Huh, waar is Ajax?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
het enige goede nieuws is
[ afbeelding ]
Waar is Ajax? :Squote:Op zondag 27 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
[ afbeelding ]
Waar staat Ajax dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik drink een glaasje cherry coke trouwens
Ajax? Waarquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
[ afbeelding ]
Gaylordquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik drink een glaasje cherry coke trouwens
Sterker nog, Dolberg kan verkocht worden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:47 schreef Max23 het volgende:
Lek is boven, geen nieuwe aankopen meer nodig
Toen we geen kampioen werden omdat we in het begin zoveel punten lieten liggen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:48 schreef Tagliano het volgende:
Als Ajax niet verliest is de seizoensstart in de Eredivisie overigens minstens net zo goed als vorig jaar
Ja of aan het eind tegen Excelsior en PSV, dat is natuurlijk net hoe je het wil zienquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen we geen kampioen werden omdat we in het begin zoveel punten lieten liggen?
Ach met een goede Europese campagne maakt dat niet uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen we geen kampioen werden omdat we in het begin zoveel punten lieten liggen?
Tegen PSV kan je altijd punten laten liggen. In het begin vorig jaar hebben we bij een aantal kutclubs punten laten liggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of aan het eind tegen Excelsior en PSV, dat is natuurlijk net hoe je het wil zien
Vooruit, Groningen en Excelsior dan in de tweede seizoenshelftquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen PSV kan je altijd punten laten liggen. In het begin vorig jaar hebben we bij een aantal kutclubs punten laten liggen.
Willem II thuis toch ook?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit, Groningen en Excelsior dan in de tweede seizoenshelft
Dat was in het begin, Groningen/Excelsior/PSV (en ik vergeet wss nog wel wat) meer aan het eindquote:
En nu?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit, Groningen en Excelsior dan in de tweede seizoenshelft
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-1
Je bent zelf een statement.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:52 schreef timmmmm het volgende:
Zou Ajax volgens die sukkel van vanmiddag nu ze voor staan ook als 'statement' moeten stoppen met dat kutveld?
Dat was in het begin.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Willem II thuis toch ook?
Snel editten he. Geen dank.
Dat klopt, ik wil alleen zeggen dat je het kampioenschap net zo goed verspeelt bij Groningen en Excelsior. Het is niet dat die twee potjes het enige puntverlies warenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu?
We hadden vorig jaar gewoon een klote start, dat verandert niet omdat we later ook nog punten verloren.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wil alleen zeggen dat je het kampioenschap net zo goed verspeelt bij Groningen en Excelsior. Het is niet dat die twee potjes het enige puntverlies waren
uitstekende ploegquote:
Dolberg nog ff verkopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitstekende ploeg
niet veel aan veranderen
Kan hij ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die al zeiden dat Neres er niks van kan
En een goal tegen VVV bewijst hun ongelijk!quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die al zeiden dat Neres er niks van kan
Ja hij kan moeilijk vandaag al tegen PSV scoren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een goal tegen VVV bewijst hun ongelijk!
Wat een ongelooflijk dom antwoord.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij kan moeilijk vandaag al tegen PSV scoren.
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Caland, wie is beter; Bilal of Neres?
Als je 12 miljoen kost moet je je binnen een paar maanden toch wel in de basis kunnen spelen in onze kneuzencompetitiequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook al ontzettend dom om hem af te schrijven.
Oh dan is je antwoord wel slim.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook al ontzettend dom om hem af te schrijven.
Bilal, want die kan gewoon Nederlanders.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Caland, wie is beter; Bilal of Neres?
Jij niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bilal, want die kan gewoon Nederlanders.
Hij heeft tot nu toe geen indruk gemaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je baseert het gewoon op niks.
Jij ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je baseert het gewoon op niks.
Madquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anders praat jij ook nooit tegen mij, dus oprotten.
Ligt aan je verwachtingen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe geen indruk gemaakt.
En blijkbaar vindt onze (overigens geweldige) trainer hem ook minder dan Cerny en Kluivert.
Neequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet Eiting dat ook niet nog maken?
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goedquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh ja, dat bedoel ik. Maar waarom?
Hm oke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goed
Volgens Verweij welquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goed
Leuk dat je niet in ging op mijn vorige postquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verweij heeft gezegd dat Tagliano Wöber goed kent?
Het is ook bijzonder vermoeiend discussiëren met iemand die dingen gewoon roept, maar vooruit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je niet in ging op mijn vorige post
Waar baseer je dat op dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan je verwachtingen.
Hij is niet de nieuwe Neymar nee, maar hij heeft al laten zien een prima rendement te hebben en die acties komen ook wel (valt nu nog tegen dat klopt)
Goh denk je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVV zal nu wel gaan afzakken naar de plek waar ze thuishoren
Toch valt het me qua voetbal wel alles mee wat ze laten zien in de eerste drie wedstrijden, ik had ze een stuk lager ingeschatquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik verstond er geen reet van
gebeurtquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.
Eindelijk eens tegen Bergkamp. Goede zaak!
Gebeurtquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.
Nou, die zullen morgen wel hun ontslag indienen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan jarenlang zwijgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, die zullen morgen wel hun ontslag indienen.
Exactquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Beter slopen ze gewoon de boel.
Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder vermoeiend discussiëren met iemand die dingen gewoon roept, maar vooruit.
[..]
Waar baseer je dat op dan?
Hoe kun je afzakken naar een 1e plek?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat nu wel een hek voor andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maasgebouw bestormen heeft wel zin gehad. Oh wacht... ze zitten er nog
Dat van die acties vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.
minder erg iets roepen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is minder erg iets roepen dan: "Hij kan er niks van!"
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
Ajax komt nu toch maar mooi op gelijke hoogte met VVV
Klopt, als je kampioen wil worden moet je wedstrijden winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.
Dat is gebeurd.
Bedankt Hansquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.
Dat is gebeurd.
Alsof trainers altijd de logische keuzes maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van die acties vond ik wel meevallen.
[..]
minder erg iets roepen?
Het is beiden niet erg, het zijn meningen.![]()
Ik vond hem dit seizoen in ieder geval erg slap spelen en als je Kluivert niet uit de basis weet te houden dan heb ik mijn vraagtekens.
Wie is de aanvoerder eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Wel grappig dat FOX ook gewoon Huntelaar ipv de aanvoerder voor de camera sleept
En toch mis je geen wedstrijd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef GGMM het volgende:
Nu PSV.
Daar zit echt helemaal niemand op te wachten.
Omdat er ook op kunstgras gekorfbald wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom post Stijn hier niet meer trouwens?
Haha wat een goeiequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat er ook op kunstgras gekorfbald wordt.
Heb ik Ziggo?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liverpool-Arsenal is wel redelijk toch
Hoe laat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liverpool-Arsenal is wel redelijk toch
Behalve in Rotterdam uiteraardquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele weekend al veel lege stadions
Iedereen is naar de F1 in Spaquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele weekend al veel lege stadions
Nee. Bier zuipen en friet eten.quote:
jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Coco. het volgende:
Groningen - Utrecht 1-0
Utrecht hype is voorbij.
Younes 1.0quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Zorro het volgende:
Begint wel voorspelbaar te worden van Lozano. Naar binnen en dan in de korte hoek schieten,
Robben heeft ook zo'n trucje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Zorro het volgende:
Begint wel voorspelbaar te worden van Lozano. Naar binnen en dan in de korte hoek schieten,
Ja maar die schiet raak.quote:
Jij moet niet denken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Lozano 1 op 1 loopt.
Ja maar dat is omdat het toen nog nieuw was.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Lozano 1 op 1 loopt.
Op naar het weblog topic van Paul.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Coco. het volgende:
Groningen - Utrecht 1-0
Utrecht hype is voorbij.
Wie?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet hij al een tijdje. Ik weet nog dat hij riep dat Hoesen veel beter was.
Goeie Ajacied impressiequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Zorro het volgende:
Tweede speler na Mertens die in zijn eerste drie wedstrijden scoort. Als je ziet hoe Mertens nu speelt en wat die waard zal zijn, Lozano niet voor minder dan 75 miljoen weg
En die werd uitgefloten en weggejaagd bij 'ons'. Kereltje was verantwoordelijk voor meer goals alleen dat PSV vorig jaar maakte.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Zorro het volgende:
Tweede speler na Mertens die in zijn eerste drie wedstrijden scoort. Als je ziet hoe Mertens nu speelt en wat die waard zal zijn, Lozano niet voor minder dan 75 miljoen weg
Uh, goeiequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik gun PSV wel een rode kaart ja.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sow, we got a Bad ass over here.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Interessante gebeurtenis.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:17 schreef Coco. het volgende:
Mijn TV startte zichzelf opnieuw op (android)
Wat gebeurt hier?
2-0quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef GGMM het volgende:
Interessanter dan het spel van PSV. (lol)
Kan niet het staat 2-0quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik val in slaap bij deze wedstrijden
Hmmquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, wedstrijden die 2-0 staan zijn per definitie interessant sorry.
Om de vrede tussen ons te bewaren ga ik net doen alsof ik moest lachen om dit gifje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm
Om de vrede tussen ons te bewaren hier een kattengifje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:30 schreef Klummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet gek maken makker!quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Klummie het volgende:
Jammer dat dit niet gewaardeerd wordt.
FC Eindhoven had al 50-0 gestaan. FC Eindhoven is club van Eindhoven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:37 schreef opperkleurder het volgende:
Op kunstgras had het al 8-0 gestaan.
Eens. Geef deze man een frikandel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FC Eindhoven had al 50-0 gestaan. FC Eindhoven is club van Eindhoven.
Mwa, het mag wel iets geconcentreerder allemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
Schade dat het maar 2-0 isman man man, niet elke kans is een goal.
Ja maar ze zijn zo negatief en strengquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, het mag wel iets geconcentreerder allemaal.
Dik varken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb 2 broodjes hamburger gemaakt
#viesdik
Ik walg van je vieze dikzakquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb 2 broodjes hamburger gemaakt
#viesdik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |