Het is warm --->quote:
Meestal wel jaquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heeft een keuken dan meestal twee stoppen?Ik heb een oven, wasmachine en koelkast. Mijn fornuis is bovenop wel gas, maar de elementen in de oven worden met stroom verwarmd toch?
Jij gaat vanavond categorieën verkennen opquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]nu kan ik niet meer slapen aankomende nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, hartstikke leuk dat je iets gevonden hebt dat je leuk lijkt. Gewoon opperen dus!quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben even benieuwd naar jullie reacties.Ik heb de elektrotechnische werkplaats bij de kringloop gezien. En stiekem lijkt het me heerlijk om op de langere termijn ook daar mee te mogen werken. Maar ik weet niet alles. Kan wel solderen en ken de basics, of ze zitten ergens achter in mijn hoofd.
Zou ik uitgelachen worden als ik dat opper?
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond categorieën verkennen opwaarom? hebben ze niet xcavia? Ik vind hamsters kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom? hebben ze niet xcavia? Ik vind hamsters kut.
Beter hebben ze een xbeaver.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus? ga naar die tent waar we toen gegeten hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog eten maar over 35 minuten is de vaatwasser pas klaar.
Waar ben jij fan van?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voordat ik daar ben en eten heb ben ik dezelfde tijd verder. Maar is wel onwijs lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus? ga naar die tent waar we toen gegeten hebben
Oh, minpunten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dieren zijn niet mijn ding.
Maar hey, ieder zijn ding.
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 28 augustus 2017 19:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dieren zijn niet mijn ding.
Maar hey, ieder zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |