jezusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Deze post wordt u aangeboden door een Macbook Air.
Het patroon dat ik een goede smaak heb in games. En dat ik oud ben. TA is uit 1996.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Total Annihilation... Surpreme Commander.. ik zie een patroon
TA vroeger heel veel gespeeld
Applequote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Deze post wordt u aangeboden door een Macbook Air.
Heb hier ook zo'n iMac op het werk, i5 en shit, maar met oude hdd, ding is niet vooruit te branden. Maar dat 27" 2550x1440 schermquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook Windows 10 op mn iMac staan met Bootcamp maar het enige wat daar op staat isTotal Annihilation
.
Binnenkort eens aan Thimbleweed Park beginnen, over old school gesprokenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het patroon dat ik een goede smaak heb in games. En dat ik oud ben. TA is uit 1996.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het patroon dat ik een goede smaak heb in games. En dat ik oud ben. TA is uit 1996.
Ik heb TA nog met doos gekocht voor 80 gulden bij de dynabyte. Fuck ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er een Fusion Drive in zitten, best of both worlds. Meer dan snel genoeg, net iets trager dan een full SSD maar toch genoeg ruimte.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb hier ook zo'n iMac op het werk, i5 en shit, maar met oude hdd, ding is niet vooruit te branden. Maar dat 27" 2550x1440 scherm
Ik heb de TA doos nog bij mij in de kast staan. Naast de doos van Duke Nukem 3D.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb TA nog met doos gekocht voor 80 gulden bij de dynabyte. Fuck ja.
Inderdaad, nostalgie revisited.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnenkort eens aan Thimbleweed Park beginnen, over old school gesproken.
Ja zou leuk zijn in dit ding, maar een iMac ombouwen is gekkenwerkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er een Fusion Drive in zitten, best of both worlds. Meer dan snel genoeg, net iets trager dan een full SSD maar toch genoeg ruimte.
Checkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb hier ook zo'n iMac op het werk, i5 en shit, maar met oude hdd, ding is niet vooruit te branden. Maar dat 27" 2550x1440 scherm
Ja, daarom heb ik die er meteen bij genomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn in dit ding, maar een iMac ombouwen is gekkenwerk
Ik heb alle Lucasartsgames ooit uitgespeeld, deze lijkt me iig wel leuk weer een keer. En het is gewoon lekker op eigen tempo gamen, geen haastquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, nostalgie revisited.
Adventure games zoals Monkey Island
Ik had er alleen nooit het geduld voor en nu nog minder volgens mij
Ik ben nu bezig met DoTT op de iPad. Goeie port.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alle Lucasartsgames ooit uitgespeeld, deze lijkt me iig wel leuk weer een keer. En het is gewoon lekker op eigen tempo gamen, geen haast.
Dat is zoooo lompquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check.
Moet er ook nog een keer een SSD inzetten, maar de laatste keer dat ik dat ging doen liet ik het glas bijna vallen met als gevolg dat ik in paniek dat ding vastgreep aan de bevestigingsclips, denk ik een liter bloed kwijtgeraakt.
Was echt enorm stupide jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is zoooo lompDamn. Echt een gedoe ja
True, truequote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alle Lucasartsgames ooit uitgespeeld, deze lijkt me iig wel leuk weer een keer. En het is gewoon lekker op eigen tempo gamen, geen haast.
Dat vraag je niet aan een bejaardequote:
hoe oud was u in 1996??quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een bejaarde.
Ik vond ze altijd geweldig, alleen de humor al etc. En je kan nooit iets echt verkeerd doen, dat is gewoon best relaxed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
True, true
Ik heb van Lucasarts de twee Indiana Jones en eerste twee Monkey Islands gespeed, de sfeer vond ik echt geweldig. Ben alleen niet het type om puzzels op te lossen, ik bouw liever stuff e.d.
Oud genoeg om bier te mogen halenquote:
Ik. Zelfs volgens de wetten van 2017. Vroeger, toen je op je 16e al mocht zuipen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oud genoeg om bier te mogen halen.
Zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd geweldig, alleen de humor al etc. En je kan nooit iets echt verkeerd doen, dat is gewoon best relaxed.
Goeie oude tijden dat je gewoon zelf nog uit mocht maken wat goed en slecht voor je was zonder overheidsbetuttelingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Zelfs volgens de wetten van 2017. Vroeger, toen je op je 16e al mocht zuipen.
Ook het mijne. Heb nog een hele zomer reclame folders rondgebracht om een 33k6 modem te kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef Q. het volgende:
En dit is mijn 21e jaar op de interwebz.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oud genoeg om bier te mogen halen.
Oh man, hou op, Leisure Suit Larry, geniaal maar zo fucking frustrerendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker
Dat was met de Sierra spellen wel anders... had je er uren en uren aan besteed, bleek dat je in de eerste area een object had moeten pakken en mag je weer helemaal overnieuw begonnen. SavageMaar toch ook erg fijne herinneringen aan King's/Space/Police Quest in de 80-90s.
Overal roken FTW.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie oude tijden dat je gewoon zelf nog uit mocht maken wat goed en slecht voor je was zonder overheidsbetutteling/
Haha, ja als je daar eenmaal zonder condoom seks had gehad......plukte je pas veel later daar de vruchten vanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh man, hou op, Leisure Suit Larry, geniaal maar zo fucking frustrerend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef Q. het volgende:
Ik ging in 1993 al naar de discotheek. Ja, die bestonden toen nog.
[/opa vertelt]
Ik heb mijn eerste 33k6 Trust modem nog wel ergens liggen geloof ik. Niet dat we die snelheid konden halen bij ons in het buitengebied, net 14k4 ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook het mijne. Heb nog een hele zomer reclame folders rondgebracht om een 33k6 modem te kopen
Voodoo monster 3dfx, maanden voor moeten sparenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook het mijne. Heb nog een hele zomer reclame folders rondgebracht om een 33k6 modem te kopen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh man, hou op, Leisure Suit Larry, geniaal maar zo fucking frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |