Gebruiksaanwijzing mevrouw of ff online type opzoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel watt een vaatwasser en een oven gebruiken.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is pas een goede tranentrekker.
Is daar een standaard voor of verschilt dat per merk, ook nog een leuke vraag o.Oquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel watt een vaatwasser en een oven gebruiken.
Aan de ene kant is dat een naar gevoel, en ik denk dat dat ook vanzelf wel minder zal worden. Maar ik herken het wel op een bepaalde manier, en soms denk ik ook wel.. ik zou willen dat die verbazing bij "blijkbaar normale dingen" nooit over gaat. Want het is ook wel fijn als juist die dingen zo als een verrassing binnen kunnen komen ipv dat het vanzelfsprekend wordt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
KloptIk ben alleen super onzeker in de relatie, gewoon omdat er geen rode vlaggen zijn
dat ben ik niet gewend
Ik heb geen vaatwasserquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing mevrouw of ff online type opzoeken.
Ben verder ook geen expert
Kan behoorlijk verschillen, vooral bij ovens. Maakt nogal een verschil tot welke temperatuur die gaat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is daar een standaard voor of verschilt dat per merk, ook nog een leuke vraag o.O
Klopt als een bus en de vraag is nu als je de oven en de vaatwasser optelt je boven de 2K watt uitkomt. En dat zal in 99% van de gevallen zo zijn. Sterker nog, in veel gevallen zit alleen de oven of de vaatwasser alleen al boven die marge.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb zelf mn apparatuur niet aangesloten dus ik roep maar wat, maar volgens mij staat er altijd bij de specificaties van een apparaat hoeveel watt hij gebruikt toch? En iedere stop heeft een standaard wattage die hij aankan?
Als je die dingen weet is het alleen nog even een kwestie van weten welk stopcontact bij welke stop hoort en het bij elkaar opstellen.![]()
Is in theorie vast simpeler dan in de praktijk.
Ik stream mijn P-no tegenwoordig.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog even wat downloaden
Je wat?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik stream mijn P-no tegenwoordig.
Ik ook. Maar lukt nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog even wat downloaden
Heeft een keuken dan meestal twee stoppen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klopt als een bus en de vraag is nu als je de oven en de vaatwasser optelt je boven de 2K watt uitkomt. En dat zal in 99% van de gevallen zo zijn. Sterker nog, in veel gevallen zit alleen de oven of de vaatwasser alleen al boven die marge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |