Zijn ze niet rijk dan zijn het wel ambtenaren of sommige die eigenlijk achter de geraniums behoren te zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel zeer rijke personen deze reeks bezoeken.
Slachtoffers van racisme, he? Dat komt heel vaak voor bij blanke mannen, jeweettoch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)colorado-joshua-witt
Maar in die Twitter-bubbel van LelijKnap gaan ze het nog jarenlang blijven verspreiden.
Leven in een dichtbevolkt gebied is prima voor de mens. Steeds meer mensen wonen wereldwijd in dichtbevolkte gebieden. Ook weinig klachten gehoord van mensen die in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond over hun kwaliteit van leven daar. De individuele burger wint er mee dat hij minder tijd kwijt is aan reistijd en meer kan verdienen aan de economische kansen die dat met zich meebrengt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Liever dan in een volgepropt land omwille 'economische groei'. Kom op zeg, jij weet toch ook wel wat het met de mens doet, dat leven in een dichtbevolkt gebied. Wat wint de individuele burger er nou netto op, als die groei ook impliceert dat de belasting op andere zaken meegroeit?
GS woont ook in de Randstad hoor.quote:Kom op zeg, jij weet toch ook wel wat het met de mens doet, dat leven in een dichtbevolkt gebied.
Nederland is wat volatieler dan Duitsland, ja.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef 99.999 het volgende:
Groei is vaak goed maar het is nu vaak hollen of stilstaan. Dat is wat minder briljant.
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg wordenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
GS woont ook in de Randstad hoor.
???????quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Dat ''kutvolk'' die ''die shit'' moet bezorgen meldt zich.
Het is uw bezorger![]()
![]()
Kutbaantjes hebben![]()
![]()
25 euro per uur verdienen omdat niemand het wil doen![]()
Natuurlijk is het wat drukker, ben je meer kwijt voor een huis en zal je wat sneller in de file staan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg worden
Ze voelen zich graag slachtoffer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
Maar in die Twitter-bubbel van LelijKnap gaan ze het nog jarenlang blijven verspreiden.
Youngboy, voor al uw meubels!quote:
Prima toch. Wat is het probleem precies ?quote:
Honeymoon.quote:
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg worden
Kaas staat nu al een dag of 3 vast op een Amsterdammertje.quote:
When you need him the most.quote:
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².
Het 'probleem' is dat jij VVD stemt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:21 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Prima toch. Wat is het probleem precies ?
Leven in een dichtbevolkt gebied is funest voor de mens. Steeds meer mensen raken depressief en eenzaam in dichtbevolkte gebieden. Super veel klachten gehoord van mensen die langdurig in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond. De individuele burger verliest rust, ruimte en natuur, wat niet opweegt tegen de winst van reistijd of economische kansen - waarvan hij de winsten terug dient te betalen in de vorm van voornamelijk huurkosten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leven in een dichtbevolkt gebied is prima voor de mens. Steeds meer mensen wonen wereldwijd in dichtbevolkte gebieden. Ook weinig klachten gehoord van mensen die in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond over hun kwaliteit van leven daar. De individuele burger wint er mee dat hij minder tijd kwijt is aan reistijd en meer kan verdienen aan de economische kansen die dat met zich meebrengt.
quote:Moyers: What happens to the idea of the dignity of the human species if population growth continues at its present rate?
Asimov: It will be completely destroyed. I will use what I call my bathroom metaphor. Two people live in an apartment and there are two bathrooms, then both have the freedom of the bathroom. You can go to the bathroom anytime you want, and stay as long as you want, for whatever you need. Everyone believes in the freedom of the bathroom. It should be right there in the Constitution. But if you have 20 people in the apartment and two bathrooms, no matter how much every person believes in the freedom of the bathroom, there is no such thing. You have to set up times for each person, you have to bang at the door, "Aren't you through yet?" and so on.
The same way democracy cannot survive overpopulation. Human dignity cannot survive it. Convenience and decency cannot survive it. As you put more and more people into the world, the value of life not only declines, it disappears. It doesn't matter if someone dies. The more people there are the less one individual matters.
Anders nog een tip?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.
In tegenstelling tot het Oosten is hier niemand thuis tussen 8 en 6.
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland is wat volatieler dan Duitsland, ja.
Daarom moeten meer mensen gaan huren, dan heeft een huizencrisis ook niet zo'n grote impact.
Spannend.quote:
Bij deze beloof ik je dit artikel te plaatsen zodra iemand het incident verspreidt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
Jij bent echt zo'n schooljuffie, ga het niet eens tussen haakjes zetten.quote:
Huilen. Ik zit lekker op het dak met een duvel. Nergens last van behalve drones.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².
Allemaal nazi's!!!11quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Jip141 het volgende:
Na FvD , PVV, SGP en Denk is de VVD trouwens de laatste partij waar ik op zou stemmen.
Ten eerste ben ik een man en ten tweede ben ik geen VVD-stemmer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schooljuffie, ga het niet eens tussen haakjes zetten.
twitter:V_of_Europe twitterde op maandag 28-08-2017 om 20:20:17Not even Carnival is safe: chaos after acid attack on people during London Carnival https://t.co/xTlwb2RDBB reageer retweet
Hij verwart je met Janneke.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Jip141 het volgende:
Na FvD , PVV, SGP en Denk is de VVD trouwens de laatste partij waar ik op zou stemmen.
Leg een katapult in de buurt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Huilen. Ik zit lekker op het dak met een duvel. Nergens last van behalve drones.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik een man en ten tweede ben ik geen VVD-stemmer.
Je verwart me met Janneke vriend.
Ja ik speelde het even mee, maar goed , leuk geweest.quote:
Gestegen ze hebben verloren minder als eerst!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Jip141 het volgende:
Moet je nagaan hoeveel belachelijke partijen er nu in de kamer zijn dat de VVD zo is gestegen in de ranglijst.
De beste manier om de groei van de bevolking te verlagen is natuurlijk door mensen te verplaatsen naar dure, dichtbevolkte en anti-gezinsomgevingen zoals de moderne stad. Een boer kan gerust 10 kinderen krijgen, dat is wat moeilijker als elke vierkante meter extra je tegen de 10.000 euro kost. Dan is het kiezen of delen, om van het hogere percentage singles en kinderlozen in de stad nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Leven in een dichtbevolkt gebied is funest voor de mens. Steeds meer mensen raken depressief en eenzaam in dichtbevolkte gebieden. Super veel klachten gehoord van mensen die langdurig in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond. De individuele burger verliest rust, ruimte en natuur, wat niet opweegt tegen de winst van reistijd of economische kansen - waarvan hij de winsten terug dient te betalen in de vorm van voornamelijk huurkosten.
Daarnaast:
[..]
quote:
Ik las laatst dat 1 op de 20 Amsterdammers een uitkering geniet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.
In tegenstelling tot het Oosten is hier niemand thuis tussen 8 en 6.
Nee hoor, niet anderen. Alleen jou aangezien je een simpel figuur bent en alleen maar uit bent om te rellen. Met je kutposts.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
Anderen bekritiseren dan dan gaan janken![]()
Doet me teveel denken aan die SIRE reclames.quote:
Ok, dusquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De beste manier om de groei van de bevolking te verlagen is natuurlijk door mensen te verplaatsen naar dure, dichtbevolkte en anti-gezinsomgevingen zoals de moderne stad. Een boer kan gerust 10 kinderen krijgen, dat is wat moeilijker als elke vierkante meter extra je tegen de 10.000 euro kost. Dan is het kiezen of delen, om van het hogere percentage singles en kinderlozen in de stad nog maar te zwijgen.
Uhu, je kan ook gewoon een beetje chill doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee hoor, niet anderen. Alleen jou aangezien je een simpel figuur bent en alleen maar uit bent om te rellen. Met je kutposts.
''Ze'' zijn gewoon boos.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef john2406 het volgende:
Zo te lezen gaat het gezellie worden vannacht.
Vraag het Joost even dan, ik vertrek toch zo.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:40 schreef BoneThugss het volgende:
Arnhem
[..]
''Ze'' zijn gewoon boos.
Waarom? Dat mag Joost weten.
Exact. Je kunt beter groei krijgen door verplaatsingen dan groei door nieuwe kindertjes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ok, dus
Groei populatie = goed, want = groei economie = welvaart
maar ook;
Groei populatie in stad = goed, want = minder kinderen = afname bevolking = goed?
Ik doe de Sjon methode. Je krijgt het dubbel zo hard terug.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uhu, je kan ook gewoon een beetje chill doen.
Altijd zo mad, man man man![]()
Dat ze in 020-Gaza zijn ingeschreven, wil natuurlijk niet zeggen dat ze er rondlopen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik las laatst dat 1 op de 20 Amsterdammers een uitkering geniet?
En woonde jij niet in de beruchte Amsterdamse Gazastrook? Daar zal het nog wel iets meer zijn.
Ik maak helemaal niemand voor Neo-Nazi uit, wat lul je nou stom. En jij ben notabene de persoon die daar iedere keer over aan het janken is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
Uitgemaakt worden voor ''Neo-Nazi'', kan allemaal.
Ik zal nooit janken bij dat soort shit, alleen wanneer andere mensen erover beginnen.
*verwijdert.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Posts die je verwijderd wel in de notes zetten GS.
Zaken moeten gewoon benoemd kunnen worden. Dat is het nieuwe politiek correcte.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
Uitgemaakt worden voor ''Neo-Nazi'', kan allemaal.
Ik zal nooit janken bij dat soort shit, alleen wanneer andere mensen erover beginnen.
Nou nee doet men goed geef ik ook dubbel goed, doet men slecht krijgt men dat ook dubbel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doe de Sjon methode. Je krijgt het dubbel zo hard terug.
Uhu.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zaken moeten gewoon benoemd kunnen worden. Dat is het nieuwe politiek correcte.
Nou, dat doe ik nu dus ook.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee doet men goed geef ik ook dubbel goed, doet men slecht krijgt men dat ook dubbel.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee doet men goed geef ik ook dubbel goed, doet men slecht krijgt men dat ook dubbel.
Hoho. Niet als het om extremistische droeftoeters gaat natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zaken moeten gewoon benoemd kunnen worden. Dat is het nieuwe politiek correcte.
Gelijk even m'n notes gecheckt trouwens.... de note die je wist dat zou komen stond er idd bijquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Posts die je verwijderd wel in de notes zetten GS.
O ja wacht, dan moet je genuanceerd doen of zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho. Niet als het om extremistische droeftoeters gaat natuurlijk.
Binnenkort die uit de lyrebird periode eens bekijken. Die moeten wel boeiend zijn om meerdere verbanningen om niets voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk even m'n notes gecheckt trouwens.... de note die je wist dat zou komen stond er idd bij
En wel heel kwaad zijn om antifa.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
O ja wacht, dan moet je genuanceerd doen of zoiets.
Ik had die van mij gewoon in NWS opgelopen, dus niks vreemdsquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnenkort die uit de lyrebird periode eens bekijken. Die moeten wel boeiend zijn om meerdere verbanningen om niets voor elkaar te krijgen.
Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook wel een hele hoge verwachting
Die krijg ik niet meer. Dat scheeltquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had die van mij gewoon in NWS opgelopen, dus niks vreemds
Zijn aardig wat mensen anti FA heb ik de laatste dagen gemerkt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, anti fa zijn is ook wel heel dom natuurlijk:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, anti fa zijn is ook wel heel dom natuurlijk:
Welterusten en werkse morgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Jongelui, hou het rustig vanavond, opa gaat op bed aan.
Het was m'n 21ste, en dat is inclusief de "blauw aan" en "blauw uit" notes.... en dat in bijna 12 jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die krijg ik niet meer. Dat scheelt
Geeft niks, je bent nu exfa, en we hebben het hier verder nooit tegen je gebruikt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn aardig wat mensen anti FA heb ik de laatste dagen gemerkt.
Zolang je nog donkerblauw bent zijn er veel een stuk aardiger, dat viel mij destijds ook al opquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn aardig wat mensen anti FA heb ik de laatste dagen gemerkt.
Waar waar waar?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wel zeiken over bijtelling
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Jongelui, hou het rustig vanavond, opa gaat op bed aan.
Ergens in dit topique.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar waar waar?
Doe maar een linkje in DM trouwens, want anders zal er wel weer gezeik van komen.
Je doet het nooit goed en als men een trap na kan geven dan staan ze voor in de rij. Van de week nog zo'n figuur hier die van mening was dat ik volledig gekleurd mijn taken uitvoerde. Met al z'n non-kennis hoe ik heb geacteerd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang je nog donkerblauw bent zijn er veel een stuk aardiger, dat viel mij destijds ook al op
Ach joh, dat soort types zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je doet het nooit goed en als men een trap na kan geven dan staan ze voor in de rij. Van de week nog zo'n figuur hier die van mening was dat ik volledig gekleurd mijn taken uitvoerde. Met al z'n non-kennis hoe ik heb geacteerd.
Iedereen is ergens goed voor hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach joh, dat soort types zijn geen knip voor de neus waard.
Wat ik ervan meekreeg overtuigde me van je integriteit. En ik denk dat onze mening meer waard is dan die van mensen die beweren dat je gekleurd was, want wij zijn er niet op uit je onderuit te halen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je doet het nooit goed en als men een trap na kan geven dan staan ze voor in de rij. Van de week nog zo'n figuur hier die van mening was dat ik volledig gekleurd mijn taken uitvoerde. Met al z'n non-kennis hoe ik heb geacteerd.
En alweer een wij, je weet niet eens wat voor snode plannen ik heb, echter ik ben het met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik ervan meekreeg overtuigde me van je integriteit. En ik denk dat onze mening meer waard is dan die van mensen die beweren dat je gekleurd was, want wij zijn er niet op uit je onderuit te halen.
Dat 'we' staat voor de mensen die Tem ook zo zien als ik.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
En alweer een wij, je weet niet eens wat voor snode plannen ik heb, echter ik ben het met je eens.
MEVROUW. Is het nu weer goed tussen ons.
Wat voorruit dan maar?quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'we' staat voor de mensen die Tem ook zo zien als ik.
Nou vooruit dan maar.
Is ook zo. Dat soort naar binnen gekeerde types zijn ook helemaal niet boeiend. Het geeft alleen aan hoe het altijd een beetje loopt en dat is voor de vrijwilligers die aan dit forum meewerken gewoon niet altijd even leuk. Niet voor niets wordt men dan een beetje ZUU ervan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik ervan meekreeg overtuigde me van je integriteit. En ik denk dat onze mening meer waard is dan die van mensen die beweren dat je gekleurd was, want wij zijn er niet op uit je onderuit te halen.
Nou ja, je had natuurlijk wel een kleur as FAquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat kan zeker niet leuk zijn als je juist je stinkende best doet om het forum op rolletjes te laten lopen. Maar in zekere zin ligt dat ook aan de leiding die veel toestaat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook zo. Dat soort naar binnen gekeerde types zijn ook helemaal niet boeiend. Het geeft alleen aan hoe het altijd een beetje loopt en dat is voor de vrijwilligers die aan dit forum meewerken gewoon niet altijd even leuk. Niet voor niets wordt men dan een beetje ZUU ervan.
Hoezo dat?quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef john2406 het volgende:
Als ik nog lang blijf vanavond ga ik zo gek als een deur naar bed.
Het eerste deel van die zin is gewoon overbodig.quote:
Dat ga je sowieso want dat ben je.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef john2406 het volgende:
Als ik nog lang blijf vanavond ga ik zo gek als een deur naar bed.
Jij houdt ook alleen rekening met jezelf is mij al doorgedrongen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het eerste deel van die zin is gewoon overbodig.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het eerste deel van die zin is gewoon overbodig.
Jij zag de kans en greep hem Sjon?quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ga je sowieso want dat ben je.
http://www.nvu.nu/persverklaring90.htmlquote:FVD was niet bekend met het NVU-lidmaatschap van de desbetreffende vrijwilliger aangezien het desbetreffende lid zijn lidmaatschap van de NVU voor FVD verborgen heeft gehouden..
Wie liegt er hier?quote:In mondelinge gesprekken met meerdere FvD bestuurders ben ik altijd open en eerlijk geweest over mijn lidmaatschap van de NVU. Tegenover Thierry Baudet heb ik altijd duidelijk gemaakt dat ik een anti-zionist ben.
Ik heb zelf groen licht van jullie gehad om Constant Kusters te uit te nodigen voor het evenement in Badhoevedorp
Altijd mooi die zelfdestructie van extreemrechts.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
https://forumvoordemocratie.nl/actueel/fvd-royeert-nvu-infiltrant
[..]
http://www.nvu.nu/persverklaring90.html
[..]
Wie liegt er hier?
Maar ik steun FvD: fuck die nazi's !!!![]()
Je maakte hard dat groei op zichzelf wenselijk is (want economische groei). Daar ben je nu dan iig vanaf gestapt?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. Je kunt beter groei krijgen door verplaatsingen dan groei door nieuwe kindertjes.
Zie het verschil tussen urbanisatie in Europa en landen als Nigeria.
Nee? Maakt mij niet uit of Nigeria groeit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je maakte hard dat groei op zichzelf wenselijk is (want economische groei). Daar ben je nu dan iig vanaf gestapt?
Dank. Ben wakker gesnurkt hier.quote:
Nee je zaait verwarring door het breder te trekken. Wil je nou wel of niet een multimiljoenenstad van NL maken?quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee? Maakt mij niet uit of Nigeria groeit.
Ja, die had je wel even mogen heropenen voor je op zwart gingquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook zo. Dat soort naar binnen gekeerde types zijn ook helemaal niet boeiend. Het geeft alleen aan hoe het altijd een beetje loopt en dat is voor de vrijwilligers die aan dit forum meewerken gewoon niet altijd even leuk. Niet voor niets wordt men dan een beetje ZUU ervan.
Inderdaad. Had ie zichzelf ook nog lichtblauw kunnen maken en mod ervan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die had je wel even mogen heropenen voor je op zwart ging
Ik vond hem al leuk toen die blauw was op zwart nog veel leuker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die had je wel even mogen heropenen voor je op zwart ging
Ja, in NWS is het feest want ze hopen op oorlog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, Noord-Korea heeft vanavond weer meuk lopen te lanceren, had ik begrepen?
Ja het is de zoveelste provocatie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in NWS is het feest want ze hopen op oorlog.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Jij weet toch wat ervan komen doet als jij gaat denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
PVD behoor jij niet iets anders te begrijpen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, Noord-Korea heeft vanavond weer meuk lopen te lanceren, had ik begrepen?
Die hadden we vroeger in Nederland ook, weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Gelukkig hebben ze van die totaal niet dystopisch-klinkende alarmen in Japan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in NWS is het feest want ze hopen op oorlog.
Is het ooit wel eens in zo'n korte tijd tot zoveel provocatie gekomen vanuit Noord Korea?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja het is de zoveelste provocatie.
Neem aan dat toch ergens een grens is getrokken, maar waar?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hadden we vroeger in Nederland ook, weet je dat niet meer?
Geen idee. De spanningen zijn natuurlijk wel flink aan het oplopen de laatste tijd. Maar geen idee hoe dat een paar decennia geleden was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is het ooit wel eens in zo'n korte tijd tot zoveel provocatie gekomen vanuit Noord Korea?
Noord Koreanen zijn ook niet achterlijk, geopolitiek gezien is Trump bij uitstek de president van Amerika waarbij je dit soort shit kan pullen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee. De spanningen zijn natuurlijk wel flink aan het oplopen de laatste tijd. Maar geen idee hoe dat een paar decennia geleden was.
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Noord Koreanen zijn ook niet achterlijk, geopolitiek gezien is Trump bij uitstek de president van Amerika waarbij je dit soort shit kan pullen.
Trump heeft al genoeg moeite met zijn eigen land besturen en zijn staff is enorm onderbemand volgens mij, bovendien heeft hij veel minder goed contact, laat staan het respect, van andere wereldleiders.quote:
Dat geouwehoer hadden wij er niet bij, de sirene is hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit klinkt toch alsof het regelrecht uit City 17 komt?
De totalitaire stad in het Half Life-universum.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geouwehoer hadden wij er niet bij, de sirene is hetzelfde.
En wat is City 17?
Nee. Maar ze hebben daar ook nog nooit zo'n enorme mafketel aan de macht gehad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is het ooit wel eens in zo'n korte tijd tot zoveel provocatie gekomen vanuit Noord Korea?
Is een grootschalig militair conflict dan niet juist een prima manier om iedereen weer eensgezind achter De Grote Leider geschaard te krijgen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump heeft al genoeg moeite met zijn eigen land besturen en zijn staff is enorm onderbemand volgens mij, bovendien heeft hij veel minder goed contact, laat staan het respect, van andere wereldleiders.
Half wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De totalitaire stad in het Half Life-universum.
Als je nog vakantie hebt moet je me even je Steam-username doorgeven, dan krijg je van mij Half Life 2 en kun je vannacht nog beginnen.quote:
Steam?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog vakantie hebt moet je me even je Steam-username doorgeven, dan krijg je van mij Half Life 2 en kun je vannacht nog beginnen.
Ongehoord, dit.
Nouja, ik weet niet wat Kim van plan is, maar dit soort testen etc... ik denk dat een Obama met een beter functionerende regering daar wat krachtiger/efficienter tegen optreedt dan Trump nu.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is een grootschalig militair conflict dan niet juist een prima manier om iedereen weer eensgezind achter De Grote Leider geschaard te krijgen?
ga zelfs eens pubg spelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog vakantie hebt moet je me even je Steam-username doorgeven, dan krijg je van mij Half Life 2 en kun je vannacht nog beginnen.
Ongehoord, dit.
Half-Life 2 staat bovenaan de lijst van Metacritic van beste pc-games ooit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:39 schreef remlof het volgende:
Ik heb zondag in het vliegtuig nog een potje CivRev gespeeld op de iPad.
En thuis speel ik nog wel eens Civ2 op de pc. Verder game ik niet.
Dat is hoger dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Half-Life 2 staat bovenaan de lijst van Metacritic van beste pc-games ooit.
Civ2 staat "slechts" elfde.
Maar je speelt verder nooit games. Wat is dan je referentiekader?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is hoger dan ik had verwacht.
Voor allebei de games.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:00 schreef Janneke141 het volgende:
Goedemorgen. Ik lees net dat we toch nog een kabinetscrisis gaan krijgen. Dat wordt lachen.
VVD'ers hebben geen problemen met meerdere baantjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Stelletje amateurs...
Het wordt trouwens pas echt janken al de vier formerende partijen er niet uitkomen en de VVD in z'n eentje met 6 ministers alles moet regelen voor een lange periode.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
VVD'ers hebben geen problemen met meerdere baantjes.
Het is dus niet 'de schuld' van het kabinet maar van die acht slakken aan de formatietafel.quote:De boodschap die premier Rutte (VVD) en zijn mede-onderhandelaar Halbe Zijlstra meebrachten van de formatietafel: de vier beoogde coalitiepartijen kunnen geen uitsluitsel geven.
Nah, dit is eerder een truc van Rutte. Het is algemeen bekend dat hij helemaal geen zin heeft in het verhogen van lerarensalarissen, dus hij scheept de PvdA gewoon af met 'ik krijg dit niet rond in de formatie'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
NRC:
[..]
Het is dus niet 'de schuld' van het kabinet maar van die acht slakken aan de formatietafel.
Dat zou kunnen inderdaad... Ik denk dat het wel meer mensen goed uitkomt trouwens. D66 wil bijvoorbeeld ook graag hogere salarissen, maar wil er zelf mee pronken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, dit is eerder een truc van Rutte. Het is algemeen bekend dat hij helemaal geen zin heeft in het verhogen van lerarensalarissen, dus hij scheept de PvdA gewoon af met 'ik krijg dit niet rond in de formatie'.
Nou, dat wordt dus weer een uurtje staken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, dit is eerder een truc van Rutte. Het is algemeen bekend dat hij helemaal geen zin heeft in het verhogen van lerarensalarissen, dus hij scheept de PvdA gewoon af met 'ik krijg dit niet rond in de formatie'.
Ja, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus weer een uurtje staken.
Zozo, als je staakt word je gekort op je salaris. Schokkend, hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze leren.
Vooral omdat de vorige keer de rechter al heeft laten weten dat de scholen wel verplicht zijn om de kinderen op te vangen en er allerlei scholen hebben besloten om de stakende leerkrachten een uur te korten op hun salaris zal zorgen voor een enorme stakingsbereidheid
Dat valt wel mee, maar voor een uur is het nogal kleinzielig. En het is bovendien niet erg in overeenstemming met de schoolbesturen die beweren de leerkrachten te steunen in hun strijd voor een hogere beloning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo, als je staakt word je gekort op je salaris. Schokkend, hoor.
De drank gewoon niet in beslag nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:14 schreef Friek_ het volgende:
Nou, vandaag met havo-5 naar de recreatieplas. We gaan het meemaken.
En wietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De drank gewoon niet in beslag nemen.
Al die mannetjes gaan natuurlijk met enorme boners rondlopen als ze hun klasgenotes in bikini gaan zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:14 schreef Friek_ het volgende:
Nou, vandaag met havo-5 naar de recreatieplas. We gaan het meemaken.
Wij gingen naar Praag. Was ook mooi, een docent haalde het eerste bier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
Deden we vroegah op de Havo ook al, lekker zuipen op schoolreisje. Kan me nog een leuk reisje nar Brugge herinneren.
Daarom hadden wij ook maar 1 buitenlandse reis denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mensen die meer dan 1 biertje dronken mochten bij ons niet meer mee de volgende dag en moesten in het hotel blijven terwijl de rest Barcelona/Rome/Berlijn verder ging ontdekken.
Dat was bij ons ook toen wij in het eindexamenjaar naar Barcelona gingen. Helaas werd er wel gemeten met 2 maten. Twee van die te brave suffe meisjes lagen op een avond letterlijk laveloos op de grond te kotsen (waarschijnlijk na 1 biertje en 1 glaasje wijn) en die mochten de volgende dag gewoon weer mee, terwijl er verschillende 'jan met de pet'-figuren waren die wel in het hotel mochten blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mensen die meer dan 1 biertje dronken mochten bij ons niet meer mee de volgende dag en moesten in het hotel blijven terwijl de rest Barcelona/Rome/Berlijn verder ging ontdekken.
Misschien vlucht die ook wel een paar jaar naar het buitenland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Prinses Amalia gaat een leuke paar jaar tegemoet![]()
Wie weet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien vlucht die ook wel een paar jaar naar het buitenland.
Flinke rollade wel, onze prinsesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Prinses Amalia gaat een leuke paar jaar tegemoet![]()
Nou, en?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Flinke rollade wel, onze prinses
Gewoon bouw, kind eet gezond, sport veel en is net haar oma.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een gezeik, dat valt best mee. Volgens mij zit ze ook nog eens op drie sporten en fietst ze elke dag 11 kilometer naar school... dik kan ze niet zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat Nederland doorgroeit. Een beetje snel ook.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee je zaait verwarring door het breder te trekken. Wil je nou wel of niet een multimiljoenenstad van NL maken?
Gewoon doorgaan met Rutte II en wat gedoogsteun van CDA, D66 en CU.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:00 schreef Janneke141 het volgende:
Goedemorgen. Ik lees net dat we toch nog een kabinetscrisis gaan krijgen. Dat wordt lachen.
Wel even wachten totdat de vakantie voorbij is. Dan is het immers nog 8 weken tot de herfstvakantie en dan nog maar een week of 10 tot kerst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:14 schreef Reya het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat leraren gaan staken. Als je 30 weken vakantie per jaar hebt, is weer aan de slag gaan altijd even een hard gelag.
Zeg je nou dat ze een dikke drol is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik geef verder geen waardeordeel.
Jaja, dat zeggen die dikkerdjes allemaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon bouw, kind eet gezond, sport veel en is net haar oma.
Jij hebt ook de bouw van je oma?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen die dikkerdjes allemaal!
Jij hapt wel lekker vandaag, is het niet? Dikkerdje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt ook de bouw van je oma?
Maar serieus, wat een gezeur over het figuur van een kind, dat zijn van die dingen waar je eetstoornissen mee veroorzaakt.
Het is gewoon een gezond kind, en nee, het zal nooit een maatje 36 zijn zonder zich uit te hongeren.
So what? Het is niet dat je alleen maar als uitgemergelde gratenkut goed kunt zijn in je werk, zelfs niet als een groot deel van je werk bestaat uit publieke optredens.
Wat moet Friek drinken dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De drank gewoon niet in beslag nemen.
De games die ik vroeger speelde, zo tot 1995.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar je speelt verder nooit games. Wat is dan je referentiekader?
Da's in 2017 niet echt een referentiekader meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De games die ik vroeger speelde, zo tot 1995.
Kennelijk wel als je ziet hoeveel oude games er in die top zoveel aller tijden staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's in 2017 niet echt een referentiekader meer.
De meest recente top 100 heeft volgens mij geen enkel spel van voor 1995 er in staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk wel als je ziet hoeveel oude games er in die top zoveel aller tijden staan.
Nouja, als GroenLinkser ben je natuurlijk wel tegen rollades toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik geef verder geen waardeordeel.
Ga jij nou maar zuipen met je havo-klas, dan doe je tenminste waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hapt wel lekker vandaag, is het niet? Dikkerdje.
Mag toch wel hopen dat Amalia nooit de troon bestijgt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt ook de bouw van je oma?
Maar serieus, wat een gezeur over het figuur van een kind, dat zijn van die dingen waar je eetstoornissen mee veroorzaakt.
Het is gewoon een gezond kind, en nee, het zal nooit een maatje 36 zijn zonder zich uit te hongeren.
So what? Het is niet dat je alleen maar als uitgemergelde gratenkut goed kunt zijn in je werk, zelfs niet als een groot deel van je werk bestaat uit publieke optredens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Dronken worden met minderjarigen? Dit werpt wel een ander licht op z'n laatste mededeling dat ie een "drinking buddy" had gevonden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zuipen met je havo-klas, dan doe je tenminste waar je goed in bent.
Nou tot en met 1996 dan, dan valt Civ2 er nog onderquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De meest recente top 100 heeft volgens mij geen enkel spel van voor 1995 er in staan.
http://www.pcgamer.com/the-best-pc-games/
Hoppa!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zuipen met je havo-klas, dan doe je tenminste waar je goed in bent.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen dat Amalia nooit de troon bestijgt.Goed zo, zeik een meisje van 13 maar af op haar figuur, grote jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje een zwaktebod, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo, zeik een meisje van 13 maar af op haar figuur, grote jongen
"Gevoelige snaar is geraakt doen worden".quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:28 schreef Friek_ het volgende:
De altijd gevoelige combinatie van vrouwen en uiterlijk. Precair onderwerp blijft het.
Verstandige mensen vermijden het dan ook. En helemaal als het meisjes in de puberteit betreft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:28 schreef Friek_ het volgende:
De altijd gevoelige combinatie van vrouwen en uiterlijk. Precair onderwerp blijft het.
Oh stel je niet aan. Het feit dat dat Koningshuis überhaupt an sich nog bestaat is een veel groter maatschappelijk probleem dan toekomstige majesteitsschennis. Bovendien lijkt het me voor ontwikkeling van dat kind veel ongezonder dat ze een dergelijk adellijk keurslijf wordt ingedrukt (afgezien van het feit dat ze er niet in past) dan dat een paar figuren op het internet opmerkingen maken over haar gewicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo, zeik een meisje van 13 maar af op haar figuur, grote jongen
Niet echt volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
Wim-Lex was is toch ook een dikkerdje?
Jij raad maar wat hoor ik ben helemaal niet te peilen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
"Gevoelige snaar is geraakt doen worden".
Zou Sjon zeggen.
Majescheit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:33 schreef remlof het volgende:
Gelukkig hebben we nog even om na te denken over een mooie majesteisschendende (?) TT voor het volgende deel.
Het is nog vroeg hoor het is je vergeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:36 schreef Euribob het volgende:
Zo stom maar ik moest daar wel om lachen.
Ik durf ook niks meer te zeggen over Alexia hier.quote:
Fatty fatty boom boomquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik durf ook niks meer te zeggen over Alexia hier.
Nog geen plan de campagne gemaakt. Maar ik heb de hele maand september nog dus komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Speaking of....al een nieuwe kamerbewoner gevonden?
Oh, je bedoelt Anorexia? Veel te dun dat kind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik durf ook niks meer te zeggen over Alexia hier.
Dat is sowieso de beste tactiek hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet waar het over gaat en begon gewoon mijn eigen verhaal.
Morgen zoete kerel, hoe is het gegaan, huisje ingewijd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:37 schreef Kaas- het volgende:
Amalia, also known as de dikke prinses.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:37 schreef Kaas- het volgende:
Amalia, also known as de dikke prinses.
quote:
Is dat een zus van prinses Boulimia?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Anorexia? Veel te dun dat kind.
In ieder geval niemand die d'r beconcurreert om de bitterballen nu.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:41 schreef Tem het volgende:
Leandra zit nu hoofdschuddend in de tuin achter de laptop.
En te bedenken hoe ze bij de volgende meet jullie drankjes gaat spikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:41 schreef Tem het volgende:
Leandra zit nu hoofdschuddend in de tuin achter de laptop.
Alsof Kaas- dat nog voelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En te bedenken hoe ze bij de volgende meet jullie drankjes gaat spiken
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:49 schreef remlof het volgende:
Interview in het Reformatorisch Dagblad met die metalchick met de grote jetsers van GroenLinks:
https://www.rd.nl/vandaag(...)et-besteed-1.1425147
Was het maar vrijdag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig maar dat het dinsdag is vandaag dan.
Precies, ik moet maandag weer aan de slag. Ben net gewend aan de verkansie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever niet, dan zou m'n vakantie voorbij zijn.
Mwah. ik vind het wel prima zoquote:
Is het ergens al wat concreter geworden en/of aanbiedingen gehad?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mwah. ik vind het wel prima zoHad gisteren al vrij
En heb vrijdag sollicitatie, dus nog even voorbereiden enzo
Sterkte man.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet vanaf maandag ook elke dag werken.
Helaas nog niet. Al is dit ook wel weer positief, want was eigenlijk te laat met insturen omdat ik de baan pas na de deadline geadverteerd zag, wilde het toch nog proberen, en ben een dag later meteen uitgenodigd voor gesprek op een zeer snel geschreven (15 minuten) brief en een niet getailorde CV.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Is het ergens al wat concreter geworden en/of aanbiedingen gehad?
Is het lastig nu op de Britse arbeidsmarkt met die Brexit en alles?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Al is dit ook wel weer positief, want was eigenlijk te laat met insturen omdat ik de baan pas na de deadline geadverteerd zag, wilde het toch nog proberen, en ben een dag later meteen uitgenodigd voor gesprek op een zeer snel geschreven (15 minuten) brief en een niet getailorde CV.
Het lijkt me wel prettig dat je aan gesprekken geen gebrek lijkt te hebben. De kansen lijken me groot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Al is dit ook wel weer positief, want was eigenlijk te laat met insturen omdat ik de baan pas na de deadline geadverteerd zag, wilde het toch nog proberen, en ben een dag later meteen uitgenodigd voor gesprek op een zeer snel geschreven (15 minuten) brief en een niet getailorde CV.
Precies, soms moet je wat bluffen anders kom je nergens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb zojuist ook gesolliciteerd op een functie die ver buiten mijn league ligt. Maar goed, op die manier rol ik mijn hele leven al, dus fingers crossed maar weer.
Valt volgens mij wel mee. Althans, het is/was al niet makkelijk, en heb niet het idee dat m'n nationaliteit daar verder iets aan bijdraagt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Is het lastig nu op de Britse arbeidsmarkt met die Brexit en alles?
Yup. Heb goede hoop een dezer maanden m'n plek te vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het lijkt me wel prettig dat je aan gesprekken geen gebrek lijkt te hebben. De kansen lijken me groot.
Nice. Succes!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb zojuist ook gesolliciteerd op een functie die ver buiten mijn league ligt. Maar goed, op die manier rol ik mijn hele leven al, dus fingers crossed maar weer.
Ik vind het op zich niet héél erg, sterker nog, ik vind 't een sport en vind interviews enzo nooit zo erg. Maar het moet niet te lang durenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
Weinig plezierig gebeuren, dat hele solliciteren. Succes ermee beiden.
Goede beslissing. Als je teveel stress ervan krijgt dan schiet het niet op. Hopelijk vind je snel een leuke baan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Althans, het is/was al niet makkelijk, en heb niet het idee dat m'n nationaliteit daar verder iets aan bijdraagt.
Heb wel besloten me op één sector te richten, en heb daar inmiddels ook een aardig netwerkje opgebouwd van mensen die m'n naam kennen en me dingen aanraden enzo. Het is buiten academia, en dat is de beste beslissing die ik in tijden genomen heb. Was nogal gestressed en depressief de afgelopen maanden met de druk van academia, afronden PhD en de vervolgens ontzettend deprimerende arbeidsmarkt en -vooruitzichten. Ik slaap iig weer beter.
Mwa, zo lang het niet echt hoeft omdat je nog ander werk hebt is het allemaal niet zo erg. Heb je dat niet, dan is het inderdaad minder plezierig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
Weinig plezierig en soms ook stressvol gebeuren, dat hele solliciteren. Succes ermee beiden.
Ik vind het leuk, zolang ik maar van tijd tot tijd uitnodigingen voor gesprekken krijg. Laatst nog een baan afgewezen omdat ze niet aan mijn salariseisen tegemoet wilden komen. Dan tank je wel wat zelfvertrouwen, wetende dat je eigenlijk de voorkeur had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
Weinig plezierig en soms ook stressvol gebeuren, dat hele solliciteren. Succes ermee beiden.
Recruiters zijn het schuim der aarde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, zo lang het niet echt hoeft omdat je nog ander werk hebt is het allemaal niet zo erg. Heb je dat niet, dan is het inderdaad minder plezierig.
En iets waar ik trouwens ook nooit vrolijk van word zijn recruiters. Dat is al net zulk vervelend volk als auto- en tv-verkopers.
Een vriend van mij is recruiter. Hij is erg ongelukkig in zijn werk. Ik snap dat heel goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, zo lang het niet echt hoeft omdat je nog ander werk hebt is het allemaal niet zo erg. Heb je dat niet, dan is het inderdaad minder plezierig.
En iets waar ik trouwens ook nooit vrolijk van word zijn recruiters. Dat is al net zulk vervelend volk als auto- en tv-verkopers.
Ik mag zondag zelfs alweer beginnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik moet maandag weer aan de slag. Ben net gewend aan de verkansie.
Het was vrij lastig, aangezien het bijna als een soort verraad voelt (en mensen dan gaan zeggen 'maar waarom heb je die PhD dan gedaaaaaaan???') en dan ga je weer aan jezelf twijfelen. Maar als ik zie wat m'n cohortgenoten en collega's allemaal moeten en moesten doen om ook maar een kans op een vast contract te hebben.... Nope nope nope. Ik ben meer waardquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Goede beslissing. Als je teveel stress ervan krijgt dan schiet het niet op. Hopelijk vind je snel een leuke baan.
Maar het duurt al gauw te lang. Ik solliciteerde op slechts drie plekken en dat waren in totaliteit al veertien sollicitatierondes. Mijn god, wat een ellende. Testjes, assessments, gesprekken, rollenspellen, opdrachten, enz. bladibla.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet héél erg, sterker nog, ik vind 't een sport en vind interviews enzo nooit zo erg. Maar het moet niet te lang duren
Maar hebben vaak wel goede borsten en een leuk snoetje bij de hippe organisaties.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Recruiters zijn het schuim der aarde.
Wat ik echt verschrikkelijk vind zijn die getimede tests. Wat een bullshitquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het duurt al gauw te lang. Ik solliciteerde op slechts drie plekken en dat waren in totaliteit al veertien sollicitatierondes. Mijn god, wat een ellende. Testjes, assessments, gesprekken, rollenspellen, opdrachten, enz. bladibla.
Groepsopdrachten tijdens een selectie vind ik het meest verschrikkelijk. Dat geforceerde leuk doen tegenover je concurrenten die ik gerust onder de bus zou duwen om die baan maar te krijgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het duurt al gauw te lang. Ik solliciteerde op slechts drie plekken en dat waren in totaliteit al veertien sollicitatierondes. Mijn god, wat een ellende. Testjes, assessments, gesprekken, rollenspellen, opdrachten, enz. bladibla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |