Morele corruptie is aan de macht.quote:Trump asked Sessions about closing case against Arpaio, an ally since ‘birtherism’
As Joseph Arpaio’s federal case headed toward trial this past spring, President Trump wanted to act to help the former Arizona county sheriff who had become a campaign-trail companion and a partner in their crusade against illegal immigration.
The president asked Attorney General Jeff Sessions whether it would be possible for the government to drop the criminal case against Arpaio, but was advised that would be inappropriate, according to three people with knowledge of the conversation.
After talking with Sessions, Trump decided to let the case go to trial, and if Arpaio was convicted, he could grant clemency.
So the president waited, all the while planning to issue a pardon if Arpaio was found in contempt of court for defying a federal judge’s order to stop detaining people merely because he suspected them of being undocumented immigrants. Trump was, in the words of one associate, “gung-ho about it.”
https://www.washingtonpos(...)9abce39f5_story.html
Je bedoeld make the confederation great again.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Make Texas Great Again, guys!
Zolang de bruinmenschen mishandeld worden in tentenkampen vindt Elzies het helemaal prima.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
jij vind het dus gewoon prima dat Trump een pardon verleent aan een veroordeelde rasicst?
Washington Post is tegenwoordig eigendom van Jeff Bezos van Amazon, megadonor voor de Democrats.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Bron en Washington Post? Niet bepaald een betrouwbare combinatie.
Ik lees opnieuw eigen verzonnen aannames, geen te verifiëren bronvermelding.
Gevalletje complotpagina dus. Net als de vermeende Russische betrokkenheid (waar blijft nu toch eens dat definitieve bewijs?) en jawel de dito aanrandings- en verkrachtingszaken rondom Trump waar we ook niets meer van horen. (waar zijn de vermeende slachtoffers gebleven?)
Sure.
De ratio ontbreekt nog steeds, zie ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:42 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Washington Post is tegenwoordig eigendom van Jeff Bezos van Amazon, megadonor voor de Democrats.
De CIA en de NSA zien geen bewijs voor collusion met Russen, andere experts wel.
Iemand met ratio brengt de leaks bij de DNC in verband met de Awan broers en met Set Rich. Nooit van gehoord waarschijnlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De ratio ontbreekt nog steeds, zie ik.
Het is door drie verschilende mensen naar de WaPo geverifieerd, en Huckabee Sanders heeft het niet ontkend. Heb je het artikel niet gelezen, of weet je niet hoe journalisme werkt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Bron en Washington Post? Niet bepaald een betrouwbare combinatie.
Ik lees opnieuw eigen verzonnen aannames, geen te verifiëren bronvermelding.
Gevalletje complotpagina dus. Net als de vermeende Russische betrokkenheid (waar blijft nu toch eens dat definitieve bewijs?) en jawel de dito aanrandings- en verkrachtingszaken rondom Trump waar we ook niets meer van horen. (waar zijn de vermeende slachtoffers gebleven?)
Sure.
Afgezien dat hij zich soms wat laat gaan in zijn twitter hype wel ja. Overigens was Trump ook ter plaatse vlak na 9/11 met zijn mensen om te helpen slachtoffers onder het puin vandaan te halen. En tijdens de campagne kwam hij ook hulpgoederen brengen naar een staat die getroffen was door een natuurramp.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:38 schreef HendrikV het volgende:
Hij pakt het wel netjes aan de Texas (crisis)
Dit is een grapje zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Afgezien dat hij zich soms wat laat gaan in zijn twitter hype wel ja. Overigens was Trump ook ter plaatse vlak na 9/11 met zijn mensen om te helpen slachtoffers onder het puin vandaan te halen. En tijdens de campagne kwam hij ook hulpgoederen brengen naar een staat die getroffen was door een natuurramp.
Crisismanagement is The Donald erg goed in.
Als je echt analytisch was ingesteld, dan zou je niet achter alle complottheorieën aanlopen en de grote leider napraten, met z'n 'FAKE NEWS'.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:07 schreef MrRatio het volgende:
Blijkbaar. Ik ben nogal empirisch ingesteld, niet iedereen zit zo in elkaar.
Emoties zijn welkom, echter een analytisch proces is vooral rationeel.
Ik heb Donald Trump geen Seth Rich horen noemen, en kan ook niet herinneren dat Donald Trump de Awan broers noemde.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je echt analytisch was ingesteld, dan zou je niet achter alle complottheorieën aanlopen en de grote leider napraten, met z'n 'FAKE NEWS'.
Nee, die noem jij...net als alle andere mensen die dagelijks bezig zijn met complottheorieën op sites als Reddit, Breitbart en Infowars.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:34 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Ik heb Donald Trump geen Seth Rich horen noemen, en kan ook niet herinneren dat Donald Trump de Awan broers noemde.
Hier doe je alsof dat nieuws is gebracht alsof het de waarheid is. Er is alleen verteld dat dat rapport bestaat. Overigens ook door de FBI aan Trump, dus dat is echt wel nieuwswaardig. Of het daadwerkelijk klopte wat er in dat verslag staat, valt nog steeds te bezien want er is (nog) geen bewijs voor.quote:Er is inderdaad een hoop fake news, zoals die Russische hoeren die een bed onderpiesten in aanwezigheid van Trump. Dat was fake news, een van de vele voorbeelden.
van WMD's in Irak tot niet bestaande chemische aanvallen. CNN heeft een geschiedenis van Fake News.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:34 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Ik heb Donald Trump geen Seth Rich horen noemen, en kan ook niet herinneren dat Donald Trump de Awan broers noemde.
Er is inderdaad een hoop fake news, zoals die Russische hoeren die een bed onderpiesten in aanwezigheid van Trump. Dat was fake news, een van de vele voorbeelden.
Tja, ik wacht nog steeds op hard te verifiëren bewijs en die is op de dag van vandaag nog steeds niet geleverd. Net zoals al die zogenaamde aanrandingsslachtoffers door de kleine vermeende handjes van Trump. Kraait nu ook geen haan meer na, maar was dagenlang de suggestiejournalistiek van dit soort zenders en kranten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:42 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Washington Post is tegenwoordig eigendom van Jeff Bezos van Amazon, megadonor voor de Democrats.
De CIA en de NSA zien geen bewijs voor collusion met Russen, andere experts wel.
Wat Don jr deed was niet illegaal. Overigens werd er geen bruikbare informatie aangeboden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
We weten iig wel dat als de Russen iets te bieden hadden gehad dat Don Jr. hier graag gebruik van had willen maken. Ik quote: "I love it." Mochten ze niet samengewerkt hebben was het dus not for a lack of trying.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Afgezien dat hij zich soms wat laat gaan in zijn twitter hype wel ja. Overigens was Trump ook ter plaatse vlak na 9/11 met zijn mensen om te helpen slachtoffers onder het puin vandaan te halen. En tijdens de campagne kwam hij ook hulpgoederen brengen naar een staat die getroffen was door een natuurramp.
Crisismanagement is The Donald erg goed in.
Meer fake news, en nog steeds 0,0 ratio. Vermoeiend allemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Wat Don jr deed was niet illegaal. Overigens werd er geen bruikbare informatie aangeboden.
Zou niet ondenkbaar zijn geweest gezien de corruptie in de Clinton foundation, de verkoop van US uranium met de nodige smeergelden.
Natuurlijk heb je als een van de politieke partijen interesse in informatie over de andere kant.
De Democrats gingen daar overigens rigoreuzer te werk. Politici werden afgeluisterd, de IRS werd ingeschakeld. Bananenrepubliekwaardig. Lijkt ook op Filegate-schandaal.
Ja, en ook de dag met een interview waarin hij aangaf dat zijn toren nu de grootste van Manhattan is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:
Overigens was Trump ook ter plaatse vlak na 9/11 met zijn mensen om te helpen slachtoffers onder het puin vandaan te halen.
Geen idee. Campagnes mogen dacht ik geen buitenlandse steun krijgen. Hoe strict dat geldt en of dat hier speelt weet ik niet. Staat uiteraard ook nog los van moraliteit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Wat Don jr deed was niet illegaal. Overigens werd er geen bruikbare informatie aangeboden.
Dat tweede zou aardig ondenkbaar zijn geweest, aangezien dat al herhaaldelijk debunked is.quote:Zou niet ondenkbaar zijn geweest gezien de corruptie in de Clinton foundation, de verkoop van US uranium met de nodige smeergelden.
Zeker, maar ook als dat komt van een vijandige staat? In 2000 stond de campagne van Gore voor een dilemma. Zij kozen ervoor om het illegaal verkregen materiaal naar de FBI te sturen. (Bron) Had Don Jr. natuurlijk ook kunnen doen.quote:Natuurlijk heb je als een van de politieke partijen interesse in informatie over de andere kant.
Geen idee waar je het over hebt, maar vermoedelijk iets wat thuis hoort in BNW.quote:De Democrats gingen daar overigens rigoreuzer te werk. Politici werden afgeluisterd, de IRS werd ingeschakeld. Bananenrepubliekwaardig. Lijkt ook op Filegate-schandaal.
Reddit kom ik niet, Breitbart vaak, Infowars staat me wat tegen-toch hebben ze soms primeur. Een serieuze nieuwsorganisatie brengt pas een nieuwsitem wanneer het bevestigd is. Buzzfeed is geen serieus nieuwskanaal, meer een roddelrubriek. CNN bracht dit als nieuws, veel organisaties pas na aanleiding dat CNN dit deed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, die noem jij...net als alle andere mensen die dagelijks bezig zijn met complottheorieën op sites als Reddit, Breitbart en Infowars.
[..]
Hier doe je alsof dat nieuws is gebracht alsof het de waarheid is. Er is alleen verteld dat dat rapport bestaat. Overigens ook door de FBI aan Trump, dus dat is echt wel nieuwswaardig. Of het daadwerkelijk klopte wat er in dat verslag staat, valt nog steeds te bezien want er is (nog) geen bewijs voor.
En dan was er ook nog dit nieuws over de hulp van Trump destijds.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, en ook de dag met een interview waarin hij aangaf dat zijn toren nu de grootste van Manhattan is.
Precies een jaar later in een interview met Howard Stern gaf hij aan voorstander te zijn van een oorlog in Irak.
Zie het artikel van politico:
http://www.politico.com/m(...)1-attacks-nyc-214236
quote:Trump later collected a $150,000 grant for 40 Wall Street, from a state recovery program meant to help small businesses after 9/11. In April 2016, he claimed that the funds were “probably a reimbursement for the fact that I allowed people, for many months, to stay in the building, use the building and store things in the building”.
Officials who helped with the recovery have disputed Trump’s account to the New York Daily News, and questioned what help the businessman ever provided.
https://www.theguardian.c(...)-comments-since-2001
leuk detail is wel dat hoewel een hoop uit dat rapport onbevestigd is een hoop dingen al wel bevestigd zijn en dat er nog steeds niets uit dat rapport echt is ontkracht. voor een hoop dingen is (nog) geen bewijs.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:39 schreef Mike het volgende:
Hier doe je alsof dat nieuws is gebracht alsof het de waarheid is. Er is alleen verteld dat dat rapport bestaat. Overigens ook door de FBI aan Trump, dus dat is echt wel nieuwswaardig. Of het daadwerkelijk klopte wat er in dat verslag staat, valt nog steeds te bezien want er is (nog) geen bewijs voor.
CNN is echt geen heilige graal hoor, dus daar kun je over doorgaan, maar de meeste verhalen die hier worden gepost, worden door de gerenommeerde media gepost. Het is dan ook vervelend dat je dit argument aanlevert, maar daarbij direct meldt dat je Breitbart volgt, een alt-right site die herhaaldelijk bewezen onjuist nieuws levert en aan opruiing doet. Prima dat je tegen de gevestigde orde bent, zouden meer mensen moeten zijn, maar het siert je dan ook om met geloofwaardige bronnen aan te komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:22 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Reddit kom ik niet, Breitbart vaak, Infowars staat me wat tegen-toch hebben ze soms primeur. Een serieuze nieuwsorganisatie brengt pas een nieuwsitem wanneer het bevestigd is. Buzzfeed is geen serieus nieuwskanaal, meer een roddelrubriek. CNN bracht dit als nieuws, veel organisaties pas na aanleiding dat CNN dit deed.
Zet daar tegenover de Wikileaks informatie over de DNC en de Clinton-corruptie/ Wikileaks was populair toen deze over Irak lekten, nu werden ze doodgezwegen door de liberale media.
Dat de Russen de verkiezing aan Trump gegeven hebben, dat is een conspiracy theorie.
Je wilt alleen je eigen mening horen ? Ga lekker bij de NOS werken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:37 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Is dit het fake nieuws topic?
Dit topic gaat over (het falen van) de Amerikaanse politiek. Echt, wanneer krijgen die fantasten zoals Elzies nou eens een ban. Geef ze alleen toegang tot BNW waar ze horen.
I wonder why.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef HendrikV het volgende:
Trump word erg gekleurd weergegeven hiero. 9 van de 10 berichten zijn zwaar negatief.
Play stupid games, win stupid prizes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Trump word erg gekleurd weergegeven hiero. 9 van de 10 berichten zijn zwaar negatief.
Ondertussen stroomt Houston onder water.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:15:18I will also be going to a wonderful state, Missouri, that I won by a lot in '16. Dem C.M. is opposed to big tax cuts. Republican will win S! reageer retweet
De getroffen gebieden bezoeken? Een officieel statement in plaats van een suffe tweet? Een potje vrijmaken voor de slachtoffers?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:37 schreef HendrikV het volgende:
Life goes on Falco.
Wat moet hij doen 3 dagen stilte. En nationale rouw afkondigen?
Welke reactie van Trump zou voor jouw wel acceptabel zijn?
Dat zou zeker niet verkeerd zijn. ( ik kan niet beoordelen of hij geen van deze dingen heeft gedaan)quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Puddington het volgende:
[..]
De getroffen gebieden bezoeken? Een officieel statement in plaats van een suffe tweet? Een potje vrijmaken voor de slachtoffers?
Juist to name a few.
Hurricane hype mantwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 13:45:04A great book by a great guy, highly recommended! https://t.co/3jbDDN8YmJ reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 14:25:54Many people are now saying that this is the worst storm/hurricane they have ever seen. Good news is that we have great talent on the ground. reageer retweet
Mexico!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:25:50Wow - Now experts are calling #Harvey a once in 500 year flood! We have an all out effort going, and going well! reageer retweet
Naftatwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:44:11With Mexico being one of the highest crime Nations in the world, we must have THE WALL. Mexico will pay for it through reimbursement/other. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:51:35We are in the NAFTA (worst trade deal ever made) renegotiation process with Mexico & Canada.Both being very difficult,may have to terminate? reageer retweet
Nuance die bestaat uit fantasie en leugens is geen nuance, dat zijn leugens en fantasie. Blijkbaar heb jij meer behoefte aan safespace dan wij aangezien je nuance niet lijkt te kunnen onderscheiden van leugens en fantasie.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Je wilt alleen je eigen mening horen ? Ga lekker bij de NOS werken.
Trump word erg gekleurd weergegeven hiero. 9 van de 10 berichten zijn zwaar negatief. Als je die paar peeps die wat naunce proberen aan te brengen al niet kan hebben. Ga lekker naar je safespace (joop.nl) en laat de rest met rust!
Nationale garde inzetten om de mensen die daar zitten te evacueren. Het ergste moet nog komen waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:37 schreef HendrikV het volgende:
Life goes on Falco.
Wat moet hij doen 3 dagen stilte. En nationale rouw afkondigen?
Welke reactie van Trump zou voor jouw wel acceptabel zijn?
Dat doen we ook volgens mij? Waar haal je vandaan dat degenen die kritisch zijn op Trump niet kritisch zijn op onze regering? Je onderbuik?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Dat zou zeker niet verkeerd zijn. ( ik kan niet beoordelen of hij geen van deze dingen heeft gedaan)
Jullie zouden is met dezelfde kritische blik naar je eigen leiders moeten kijken en daar over janken.
Ik geef gewoon aan dat ik me niet 100% verdiep in de Trump show. Vandaar dat ik nirt alles kan beamen of tegen spreek. Er zijn urgentere zaken in mijn beleving.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat doen we ook volgens mij? Waar haal je vandaan dat degenen die kritisch zijn op Trump niet kritisch zijn op onze regering? Je onderbuik?
PS: Als je niet kan beoordelen of de kritiek terecht is moet je mischien ook je mening dat de kritiek onterecht is voor jezelf houden.
Een potje golfen zou Trump nog wel zien zitten, maar dat gaat zo lastig met al dat water.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Puddington het volgende:
[..]
De getroffen gebieden bezoeken? Een officieel statement in plaats van een suffe tweet? Een potje vrijmaken voor de slachtoffers?
Juist to name a few.
Texas is toch wel voor de republikeinen, natuurramp of niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:28 schreef Falco het volgende:
Trumpy heeft zijn prio's weer lekker op orde:Ondertussen stroomt Houston onder water.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:15:18I will also be going to a wonderful state, Missouri, that I won by a lot in '16. Dem C.M. is opposed to big tax cuts. Republican will win S! reageer retweet
A great wall to protect us from all the water from Mexico.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:56 schreef nostra het volgende:
De Texanen zullen wel niet kunnen wachten met het bouwen van de muur nu inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |