Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder vermoeiend discussiėren met iemand die dingen gewoon roept, maar vooruit.
[..]
Waar baseer je dat op dan?
Hoe kun je afzakken naar een 1e plek?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVV zal nu wel gaan afzakken naar de plek waar ze thuishoren
Er staat nu wel een hek voor andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maasgebouw bestormen heeft wel zin gehad. Oh wacht... ze zitten er nog
Dat van die acties vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op het feit dat hij nu al een goed rendement heeft in weinig speelminuten en hij vorig seizoen al steeds meer acties begon te maken.
minder erg iets roepen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is minder erg iets roepen dan: "Hij kan er niks van!"
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
Ajax komt nu toch maar mooi op gelijke hoogte met VVV
Klopt, als je kampioen wil worden moet je wedstrijden winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.
Dat is gebeurd.
Bedankt Hansquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
het zijn dit soort zaadwedstrijden die je gewoon moet winnen als je kampioen wordt.
Dat is gebeurd.
Alsof trainers altijd de logische keuzes maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van die acties vond ik wel meevallen.
[..]
minder erg iets roepen?
Het is beiden niet erg, het zijn meningen.![]()
Ik vond hem dit seizoen in ieder geval erg slap spelen en als je Kluivert niet uit de basis weet te houden dan heb ik mijn vraagtekens.
Wie is de aanvoerder eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Wel grappig dat FOX ook gewoon Huntelaar ipv de aanvoerder voor de camera sleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |