Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂quote:Op zondag 3 september 2017 10:00 schreef Camac het volgende:
[..]
Maar hopen dat je geen 4ling baart nu dan
Leuk joh, 4 stuks
Kun je gelijk door voor een elftal.quote:Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂
De kleintjes voetballen toch tegenwoordig in teams van 7? Dan ben je inderdaad al behoorlijk op wegquote:
Je moet wel toekomstvisie hebben hè. Gezien het vrouwelijk succes/mannelijk gefaal is een gemixt team nu ook een optie, dus 11 + reservebankquote:Op zondag 3 september 2017 11:17 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
[..]
De kleintjes voetballen toch tegenwoordig in teams van 7? Dan ben je inderdaad al behoorlijk op weg
quote:Op zondag 3 september 2017 11:00 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik ga ook een Philomijntje doen: Januari voelt goed voor mij
Jaja, kleine C. Nu een jaar en twee maanden alweer. Blonde S, bruin/zwarte R en rode Cquote:Op zondag 3 september 2017 08:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
thnx babe! Hoe zit het inmiddels bij jou? Nog 1 erbij na S&R? Of?
Voor mij al een reden om er niet mee te beginnen. Zou echt iets voor ons zijn, oh nog 1 dan en dan een drieling krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Owgod. 😬 Zou wat zijn, zelfs een tweeling al 😂
cuteness! Foto/naam dmmetje?quote:Op zondag 3 september 2017 16:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jaja, kleine C. Nu een jaar en twee maanden alweer. Blonde S, bruin/zwarte R en rode C
Dito, gelukkig zit onze max op 6 :pquote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor mij al een reden om er niet mee te beginnen. Zou echt iets voor ons zijn, oh nog 1 dan en dan een drieling krijgen.
Ik pas.quote:Op zondag 3 september 2017 19:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dito, gelukkig zit onze max op 6 :p
Kirb, al een ei gespot? Wij gaan gelijk op geloof ik. Zou toch mooi zijn als het je toch op eigen kracht luktquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:45 schreef Kirb het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik hoef in principe niets bij te houden voor de gyn. Wel heb ik zelf besloten deze cyclus nog te volgen door temperaturen en ovulatietesten
.
Succes op het wachtbankje dames!
Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?quote:Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
[..]
Kirb, al een ei gespot? Wij gaan gelijk op geloof ik. Zou toch mooi zijn als het je toch op eigen kracht lukt
Je hebt altijd wat van het LH hormoon in je urine, dus inderdaad met ochtendurine slaat ie al gauw positiever uit. Beste schijnt te zijn om in de middag te testen, en dan 2/3 uurtjes ervoor niet drinken of naar de wcquote:Op maandag 4 september 2017 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb voor de derde dag op rij een hele positieve test, ik las alleen net dat het juist niet het beste is om het met ochtendurine te doen maar juist later op de dag. Ga ik toch maar eens proberen want ik denk niet dat ze nog donkerder kunnen worden dan dit.
Of ik ovuleer een dozijn per maand :p
Nopequote:Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef Kirb het volgende:
[..]
Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?
Laten we de goeie trend doorzetten hier in dit topic.
Oh da's irritant June, bij ons zou dat de volgende cyclus heel goed kunnen. Is ie lang naar het buitenland?
check, ga ik dat vanaf nu doen, en ik heb er toch zat dus ook het ochtendrijtje maar af, voor t geval het wel mijn eisprong isquote:Op maandag 4 september 2017 10:36 schreef Kirb het volgende:
[..]
Je hebt altijd wat van het LH hormoon in je urine, dus inderdaad met ochtendurine slaat ie al gauw positiever uit. Beste schijnt te zijn om in de middag te testen, en dan 2/3 uurtjes ervoor niet drinken of naar de wc. Succes!
Ja shit hè. Hij is 3 weken weg. In theorie zou het nog kunnen als mijn ovulatie 5 dagen later komt dan verwacht (was vorige maand ook zo).quote:Op maandag 4 september 2017 09:30 schreef Kirb het volgende:
[..]
Dat zou wel heel tof zijn inderdaad! Nog niks gespot hier, wel een ovulatietest streepje dat iets donkerder lijkt te worden sinds gister. En jij?
Laten we de goeie trend doorzetten hier in dit topic.
Oh da's irritant June, bij ons zou dat de volgende cyclus heel goed kunnen. Is ie lang naar het buitenland?
Een streep is een streep volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2017 23:22 schreef VitaBella het volgende:
Hi! Ik meld mij ook in dit topic, onder een kloon weliswaar. Verder niet bekend in OUD.
Voor de beeldvorming: 27 jaar oud, vriend is 30. Sinds januari ben ik met de pil gestopt ivm heftige stemmingswisselingen en wilde geen hormonen meer slikken. Ook met het oog op kinderwens. Vanaf juni ben ik mijn menstruatie gaan bijhouden en zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Juli was gelijk een maand met erg veel stress waardoor mijn cyclus 44 dagen duurde. Daarna werd ik wel ongesteld. Op dit moment zit ik op dag 47 en heb de afgelopen week wel wat klachten gehad die ik niet meteen aan een zwangerschap toeschreef; lage rugpijn (ik heb milde scoliose), vaker plassen, gevoelige borsten.
Nu er toch een lampje ging branden heb ik een ovulatietest gedaan (ooit van eBay besteld alvast en het enige wat ik had liggen). Die was positief, maar niet betrouwbaar als zwangerschapstest natuurlijk. Vandaag een test gehaald bij de Etos en daar heb ik een héél licht streepje op geplast. Ik zag hem wel gelijk maar vriend niet. Uiteindelijk in het zonlicht gehouden en ik zag inderdaad een vaag streepje, hij ook.
Nu, mijn vraag. Is een HEEL vaag streepje ook positief? Of twijfelachtig?
Dat zou heel mooi zijnquote:Op maandag 4 september 2017 23:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een streep is een streep volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door VitaBella op 05-09-2017 07:47:29 ]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:30 schreef VitaBella het volgende:
Vanmorgen weer getestDat is een streep hoor. GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Hoi Vita, welkom! Bij mijn weten is een streep een streep (op een zwangerschapstest). Ik zou nog een keer met ochtendurine testen. Spannend hoor!quote:Op maandag 4 september 2017 23:22 schreef VitaBella het volgende:
Hi! Ik meld mij ook in dit topic, onder een kloon weliswaar. Verder niet bekend in OUD.
Voor de beeldvorming: 27 jaar oud, vriend is 30. Sinds januari ben ik met de pil gestopt ivm heftige stemmingswisselingen en wilde geen hormonen meer slikken. Ook met het oog op kinderwens. Vanaf juni ben ik mijn menstruatie gaan bijhouden en zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Juli was gelijk een maand met erg veel stress waardoor mijn cyclus 44 dagen duurde. Daarna werd ik wel ongesteld. Op dit moment zit ik op dag 47 en heb de afgelopen week wel wat klachten gehad die ik niet meteen aan een zwangerschap toeschreef; lage rugpijn (ik heb milde scoliose), vaker plassen, gevoelige borsten.
Nu er toch een lampje ging branden heb ik een ovulatietest gedaan (ooit van eBay besteld alvast en het enige wat ik had liggen). Die was positief, maar niet betrouwbaar als zwangerschapstest natuurlijk. Vandaag een test gehaald bij de Etos en daar heb ik een héél licht streepje op geplast. Ik zag hem wel gelijk maar vriend niet. Uiteindelijk in het zonlicht gehouden en ik zag inderdaad een vaag streepje, hij ook.
Nu, mijn vraag. Is een HEEL vaag streepje ook positief? Of twijfelachtig?
die 2e is anders behoorlijk duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:45 schreef VitaBella het volgende:
Bedankt voor de reacties damesfijn om te horen dat niet iedereen knalstrepen heeft haha.
En het is zo bizar!kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier toch vandaag echt een knalpositieve ovutest! En ik voel ook de eisprong, dus gok dat die superduidelijk al een voorbode op de piek vandaagdag 9
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:29 schreef VitaBella het volgende:
Dank dames!
Ik had in gedachten dat het teststreepje net zo donker moest zijn als het controlestreepje.
Het zou inderdaad mooi zijn als de streepjesregen doorzet! Ik duim
Spannend! Wanneer is je nod?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:57 schreef Camac het volgende:
Vita, gefeliciteerd!
Ik zit op cd28 inmiddels.. Nog even geduld.
Ik ga uit van komende vrijdag/komend weekend, maar dit is wel eerste maand zonder pil. Voorheen was het altijd 28 dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spannend! Wanneer is je nod?
Ah ja heb jij dat ook altijd de avond ervoor?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik ga uit van komende vrijdag/komend weekend, maar dit is wel eerste maand zonder pil. Voorheen was het altijd 28 dagen.
Ik heb iig nog geen migraine gehad, wat bij mij altijd wel een voorteken op een menstruatie is.
1-2 dagen ervoor normaal. Maar gisteren een verstandskies laten trekken en nu veel paracetamol dus wie weet blijft het nu sowieso wel wegquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja heb jij dat ook altijd de avond ervoor?
Ik ga voor zaterdag. Maar ik verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Feyre het volgende:
Spannend camac, wanneer ben je van plan evt te gaan testen, in het weekend?
Het zou zeker mooi zijn, maar ik verwacht niet dat het gelijk de eerste ronde raak is. Doe volgende maand maar, dan heb ik een leuk sinterklaascadeau voor mn schoonmoederquote:Op woensdag 6 september 2017 09:35 schreef Kirb het volgende:
Zou mooi zijn als je de streepjesregen voortzet Camacdit zou toch gewoon een draaideurtopic moeten zijn. Ik duim voor je!
Herkenbaar van die migraine trouwens. Moet zeggen dat ik er tijdens de prikpil nooit last van had, maar ik mocht vorig jaar 1 stripje microgynon30 slikken en man man.. 2 helse migraine aanvallen in anderhalve week tijd.. Bocht is het eigenlijk.
Ik ben al jaren niet meer aan de pil maar sta ineens wel helemaal onder de acnequote:Op woensdag 6 september 2017 10:02 schreef Camac het volgende:
[..]
Het zou zeker mooi zijn, maar ik verwacht niet dat het gelijk de eerste ronde raak is. Doe volgende maand maar, dan heb ik een leuk sinterklaascadeau voor mn schoonmoeder
Ik heb vanwege pco yasmin, in het begin had ik echt nergens last van. Sinds een jaar of 2 ook migraine en menstruaties die flink heftiger zijn geworden. Dus ik ben voor nu wel even blij zonder pil, alhoewel de puberale puistjesuitbraakgelijk weer begonnen is.
Ik moet de 13 pas ongesteld worden haha.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:22 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Camac en TP, jullie zijn gewoon allebei zwangerIk heb even teruggelezen en jullie hebben beide symtoompjes (buikkrampjes, slechte huid) en uitblijven van menstruatieklachten. En TP had een heel duidelijk ei! (van Camac weet ik het even niet meer). Dus doe eens lief en plas op een strookje papier
![]()
Ik temperatuurquote:Op woensdag 6 september 2017 16:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Vervelend.. Ik hoop dat het met goede reden is en/of dat je er snel van af bent!
Wie temperatuurt hier allemaal? Ik overweeg dat omdat ik her en der lees dat het ziekenhuis daar om kan vragen. Maar ik lees overal dat het absoluut op dezelfde tijd moet gebeuren en mijn wekker gaat op wisselende tijden (7-9). Hoe nauw komt dat? En is het veel gedoe? En moet het per se rectaal?
Ja ja. Geen idee zegt ze danquote:Op woensdag 6 september 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer aan de pil maar sta ineens wel helemaal onder de acnegeen idee hoe ik daar nou weer aan kom.
Ik hoop dat je gewoon kan doorschuiven hoor
Als dat de reden is dan neem ik die acne er graag bij. Maar nu vind ik het stom.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:34 schreef Camac het volgende:
[..]
Ja ja. Geen idee zegt ze dan
Aangenaamekloon, je mag nog even geduld hebben tot ik mn 2voor5euro-doosje met testen openIk wacht tot zaterdagochtend.
Ach, we kunnen ons nu gaan gedragen als puisterige pubers toch?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als dat de reden is dan neem ik die acne er graag bij. Maar nu vind ik het stom.
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef Camac het volgende:
[..]
Ach, we kunnen ons nu gaan gedragen als puisterige pubers toch?
Spontane aanmelding voor 4 handen op 1 buik?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]red bull en frikadellen broodjes
16 and pregnantquote:Op woensdag 6 september 2017 19:20 schreef Camac het volgende:
[..]
Spontane aanmelding voor 4 handen op 1 buik?
Die Nederlandse versie is net zo ergquote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
16 and pregnant![]()
Nog een week. Maar heb zelf het gevoel van niet hoor
Oh dat zou wel gezellig zijn héquote:Op woensdag 6 september 2017 19:27 schreef Camac het volgende:
[..]
Die Nederlandse versie is net zo erg.
Ik ook niet. Maar als het wel zo is dan kunnen we samen naar z&g
Oh wat ergquote:Op woensdag 6 september 2017 21:27 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Net gehoord van een oud-collega die met 18 weken een miskraam heeft gekregenBen er zelf echt stil van.
quote:Ik heb hetzelfde gehad. Bij mij bleek een persisterend follikel de oorzaak. Het follikel dat om de eicel zit groeit dan door ipv dat ie knapt. Ik werd dan ook een week of twee weken later ongesteld dan 'normaal' (twee weken nadat die test weer negatief was)
----
Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen.
----
Ook kort na een miskraam is er een mogelijkheid dat je gedurende enige weken een donker 2e streepje krijgt op de ovulatietest.
Goed benut?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:03 schreef Kirb het volgende:
Je houdt het spannend Camac! Wanneer wil je testen? Ik vind het toch hoopvol klinken.
Kleurdoos, wat zei je huisarts?
Ik had gister volgens mij best een redelijk donker streepje op mijn ovulatietest. Zou heel netjes zijn op CD14.
Ik denk het wel jaquote:
Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeestquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Kirb het volgende:
Huh ik kan niet editten? Nouja Camac ik las even terug en zie dat je morgen wilt gaan testen. Nog een dagje in spanning zitten dus.
Ik zou vandaag testen.. Kun je meteen de ellende weg zuipen mocht het nodig zijn.. Al vind ik dat jij gewoon zwanger bent,quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Camac het volgende:
[..]
Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeestNog even geduld. De rare krampen blijven.
Kleurdoos, raar zeg. Fijn dat je huisarts het wel gelijk verder uit gaat zoeken!
/Ontlurktquote:Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Camac het volgende:
[..]
Ja vanavond maar niet losgaan met alcohol op het dorpsfeestNog even geduld. De rare krampen blijven.
Kleurdoos, raar zeg. Fijn dat je huisarts het wel gelijk verder uit gaat zoeken!
Zie pmquote:Op vrijdag 8 september 2017 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
/Ontlurkt
Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint?
quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
/Ontlurkt
Woon je in een dorp waarvan de naam met een h begint?
Hmm dat is ook een optie ja. Alhoewel morgen fris en fruitig opstaan aanlokkelijker is dan hoofdpijn van slecht bier.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou vandaag testen.. Kun je meteen de ellende weg zuipen mocht het nodig zijn.. Al vind ik dat jij gewoon zwanger bent,
Echt!?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:52 schreef pinquit het volgende:
Kan ook niet te maken hebben met je schildkliermedicatie?
Hypofyse regelt kortgezegd je LH, maar regelt ook je schildklier. Misschien is er een verband. Heeft je huisarts daar iets over gezegd nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |