abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 augustus 2017 @ 09:38:03 #201
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173438422
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Krijgt RTL subsidie? Heb je daar een betrouwbare bron voor? Dat zou ik echt een kwalijke zaak vinden!
http://www.broadcastmagaz(...)sfonds-voor-de-pers/

Onder andere. Niet zo zeer voor content, maar voor innovatieve projecten.
  maandag 28 augustus 2017 @ 09:47:20 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173438523
Het Parool's Han Lips heeft het over keuvelende vriendinnen. En terecht:

quote:
Het is keer op keer de vraag die rijst als de aftiteling van Zomergasten begint te draaien: wat zeggen ze dan? Als de lichten de gedimd zijn en de nagloeiende microfoontjes na drie uur eindelijk uit staan? Waar hebben ze het dan over?

Zou Janine Abbring daar, al pootjebadend op de caravan naast Claudia de Breij wel de ongenuanceerde en volledige versie van de antwoorden op haar vragen gekregen hebben?

We zullen het nooit weten, maar Lips voelde zich door dat gezellige 'vrouwen onder elkaar' momentje toch een beetje bekocht.

Aan de fragmenten lag het niet. Annie M.G. Schmidt, Michelle Obama, Juf Kiet, Pownews, Southpark, Barbra Streisand en strateeg Roger Stone die ook Trump adviseerde.

Maar Abbring leek na een scherpe reeks afleveringen in versnelling vijf te staan; leunde net te vroeg achterover en draaide om de hete Breij heen. En kon die aimabele gutmensch De Breij wegkomen met een reeks aan tegenstrijdigheden die onvoldoende besproken werden. Zoals hoe een introvert persoon er al vanaf haar vijftiende van droomt een drie uur durend interview uit te zitten op de publieke televisie?

Even lijkt Abbring zich te herpakken als het gesprek na een fragment uit de film Pride op de coming-out van De Breij komt die beaamt geen behoefte heeft gezien te worden als rolmodel - "Homo zijn is voor mij geen beroep" - en dus niet bepaald op de barricaden springt voor homorechten. "Maar wat is er mis met een rolmodel zijn?"

Een mooie vraag, maar het gesprek valt al snel terug in gemoedelijk gekeuvel zoals twee vriendinnen dat doen en waardoor de kijker zich uiteindelijk toch een beetje buitengesloten voelt. Als het derde wiel aan de caravan die niet mee mag pootjebaden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173438911
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

http://www.broadcastmagaz(...)sfonds-voor-de-pers/

Onder andere. Niet zo zeer voor content, maar voor innovatieve projecten.
Nouja, ik zou me erin moeten verdiepen, misschien was het het geld waard. Maar ben het er principieel absoluut niet mee eens.

Laat RTL lekker al die walgelijk oppervlakkige commerciële feelgoodbagger produceren (en daar valt wat mij betreft ook DWDD en andere goedbekeken maar weinig om het lijf hebbende Gutmenschtelevee onder). Dan kan de NPO programma's maken waarmee het lastig geld verdienen is, maar die ook belangrijk zijn.
pi_173439544
Ik ben het enigszins met mijn zure rechtse vrienden eens: Zomergasten dit seizoen had best wat meer in balans mogen zijn wat betreft de politieke opvattingen van de gasten. Zoals ONZE hoofdredacteur van The New York Review of Books al zei: "Interessant is juist wat de rechtse intellectuelen van Trump vinden."
pi_173440279
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 07:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja die heeft inhoud :')
Niet echt.

Maar ik zou weleens een ZG willen zien met een ongeremde en trotse nihilist

op "gewone" mensen zit ik niet te wachten
pi_173440291
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
: "Interessant is juist wat de rechtse intellectuelen van Trump vinden."
Idd

dan hebben we alvast 2 rechtsmensen

1) Thierry Baudet
2) Lil Kleine

Daar moet dan nog 1 vrouw, 1 Vlaming en 1 gekleurd persoon bij

Dat kan dan in de vorm van linksmensen?
pi_173440331
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Idd

dan hebben we alvast 2 rechtsmensen

1) Thierry Baudet
2) Lil Kleine

Daar moet dan nog 1 vrouw, 1 Vlaming en 1 gekleurd persoon bij

Dat kan dan in de vorm van linksmensen?
Protip: als je niet steeds over lil kleine begint kom je minder over als een troll.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:29:42 #209
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173440474
quote:
quote:
Het ongemak werd met name zichtbaar na een fragment waarin Rutger Castricum op bezoek gaat bij 'Fabian de piemelroeper', de Geert Wilders-fan die in Spijkenisse ranzige dingen schreeuwde naar demonstrerende feministen, met een huilend kind op zijn arm. Op straat een eersteklas lul, thuis lief voor zijn zoontje. De Breij zag hier een kant van de PVV'er waar ze geen weet van had, zei ze. Abbring kon het amper geloven: bedoelde ze nou echt dat ze nooit had gedacht dat zulke mannen ook gewoon Nijntje voorlezen? Veel meer dan haar verbazing uitspreken deed ze niet.
Zo zie je maar. Het zogenaamde progressieve deel der Nederlandse bevolking zit vol met vooroordelen en haat. "Alle Rechtse mensen zijn nazaten van Hitler, etc."

Godallemachtig, en dat wordt allemaal vertoond van mijn belastinggeld.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:33:30 #210
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173440518
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:58 schreef riazop het volgende:
LIL Kleine

Een avond 100 % politiek incorrect ongefilterd vuilbekken

maar dat gaan onze linksvrienden niet leuk vinden
Hoe meer poli-incorrecte gasten, hoe beter. Het wordt tijd dat mijn linksvrienden eens uit hun bubble komen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 12:35:12 #211
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173440545
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

[..]

Zo zie je maar. Het zogenaamde progressieve deel der Nederlandse bevolking zit vol met vooroordelen en haat. "Alle Rechtse mensen zijn nazaten van Hitler, etc."

Godallemachtig, en dat wordt allemaal vertoond van mijn belastinggeld.
Knap, het spelen op een groep mensen d.m.v. een uiterst bijzondere aanname met een hyperbool als voorbeeld en als uitsmijter een ad populum.

Leer mij ook zo goed drogredenen gebruiken. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173440556
Wel vervelend dat de trolls zo prominent aanwezig zijn in dit topic.
pi_173440583
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:33 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Hoe meer poli-incorrecte gasten, hoe beter. Het wordt tijd dat mijn linksvrienden eens uit hun bubble komen.
Ik vind politiek incorrecte linksmensen OOK leuk; Alleen jammer dat het lijkt dat die zo in hun bubbel moeten blijven. Doodsbang om door andere linksmensen te worden neergesabeld.

Gisteren was weer een mooi voorbeeld daarvan.
pi_173440621
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:29 schreef Old_Pal het volgende:

[..]


[..]

Zo zie je maar. Het zogenaamde progressieve deel der Nederlandse bevolking zit vol met vooroordelen en haat. "Alle Rechtse mensen zijn nazaten van Hitler, etc."

Godallemachtig, en dat wordt allemaal vertoond van mijn belastinggeld.
Belastinggeld? Je klinkt als een netto ontvanger.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:42:27 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173440622
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel vervelend dat de trolls zo prominent aanwezig zijn in dit topic.
Ja, te opvallend.
En vooral topic-vervuilend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173440627
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

als je niet steeds over lil kleine begint?....
Sinds LIL Kleine, tot grote woede van pol correct NL, zijn respect en bewondering voor Poetin uitsprak, lijkt me dat een verdomd interessante gast ja.

http://www.ad.nl/show/rap(...)ent-poetin~a107b63a/
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 13:08:33 #217
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173440930
Nog vrij jong, maar Rutger Bregman lijkt me wel een interessante gast.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:14:55 #218
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173441033
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

http://www.broadcastmagaz(...)sfonds-voor-de-pers/

Onder andere. Niet zo zeer voor content, maar voor innovatieve projecten.
Ook de infrastructuur, en van de ECB.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_173442150
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Sinds LIL Kleine, tot grote woede van pol correct NL, zijn respect en bewondering voor Poetin uitsprak, lijkt me dat een verdomd interessante gast ja.

http://www.ad.nl/show/rap(...)ent-poetin~a107b63a/
Is toch gewoon een beetje een dom manneke. Die heeft (nog) niet echt iets te melden. En bewondering roepen over Poetin of Trump zondere verdere fundering, dat kan iedereen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:34:05 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173442307
Van mij mag André Manuel er gaan zitten, ook ben ik wel benieuwd naar Dimitiri Verhulst. Grappig is dat ik me geen wetenschapper kan voorstellen want daar zit ik iets te dicht op maar bijvoorbeeld Ben Feringa lijkt me prima. Ik zou ook zeer benieuwd zijn wat een Walter Hoeijmakers zou uitkiezen.

Dat is voor nu mijn lijstje gasten die ik graag zou willen zien dus.

- André Manuel
- Dimitri Verhulst
- Ben Feringa
- Walter Hoeijmakers
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:34:51 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173442323
Ik heb geluk: http://www.nu.nl/media/44(...)omergasten-zien.html

quote:
Dimitri Verhulst zal nooit zijn medewerking verlenen aan het VPRO programma Zomergasten. De Vlaamse schrijver vindt zichzelf niet geschikt voor het interviewprogramma.
"De dag dat de VPRO het me vraagt, zeg ik nee", zegt Verhulst (De Helaasheid der Dingen) in gesprek met het Belgische tijdschrift Humo.

"Ik ga mezelf niet uitleggen aan de hand van beelden. Ik heb mezelf al te veel uitgelegd, vind ik, dat word je wel zat. En dan drie uur lang...", vervolgt de 44-jarige auteur.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173442426
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Is toch gewoon een beetje een dom manneke. Die heeft (nog) niet echt iets te melden. En bewondering roepen over Poetin of Trump zondere verdere fundering, dat kan iedereen.
Misschien heb je een punt. Misschien ook niet. Hij veegde iig wel Pieter Broertjes verbaal onder de tafel.
En buiten dat zou met hem het kijkcijfer van ZG duchtig stijgen en een nieuwe groep worden aangeboord. Kan zeker geen kwaad.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 15:07:03 #223
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173442818
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:41 schreef riazop het volgende:

[..]

Misschien heb je een punt. Misschien ook niet. Hij veegde iig wel Pieter Broertjes verbaal onder de tafel.
En buiten dat zou met hem het kijkcijfer van ZG duchtig stijgen en een nieuwe groep worden aangeboord. Kan zeker geen kwaad.
14-jarigen gaan ook echt kijken naar een dialoog van 3 uur. tuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:09:31 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173442848
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:41 schreef riazop het volgende:

En buiten dat zou met hem het kijkcijfer van ZG duchtig stijgen en een nieuwe groep worden aangeboord. Kan zeker geen kwaad.
Een nieuwe groep die bijna nooit TV kijkt en alles in soundbites en korte hapklare brokken aangeleverd wil krijgen? Dat lijkt mij echt een doelgroep voor Zomergasten. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173442924
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')