abonnement Unibet Coolblue
pi_173476561
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Sethiwe, Jagärtrut en Elleska!

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 30-08-2017 17:19:27 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173476571
Shoot toen sloot ik hem.. Jäger en Elleska uitgezwaaid toch? Of vergeet ik nu iemand...
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:40:21 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_173476600
Sethiwe ;)
disclaimer
pi_173476631
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sethiwe ;)
Merci!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173476639
*O* Jagar!
pi_173476652
En de tip om mobiel avatars aan te zetten:
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op je naam klikken rechts bovenin naast je avatar. Dan op opties en dan staat die optie ertussen in die lijst :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173476669
Jee Jagar, wat leuk zeg. Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst! O+
pi_173477012
Een vers nieuw topic, bring it oonnnn bitcheees *O* 8-) :7 :+
Drie mensen uitgezwaaid, nice! Dat konden we wel even gebruiken!

Kirb, over twee weken dus weer naar het ziekenhuis, das best snel. Maar die gevoelens en gedachten die erbij komen maken het misschien dat het lang duurt... Ik hoop op positief nieuws!

Ik had zondag de 13e positieve ovutest. Dus dan zou ik de 14e/15e m'n eisprong gehad moeten hebben. Als ik van de 15e uitga was gisteren mijn NOD en ben ik nu overtijd... Man komt vrijdagavond laat thuis dus mss zaterdagochtend testen...? Of de minuut dat hij voet over de drempel zet? _O- Of ik word ongesteld natuurlijk... Pompiedom :7

Avators aangezet, thanks voor de tip! Moet wel mijn vergrootglas er bij pakken maar soit :P
Dit, dat, alles.
pi_173477034
ooh, spannend philomijn. Ik ben het even vergeten, hoe waren je cycli hiervoor?

Nogmaals bedankt voor het meeleven, iedereen! Fijn om het met mensen te kunnen delen!
pi_173477190
Ik heb PCOS Jagar. Dit is de zesde ronde met clomid en mijn cyclussen waren meestal netjes rond de 28 dgn met de clomid. Daarvoor heb ik cyclussen van zo'n 60/80/120 dagen gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor het medespannendvinden ladies. Zul je zien dat ik vandaag ongesteld word ofzo. Veel plezier in het andere topic Jagär!
Dit, dat, alles.
pi_173477207
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:04 schreef Philomijn het volgende:
Een vers nieuw topic, bring it oonnnn bitcheees *O* 8-) :7 :+
Drie mensen uitgezwaaid, nice! Dat konden we wel even gebruiken!

Kirb, over twee weken dus weer naar het ziekenhuis, das best snel. Maar die gevoelens en gedachten die erbij komen maken het misschien dat het lang duurt... Ik hoop op positief nieuws!

Ik had zondag de 13e positieve ovutest. Dus dan zou ik de 14e/15e m'n eisprong gehad moeten hebben. Als ik van de 15e uitga was gisteren mijn NOD en ben ik nu overtijd... Man komt vrijdagavond laat thuis dus mss zaterdagochtend testen...? Of de minuut dat hij voet over de drempel zet? _O- Of ik word ongesteld natuurlijk... Pompiedom :7

Avators aangezet, thanks voor de tip! Moet wel mijn vergrootglas er bij pakken maar soit :P
Dat klinkt wel heel goed zeg :o. En nog geen enkel voorteken van ongesteld worden? Ik ga heul hard duimen voor je en alvast wat aanmoediging *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173477287
Gefeliciteerd Jagar *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 augustus 2017 @ 11:27:15 #13
269689 crew  Viv
pi_173477422
Gefeliciteerd Jagar! *O*

En wat spannend Philo! :o
pi_173478645
Jagar gefeliciteerd *O*
pi_173478950
Woohoo Jagar! *O*
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 12:52:04 #16
382129 crew  Donna
pi_173478989
Philo wat spannend. Ik zou op de minuut dat hij binnenkomt een test doen haha! *O*
pi_173479037
Woooaaah Jagär, congrats *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173479086
Jager! *O*

En Philo wat spannend :o
pi_173479741
Jaaa Jagar *O*

En ik duim voor je Philo!
pi_173480165
Jäger *O* O+

is dit het begin van een streepjesregenleeglooptopic? *O*
pi_173481588
Gefeliciteerd Jäger! *O*
pi_173482649
Spannend philo!! Ik zou echt het geduld niet hebben om te wachten denk ik :P

En streepjes voor Jagar! *O*

Hier oud bloed dus denk dat ik toch ongesteld ga worden. Meh. Volgende ronde slaan we over want dan is vriend precies rondom ovulatie in buitenland.
Shine bright like a diamond.
pi_173482694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:41 schreef June. het volgende:
Spannend philo!! Ik zou echt het geduld niet hebben om te wachten denk ik :P

En streepjes voor Jagar! *O*

Hier oud bloed dus denk dat ik toch ongesteld ga worden. Meh. Volgende ronde slaan we over want dan is vriend precies rondom ovulatie in buitenland.
Maar voor en oud bloed komt moet er toch eerst helder bloed geweest zijn?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173482767
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar voor en oud bloed komt moet er toch eerst helder bloed geweest zijn?
Ja, daar heb je gelijk in ;) maar als het weinig is dan wordt het automatisch bruin. Als het doorzet wordt het pas roder. Bij mij althans.
Shine bright like a diamond.
pi_173482806
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in ;) maar als het weinig is dan wordt het automatisch bruin. Als het doorzet wordt het pas roder. Bij mij althans.
Ah oké. Balen zeg :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173483304
Gefeliciteerd Jagar! Wat leuk!
pi_173484023
Jammer June!
Bij mij begint het ook altijd met bruinverlies...
Dit, dat, alles.
pi_173484736
Jäger!! Whoot whoot!
Schudden voor gebruik
pi_173486948
Gefeliciteerd jagar!! :D *O*
pi_173489146
Wooowww Jagar wat tof!!
Gefeliciteerd!!!

Philo wat spannend maak je het zeg!
Nee mijn eerste zwangerschap kwam zelfs onverwacht, die ging mis helaas met tien weken. De zwangerschap van mijn dochter kwam binnen twee maanden.

Ik zit as we speak vol in mijn vruchtbare periode! Voor t eerst sinds maanden heb ik mijn ei echt weer duidelijk gevonden!
pi_173490019
Je ei niet kwijt zijn is fijn in dit geval ;)
Schudden voor gebruik
pi_173490929
Jeej voor het ei. Weet je wat je te doen staat *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173491047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej voor het ei. Weet je wat je te doen staat *O*
Jij ook :P
pi_173491153
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:36 schreef Camac het volgende:

[..]

Jij ook :P
Ja lig Sherlock te kijken op de bank haha.

Man ligt half sherlock te kijken en half te slapen.. Gaat vast goed komen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173491252
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja lig Sherlock te kijken op de bank haha.

Man ligt half sherlock te kijken en half te slapen.. Gaat vast goed komen _O-
Ga baby's maken jij o|O
pi_173491605
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:45 schreef Camac het volgende:

[..]

Ga baby's maken jij o|O
Ja maar laatste aflevering :@

Zo hond uitlaten en kijken of man zin heeft _O- al zal het geen nut meer hebben denk ik

maar leuk is het wel :7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173492052
Jagar gefeliciteerd *O*

Philo spannend!

June, balen :*

Tink spannend morgen, hopelijk goed nieuws.

MlB, fijn dat je een ei voelde

Tp succes op het wachtbankje
pi_173497102
Jagar! Jaaaa! T2 in de maak!

O+ *O*
pi_173497367
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:24 schreef Sara82 het volgende:
Jagar! Jaaaa! T2 in de maak!

O+ *O*
O+

Jouw t2 heeft mijn nieuwe favoriete jongensnaam gekregen!

Digitale clear blue zegt 1-2 weken. Denk dat ik zaterdag of zondag 4 weken ben. Nu gelooft de duutser het ook!

Bedankt voor het jompelen allemaal!
pi_173497688
Checkt even in voor Philo, alles nog goed daar?

En Tink! Spannend man, hopelijk goed nieuws vandaag!

Peacefull, ik heb een hekel aan het woord, maar gebeurt er bij jou nog een klein wonder voor jullie de IUI in gaan?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173497726
Spannende dagen zo hier. Mijn duimen draaien voor iedereen hier.

Gisteren niks meer geworden trouwens. Werd wakker op de bank vanacht omdat de hond zich tussen ons in aan het wringen was die was het er niet mee eens dat wij zijn favoriete slaap plek hadden ingepakt
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 augustus 2017 @ 09:36:56 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173497928
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spannende dagen zo hier. Mijn duimen draaien voor iedereen hier.

Gisteren niks meer geworden trouwens. Werd wakker op de bank vanacht omdat de hond zich tussen ons in aan het wringen was die was het er niet mee eens dat wij zijn favoriete slaap plek hadden ingepakt
Lekker slapen is ook belangrijk...ofzo? :Z :z

Hier nog een uurtje voor we de deur uitgaan. Ben er nog steeds verrassend kalm onder. Had ik niet verwacht eigenlijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173500315
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Kirb het volgende:
Checkt even in voor Philo, alles nog goed daar?

En Tink! Spannend man, hopelijk goed nieuws vandaag!

Nog geen bloed hier 👀 Lief dat je aan me denkt :*

Succes Tink! Keep us posted!
Dit, dat, alles.
pi_173500435
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Nog geen bloed hier 👀 Lief dat je aan me denkt :*

Succes Tink! Keep us posted!
Oh spannend en wanneer had je normaal gezien ongesteld moeten worden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173500568
woo, spannend Philo. Ik zou je morgenurine morgen alvast in de koelkast zetten, en dan de test erin stoppen zodra je man de deur binnen stapt. Of zou dat niet werken?
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 12:10:37 #46
382129 crew  Donna
pi_173500602
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
woo, spannend Philo. Ik zou je morgenurine morgen alvast in de koelkast zetten, en dan de test erin stoppen zodra je man de deur binnen stapt. Of zou dat niet werken?
Ja dat werkt wel. MvM vraagt het soms ook zo te doen. Zo spannend Philo!
pi_173500711
Volgens mij had Philo eergisteren haar NOD :D

edit: ik zou doen wat Jäger zegt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173500860
Getsie! Ik vind het super knap dat je nog niet getest hebt, maar urine in de koelkast vind ik toch wel goor hoor :X
pi_173500894
Ach.. met een dag of 3/4 na NOD zou je trouwens ook 's avonds wel moeten kunnen testen toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 12:38:20 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_173500998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
woo, spannend Philo. Ik zou je morgenurine morgen alvast in de koelkast zetten, en dan de test erin stoppen zodra je man de deur binnen stapt. Of zou dat niet werken?
Ik zou gewoon met middagplas testen, dat werkt namelijk net zo goed :D
disclaimer
  donderdag 31 augustus 2017 @ 12:43:11 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_173501089
Dat lieg ik trouwens, ik zou allang getest hebben :')
disclaimer
pi_173501587
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dat lieg ik trouwens, ik zou allang getest hebben :')
:D Hier nog een.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173501679
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou gewoon met middagplas testen, dat werkt namelijk net zo goed :D
is het dan een fabel dat ochtendurine geconcentreerder is? Ik drink 's nachts niets, maar overdag redelijk wat....
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:20:05 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_173501795
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

is het dan een fabel dat ochtendurine geconcentreerder is? Ik drink 's nachts niets, maar overdag redelijk wat....
Nee, maar het is wél een fabel dat je met ochtendurine altijd duidelijker test ;) als je al een paar dagen over tijd bent al helemaal :)
disclaimer
pi_173501965
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, maar het is wél een fabel dat je met ochtendurine altijd duidelijker test ;) als je al een paar dagen over tijd bent al helemaal :)
ja, ok!
pi_173502175
Ik testte op NOD om 8 uur 's avonds (geduld, ik heb het niet) en kreeg ook een duidelijke streep. Zeker als je er al over bent kan dat best prima.
En spannend Philo!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173502283
Urine in een afgesloten potje is niet vies hoor. Wel als je morst en het niet even schoonmaakt, maar zo in de koelkast dumpt.

Hier een middagtester. 'S middags test ik veel betere streepjes dan met ochtendurine. Behalve nu... ze weigeren 2 streepjes te geven. Rottesten :{


Ik kwam even spieken voor Tinknieuws
pi_173502485
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:52 schreef coccinelle het volgende:
Urine in een afgesloten potje is niet vies hoor. Wel als je morst en het niet even schoonmaakt, maar zo in de koelkast dumpt.

Hier een middagtester. 'S middags test ik veel betere streepjes dan met ochtendurine. Behalve nu... ze weigeren 2 streepjes te geven. Rottesten :{

Ik kwam even spieken voor Tinknieuws
beuh, stomme testen. :*
  donderdag 31 augustus 2017 @ 14:36:29 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173503143
Tinknieuws is geen goed nieuws. Later meer, nu eerst even laten bezinken, overleggen, knopen doorhakken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173503191
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Tinknieuws is geen goed nieuws. Later meer, nu eerst even laten bezinken, overleggen, knopen doorhakken.
Ach nee :{ wat naar voor jullie. Veel sterkte met het bezinken en de knopen :*
pi_173503633
Oh nee Tink -O- Wat klote! We leefden en hoopten zo met je mee hier... ;( Ik hoop dat jullie een goede oplossing kunnen vinden. :*

Ik had dinsdag mijn NOD idd! :7 Ja ik vind het ook wel een wonder dat ik nog niet getest heb. Als ik dat eerder las bij anderen dachten wh0000h hoe dan :+ Testing my discipline
8-)

Scheelt misschien ook dat ik niks nakkes nada voel..? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Philomijn op 31-08-2017 16:35:38 ]
Dit, dat, alles.
pi_173503907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Tinknieuws is geen goed nieuws. Later meer, nu eerst even laten bezinken, overleggen, knopen doorhakken.
Agh meisje toch wat kut :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173504011
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Tinknieuws is geen goed nieuws. Later meer, nu eerst even laten bezinken, overleggen, knopen doorhakken.
Ohnee da's niet wat we wilden lezen ;(. Wat rot!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173504107
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Tinknieuws is geen goed nieuws. Later meer, nu eerst even laten bezinken, overleggen, knopen doorhakken.
Ach nee Tink. Kut zeg! :*
pi_173504120
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:08 schreef Philomijn het volgende:

Ik had dinsdag mijn NOD idd! :7 Ja ik vind het ook wel een wonder dat ik nog niet getest heb. Als ik dat eerder las bij anderen dachten wh0000h hoe dan :+ Testing my discipline
8-)

Scheelt misschien ook dat ik naks nakkes nada voel..? :?
Jij bent gewoon zwanger, let maar op!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:03:42 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173504749
Heel erg lang verhaal in de spoiler, maar hopelijk wel duidelijk. In de rammelaars (waar ik voorlopig weer thuishoor) staat hetzelfde verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173505231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Tink89 het volgende:
Heel erg lang verhaal in de spoiler, maar hopelijk wel duidelijk. In de rammelaars (waar ik voorlopig weer thuishoor) staat hetzelfde verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och Tink. Wat een kutnieuws zeg. Ik duim voor je dat op magische wijze die waardes toch gelijk blijven of lager worden zodat het bij een maand geduld blijft, maar wil je vooral een dikke knuffel geven :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173505381
Oh Tink..... wat een ontzettend verdrietig verhaal. Wat naar als je zo wordt tegengehouden... Iets dat zo buiten je macht ligt. Heb enorm met je te doen. Hele dikke knuffel :* En ik duim duim duim voor groen licht 6 okt!!!!
Dit, dat, alles.
pi_173505390
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:35 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zwanger, let maar op!
Kom jij me dan achterna? :* :*
(Samen met de rest!!)
Dit, dat, alles.
pi_173507048
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:35 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Kom jij me dan achterna? :* :*
(Samen met de rest!!)
Nope, deze ronde niet.
Net ongesteld geworden, Morgen start echo voor IUI. Spannend man!

Ik blijf voor jou duimen!
pi_173507197
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:55 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Nope, deze ronde niet.
Net ongesteld geworden, Morgen start echo voor IUI. Spannend man!

Ik blijf voor jou duimen!
Ahw wat balen. Had echt goede hoop voor je. Dat lichamen niet gewoon even normaal doen ofzo hé..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173507481
Kut Tink :{ -O- echt zo oneerlijk!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:36:01 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173507630
Txs lieverds! Nu met een groot glas wijn en een zak pepernoten op de bank.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173508026
Oh man nu heb ik zin in pepernoten.. :')
En ik sta in de sportschool _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173509103
Ik zocht gisteren met haviksogen in de supermarkt naar pepernoten maar niet gespot! Waar moet ik zijn?!?!! >:) ^zit al makeuploos in joggingbroek en slippers in de auto te wachten op een antwoord van jullie :+

Peace, wat jammer maar ook ontzettend spannend! Wat houdt de start in?
Dit, dat, alles.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:49:31 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173509128
Hier bij de Hema en de AH.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173509307
Damn you Jumbo.
Thanks! :9~ *)
Dit, dat, alles.
pi_173509794
Hier lagen ze voor de zuiderlingen ook bij de Jan Linders

Niet meegenomen #trots
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173510694
Tink, heb aan je gedacht vandaag. Wat jammer dat t zo moet gaan :'(.

Philo ik vind ook echt dat jij zwanger bent! Kan haast niet anders!
Ik bats nog even door en hops je achterna, deal??
pi_173511953
Tink, wat kut zeg. :*
pi_173512822
Peacefull :*. Ik hoop dat IUI het antwoord is.

Tink ook ik duim mee dat jullie over een maand alsnog groen licht krijgen.

Hier nu CD7, we gaan nog twee weken zelf aan de slag ( ~O> ) en dan terug naar de gyn.
MLB hou jij een plekje warm voor me daar? Dan volg ik gauw 8-).

Edit: met daar bedoel ik Z&G hč, niet de gyn :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Kirb op 31-08-2017 22:09:25 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173513549
CD 23 hier nu. Nog even geduld :s)
pi_173513701
CD 17 pompiedompiedom
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173513719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
CD 17 pompiedompiedom
Gezellig op ons wachtbankje O+
pi_173513998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:00 schreef Camac het volgende:

[..]

Gezellig op ons wachtbankje O+
Ja wel lekker knus zo :D hopelijk kan ik jullie zo mooi naar het andere topic schoppen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173514296
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja wel lekker knus zo :D hopelijk kan ik jullie zo mooi naar het andere topic schoppen.
Je gaat maar mooi mee.
pi_173514318
quote:
12s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:11 schreef Camac het volgende:

[..]

Je gaat maar mooi mee.
Ook goed maar ik denk zomaar van niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173514687
Ik zit op CD9 dus ik denk dat wij gelijk op gaan Kirb.

Vandaag de afspraak binnengekregen. 22 september worden we allebei onderzocht en 10 oktober is dan de evaluatie. Voelt echt goed dat er nu iets staat te gebeuren. Wij voelen allebei heel sterk dat het ons zelf niet gaat lukken. We moeten alleen uitkijken dat we niet te makkelijk daarvan uitgaan, want voor hetzelfde geld sturen ze ons weer naar huis.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 1 september 2017 @ 00:05:28 #89
269689 crew  Viv
pi_173520973
Vandaag F5en voor Philo *O*. Hoe laat komt je vriend thuis? 8-).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173520988
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:19 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik zit op CD9 dus ik denk dat wij gelijk op gaan Kirb.

Vandaag de afspraak binnengekregen. 22 september worden we allebei onderzocht en 10 oktober is dan de evaluatie. Voelt echt goed dat er nu iets staat te gebeuren. Wij voelen allebei heel sterk dat het ons zelf niet gaat lukken. We moeten alleen uitkijken dat we niet te makkelijk daarvan uitgaan, want voor hetzelfde geld sturen ze ons weer naar huis.
Spannend Kloon! Weet je al wat voor onderzoeken ze gaan doen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173521314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:48 schreef Kirb het volgende:
Vandaag F5en voor Philo *O*. Hoe laat komt je vriend thuis? 8-).
Haha ooohhh the pressure!! Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel als ik wel een omootje pull. :@
Man komt tussen 21:00 en 22:00 ong thuis maar ik denk dat ik zelf pas tegen 23:00 thuis ben. :') Was even vergeten dat ik een wedstrijd had van teamsport die ik doe haha!

Ik ga m'n best doen om vanavond laat nog te updaten! Jullie leefden zo lief mee. O+

Een nieuw hoofdstuk kloon! Ik ben erg benieuwd wat er uit komt rollen. Je klinkt iig niet negatief over een eventueel traject. :)
Dit, dat, alles.
pi_173521404
Tink, wat verdrietig allemaal zeg...

Philo, spannend!
:)
pi_173521434
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:08 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Haha ooohhh the pressure!! Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel als ik wel een omootje pull. :@
Man komt tussen 21:00 en 22:00 ong thuis maar ik denk dat ik zelf pas tegen 23:00 thuis ben. :') Was even vergeten dat ik een wedstrijd had van teamsport die ik doe haha!

Ik ga m'n best doen om vanavond laat nog te updaten! Jullie leefden zo lief mee. O+

Een nieuw hoofdstuk kloon! Ik ben erg benieuwd wat er uit komt rollen. Je klinkt iig niet negatief over een eventueel traject. :)
maak je om ons maar niet druk! Ik hoop het voor je!
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 10:17:15 #95
382129 crew  Donna
pi_173521473
Nu moet ik op blijven vanavond. :7
pi_173521519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maak je om ons maar niet druk! Ik hoop het voor je!
Dit natuurlijk. Duimen draaien philo, zou fantastisch zijn!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173521524
Hier CD 4. Over anderhalf week op eierjacht.
:)
pi_173521936
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:48 schreef Kirb het volgende:

[..]

Spannend Kloon! Weet je al wat voor onderzoeken ze gaan doen?
:N helaas. Maar ik ga er gewoon open in :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:08 schreef Philomijn het volgende:

Een nieuw hoofdstuk kloon! Ik ben erg benieuwd wat er uit komt rollen. Je klinkt iig niet negatief over een eventueel traject. :)
Ben ik ook niet :)
Gisteravond hebben we het onze ouders verteld.
pi_173521954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:17 schreef DonnaRush het volgende:
Nu moet ik op blijven vanavond. :7
Ik heb een bruiloft, denk dat ik even een paar keer naar de wc sneak met mij telefoon :7
pi_173525604
Ik weet niet of je hier nog meeleest, maar Tink wat sh*t zeg.. :*.

Oh spannend kloon, dat komt nu snel dichterbij! Kan me er wel iets bij voorstellen dat dat voor jullie gevoel fijn is, zeker als je het idee hebt dat het niet vanzelf gaat lukken. Luchtte het op om het jullie ouders te vertellen?

Kirb, moet je nou nog bepaalde zaken bijhouden voor een evt. gesprek bij de gyn? Temperatuur?Had ik dat nou goed gelezen/onthouden?

Peace succes met de echo / start vandaag.. ik hoop van harte dat dit traject resultaat gaat geven :*.

Philomijn je maakt het retespannend zeg :o! Duimen draaien hier ook! Als we die streepjesregen nou gewoon even aanhouden vanaf nu, te beginnen met jou :7.

Eierzoekers succes en veel plezier ;). Ik schuif zo ook maar aan op het wachtbankje bij Camac en TP. CD17 hier :s).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173527053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Feyre het volgende:

Kirb, moet je nou nog bepaalde zaken bijhouden voor een evt. gesprek bij de gyn? Temperatuur?Had ik dat nou goed gelezen/onthouden?

Bijna goed ;). Ik hoef in principe niets bij te houden voor de gyn. Wel heb ik zelf besloten deze cyclus nog te volgen door temperaturen en ovulatietesten :).

Succes op het wachtbankje dames!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173527320
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:49 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik heb een bruiloft, denk dat ik even een paar keer naar de wc sneak met mij telefoon :7
_O-
Dit, dat, alles.
pi_173527359
*)
pi_173527457
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Feyre het volgende:

Oh spannend kloon, dat komt nu snel dichterbij! Kan me er wel iets bij voorstellen dat dat voor jullie gevoel fijn is, zeker als je het idee hebt dat het niet vanzelf gaat lukken. Luchtte het op om het jullie ouders te vertellen?
Neuh, dat was voor mij vooral omdat we het een keer moeten vertellen. Voor mij had het nog niet gehoeven. Ze reageerden wel goed hoor :)
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:52:24 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173528348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Feyre het volgende:
Ik weet niet of je hier nog meeleest, maar Tink wat sh*t zeg.. :*.

<knip>.
Ik blijf nog even meelezen/lurken tot 6 oktober (dan is de uitslag definitief). Daarna ga ik wrs terug naar de rammelaars.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173529220
Philomijn, je maakt er een echte cliffhanger van! Spannend!

Tink :*
pi_173530277
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik blijf nog even meelezen/lurken tot 6 oktober (dan is de uitslag definitief). Daarna ga ik wrs terug naar de rammelaars.
*sip kijkende smiley*
Schudden voor gebruik
pi_173531355
Oké mijn huid is echt vet onrustig enzo.. *Gaat meteen dingen denken* :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173534509
Kirb ik heb even teruggelezen en nu weet ik weer hoe het zit ;). Ook een soort wachtbankje voor jou dus ofwel voor de uitslagen ofwel voor een positieve test toch? :)

Verder f5 voor philo. Duurt lang :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173534934
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké mijn huid is echt vet onrustig enzo.. *Gaat meteen dingen denken* :')
Haha ja erg hč. Zo haf ik de afgelopen dagen rare krampen in mijn onderbuik en mn bh zit niet zo fijn. Het zal wel aan mn hoofd liggen.
pi_173534942
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:47 schreef Feyre het volgende:

Verder f5 voor philo. Duurt lang :P.
O-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173535446
Meanwhile.. ik had net helderrood bloed. Wat is dit nou weer :{.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173535728
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:09 schreef Camac het volgende:

[..]

Haha ja erg hč. Zo haf ik de afgelopen dagen rare krampen in mijn onderbuik en mn bh zit niet zo fijn. Het zal wel aan mn hoofd liggen.
Haha die doen bij mij altijd wel wat zeer tweede helft van de cyclus.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173536082
Geen idee hoe ik zo'n oude post kan quoten dus dan maar zo......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam thuis vanavond. Man gezoend. Gelijk m'n piespot gepakt. Staafje erin gedrukt. Weer in het folietje. Ik douchen, man scheren... na 7 lange minuten.... trok ik 'm uit de verpakking en...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dat, alles.
pi_173536227
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:22 schreef Philomijn het volgende:
Geen idee hoe ik zo'n oude post kan quoten dus dan maar zo......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam thuis vanavond. Man gezoend. Gelijk m'n piespot gepakt. Staafje erin gedrukt. Weer in het folietje. Ik douchen, man scheren... na 7 lange minuten.... trok ik 'm uit de verpakking en...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Zo super fijn
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173536680
Omg Philo *O* Mijn hart maakte gewoon een sprongetje O+
Zo ontzettend gefeliciteerd! *O* Wat een knaller ook :o
Had je voorgevoel gewoon gelijk! ik ontken dat het nu technisch gezien al september is O-)
pi_173536804
Jaaaaaaa wat ontzettend fijn!! Ook al wisten wij het natuurlijk al lang ;)
Fantastisch *O* O+ *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 01:12:10 #118
269689 crew  Viv
pi_173536810
Philooo, wow!!! *O* *O*
O+ !

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:59 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Had je voorgevoel gewoon gelijk! ik ontken dat het nu technisch gezien al september is O-)
Gezien deze knaller had ze eergisteren ook wel positief kunnen testen. :+
pi_173536926
Thanks darlings!!! O+ O+ O+ Kwartier na de positieve test, ik pak m'n telefoon. Man zegt: wat ga je doen? Ik: ja ik moet die dames van Fok op de hoogte stellen, die hebben zo meegeleefd! _O- :*

En jaaa augustus was dan dus de maand dat we raak schoten. :7

Feyre wat balen van het bloed. ;(
En Think hypochonderen... spannend!
En nu wil ik dat jullie me allemaal achterna komen! Hops Fuchsia! En Debbster en Peace en de rest!!! :*

Moest gelijk aan iedereen denken die al zo lang wacht.
Dit, dat, alles.
pi_173536951
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Philooo, wow!!! *O* *O*
O+ !

[..]

Gezien deze knaller had ze eergisteren ook wel positief kunnen testen. :+
Jouw post in het updatetopic O+ O+ :*
Dit, dat, alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 01:56:35 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_173537259
Gefeliciteerd philomijn!! Kon ook bijna niet missen natuurlijk! O+
disclaimer
  zaterdag 2 september 2017 @ 04:01:51 #122
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173537906
Jeeeee *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173538004
Gefeliciteerd Philomijn! *O* Dat is nog eens een knaller!
pi_173538013
Gefeliciteerd philomijn *O*
pi_173538157
Jaaaaaaaa philo wat superfijn!! *O* *O* *O* O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173538161
Fantastisch, gefeliciteerd! *O*
pi_173538262
Gefeliciteerd Philo! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_173538279
omg jaaaaaaa philo!!! *O* gefeliciteerd!!

Edit: en wat een knalstreep! :D ^O^
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 07:52:27 #129
382129 crew  Donna
pi_173538331
Jaaaa Philo, wat een knaller!!! Gefeliciteerd O+ O+ O+

*sorry ik lag al te pitten haha, zou opblijven*
pi_173538354
Gefeliciteerd Philomijn! *O*
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:05:00 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173538398
O+ O+ O+ O+ Philo! Wauw!!! *O* *O* *O* *O* super gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173538505
Philo, wat een knaller! Gefeliciteerd!! *O*
pi_173538605
*O* *O* *O* Wat een knalstreep Philo! Gefeliciteerd!!
pi_173538765
Van harte gefeliciteerd Philomijn! Wat mooi dat je zo'n goed voorgevoel had :)!!!
pi_173538845
Philo! :o Wat ontzettend gaaf! O+ Gefeliciteerd! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173538918
Ooooh Philo, gefeliciteerd *O* O+ Wát een strepen _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173539014
*O* jaaa zie je wel! Wat goed! *O* gefeliciteerd Philo.
pi_173539307
Wat een knaller! Gefeliciteerd Philo!! *O* O+
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:10:11 #139
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173539533
Ohh philo wat een mooie strepen! O+ *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173539573
Gefeliciteerd Philo! *G*
pi_173539767
JAAAAAA Philo!!! *O*
:)
pi_173539810
Gefeliciteerd Philo!! Wat een knalstreep ook! O+
Shine bright like a diamond.
pi_173540144
Meld!
pi_173540211
Gelijk maar met de deur in huis.. Ik ben net gestopt met de pil en zit op dag 6 van mijn cyclus (ben inmiddels al 2x ongesteld geweest, een cyclus van 30 en 1 van 28 dagen, ik wil nu een maandje kijken of er eventueel al een 'normale' cyclus met eisprong plaatsvindt. nu deed ik net de eerste ovutest al, gewoon om te kijken hoe licht hij zou zijn zo op dag 6 (ik menstrueer nu zelfs nog) maar naar mijn idee lijkt het wel een LH piek. Ik heb geen enkele vergelijking natuurlik want het is de eerste ovulatietest ooit.

*zijn er meerdere vrouwen met duidelijke strepen waar dan verschil in zit, of is het echt allemaal flink oplopend? (licht-donker)

zal even kijken of ik een fotootje kan uploaden.
pi_173540256
pi_173540560
Philomijn gefeliciteerd! *O*

KD wat tof! Hopelijk komt er snel nog zo'n leukerd bij! O+
pi_173540563
Philo!*O*

Snel lotto kanskaarten kopen :p met je voorspellende actie O+
Schudden voor gebruik
pi_173540768
quote:
Bij mij zat er echt wel meer kleurverschil tussen op de dagen dat ik niet die piek had.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173540876
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij mij zat er echt wel meer kleurverschil tussen op de dagen dat ik niet die piek had.
Dat zie ik inderdaad ook als ik google op ovulatietestvoorbeelden. Nouja, het kan natuurlijk wel zo zijn dat ik gewoon erg vroeg in de cyclus al piek. Mijn cyclus zal vast nog wel een rommeltje zijn, maar ik duik er morgen iig bovenop (gok dat ik op de laatste menstruatiedag zit) :P
pi_173540882
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Meld!
Ha wat leuk! Je hebt al 3 kids toch? Nieuwe liefde weer in je leven?
En wat betreft je ovutest: ziet er positief uit! Bij mij zie ik ongeveer 4 dagen streepjes. 3 dagen voor de eisprong (streep wordt steeds donkerder) en na de eisprong is de streep binnen een dag weg. Maar... dat is bij iedereen ook weer anders heb ik hier de afgelopen tijd wel geleerd ;)
pi_173540898
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ha wat leuk! Je hebt al 3 kids toch? Nieuwe liefde weer in je leven?
En wat betreft je ovutest: ziet er positief uit! Bij mij zie ik ongeveer 4 dagen streepjes. 3 dagen voor de eisprong (streep wordt steeds donkerder) en na de eisprong is de streep binnen een dag weg. Maar... dat is bij iedereen ook weer anders heb ik hier de afgelopen tijd wel geleerd ;)
Klopt! Een jaar samen met mijn nieuwe lief en al een 4,6 en 8 jarige :)
Wel gek, zo positief tijdens mijn menstruatie!
pi_173540925
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ha wat leuk! Je hebt al 3 kids toch? Nieuwe liefde weer in je leven?
En wat betreft je ovutest: ziet er positief uit! Bij mij zie ik ongeveer 4 dagen streepjes. 3 dagen voor de eisprong (streep wordt steeds donkerder) en na de eisprong is de streep binnen een dag weg. Maar... dat is bij iedereen ook weer anders heb ik hier de afgelopen tijd wel geleerd ;)
Ik zie heel de cyclus wel een heel vaag streepje maar wordt inderdaad wel steeds donkerder.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173540948
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zie heel de cyclus wel een heel vaag streepje maar wordt inderdaad wel steeds donkerder.
Deze is vrijwel gelijk aan de teststreep, beide gewoon erg donker (foto is ietwat vaag)
Maar goed, wellicht toch handig dat ik er een rijtje positieve testen tegenaan gooi, ik dacht zelf dat ik juist mijn eisprong vrij laat in de cyclus had :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 12:29:54 #154
269689 crew  Viv
pi_173541242
KD wat leuk! Jij kent mij waarschijnlijk niet :D maar ik lurkte al toen jouw oudste nog een baby was.
pi_173541247
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
KD wat leuk! Jij kent mij waarschijnlijk niet :D maar ik lurkte al toen jouw oudste nog een baby was.
O+ en die is al 8.5! Waar blijft de tijd!
pi_173541309
KD, zou je niet toch zwanger kunnen zijn? Positieve ovutest op dag 6 is wel heel vroeg :o.
Ik ben ook wel eens 'gewoon' ongesteld geweest maar bleek toch zwanger (dat ging later wel mis maar goed).

Superleuk dat je voor een vierde gaat! O+
pi_173541353
quote:
Hoi! :)

Het was geen ochtendurine? Dat kan namelijk een vals positieve uitslag geven. :)

Sowieso er bovenop duiken :+ en even blijven doortesten zou ik doen.
:)
pi_173541369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef L0t.. het volgende:
KD, zou je niet toch zwanger kunnen zijn? Positieve ovutest op dag 6 is wel heel vroeg :o.
Ik ben ook wel eens 'gewoon' ongesteld geweest maar bleek toch zwanger (dat ging later wel mis maar goed).

Superleuk dat je voor een vierde gaat! O+
Dat KAN inderdaad ook.

Verdrietig dat het mis is gegaan L0t... (Lot staat sowieso in mijn top drie meisjesnamen :D )
:)
pi_173541488
Proficiat Philomijn! O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 13:04:40 #160
269689 crew  Viv
pi_173541563
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef Soof-87 het volgende:
Verdrietig dat het mis is gegaan L0t...
Pff ik zag dit staan en schrok even, ze is nu namelijk pril zwanger!
pi_173541580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Pff ik zag dit staan en schrok even, ze is nu namelijk pril zwanger!
:o Ik snap de shock!
:)
pi_173541581
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef L0t.. het volgende:
KD, zou je niet toch zwanger kunnen zijn? Positieve ovutest op dag 6 is wel heel vroeg :o.
Ik ben ook wel eens 'gewoon' ongesteld geweest maar bleek toch zwanger (dat ging later wel mis maar goed).

Superleuk dat je voor een vierde gaat! O+
Ik heb voor de zekerheid getest idd, maar de menstruatie was zo idioot heftig dat ik daar al niet vanuit ging :)
pi_173541588
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:44 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hoi! :)

Het was geen ochtendurine? Dat kan namelijk een vals positieve uitslag geven. :)

Sowieso er bovenop duiken :+ en even blijven doortesten zou ik doen.
wel ochtend maar niet de eerste straal :P
pi_173541724
Kleurdoos! O+ O+ ooohh wat vind ik dat leuk :D *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173541797
Thanks voor alle felicitaties. O+ Gaat dit echt over mij? :7 :+

Haha Stippel misschien moet ik idd maar even een staatslot kopen idd. :P

Kleurdoos! Ik begon met lurken toen je zwanger was van Polle. :+
Die ovutest ziet er behoorlijk positief uit... maar je weet natuurlijk echt pas meer als je een tijdje getest hebt... Hoe heb je het bij je eerste drie aangepakt?

Nooit gedacht dat ik me eens in Z&G mocht gaan melden. :@
Ik strooi hier nog wat HCG rond.... :*
Dit, dat, alles.
pi_173541860
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:23 schreef pinquit het volgende:
Kleurdoos! O+ O+ ooohh wat vind ik dat leuk :D *O*
O+ yaaaaaaaaay Echt he!
pi_173541879
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:30 schreef Philomijn het volgende:
Thanks voor alle felicitaties. O+ Gaat dit echt over mij? :7 :+

Haha Stippel misschien moet ik idd maar even een staatslot kopen idd. :P

Kleurdoos! Ik begon met lurken toen je zwanger was van Polle. :+
Die ovutest ziet er behoorlijk positief uit... maar je weet natuurlijk echt pas meer als je een tijdje getest hebt... Hoe heb je het bij je eerste drie aangepakt?

Nooit gedacht dat ik me eens in Z&G mocht gaan melden. :@
Ik strooi hier nog wat HCG rond.... :*
Gefeliciteerd!
Nog zo'n lange lurker :D Polleke is inmiddels alweer 6!
Vorige keren was het zo dat Elin door de MAP ging, en L& L eerste ronde raak..
ik hoop op weer zo'n vruchtbare combinatie :D
pi_173542146
Wauw philo gefeliciteerd!!! *O*
pi_173542224
Philomijn *O* *O*

quote:
1 ovulatietest is geen ovulatietest.
gewoon door testen en de testen op volgorde opplakken. achteraf gezien zit de donkerste test het dichtste bij de LH-piek.
het meest ideale is van blanco naar een knalstreep. maar er zijn ook genoeg mensen waarbij de streep niet zo donker wordt als de controlestreep en weer anderen hebben altijd een zichtbaar streepje die bij de LH-piek nog net iets donkerder is.
pi_173542286
Ik had hier van iemand dit Principe gejat.


I solemnly swear i'm up to no good
pi_173542455
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 360!

Hier zie je mijn ovulatietesten van toen... Een pagina later zie je pas de echte positieve. :)

Toen ook zwanger. O+
:)
pi_173542511
zo deed ik het inderdaad ook.
ik weet alleen niet of tape over de teststreepjes heen wel handig is.



de andere ronde had ik wel meer testjes gedaan ;)
die foto kan ik zo snel niet vinden. ik heb alle foto's van testjes uit voorzorg van mijn telefoon gehaald.
pi_173542723
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:19 schreef Elleska het volgende:
zo deed ik het inderdaad ook.
ik weet alleen niet of tape over de teststreepjes heen wel handig is.

[ afbeelding ]

de andere ronde had ik wel meer testjes gedaan ;)
die foto kan ik zo snel niet vinden. ik heb alle foto's van testjes uit voorzorg van mijn telefoon gehaald.
Waarom zou dat iets uitmaken tape eroverheen? Niet dat ik ze nog ergens voor kan gebruiken ofzo. En zo hygiënisch vind ik ze niet :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173542761
Philo *O* wat een fantastische mooie streep.
pi_173542981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Pff ik zag dit staan en schrok even, ze is nu namelijk pril zwanger!
Dat is gelukkig al weer een paar jaar geleden! :)
pi_173543206
Philo die knalt echt! Gefeliciteerd!!! O+ *O* *O* *O*
pi_173543532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
KD wat leuk! Jij kent mij waarschijnlijk niet :D maar ik lurkte al toen jouw oudste nog een baby was.
Dit! :D leuk KD! :Y

Iemand hier nog interesse in een berg ovulatie testen? Stuk of 30/40, tht 12-2018
Tegen verzendkosten :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173543540
En gefeliciteerd Philo *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173544338
Bij alle voorbeelden die ik heb gezien zie je idd wel een duidelijk verschil tussen wel en geen piek. Ik test uiteraard nog even door maar ik weet wel wat wij de rest van de week aan het doen zijn :P *grijns*
pi_173544369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom zou dat iets uitmaken tape eroverheen? Niet dat ik ze nog ergens voor kan gebruiken ofzo. En zo hygiënisch vind ik ze niet :@
nee niet om voor iets anders te gebruiken natuurlijk.
meer omdat plakband soms invloed kan hebben op het onderliggende materiaal. dan kan je de testjes niet meer goed vergelijken. op de foto glimt het extra.

super hygiënisch is het toch al niet. ik plak de sticks aan de gekleurde kant vast omdat ik de andere kant niet hoef aan te raken.
pi_173544456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:12 schreef Elleska het volgende:

[..]

nee niet om voor iets anders te gebruiken natuurlijk.
meer omdat plakband soms invloed kan hebben op het onderliggende materiaal. dan kan je de testjes niet meer goed vergelijken. op de foto glimt het extra.

super hygiënisch is het toch al niet. ik plak de sticks aan de gekleurde kant vast omdat ik de andere kant niet hoef aan te raken.
Ja het wordt wel iets fietser idd. Maar van de piek had ik ook een foto gemaakt zonder plakband. Gebruik trouwens van dat scotch tape. Die glanst niet zo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173545630
Welkom hier KD, wat leuk een 4e kindje!

Als het deze ronde niet raak is ga ik ook aan de ovutesten beginnen denk ik, om eens wat inzicht te krijgen :Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feyre op 02-09-2017 19:59:30 (Typo) ]
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173546169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:15 schreef Feyre het volgende:
Welkom hier KD, wat leuk een 4e kindje!

Als het deze ronde niet raak ik ga ik ook aan de ovutesten beginnen denk ik, om eens wat inzicht te krijgen :Y.
Nou, dit is voor mij ook een openbaring hoor.. als je denkt te voelen dat je ovulatie erg laat is en je al een 'positieve'test in handen hebt op dag 6.. :P
pi_173547036
Hoi kleurdoos, nog een lurker hier :P. Op naar nog zo'n mooierd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173547480
Gefeliciteerd Philo *O* mooie knalstrepen!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_173549492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:37 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nou, dit is voor mij ook een openbaring hoor.. als je denkt te voelen dat je ovulatie erg laat is en je al een 'positieve'test in handen hebt op dag 6.. :P
Haha ja die is best bijzonder :D en of dat nou meer inzicht geeft of het verwarrender maakt valt nog te bezien ;). Bij je eerste drie niet met ovutesten gewerkt dus? (was meteen raak las ik?).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:58:16 #187
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173550504
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Iemand hier nog interesse in een berg ovulatie testen? Stuk of 30/40, tht 12-2018
Tegen verzendkosten :)
Ik heb ook nog een stapel zwangerschaps en ovulatietesten van ebay liggen mocht iemand interesse hebben.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173550719
KD, held! _O_

Ik duim, supertof joh, dat jullie er voor gaan. O+
pi_173551381
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit! :D leuk KD! :Y

Iemand hier nog interesse in een berg ovulatie testen? Stuk of 30/40, tht 12-2018
Tegen verzendkosten :)
zijn ze er nog?
Schudden voor gebruik
pi_173551431
KD is het geen hcg wat aanslaat? Dat je een "niet plakker" hebt ipv menstruatie..
Kwam er iets uit de zwangerschapstest
? Ik zag nou niet of je die nou wel of niet al had gedaan...

Overigens kan het. Meer eisprongen in een cyclus. Je kunt blijkbaar zo ook zwanger raken terwijl je al zwanger bent. :) Ik las dat een tijdje geleden op een borstvoedingspagina waar dat toch meerdere keren naar voren kwam bij verschillende amerikaanse moeders.
Schudden voor gebruik
pi_173556574
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:07 schreef Feyre het volgende:

[..]

Haha ja die is best bijzonder :D en of dat nou meer inzicht geeft of het verwarrender maakt valt nog te bezien ;). Bij je eerste drie niet met ovutesten gewerkt dus? (was meteen raak las ik?).
Klopt, nooit Ovutesten gebruikt!

Net nog 1 gedaan en die is een pietsie donkerder dan gisteren, dus ik gok dat ik toch megavroeg ovuleer :)
pi_173556590
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:41 schreef Stippelrientje het volgende:
KD is het geen hcg wat aanslaat? Dat je een "niet plakker" hebt ipv menstruatie..
Kwam er iets uit de zwangerschapstest
? Ik zag nou niet of je die nou wel of niet al had gedaan...

Overigens kan het. Meer eisprongen in een cyclus. Je kunt blijkbaar zo ook zwanger raken terwijl je al zwanger bent. :) Ik las dat een tijdje geleden op een borstvoedingspagina waar dat toch meerdere keren naar voren kwam bij verschillende amerikaanse moeders.
De zw. Test was blanco, ook geen tuur of schaduwstreepje :)
En zwanger worden terwijl je het al bent? Hoe dan?
pi_173556599
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
KD, held! _O_

Ik duim, supertof joh, dat jullie er voor gaan. O+
thnx babe! Hoe zit het inmiddels bij jou? Nog 1 erbij na S&R? Of?
  zondag 3 september 2017 @ 08:53:34 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_173556626
Oh KD, wat leuk! Ik hoop dat het snel raak is O+
pi_173556636
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

De zw. Test was blanco, ook geen tuur of schaduwstreepje :)
En zwanger worden terwijl je het al bent? Hoe dan?
ja, hoe precies ben ik vergeten. Dan moet ik even gaan zoeken op die groep om het terug te vinden.

Maar iets met dubbele eisprong.
Schudden voor gebruik
  zondag 3 september 2017 @ 09:01:16 #196
208890 June.
Seriously?
pi_173556685
Wat leuk kleurdoos. Hier nog een lurker haha!
Shine bright like a diamond.
pi_173556714
https://i.imgur.com/8B5HI(...)e=thumb&fidelity=low

Mobiel, superhandig.. geen idee of ie T doet :p
pi_173556728
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 08:53 schreef Kyara het volgende:
Oh KD, wat leuk! Ik hoop dat het snel raak is O+
4 stuks 😱😬
  zondag 3 september 2017 @ 09:24:26 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_173556903
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

4 stuks 😱😬
O+

/jaloers ;)
pi_173557244
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

4 stuks 😱😬
Maar hopen dat je geen 4ling baart nu dan :P

Leuk joh, 4 stuks O+
pi_173557400
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 10:00 schreef Camac het volgende:

[..]

Maar hopen dat je geen 4ling baart nu dan :P

Leuk joh, 4 stuks O+
Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂
pi_173557404
*O* Philomijn! *O*
pi_173558198
Ik ga ook een Philomijntje doen: Januari voelt goed voor mij O+
pi_173558402
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂
Kun je gelijk door voor een elftal. :+
pi_173558451
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 11:14 schreef Camac het volgende:

[..]

Kun je gelijk door voor een elftal. :+
De kleintjes voetballen toch tegenwoordig in teams van 7? Dan ben je inderdaad al behoorlijk op weg _O-
pi_173558937
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 11:17 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

De kleintjes voetballen toch tegenwoordig in teams van 7? Dan ben je inderdaad al behoorlijk op weg _O-
Je moet wel toekomstvisie hebben hč. Gezien het vrouwelijk succes/mannelijk gefaal is een gemixt team nu ook een optie, dus 11 + reservebank :+
pi_173559846
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 11:00 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik ga ook een Philomijntje doen: Januari voelt goed voor mij O+
O+

Tip: schrijf op in welk topic en welke pagina je dit hebt gepost. Moest lang zoeken vrijdagnacht... _O-
Dit, dat, alles.
pi_173560971
Ik hoop gewoon dat ik al ver voor die tijd ongelijk krijg O+
pi_173561694
Ja dat is een nog beter scenario O+
Dit, dat, alles.
pi_173565587
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 08:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

thnx babe! Hoe zit het inmiddels bij jou? Nog 1 erbij na S&R? Of?
Jaja, kleine C. Nu een jaar en twee maanden alweer. Blonde S, bruin/zwarte R en rode C O+
pi_173565802
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂
Voor mij al een reden om er niet mee te beginnen. Zou echt iets voor ons zijn, oh nog 1 dan en dan een drieling krijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173568950
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Jaja, kleine C. Nu een jaar en twee maanden alweer. Blonde S, bruin/zwarte R en rode C O+
cuteness! Foto/naam dmmetje?
pi_173568965
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor mij al een reden om er niet mee te beginnen. Zou echt iets voor ons zijn, oh nog 1 dan en dan een drieling krijgen.
Dito, gelukkig zit onze max op 6 :p
pi_173568993
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:10 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dito, gelukkig zit onze max op 6 :p
Ik pas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173572690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:45 schreef Kirb het volgende:

[..]

Bijna goed ;). Ik hoef in principe niets bij te houden voor de gyn. Wel heb ik zelf besloten deze cyclus nog te volgen door temperaturen en ovulatietesten :).

Succes op het wachtbankje dames!
Kirb, al een ei gespot? Wij gaan gelijk op geloof ik. Zou toch mooi zijn als het je toch op eigen kracht lukt O+
  zondag 3 september 2017 @ 22:08:19 #216
208890 June.
Seriously?
pi_173573867
Hier moeten we deze ronde overslaan helaas. Vriend zit rondom ovulatie in het buitenland ;(
Shine bright like a diamond.
pi_173577283
Oh sucks June!
Schudden voor gebruik
pi_173577810
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Kirb, al een ei gespot? Wij gaan gelijk op geloof ik. Zou toch mooi zijn als het je toch op eigen kracht lukt O+
Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?

Laten we de goeie trend doorzetten hier in dit topic O+.

Oh da's irritant June :{, bij ons zou dat de volgende cyclus heel goed kunnen. Is ie lang naar het buitenland?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 04-09-2017 10:36:55 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173578523
Ik heb voor de derde dag op rij een hele positieve test, ik las alleen net dat het juist niet het beste is om het met ochtendurine te doen maar juist later op de dag. Ga ik toch maar eens proberen want ik denk niet dat ze nog donkerder kunnen worden dan dit.
Of ik ovuleer een dozijn per maand :p
pi_173578777
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb voor de derde dag op rij een hele positieve test, ik las alleen net dat het juist niet het beste is om het met ochtendurine te doen maar juist later op de dag. Ga ik toch maar eens proberen want ik denk niet dat ze nog donkerder kunnen worden dan dit.
Of ik ovuleer een dozijn per maand :p
Je hebt altijd wat van het LH hormoon in je urine, dus inderdaad met ochtendurine slaat ie al gauw positiever uit. Beste schijnt te zijn om in de middag te testen, en dan 2/3 uurtjes ervoor niet drinken of naar de wc :). Succes!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173578817
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?

Laten we de goeie trend doorzetten hier in dit topic O+.

Oh da's irritant June :{, bij ons zou dat de volgende cyclus heel goed kunnen. Is ie lang naar het buitenland?
Nope

Zuur zeg June.
pi_173579355
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef Kirb het volgende:

[..]

Je hebt altijd wat van het LH hormoon in je urine, dus inderdaad met ochtendurine slaat ie al gauw positiever uit. Beste schijnt te zijn om in de middag te testen, en dan 2/3 uurtjes ervoor niet drinken of naar de wc :). Succes!
check, ga ik dat vanaf nu doen, en ik heb er toch zat dus ook het ochtendrijtje maar af, voor t geval het wel mijn eisprong is :)
  maandag 4 september 2017 @ 20:11:29 #223
208890 June.
Seriously?
pi_173588180
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?

Laten we de goeie trend doorzetten hier in dit topic O+.

Oh da's irritant June :{, bij ons zou dat de volgende cyclus heel goed kunnen. Is ie lang naar het buitenland?
Ja shit hč. Hij is 3 weken weg. In theorie zou het nog kunnen als mijn ovulatie 5 dagen later komt dan verwacht (was vorige maand ook zo).
Shine bright like a diamond.
  maandag 4 september 2017 @ 20:13:04 #224
208890 June.
Seriously?
pi_173588218
En je bent toevallig niet al zwanger KD? Ovulatietesten kunnen soms ook uitslaan op hcg.
Shine bright like a diamond.
pi_173592326
Hi! Ik meld mij ook in dit topic, onder een kloon weliswaar. Verder niet bekend in OUD ;).

Voor de beeldvorming: 27 jaar oud, vriend is 30. Sinds januari ben ik met de pil gestopt ivm heftige stemmingswisselingen en wilde geen hormonen meer slikken. Ook met het oog op kinderwens. Vanaf juni ben ik mijn menstruatie gaan bijhouden en zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Juli was gelijk een maand met erg veel stress waardoor mijn cyclus 44 dagen duurde. Daarna werd ik wel ongesteld. Op dit moment zit ik op dag 47 en heb de afgelopen week wel wat klachten gehad die ik niet meteen aan een zwangerschap toeschreef; lage rugpijn (ik heb milde scoliose), vaker plassen, gevoelige borsten.

Nu er toch een lampje ging branden heb ik een ovulatietest gedaan (ooit van eBay besteld alvast en het enige wat ik had liggen :')). Die was positief, maar niet betrouwbaar als zwangerschapstest natuurlijk. Vandaag een test gehaald bij de Etos en daar heb ik een héél licht streepje op geplast. Ik zag hem wel gelijk maar vriend niet. Uiteindelijk in het zonlicht gehouden en ik zag inderdaad een vaag streepje, hij ook.

Nu, mijn vraag. Is een HEEL vaag streepje ook positief? Of twijfelachtig?
pi_173592375
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:22 schreef VitaBella het volgende:
Hi! Ik meld mij ook in dit topic, onder een kloon weliswaar. Verder niet bekend in OUD ;).

Voor de beeldvorming: 27 jaar oud, vriend is 30. Sinds januari ben ik met de pil gestopt ivm heftige stemmingswisselingen en wilde geen hormonen meer slikken. Ook met het oog op kinderwens. Vanaf juni ben ik mijn menstruatie gaan bijhouden en zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Juli was gelijk een maand met erg veel stress waardoor mijn cyclus 44 dagen duurde. Daarna werd ik wel ongesteld. Op dit moment zit ik op dag 47 en heb de afgelopen week wel wat klachten gehad die ik niet meteen aan een zwangerschap toeschreef; lage rugpijn (ik heb milde scoliose), vaker plassen, gevoelige borsten.

Nu er toch een lampje ging branden heb ik een ovulatietest gedaan (ooit van eBay besteld alvast en het enige wat ik had liggen :')). Die was positief, maar niet betrouwbaar als zwangerschapstest natuurlijk. Vandaag een test gehaald bij de Etos en daar heb ik een héél licht streepje op geplast. Ik zag hem wel gelijk maar vriend niet. Uiteindelijk in het zonlicht gehouden en ik zag inderdaad een vaag streepje, hij ook.

Nu, mijn vraag. Is een HEEL vaag streepje ook positief? Of twijfelachtig?
Een streep is een streep volgens mij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173592492
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een streep is een streep volgens mij.
Dat zou heel mooi zijn O+
pi_173592796
Of het moet een indroogstreepje zijn.

Maar even wachten en nog eens een test beplassen ^^, voor duidelijkheid. Ik help het je hopen.
Schudden voor gebruik
pi_173594177
Vanmorgen weer getest :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 93% gewijzigd door VitaBella op 05-09-2017 07:47:29 ]
pi_173594284
*ik hoor hier niet* Maar ja hoor, zwanger! *O* Een streep is een streep, hoe licht ook! Die van mij moest je echt zoeken met een zaklamp, maar nu toch echt 26 weken zwanger. Gefeliciteerd!
pi_173594413
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 07:30 schreef VitaBella het volgende:
Vanmorgen weer getest :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een streep hoor. Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173594617
Girl you're preggers! *O* w/
Dit, dat, alles.
pi_173594902
Ja hoor, raak bij de tweede poging ^O^ Gefeliciteerd!
pi_173594974
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 23:22 schreef VitaBella het volgende:
Hi! Ik meld mij ook in dit topic, onder een kloon weliswaar. Verder niet bekend in OUD ;).

Voor de beeldvorming: 27 jaar oud, vriend is 30. Sinds januari ben ik met de pil gestopt ivm heftige stemmingswisselingen en wilde geen hormonen meer slikken. Ook met het oog op kinderwens. Vanaf juni ben ik mijn menstruatie gaan bijhouden en zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Juli was gelijk een maand met erg veel stress waardoor mijn cyclus 44 dagen duurde. Daarna werd ik wel ongesteld. Op dit moment zit ik op dag 47 en heb de afgelopen week wel wat klachten gehad die ik niet meteen aan een zwangerschap toeschreef; lage rugpijn (ik heb milde scoliose), vaker plassen, gevoelige borsten.

Nu er toch een lampje ging branden heb ik een ovulatietest gedaan (ooit van eBay besteld alvast en het enige wat ik had liggen :')). Die was positief, maar niet betrouwbaar als zwangerschapstest natuurlijk. Vandaag een test gehaald bij de Etos en daar heb ik een héél licht streepje op geplast. Ik zag hem wel gelijk maar vriend niet. Uiteindelijk in het zonlicht gehouden en ik zag inderdaad een vaag streepje, hij ook.

Nu, mijn vraag. Is een HEEL vaag streepje ook positief? Of twijfelachtig?
Hoi Vita, welkom! Bij mijn weten is een streep een streep (op een zwangerschapstest). Ik zou nog een keer met ochtendurine testen. Spannend hoor!

June da's wel lang inderdaad, dan kun je er niet echt omheen seksen zegmaar :P. Hopen dat je eisprong dan inderdaad later komt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173594981
Oh wauw ik liep achter :')

Gefeliciteerd Vita!! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173595145
Bedankt voor de reacties dames :* fijn om te horen dat niet iedereen knalstrepen heeft haha.

En het is zo bizar! :o kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik O+
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:26:06 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173595694
Vita, congrats *O* *O* wat veel strepen ineens O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173596850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:45 schreef VitaBella het volgende:
Bedankt voor de reacties dames :* fijn om te horen dat niet iedereen knalstrepen heeft haha.

En het is zo bizar! :o kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik O+
die 2e is anders behoorlijk duidelijk hoor.
dat de test van 's avonds niet zo duidelijk is kan komen doordat de urine minder geconcentreerd is.

gefeliciteerd
pi_173597874
Nou Vita dat was kort maar krachtig in dit topic! :D gefeliciteerd!!

Ik hoop zo dat de streepjesregen trend nu doorzet voor ons allemaal *fingers crossed*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173597917
Hier toch vandaag echt een knalpositieve ovutest! En ik voel ook de eisprong, dus gok dat die superduidelijk al een voorbode op de piek vandaag :) dag 9 :)
pi_173598152
Dank dames!

Ik had in gedachten dat het teststreepje net zo donker moest zijn als het controlestreepje.

Het zou inderdaad mooi zijn als de streepjesregen doorzet! Ik duim :)
pi_173598161
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier toch vandaag echt een knalpositieve ovutest! En ik voel ook de eisprong, dus gok dat die superduidelijk al een voorbode op de piek vandaag :) dag 9 :)
*O*
pi_173598276
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:29 schreef VitaBella het volgende:
Dank dames!

Ik had in gedachten dat het teststreepje net zo donker moest zijn als het controlestreepje.

Het zou inderdaad mooi zijn als de streepjesregen doorzet! Ik duim :)
Gefeliciteerd!!!
pi_173598409
Mooie streep! Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_173598421
Van mij mogen er meer zo snel binnen-buiten wandelen ;)

*O*
Schudden voor gebruik
pi_173599700
Dank!
pi_173600851
Vita, gefeliciteerd! *O*

Ik zit op cd28 inmiddels. 8-). Nog even geduld.
pi_173601334
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:57 schreef Camac het volgende:
Vita, gefeliciteerd! *O*

Ik zit op cd28 inmiddels. 8-). Nog even geduld.
Spannend! Wanneer is je nod?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173606020
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend! Wanneer is je nod?
Ik ga uit van komende vrijdag/komend weekend, maar dit is wel eerste maand zonder pil. Voorheen was het altijd 28 dagen.

Ik heb iig nog geen migraine gehad, wat bij mij altijd wel een voorteken op een menstruatie is.
pi_173606272
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ga uit van komende vrijdag/komend weekend, maar dit is wel eerste maand zonder pil. Voorheen was het altijd 28 dagen.

Ik heb iig nog geen migraine gehad, wat bij mij altijd wel een voorteken op een menstruatie is.
Ah ja heb jij dat ook altijd de avond ervoor?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:59:39 #251
208890 June.
Seriously?
pi_173607546
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik bijna geen migraine meer gelukkig O+
Shine bright like a diamond.
pi_173608908
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ja heb jij dat ook altijd de avond ervoor?
1-2 dagen ervoor normaal. Maar gisteren een verstandskies laten trekken en nu veel paracetamol dus wie weet blijft het nu sowieso wel weg :').
pi_173609000
Spannend camac, wanneer ben je van plan evt te gaan testen, in het weekend?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173610195
Spannend Camac!
Schudden voor gebruik
pi_173611140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Feyre het volgende:
Spannend camac, wanneer ben je van plan evt te gaan testen, in het weekend?
Ik ga voor zaterdag. Maar ik verwacht er niet teveel van.
pi_173615348
Zou mooi zijn als je de streepjesregen voortzet Camac :) dit zou toch gewoon een draaideurtopic moeten zijn. Ik duim voor je!

Herkenbaar van die migraine trouwens. Moet zeggen dat ik er tijdens de prikpil nooit last van had, maar ik mocht vorig jaar 1 stripje microgynon30 slikken en man man.. 2 helse migraine aanvallen in anderhalve week tijd.. Bocht is het eigenlijk.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173615779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:35 schreef Kirb het volgende:
Zou mooi zijn als je de streepjesregen voortzet Camac :) dit zou toch gewoon een draaideurtopic moeten zijn. Ik duim voor je!

Herkenbaar van die migraine trouwens. Moet zeggen dat ik er tijdens de prikpil nooit last van had, maar ik mocht vorig jaar 1 stripje microgynon30 slikken en man man.. 2 helse migraine aanvallen in anderhalve week tijd.. Bocht is het eigenlijk.
Het zou zeker mooi zijn, maar ik verwacht niet dat het gelijk de eerste ronde raak is. Doe volgende maand maar, dan heb ik een leuk sinterklaascadeau voor mn schoonmoeder :+

Ik heb vanwege pco yasmin, in het begin had ik echt nergens last van. Sinds een jaar of 2 ook migraine en menstruaties die flink heftiger zijn geworden. Dus ik ben voor nu wel even blij zonder pil, alhoewel de puberale puistjesuitbraak }:| gelijk weer begonnen is.
pi_173616356
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:02 schreef Camac het volgende:

[..]

Het zou zeker mooi zijn, maar ik verwacht niet dat het gelijk de eerste ronde raak is. Doe volgende maand maar, dan heb ik een leuk sinterklaascadeau voor mn schoonmoeder :+

Ik heb vanwege pco yasmin, in het begin had ik echt nergens last van. Sinds een jaar of 2 ook migraine en menstruaties die flink heftiger zijn geworden. Dus ik ben voor nu wel even blij zonder pil, alhoewel de puberale puistjesuitbraak }:| gelijk weer begonnen is.
Ik ben al jaren niet meer aan de pil maar sta ineens wel helemaal onder de acne ;( geen idee hoe ik daar nou weer aan kom.

Ik hoop dat je gewoon kan doorschuiven hoor :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173622473
Camac en TP, jullie zijn gewoon allebei zwanger :Y Ik heb even teruggelezen en jullie hebben beide symtoompjes (buikkrampjes, slechte huid) en uitblijven van menstruatieklachten. En TP had een heel duidelijk ei! (van Camac weet ik het even niet meer). Dus doe eens lief en plas op een strookje papier }:| oO<
pi_173622503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:22 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Camac en TP, jullie zijn gewoon allebei zwanger :Y Ik heb even teruggelezen en jullie hebben beide symtoompjes (buikkrampjes, slechte huid) en uitblijven van menstruatieklachten. En TP had een heel duidelijk ei! (van Camac weet ik het even niet meer). Dus doe eens lief en plas op een strookje papier }:| oO<
Ik moet de 13 pas ongesteld worden haha.

Maar mijn gezicht is gewoon niet leuk meer.. Ik lijk wel weer 16...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173622642
Vervelend.. Ik hoop dat het met goede reden is en/of dat je er snel van af bent!

Wie temperatuurt hier allemaal? Ik overweeg dat omdat ik her en der lees dat het ziekenhuis daar om kan vragen. Maar ik lees overal dat het absoluut op dezelfde tijd moet gebeuren en mijn wekker gaat op wisselende tijden (7-9). Hoe nauw komt dat? En is het veel gedoe? En moet het per se rectaal?
pi_173622704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Vervelend.. Ik hoop dat het met goede reden is en/of dat je er snel van af bent!

Wie temperatuurt hier allemaal? Ik overweeg dat omdat ik her en der lees dat het ziekenhuis daar om kan vragen. Maar ik lees overal dat het absoluut op dezelfde tijd moet gebeuren en mijn wekker gaat op wisselende tijden (7-9). Hoe nauw komt dat? En is het veel gedoe? En moet het per se rectaal?
Ik temperatuur :). Moet zeggen dat ik er niet veel wijzer uit word maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Volgens mijn ZH is het belangrijker dat je direct na ontwaken (rectaal) je temperatuur opneemt, dan dat dit echt een vaste tijd is.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173623869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben al jaren niet meer aan de pil maar sta ineens wel helemaal onder de acne ;( geen idee hoe ik daar nou weer aan kom.

Ik hoop dat je gewoon kan doorschuiven hoor :Y
Ja ja. Geen idee zegt ze dan :+

Aangenaamekloon, je mag nog even geduld hebben tot ik mn 2voor5euro-doosje met testen open :P Ik wacht tot zaterdagochtend.
pi_173625003
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:34 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja ja. Geen idee zegt ze dan :+

Aangenaamekloon, je mag nog even geduld hebben tot ik mn 2voor5euro-doosje met testen open :P Ik wacht tot zaterdagochtend.
Als dat de reden is dan neem ik die acne er graag bij. Maar nu vind ik het stom.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173625051
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als dat de reden is dan neem ik die acne er graag bij. Maar nu vind ik het stom.
Ach, we kunnen ons nu gaan gedragen als puisterige pubers toch? :')
pi_173625351
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef Camac het volgende:

[..]

Ach, we kunnen ons nu gaan gedragen als puisterige pubers toch? :')
}) red bull en frikadellen broodjes
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173625888
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

}) red bull en frikadellen broodjes
Spontane aanmelding voor 4 handen op 1 buik? :P
pi_173626035
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:20 schreef Camac het volgende:

[..]

Spontane aanmelding voor 4 handen op 1 buik? :P
16 and pregnant _O-

Nog een week. Maar heb zelf het gevoel van niet hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173626064
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

16 and pregnant _O-

Nog een week. Maar heb zelf het gevoel van niet hoor :)
Die Nederlandse versie is net zo erg :').

Ik ook niet. Maar als het wel zo is dan kunnen we samen naar z&g O+
pi_173626232
Succes morgen in het ziekenhuis Kirb! :*
Dit, dat, alles.
pi_173626450
Mijn NOD valt precies samen met een bedrijfsborrel. Ik hoop dat ik dan niet 'mag' drinken, maar mocht het tegenvallen dan komt het ook mooi uit, kan ik de teleurstelling wegdrinken :').

Edit oh verrek is dat morgen alweer kirb? Succes!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173626524
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:27 schreef Camac het volgende:

[..]

Die Nederlandse versie is net zo erg :').

Ik ook niet. Maar als het wel zo is dan kunnen we samen naar z&g O+
Oh dat zou wel gezellig zijn hé O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173626528
Succes morgen Kirb!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173629103
Net gehoord van een oud-collega die met 18 weken een miskraam heeft gekregen ;( Ben er zelf echt stil van.
pi_173629177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:27 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Net gehoord van een oud-collega die met 18 weken een miskraam heeft gekregen ;( Ben er zelf echt stil van.
Oh wat erg ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173629585
Ach wat naar kloon! Dat is heel verdrietig ;(.

Thanks allemaal! Maar ik mag volgende week donderdag, nog even aftellen. Lief dat je aan me dacht Philo :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173629619
Vreselijk kloon!
Schudden voor gebruik
pi_173629640
Ik zag een mooie test voorbij komen! *O*

En oh wat verdrietig, kloon. Bijna over de helft ben je dan al. ;(
:)
pi_173635922
Kloon, dat zijn inderdaad heftige berichten :*

Ik heb sinds gisteravond continu menstruatie-achtige krampen }:| . Nog geen bloed. Maar irritant is dit wel.
pi_173641209
Hier begint het dus blijkbaar al ingewikkeld. Alle testen tot nu toe zijn zeer positief, dus ik heb de fabrikant een E-mail gezonden (incl) foto en ze gaf al aan dat ze niets mag zeggen over de uitslagen maar wel kon aangeven dat ze van alle uitslagen die ze in al die tijd gezien had per E-mail van vrouwen, ze dit nog niet eerder had gezien en ze raadde me aan om naar de huisarts te gaan. (ik heb morgenochtend een afspraak) dit ook omdat ik enorm trekkende liezen heb, misselijk en ontzettend moe ben. Ik geloof zeker niet dat ik zwanger ben of ben geweest, omdat ik onlangs ontzettend ongesteld was en voor en na de ongesteldheid negatief heb getest (zwangerschapstest)

Ik las wel dat je bij PCOS en de overgang een erg hoog LH gehalte kan hebben, beide lijken me sterk omdat ik normaal menstrueer en een vrij logische cyclus heb, maar met de bijkomende symptomen toch maar even laten checken :)

----------------------

'bij de klanten die mailen zien we dit niet terug (een langere tijd een heel donkere lijn). Bij sommige vrouwen zie je wel steeds een licht streepje, maar zo positief als deze heb ik ze nog niet voorbij zien komen. Wat de reden hiervoor is, daarover kan én mag ik dus geen uitspraken doen.


We hebben ook nog ovulatietesten die wat minder gevoelig zijn, maar ik durf niet te zeggen of dit (voldoende) effect heeft om jouw eisprong te vinden. Dat zou je kunnen proberen.


Verder is het belangrijk dat je de gebruiksaanwijzing helemaal hebt doorgelezen, zodat je zeker weet of je goed test (denk aan medicatie die van invloed kan zijn op het resultaat).


Mocht je al een tijdje proberen om zwanger te worden, dan zou je met deze testen naar een (huis)arts kunnen gaan. Wellicht heeft hij een verklaring hiervoor.

Ik hoor je geholpen te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan zie ik die graag tegemoet. ''
pi_173641275
Hmmm, dat klinkt niet goed kleurdoos!
pi_173641351
Dat is een best mysterie nu KD! Fijn dat je zo snel bij de HA terecht kan, hopelijk snel meer helderheid en inzicht.

Camac, dat zou zuur zijn, maar zolang je nog geen bloed gespot heb hou ik hoop voor je :).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173642763
Bijzonder KD! Hopelijk kan de huisarts duidelijkheid verschaffen...

Oh Kirb, ik had donderdag in mijn hoofd. Nog een week duimen draaien dus. :*
Dit, dat, alles.
pi_173651599
Kleurdoos wat raar joh :o. Je zou toch bijna hopen op een fabricagefout in de ovulatiestrips.

Feyre, dankje :). Nog geen bloed gezien, krampen nog wel aanwezig. Cd31 vandaag.
pi_173653140
Kleurdoos, ik vind het zo bijzonder dat ik zelf even heb gegoogeld. Ik kwam helemaal niets ernstigs tegen! Twee onschuldige dingen waardoor je eitje gewoon wat later knapt en een vroege miskraam (maar dat betekent alleen maar dat de boel allemaal goed werkt bij jullie O+ ). Ik zou me dus vooral geen zorgen maken :)


quote:
Ik heb hetzelfde gehad. Bij mij bleek een persisterend follikel de oorzaak. Het follikel dat om de eicel zit groeit dan door ipv dat ie knapt. Ik werd dan ook een week of twee weken later ongesteld dan 'normaal' (twee weken nadat die test weer negatief was)

----

Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen.

----

Ook kort na een miskraam is er een mogelijkheid dat je gedurende enige weken een donker 2e streepje krijgt op de ovulatietest.
pi_173653874
Je houdt het spannend Camac! Wanneer wil je testen? Ik vind het toch hoopvol klinken.

Kleurdoos, wat zei je huisarts?

Ik had gister volgens mij best een redelijk donker streepje op mijn ovulatietest :Y. Zou heel netjes zijn op CD14.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173653957
Huh ik kan niet editten? Nouja Camac ik las even terug en zie dat je morgen wilt gaan testen. Nog een dagje in spanning zitten dus.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173655270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef Kirb het volgende:
Je houdt het spannend Camac! Wanneer wil je testen? Ik vind het toch hoopvol klinken.

Kleurdoos, wat zei je huisarts?

Ik had gister volgens mij best een redelijk donker streepje op mijn ovulatietest :Y. Zou heel netjes zijn op CD14.
Goed benut? O-)
pi_173655389
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:19 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Goed benut? O-)
Ik denk het wel ja :9. Even kijken of het streepje nu weer lichter wordt en of mijn temp dan omhoog gaat de komende dagen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173655544
Bij de huisarts geweest. Iig een flinke urineweginfectie met bloed erbij (wat volgens de fabrikant van invloed kan zijn op de testen) de dokter liet me prikken op HCG en LH omdat ze het zelf nog niet eerder had gezien. Ook bij Pcos en een dubbele eisprong zou er een verschil in kleur moeten zitten ipv alleen maar LH piekkleur. Maar iig wordt er getest hoe hoog het gehalte is en uitgesloten of het om een vroege miskraam gaat evt (wat ook niet echt logisch is want dan zijn het ook lichte uitslagen ipv knal) maar van daaruit verder :)
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:52:56 #291
56471 pinquit
oh my lama!
pi_173657549
Kan ook niet te maken hebben met je schildkliermedicatie?
Hypofyse regelt kortgezegd je LH, maar regelt ook je schildklier. Misschien is er een verband. Heeft je huisarts daar iets over gezegd nog?

[ Bericht 58% gewijzigd door pinquit op 08-09-2017 13:58:23 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173657775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Kirb het volgende:
Huh ik kan niet editten? Nouja Camac ik las even terug en zie dat je morgen wilt gaan testen. Nog een dagje in spanning zitten dus.
Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeest :+ Nog even geduld. De rare krampen blijven.

Kleurdoos, raar zeg. Fijn dat je huisarts het wel gelijk verder uit gaat zoeken!
pi_173657809
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeest :+ Nog even geduld. De rare krampen blijven.

Kleurdoos, raar zeg. Fijn dat je huisarts het wel gelijk verder uit gaat zoeken!
Ik zou vandaag testen.. Kun je meteen de ellende weg zuipen mocht het nodig zijn.. Al vind ik dat jij gewoon zwanger bent, :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173657924
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeest :+ Nog even geduld. De rare krampen blijven.

Kleurdoos, raar zeg. Fijn dat je huisarts het wel gelijk verder uit gaat zoeken!
/Ontlurkt

Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173658028
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

/Ontlurkt

Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint? :o
Zie pm
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:20:33 #296
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_173658040
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

/Ontlurkt

Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint? :o
:D
pi_173658081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou vandaag testen.. Kun je meteen de ellende weg zuipen mocht het nodig zijn.. Al vind ik dat jij gewoon zwanger bent, :Y
Hmm dat is ook een optie ja. Alhoewel morgen fris en fruitig opstaan aanlokkelijker is dan hoofdpijn van slecht bier.
pi_173658515
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:D
gezellig hč O+ _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_173658838
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:D
Woon jij ook in hetzelfde dorp als tombolafan?
pi_173659142
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:52 schreef pinquit het volgende:
Kan ook niet te maken hebben met je schildkliermedicatie?
Hypofyse regelt kortgezegd je LH, maar regelt ook je schildklier. Misschien is er een verband. Heeft je huisarts daar iets over gezegd nog?
Echt!?

Ik zocht op de bijsluiter, maar daar vind je natuurlijk niets dat zegt dat het een ovulatietest kan beīnvloeden. Ik ga T van de week gelijk vragen want ik slik volgens mij een beste dosis
pi_173659154
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

/Ontlurkt

Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint? :o
Ik wel, maar vast een andere :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')