Nee. Bier zuipen en friet eten.quote:

jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Coco. het volgende:
Groningen - Utrecht 1-0
Utrecht hype is voorbij.

Younes 1.0quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Zorro het volgende:
Begint wel voorspelbaar te worden van Lozano. Naar binnen en dan in de korte hoek schieten,

Robben heeft ook zo'n trucje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Zorro het volgende:
Begint wel voorspelbaar te worden van Lozano. Naar binnen en dan in de korte hoek schieten,

Ja maar die schiet raak.quote:

Jij moet niet denken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Lozano 1 op 1 loopt.

Ja maar dat is omdat het toen nog nieuw was.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Lozano 1 op 1 loopt.

Op naar het weblog topic van Paul.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Coco. het volgende:
Groningen - Utrecht 1-0
Utrecht hype is voorbij.

Wie?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet hij al een tijdje. Ik weet nog dat hij riep dat Hoesen veel beter was.

Goeie Ajacied impressiequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Zorro het volgende:
Tweede speler na Mertens die in zijn eerste drie wedstrijden scoort. Als je ziet hoe Mertens nu speelt en wat die waard zal zijn, Lozano niet voor minder dan 75 miljoen weg

En die werd uitgefloten en weggejaagd bij 'ons'. Kereltje was verantwoordelijk voor meer goals alleen dat PSV vorig jaar maakte.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:10 schreef Zorro het volgende:
Tweede speler na Mertens die in zijn eerste drie wedstrijden scoort. Als je ziet hoe Mertens nu speelt en wat die waard zal zijn, Lozano niet voor minder dan 75 miljoen weg

Uh, goeiequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik gun PSV wel een rode kaart ja.

quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]

Sow, we got a Bad ass over here.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |