Snap ik wel ja, ik eet een beetje van twee walletjes, gaming laptop op Nvidia en gaming PC op AMD. Nvidia staat tegenwoordig al een tijdje bovenaan in de charts en AMD lukt het nog niet echt om ze bij te benen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op AMD, is tegenwoordig meer een gevoelskwestie dan echt feiten, maar ik blijf toch bij Intel/Nvidia.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk op het moment, maar als AMD Vega niet goed uit de bus komt, dan screw de FreeSync maar en ga ik voor een 1070 of 1080quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is wel ruk als dat niet werkt zoals je wil. En wat HW zegt, intel/nvidia persoon, alhoewel ik hiervoor een AMD 6970 had, ook een best beestje.
Mwah, die nieuwe CPU's zijn best ok, zeker multithread, maar verder ik heb er vroeger zoveel gezeik mee gehad dat ik er gewoon ver weg van blijf ook al is het allemaal een stuk beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, ik eet een beetje van twee walletjes, gaming laptop op Nvidia en gaming PC op AMD. Nvidia staat tegenwoordig al een tijdje bovenaan in de charts en AMD lukt het nog niet echt om ze bij te benen.
Jah, ik doel dan ook eigenlijk alleen op de GPU's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die nieuwe CPU's zijn best ok, zeker multithread, maar verder ik heb er vroeger zoveel gezeik mee gehad dat ik er gewoon ver weg van blijf ook al is het allemaal een stuk beter tegenwoordig.
Kun je ook weer even vooruit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk op het moment, maar als AMD Vega niet goed uit de bus komt, dan screw de FreeSync maar en ga ik voor een 1070 of 1080
Is dan ook best wel een epic spelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:07 schreef Q. het volgende:
Enige wat ik op de pc speel is Supreme Commander.
Ja, ik ben graag future proofquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je ook weer even vooruit.
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Q. het volgende:
Het interesseert me gewoon weinig tegenwoordig, het moet gewoon werken.
Hij doelt denk ik op al het geknutsel rond PC's, liever een console die gewoon gelijk werktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...
Dat is nou niet bepaald state of the art technologie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zegt de man met die allernieuwste toffe Nintendo...
Apple.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op al het geknutsel rond PC's, liever een console die gewoon gelijk werkt
ja zeker, het is allemaal niet zo heel veel sneller geworden, vooral zuiniger, lekker belangrijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik doel dan ook eigenlijk alleen op de GPU's.
CPU vind ik Intel prima, heb een i7-4790 uit 2014, die volgens mij nog aardig meegaat.
Best of both worlds gewoonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Deze post wordt u aangeboden door een Macbook Air.
Ik heb wel een tijdje wat gegamed op de Mac Pro onder OSX ook gewoon, maar nu weer gewoon op de PC vanaf de bank met X-boxcontroller.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook Windows 10 op mn iMac staan met Bootcamp maar het enige wat daar op staat isTotal Annihilation
.
Total Annihilation... Surpreme Commander.. ik zie een patroonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook Windows 10 op mn iMac staan met Bootcamp maar het enige wat daar op staat isTotal Annihilation
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |