Nope. Nope nope nope nope nope.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik houd wel van poesjes. Ik ben opgeroeid met poesjes.
Die mensen vertrouw ik niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dieren zijn niet mijn ding.
Maar hey, ieder zijn ding.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:40 schreef Samzz het volgende:
Mensen die niks met dieren hebben vertrouw ik niet. Net als mensen die geen pizza lusten.
Ik neem altijd Pizza Poes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:40 schreef Samzz het volgende:
Mensen die niks met dieren hebben vertrouw ik niet. Net als mensen die geen pizza lusten.
Ik kan je alleen magnetiseren op afstand.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek iemand die mij wil masseren.
Alle massagesalons zijn gesloten als ik klaar ben met werken.
Nee dank uquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen magnetiseren op afstand.
godverquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen magnetiseren op afstand.
Je bent weer een aanwinst zo te lezen..quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik mijn slurf tevoorschijn haal, reageren die poezen ook altijd zo.
Pussies are the best!
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent weer een aanwinst zo te lezen..
Komt het niet uit KLB, komt t wel uit VBLquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik kan jouw toekomst voorspellenquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik kan ook magnetiseren op afspraak.
Haal die hark ff uit je ....!quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komt het niet uit KLB, komt t wel uit VBL
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komt het niet uit KLB, komt t wel uit VBL
nee ik kijk zelden tvquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook Alberto Stegeman gekeken?
Naja... als ik nou zeg dat ik niks heb met dieren knuffelen/hebben/aaien, maar wel vega ben en alle dierlijke producten die ik wel gebruik standaard drie beter-leven sterren hebben? Geen leer, geen bond, etc. Dus ik geef veel om dieren en ik vind dat ze goed behandeld moeten worden. Alleen ik voel geen behoefte tot interactiequote:Op maandag 28 augustus 2017 19:40 schreef Samzz het volgende:
Wat vind je eng aan aaien?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... als ik nou zeg dat ik niks heb met dieren knuffelen/hebben/aaien, maar wel vega ben en alle dierlijke producten die ik wel gebruik standaard drie beter-leven sterren hebben? Geen leer, geen bond, etc. Dus ik geef veel om dieren en ik vind dat ze goed behandeld moeten worden. Alleen ik voel geen behoefte tot interactie
Ik ben bang voor bijten/krabben/ongedierte dat erin zit (beetje psychotisch en heb wat met het idee dat er beestjes over en onder mijn huid zitten).quote:
Katten zijn zo leukquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wanneer ik een kat tegenkom op straat altijd even kijken of die even geaaid wilt worden.
Eens.quote:
Ze zit vast met haar tong.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat doet ze raar met die paal?
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:05 schreef STING het volgende:
http://nieuwspaal.nl/beruchte-bende-jaren-opgerold/
MLM'ers.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]deze is wel heel erg duidelijk, maar als je ziet hoe vaak er nog mensen echt geloven wat er op dergelijke sites staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |