Ik ook niet, daar staan dan ook alleen films enzo op tegenwoordigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nu een SSD + 2TB IDE, zit er aan te denken om de 2TB maar te vervangen door een 500gb SSD, ik kan niet meer tegen de traagheid van non-SSD volgens mij
Ja klopt, die van mij is ook al weer 3 jaar oud, trekt nieuwe games ook nog, maar liever de pc.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, een redelijke. Een echte gamelaptop begint bij 1500 ongeveer en das een instapper.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
#patsmodus.
Al weer een tijdje een werkPC met 64GB ram en een dikke i7 en 512GB SSD.
Nicequote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, een i5-7600, 16GB ddr4, GTX1060 6GB, 256GB PCI-X SSD.
Ja, precies, meer voor opslag, al heb ik daar dan weer m'n NAS voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar staan dan ook alleen films enzo op tegenwoordig
Ik doe hier nog wel eens wat met VMware opstellingen etc, dan is hoe meer RAM hoe beter natuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.Meer dan 8 heb ik niet nodig, grootste geheugenslurper hier is Chrome en die gaat toch vervangen worden door
Edge
als we naar Windows 10 gaan.
#nerd
Lieverd dat is nooit een game laptop geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:52 schreef Allures het volgende:
Ik had een goeie game laptop
Maar hij begint een hekel aan me te krijgen
Ik denk dat onze wegen niet lang meer samen op gaan
Welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lieverd dat is nooit een game laptop geweest
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nice.
Ik doe het nog met ff wat ouder op het moment, binnenkort wel weer eens upgraden.
i7 3770, 24GB ram, GTX 980ti, 512GB PCI-E SSD 128GB SSD 3x3TB HD.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lang Tropico er maar op draait toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:54 schreef Allures het volgende:
[..]
WelIets met een videokaart
Weet ik veel, mijn man had hem voor mij uitgezocht voor mijn spelletjes
ja, de CPU is tegenwoordig niet zo snel meer de bottleneck, dus eigenlijk zit ik er alleen aan te denken om de GPU te vervangen, maar eigenlijk is het ook nog niet echt nodig tot ik een 4K scherm koop ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker![]()
Moet je vast nog wel even mee door kunnen lijkt me![]()
In de mijne zitten ook nog 256GB SSD en 8TB aan old skool storage om het compleet te maken natuurlijk
Ja preciesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lang Tropico er maar op draait toch?
Goede smaakquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef Allures het volgende:
Ooit deed ik transport tycoon en CIV IV maar daar heb ik nu het brein niet meer voor
Ja precies dacht ik dus ook. Doet een 1060 ook niet, 4K. FullHD scherm, vind het wel best zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de CPU is tegenwoordig niet zo snel meer de bottleneck, dus eigenlijk zit ik er alleen aan te denken om de GPU te vervangen, maar eigenlijk is het ook nog niet echt nodig tot ik een 4K scherm koop ofzo.
Nou ja 2550x1080 scherm, maar dus ook zeker nog prima te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies dacht ik dus ook. Doet een 1060 ook niet, 4K. FullHD scherm, vind het wel best zo
Ik had relatief impulsief een 4K monitor gekocht en er niet bij stil gestaan dat je dan ook een betere videokaart nodig hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies dacht ik dus ook. Doet een 1060 ook niet, 4K. FullHD scherm, vind het wel best zo
Ik heb het niet zo op AMD, is tegenwoordig meer een gevoelskwestie dan echt feiten, maar ik blijf toch bij Intel/Nvidia.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had relatief impulsief een 4K monitor gekocht en er niet bij stil gestaan dat je dan ook een betere videokaart nodig hebtplus dat het een FreeSync monitor is en AMD het ten opzichte van de concurrent niet al te best doet
Maar goed, maar even de AMD Vega kaarten afwachten
Nou dat dus. Speel nu regelmatig PUBG, en voor de rest Heartstone.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja 2550x1080 scherm, maar dus ook zeker nog prima te doen.
Zo veel game ik nou ook weer niet hoor, dus om er nou zoals vroeger bakken met geld in de steken gaat me wat ver soms.
Hahaha, ja dat is wel ruk als dat niet werkt zoals je wil. En wat HW zegt, intel/nvidia persoon, alhoewel ik hiervoor een AMD 6970 had, ook een best beestje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had relatief impulsief een 4K monitor gekocht en er niet bij stil gestaan dat je dan ook een betere videokaart nodig hebtplus dat het een FreeSync monitor is en AMD het ten opzichte van de concurrent niet al te best doet
Maar goed, maar even de AMD Vega kaarten afwachten
Ach, ik hossel nog wel eens wat onderdelen her en der voor weinig via tweakers etc. Vind het bouwen/upgraden ook wel leuk om te doen dus als ik eens iets tegenkom koop ik het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dat dus. Speel nu regelmatig PUBG, en voor de rest Heartstone.Beetje overkill allemaal maar goed
Snap ik wel ja, ik eet een beetje van twee walletjes, gaming laptop op Nvidia en gaming PC op AMD. Nvidia staat tegenwoordig al een tijdje bovenaan in de charts en AMD lukt het nog niet echt om ze bij te benen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op AMD, is tegenwoordig meer een gevoelskwestie dan echt feiten, maar ik blijf toch bij Intel/Nvidia.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk op het moment, maar als AMD Vega niet goed uit de bus komt, dan screw de FreeSync maar en ga ik voor een 1070 of 1080quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is wel ruk als dat niet werkt zoals je wil. En wat HW zegt, intel/nvidia persoon, alhoewel ik hiervoor een AMD 6970 had, ook een best beestje.
Mwah, die nieuwe CPU's zijn best ok, zeker multithread, maar verder ik heb er vroeger zoveel gezeik mee gehad dat ik er gewoon ver weg van blijf ook al is het allemaal een stuk beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, ik eet een beetje van twee walletjes, gaming laptop op Nvidia en gaming PC op AMD. Nvidia staat tegenwoordig al een tijdje bovenaan in de charts en AMD lukt het nog niet echt om ze bij te benen.
Jah, ik doel dan ook eigenlijk alleen op de GPU's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die nieuwe CPU's zijn best ok, zeker multithread, maar verder ik heb er vroeger zoveel gezeik mee gehad dat ik er gewoon ver weg van blijf ook al is het allemaal een stuk beter tegenwoordig.
Kun je ook weer even vooruit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk op het moment, maar als AMD Vega niet goed uit de bus komt, dan screw de FreeSync maar en ga ik voor een 1070 of 1080
Is dan ook best wel een epic spelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:07 schreef Q. het volgende:
Enige wat ik op de pc speel is Supreme Commander.
Ja, ik ben graag future proofquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je ook weer even vooruit.
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Q. het volgende:
Het interesseert me gewoon weinig tegenwoordig, het moet gewoon werken.
Hij doelt denk ik op al het geknutsel rond PC's, liever een console die gewoon gelijk werktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...
Dat is nou niet bepaald state of the art technologie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...
Apple.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op al het geknutsel rond PC's, liever een console die gewoon gelijk werkt
ja zeker, het is allemaal niet zo heel veel sneller geworden, vooral zuiniger, lekker belangrijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik doel dan ook eigenlijk alleen op de GPU's.
CPU vind ik Intel prima, heb een i7-4790 uit 2014, die volgens mij nog aardig meegaat.
Best of both worlds gewoonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Deze post wordt u aangeboden door een Macbook Air.
Ik heb wel een tijdje wat gegamed op de Mac Pro onder OSX ook gewoon, maar nu weer gewoon op de PC vanaf de bank met X-boxcontroller.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook Windows 10 op mn iMac staan met Bootcamp maar het enige wat daar op staat isTotal Annihilation
.
Total Annihilation... Surpreme Commander.. ik zie een patroonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook Windows 10 op mn iMac staan met Bootcamp maar het enige wat daar op staat isTotal Annihilation
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |