten
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
bohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh, wat een god
Grappig die reacties hier over Arjen. Hij kopt zelden goals. De enige keer wanneer dat gebeurde was tegen Uruguay en eentje paar weken geleden geloof ik. Ik mis nog eentje geloof ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef Coco. het volgende:
KingRoland en ik vinden Pogba een hype.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze is mooier https://imgtc.com/w/DS1vsJMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh, wat een god
neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze is mooier https://imgtc.com/w/DS1vsJM
Nederland is geen clubquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Advocaat gaat nog snel naar een andere club hierna.
en daarna rood pakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze is mooier https://imgtc.com/w/DS1vsJM
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over en sluiten. Robben bedankt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
DAVY EN IK ZIJN ECHT ZO BLIJ DAT CILLESSEN KEEPT EN NIET ZOET
Waarom moeten ze ...hebben toch genoeg geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef Andromache het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eens iemand van het team of desnoods Gullit gigantisch de strontbak leegkiepert over het gebrek aab werklust bij deze ventjes.
Pics van je tieten via dm rondsturen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik ga maar eens wat nuttigers met m'n tijd doen![]()
Dat zijn bijzaken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en daarna zelf over de doellijn gelopen.
mASTRUBEREN?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik ga maar eens wat nuttigers met m'n tijd doen![]()
Dacht ik ook ahhahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Haha zit van der Vaart er nou?de verlichaming van alles wat er momenteel mis in met het NLse voetbal.
Gewoon gebrek aan kwaliteit. Ze kunnen er gewoon geen klote van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:13 schreef Andromache het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eens iemand van het team of desnoods Gullit gigantisch de strontbak leegkiepert over het gebrek aab werklust bij deze ventjes.
Hier kon Cillessen niks aan doen makker. Keihard in de kruising.quote:
Maandag weer Pauw genot.quote:
Oh hij kreeg een bal een keer niet op hem afgeschoten en het ligt gelijk niet aan hemquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kon Cillessen niks aan doen makker. Keihard in de kruising.
Als je bijdehand wil doen, doe het dan wel op een relevant moment.
sowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
Nu kan Drizzt net zo goed het WK-forum gaan modden.
Er hoeft toch niks te gebeuren![]()
![]()
Heej niet zo over drizz he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
DritzzGod.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
Jij vond serieus dat dit aan hem lag?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh hij kreeg een bal een keer niet op hem afgeschoten en het ligt gelijk niet aan hem
Voor dit soort messcherpe analyses volg ik dit topicquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
Ajax en Oranje zitten in hetzelfde schuitje, het begint allemaal met een conservatieve leiding/(jeugd)trainers die gewoon niet weten hoe voetbal in 2017 is gemoderniseerd.
Verander je dat niet, kan je ook 2020 op je buik schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |