Kan hij ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die al zeiden dat Neres er niks van kan
En een goal tegen VVV bewijst hun ongelijk!quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die al zeiden dat Neres er niks van kan
Ja hij kan moeilijk vandaag al tegen PSV scoren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een goal tegen VVV bewijst hun ongelijk!
Wat een ongelooflijk dom antwoord.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij kan moeilijk vandaag al tegen PSV scoren.
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Caland, wie is beter; Bilal of Neres?
Als je 12 miljoen kost moet je je binnen een paar maanden toch wel in de basis kunnen spelen in onze kneuzencompetitiequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook al ontzettend dom om hem af te schrijven.
Oh dan is je antwoord wel slim.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook al ontzettend dom om hem af te schrijven.
Bilal, want die kan gewoon Nederlanders.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Caland, wie is beter; Bilal of Neres?
Jij niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bilal, want die kan gewoon Nederlanders.
Hij heeft tot nu toe geen indruk gemaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je baseert het gewoon op niks.
Jij ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je baseert het gewoon op niks.
Madquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anders praat jij ook nooit tegen mij, dus oprotten.
Ligt aan je verwachtingen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe geen indruk gemaakt.
En blijkbaar vindt onze (overigens geweldige) trainer hem ook minder dan Cerny en Kluivert.
Neequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet Eiting dat ook niet nog maken?
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goedquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eh ja, dat bedoel ik. Maar waarom?
Hm oke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goed
Volgens Verweij welquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan die Wöber ook wel op 6 uit de voeten trouwens, ik ken hem niet zo goed
Leuk dat je niet in ging op mijn vorige postquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verweij heeft gezegd dat Tagliano Wöber goed kent?
Het is ook bijzonder vermoeiend discussiėren met iemand die dingen gewoon roept, maar vooruit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je niet in ging op mijn vorige post
Waar baseer je dat op dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan je verwachtingen.
Hij is niet de nieuwe Neymar nee, maar hij heeft al laten zien een prima rendement te hebben en die acties komen ook wel (valt nu nog tegen dat klopt)
Goh denk je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVV zal nu wel gaan afzakken naar de plek waar ze thuishoren
Toch valt het me qua voetbal wel alles mee wat ze laten zien in de eerste drie wedstrijden, ik had ze een stuk lager ingeschatquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik verstond er geen reet van
gebeurtquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.
Eindelijk eens tegen Bergkamp. Goede zaak!
Gebeurtquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het geld van de NV de NV daar gebeurd al jaren niets meer mee. Naar Ajax daar wilt niemand meer heen. Want Hennie en Dennis die zijn hier het probleem.
Nou, die zullen morgen wel hun ontslag indienen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan jarenlang zwijgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, die zullen morgen wel hun ontslag indienen.
Exactquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Beter slopen ze gewoon de boel.
Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder vermoeiend discussiėren met iemand die dingen gewoon roept, maar vooruit.
[..]
Waar baseer je dat op dan?
Hoe kun je afzakken naar een 1e plek?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat nu wel een hek voor andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maasgebouw bestormen heeft wel zin gehad. Oh wacht... ze zitten er nog
Dat van die acties vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.
minder erg iets roepen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is minder erg iets roepen dan: "Hij kan er niks van!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |