Zijn ze niet rijk dan zijn het wel ambtenaren of sommige die eigenlijk achter de geraniums behoren te zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel zeer rijke personen deze reeks bezoeken.
Slachtoffers van racisme, he? Dat komt heel vaak voor bij blanke mannen, jeweettoch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)colorado-joshua-witt
Maar in die Twitter-bubbel van LelijKnap gaan ze het nog jarenlang blijven verspreiden.
Leven in een dichtbevolkt gebied is prima voor de mens. Steeds meer mensen wonen wereldwijd in dichtbevolkte gebieden. Ook weinig klachten gehoord van mensen die in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond over hun kwaliteit van leven daar. De individuele burger wint er mee dat hij minder tijd kwijt is aan reistijd en meer kan verdienen aan de economische kansen die dat met zich meebrengt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Liever dan in een volgepropt land omwille 'economische groei'. Kom op zeg, jij weet toch ook wel wat het met de mens doet, dat leven in een dichtbevolkt gebied. Wat wint de individuele burger er nou netto op, als die groei ook impliceert dat de belasting op andere zaken meegroeit?
GS woont ook in de Randstad hoor.quote:Kom op zeg, jij weet toch ook wel wat het met de mens doet, dat leven in een dichtbevolkt gebied.
Nederland is wat volatieler dan Duitsland, ja.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef 99.999 het volgende:
Groei is vaak goed maar het is nu vaak hollen of stilstaan. Dat is wat minder briljant.
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg wordenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
GS woont ook in de Randstad hoor.
???????quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Dat ''kutvolk'' die ''die shit'' moet bezorgen meldt zich.
Het is uw bezorger![]()
![]()
Kutbaantjes hebben![]()
![]()
25 euro per uur verdienen omdat niemand het wil doen![]()
Natuurlijk is het wat drukker, ben je meer kwijt voor een huis en zal je wat sneller in de file staan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg worden
Ze voelen zich graag slachtoffer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
Maar in die Twitter-bubbel van LelijKnap gaan ze het nog jarenlang blijven verspreiden.
Youngboy, voor al uw meubels!quote:
Prima toch. Wat is het probleem precies ?quote:
Honeymoon.quote:
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik woon al zo'n 50 jaar in de Randstad, ik heb er nog nooit problemen door ondervonden. Als het iets negatiefs met je doet dan moet je uit de Randstad verhuizen, die gaat ook met 2 miljoen minder niet leeg worden
Kaas staat nu al een dag of 3 vast op een Amsterdammertje.quote:
When you need him the most.quote:
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².
Het 'probleem' is dat jij VVD stemt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:21 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Prima toch. Wat is het probleem precies ?
Leven in een dichtbevolkt gebied is funest voor de mens. Steeds meer mensen raken depressief en eenzaam in dichtbevolkte gebieden. Super veel klachten gehoord van mensen die langdurig in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond. De individuele burger verliest rust, ruimte en natuur, wat niet opweegt tegen de winst van reistijd of economische kansen - waarvan hij de winsten terug dient te betalen in de vorm van voornamelijk huurkosten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leven in een dichtbevolkt gebied is prima voor de mens. Steeds meer mensen wonen wereldwijd in dichtbevolkte gebieden. Ook weinig klachten gehoord van mensen die in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond over hun kwaliteit van leven daar. De individuele burger wint er mee dat hij minder tijd kwijt is aan reistijd en meer kan verdienen aan de economische kansen die dat met zich meebrengt.
quote:Moyers: What happens to the idea of the dignity of the human species if population growth continues at its present rate?
Asimov: It will be completely destroyed. I will use what I call my bathroom metaphor. Two people live in an apartment and there are two bathrooms, then both have the freedom of the bathroom. You can go to the bathroom anytime you want, and stay as long as you want, for whatever you need. Everyone believes in the freedom of the bathroom. It should be right there in the Constitution. But if you have 20 people in the apartment and two bathrooms, no matter how much every person believes in the freedom of the bathroom, there is no such thing. You have to set up times for each person, you have to bang at the door, "Aren't you through yet?" and so on.
The same way democracy cannot survive overpopulation. Human dignity cannot survive it. Convenience and decency cannot survive it. As you put more and more people into the world, the value of life not only declines, it disappears. It doesn't matter if someone dies. The more people there are the less one individual matters.
Anders nog een tip?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.
In tegenstelling tot het Oosten is hier niemand thuis tussen 8 en 6.
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland is wat volatieler dan Duitsland, ja.
Daarom moeten meer mensen gaan huren, dan heeft een huizencrisis ook niet zo'n grote impact.
Spannend.quote:
Bij deze beloof ik je dit artikel te plaatsen zodra iemand het incident verspreidt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Jip141 het volgende:
Jij bent echt zo'n schooljuffie, ga het niet eens tussen haakjes zetten.quote:
Huilen. Ik zit lekker op het dak met een duvel. Nergens last van behalve drones.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker in de tyfusherrie van je boven-, beneden- en naaste buren uitlaatgassen zitten inhaleren op je half miljoen kostende 70m².
Allemaal nazi's!!!11quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Jip141 het volgende:
Na FvD , PVV, SGP en Denk is de VVD trouwens de laatste partij waar ik op zou stemmen.
Ten eerste ben ik een man en ten tweede ben ik geen VVD-stemmer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schooljuffie, ga het niet eens tussen haakjes zetten.
twitter:V_of_Europe twitterde op maandag 28-08-2017 om 20:20:17Not even Carnival is safe: chaos after acid attack on people during London Carnival https://t.co/xTlwb2RDBB reageer retweet
Hij verwart je met Janneke.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Jip141 het volgende:
Na FvD , PVV, SGP en Denk is de VVD trouwens de laatste partij waar ik op zou stemmen.
Leg een katapult in de buurt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Huilen. Ik zit lekker op het dak met een duvel. Nergens last van behalve drones.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik een man en ten tweede ben ik geen VVD-stemmer.
Je verwart me met Janneke vriend.
Ja ik speelde het even mee, maar goed , leuk geweest.quote:
Gestegen ze hebben verloren minder als eerst!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Jip141 het volgende:
Moet je nagaan hoeveel belachelijke partijen er nu in de kamer zijn dat de VVD zo is gestegen in de ranglijst.
De beste manier om de groei van de bevolking te verlagen is natuurlijk door mensen te verplaatsen naar dure, dichtbevolkte en anti-gezinsomgevingen zoals de moderne stad. Een boer kan gerust 10 kinderen krijgen, dat is wat moeilijker als elke vierkante meter extra je tegen de 10.000 euro kost. Dan is het kiezen of delen, om van het hogere percentage singles en kinderlozen in de stad nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Leven in een dichtbevolkt gebied is funest voor de mens. Steeds meer mensen raken depressief en eenzaam in dichtbevolkte gebieden. Super veel klachten gehoord van mensen die langdurig in Londen, New York of Hong Kong hebben gewoond. De individuele burger verliest rust, ruimte en natuur, wat niet opweegt tegen de winst van reistijd of economische kansen - waarvan hij de winsten terug dient te betalen in de vorm van voornamelijk huurkosten.
Daarnaast:
[..]
quote:
Ik las laatst dat 1 op de 20 Amsterdammers een uitkering geniet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de buren werken ook gewoon normaal om dat huis te kunnen bekostigen.
In tegenstelling tot het Oosten is hier niemand thuis tussen 8 en 6.
Nee hoor, niet anderen. Alleen jou aangezien je een simpel figuur bent en alleen maar uit bent om te rellen. Met je kutposts.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
![]()
Anderen bekritiseren dan dan gaan janken![]()
Doet me teveel denken aan die SIRE reclames.quote:
Ok, dusquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De beste manier om de groei van de bevolking te verlagen is natuurlijk door mensen te verplaatsen naar dure, dichtbevolkte en anti-gezinsomgevingen zoals de moderne stad. Een boer kan gerust 10 kinderen krijgen, dat is wat moeilijker als elke vierkante meter extra je tegen de 10.000 euro kost. Dan is het kiezen of delen, om van het hogere percentage singles en kinderlozen in de stad nog maar te zwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |