twitter:JPY_Kurdish twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 06:52:05Today's Paris, Islamization of France: → Muslim men can violently strike women in public and people see it as norma… https://t.co/tGpuKqtD8Y reageer retweet
Je moet toegeven, het zijn wel hardwerkende politici met al die bijbanenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)hakeup-transparency/
België.
Een eeuwig gemis.quote:
Tja, dat opzoeken gebeurde al eerder en toen haalde hij zijn matties erbij om ons een lesje te lerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
Dames, we zouden elkaar toch niet opzoeken? Doe dat dan ook niet aub.
Vanaf nu worden dat soort dingen weggehaald. Van beide "kampen".quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat opzoeken gebeurde al eerder en toen haalde hij zijn matties erbij om ons een lesje te leren
Dit gebeurt allemaal niet in de droomwereld van Kaas- en consorten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
twitter:JPY_Kurdish twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 06:52:05Today's Paris, Islamization of France: → Muslim men can violently strike women in public and people see it as norma… https://t.co/tGpuKqtD8Y reageer retweet
Hehe, ok, geen probleem mee, maar ik vermoed dat je nog niet klaar bent voor vandaagquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanaf nu worden dat soort dingen weggehaald. Van beide "kampen".
Als jullie eens gaan modden en bans uitdelen aan users die selectief quoten, woorden verdraaien, etc, dan is er voor mij ook geen reden om hier alle leugens en verdraaiingen recht te komen zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
Dames, we zouden elkaar toch niet opzoeken? Doe dat dan ook niet aub.
Ik laat mijn verwachtingen graag overtreffen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, ok, geen probleem mee, maar ik vermoed dat je nog niet klaar bent voor vandaag
Je weet dat posts om users tot de orde te roepen niet the way to go zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jullie eens gaan modden en bans uitdelen aan users die selectief quoten, woorden verdraaien, etc, dan is er voor mij ook geen reden om hier alle leugens en verdraaiingen recht te komen zetten.
Zie mijn post in het vorige topic; staat genoeg voer in. Inclusief verwijzing naar wat Danny hiervan vindt. Succes ermee.
Dat zijn storingen op de website, niet in het openbaar vervoer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:32 schreef Drugshond het volgende:
http://allestoringen.nl/storing/9292
Gaat goed met het OV
Oppervlakkig gelezen. Dat is wel de toon die je aan moet slaan om de tegenstellingen te sussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef Monolith het volgende:
De nieuwe column van Arthur:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)laver-trekt-niemand/
Het is onderdeel van dezelfde keten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn storingen op de website, niet in het openbaar vervoer...
Die vergelijking is zo mank als maar zijn kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is onderdeel van dezelfde keten.
Beetje hetzelfde als een pizza bestellen bij een plek waar ze geen deeg hebben.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
k kan je uit persoonlijke ervaring meedelen dat ondanks de storing bij 9292 het OV gewoon functioneert.
Geweldige columnquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef Monolith het volgende:
De nieuwe column van Arthur:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)laver-trekt-niemand/
Misschien zelfs gratis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die vergelijking is zo mank als maar zijn kan![]()
Ik kan je uit persoonlijke ervaring meedelen dat ondanks de storing bij 9292 het OV gewoon functioneert.
Nee Panne(n)koek,quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die vergelijking is zo mank als maar zijn kan![]()
Ik kan je uit persoonlijke ervaring meedelen dat ondanks de storing bij 9292 het OV gewoon functioneert.
Tja, altijd backups maken, he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:31 schreef Ryon het volgende:
Ik had een aantal best wel oké posts. Die zijn nu verloren voor het nageslacht. Helaas.
Roede? Klinkt meer als een SM clubjequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudets meesterplan in werking...
[ afbeelding ]
R.I.P. VVD.
Een classicus heeft het even voor ons opgezocht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Roede? Klinkt meer als een SM clubje
twitter:mikofLohr twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 20:37:53Waar ken ik dat toch van, dat 'roede'? Even in mijn Latijnse woordenboek kijken. Verrek. https://t.co/XpWepia560 reageer retweet
Ik weet nog steeds niet wat alt-right betekent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. VVD.
Ja, de Fascis stond op het wapenschild van de Italiaanse fascisten maar in het Nederlands klinkt dat dan toch weer heel andersquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een classicus heeft het even voor ons opgezocht.[ afbeelding ]twitter:mikofLohr twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 20:37:53Waar ken ik dat toch van, dat 'roede'? Even in mijn Latijnse woordenboek kijken. Verrek. https://t.co/XpWepia560 reageer retweet
Het is hun eigen policor benaming voor zichzelf, eigenlijk heten ze gewoon neo-nazi's.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat alt-right betekent.
Het is inderdaad een beetje een onduidelijk gedefinieerde groep. Het lijkt een combinatie te zijn van internettrollen die van pesten houden en extreemrechtse luitjes. De ideologen van alt-right zijn volgens mij bijna allemaal neo-nazi's (of schurken er tegenaan).quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
quote:Zijn partij Roede heeft geen officiële banden met het Forum voor Democratie, maar is volgens Binnenkade wel door deze partij politiek geïnspireerd. ‘Het Forum voor Democratie doet aan memes, wij doen dat ook.’
Goede inspiratie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha, even op zitten zoeken, die knaap van die partij.
[..]
Nieuwe politiek "We doen aan memes"quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha, even op zitten zoeken, die knaap van die partij.
[..]
Dat denk ik bij Baudet ook steeds, ik vrees alleen het ergste.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is het een parodiepartij.
https://www.powned.tv/art(...)rijd-aan-tegen-links
FvD is nog wel een serieuze partij, maar dit is zo in het belachelijke getrokken dat het mij een parodie lijkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat denk ik bij Baudet ook steeds, ik vrees alleen het ergste.
Dat heb ik als econoom ook nog steeds bij de term 'neoliberalisme'. Niet een van mijn boeken waar het in staat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Discussieert natuurlijk wel lekker, met van die open termen die van alles en nog wat kunnen betekenen maar eigenlijk vooral een gevoel vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik als econoom ook nog steeds bij de term 'neoliberalisme'. Niet een van mijn boeken waar het in staat.
En uiteindelijk escaleert de discussie dan en ga je elkaar gemaskerd met stokken en auto's te lijf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Discussieert natuurlijk wel lekker, met van die open termen die van alles en nog wat kunnen betekenen maar eigenlijk vooral een gevoel vertegenwoordigen.
Is mij nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En uiteindelijk escaleert de discussie dan en ga je elkaar gemaskerd met stokken en auto's te lijf.
tijger mug heeft Remlos gestoken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:12 schreef Drugshond het volgende:
Remlof is allang gestoken door die tijgermug.
ZAP!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:11 schreef Kowloon het volgende:
Tijger_m -> tijgermug? Kan haast niet missen.
Toch jammer van Tijger_m, was wel een aardig kerel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje opvoeren, die vliegenmeppers.
Hey heyquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch jammer van Tijger_m, was wel een aardig kerel.
Deze gevolgtrekking gaat mij over het hoofd. Wat heeft moleculaire biologie met het determineren van muggensoorten te maken?quote:Een geluk voor de NVWA is dat Pascal te Welscher een handje helpt. De inwoner van Aalten heeft er deze week al vijf doodgeslagen. Te Welscher zal de tijgermug wat sneller herkennen dan de gemiddelde Nederlander: hij is moleculair bioloog.
Niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze gevolgtrekking gaat mij over het hoofd. Wat heeft moleculaire biologie met het determineren van muggensoorten te maken?
Even een DNA-analyse maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze gevolgtrekking gaat mij over het hoofd. Wat heeft moleculaire biologie met het determineren van muggensoorten te maken?
Journalist dacht zeker "Hm, biologen, dat zijn die mensen die voor hun studie hele dagen naar National Geographic kijken".quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niks.Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij dit zelf zo heeft gezegd.
Journalist dacht? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Journalist dacht zeker "Hm, biologen, dat zijn die mensen die voor hun studie hele dagen naar National Geographic kijken".
Ligt aan je browser, volgens mij, in Edge en Windows 10 kan ik locatieherkenning toestaan of weigeren maar als dat uitstaat kan men nog wel via IP een grovere locatie deduceren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:41 schreef Kowloon het volgende:
Weet iemand of je wat tegen de locatieherkenning van Google kan doen? Als ik Google Maps open weet deze exact mijn locatie, zelfs als zijn de cookies verwijderd en locatiebepaling (via telefoonnetwerk of GPS) heb ik uberhaupt niet op deze computer. Doen ze dat aan de hand van het IP-adres?
Die leeftijd ben je nooit voorbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Die leeftijd ben ik wel voorbij
Ik gebruik Firefox. Locatieherkenning heb ik al uit staan. Maar dan zal het wel op IP basis gebeuren. De straal van het gebied is pakweg 5 kilometer, maar mijn locatie zit wel nagenoeg in het centrum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt aan je browser, volgens mij, in Edge en Windows 10 kan ik locatieherkenning toestaan of weigeren maar als dat uitstaat kan men nog wel via IP een grovere locatie deduceren.
Klopt hier ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik gebruik Firefox. Locatieherkenning heb ik al uit staan. Maar dan zal het wel op IP basis gebeuren. De straal van het gebied is pakweg 5 kilometer, maar mijn locatie zit wel nagenoeg in het centrum.
Ja, mee eens. Gelukkig is er wel een goed alternatief voor Google Maps: OpenStreetMaps. Qua geografische data zelfs superieur aan Google Maps en privacyverantwoord.quote:
Jij weet dat firefox ook van Google lijkt te zijn?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Gelukkig is er wel een goed alternatief voor Google Maps: OpenStreetMaps. Qua geografische data zelfs superieur aan Google Maps en privacyverantwoord.
Firefox is van de Mozilla Foundation. Maar ook Mozilla krijgt helaas last van naar gedrag: Mozilla wil proef uitvoeren met verzamelen anonieme browsegegevensquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij weet dat firefox ook van Google lijkt te zijn?
Heb ter vergelding zojuist een Aziatisch-ogend persoon in elkaar gehoekt in GTA.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Ehm, schijnbaar heeft noord korea zojuist een ballistic missile afgevuurd
Jij hebt op je ene scherm GTA staan en op het andere hou je FOK! in de gaten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ter vergelding zojuist een Aziatisch-ogend persoon in elkaar gehoekt in GTA.
Ben wel boos, ik wil enerzijds na een dagje werken heel graag player unknown battlegrounds spelen, maar aan de andere kant....quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ter vergelding zojuist een Aziatisch-ogend persoon in elkaar gehoekt in GTA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu een paar dagen niks. Dus controller op mijn pens, GTA op de tv, laptop op een bijzettafeltje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt op je ene scherm GTA staan en op het andere hou je FOK! in de gaten?
Als ie op Japan landt hebben we de poppen aan het dansen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben wel boos, ik wil enerzijds na een dagje werken heel graag player unknown battlegrounds spelen, maar aan de andere kant....Tsja, als ze de oorlog weer zo live uit gaan zenden als toen bij Desert Storm en Iraqi Freedom levert dat natuurlijk wel toffe tv op. Ondertussen even noodvoorraadje aanleggen in de kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit hemd, plastic tuinstoeltjes, etc..quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb nu een paar dagen niks. Dus controller op mijn pens, GTA op de tv, laptop op een bijzettafeltje.
Schultenbrau erbij...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wit hemd, plastic tuinstoeltjes, etc..
Ja, zo de eerste dag doorgekomen. Morgen maar weer eens wat muziekjes componeren of zo. Ook lang geen tijd voor gehad, of gemaakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wit hemd, plastic tuinstoeltjes, etc..
What else is new?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Al die Twitteraccountjes vallen over elkaar heen om nieuws te melden. Resultaat: één grote echoput.
Kaas kan hier over meepraten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Al die Twitteraccountjes vallen over elkaar heen om nieuws te melden. Resultaat: één grote echoput.
Met Iraqi Freedom zat ik ook alles te volgen op de gare internetstreams waar je toen nog toe veroordeeld was. Beschamend eigenlijk om zo te genieten van oorlog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, als ze de oorlog weer zo live uit gaan zenden als toen bij Desert Storm en Iraqi Freedom levert dat natuurlijk wel toffe tv op. Ondertussen even noodvoorraadje aanleggen in de kelder.
Skyquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Dat is onmogelijk, want het gemiddelde is per definitie 100.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
What else is new?
Twitter verlaagt het gemiddelde IQ van de mensheid met een punt of 20 schat ik.
Componeren nog wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, zo de eerste dag doorgekomen. Morgen maar weer eens wat muziekjes componeren of zo. Ook lang geen tijd voor gehad, of gemaakt.
Laatste keer dat ik een IQ test deed was het 143.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, want het gemiddelde is per definitie 100.
Wat is jouw IQ?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sky
We hebben geen ruzie hoop ik he
Ik heb niks te melden, maar wilde je naam gewoon even uitspreken, of typen dan, net zoals je tijdens een avondje pilsen met maten soms zonder enige reden ineens een klap op de schouder van een van je maten geeft. Dat slaat dan nergens op maar voelt altijd even goed. Dat herken je wel.quote:
Hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een IQ test deed was het 143.
Wie heeft Ajax geloot? FC Utrecht en PSV?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb nooit ruzie. Behalve when mensen op werk grapjes maken over wie ajax heeft geloot.
Het is wel zondequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb nooit ruzie. Behalve when mensen op werk grapjes maken over wie ajax heeft geloot.
Haha ja, ik moet eigenlijk nog even excuses aan bieden aan Tagliano, ik heb heel het ajax topic gister volgescholden en mn broertje en paps en daarna op twitter nog even een enorme rant gehouden.quote:
Kaas-.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb niks te melden, maar wilde je naam gewoon even uitspreken, of typen dan, net zoals je tijdens een avondje pilsen met maten soms zonder enige reden ineens een klap op de schouder van een van je maten geeft. Dat slaat dan nergens op maar voelt altijd even goed. Dat herken je wel.
Onwaarschijnlijk, ik poch niet over nullen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
Hehe Tijger die zit te pochen met mijn cijfer.
Kunnen ze zich volledig op de competitie richtenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker jong ajax volgen, die zitten nog in de youth league enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen ze zich volledig op de competitie richten
Da's best zielig, gereduceerd zijn tot het volgen van jong Ajax, gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker jong ajax volgen, die zitten nog in de youth league enzo.
Je was trouwens vandaag te gast bij jinek trouwens overigens
Ik heb een tijd geleden eens gedroomd dat ik Eva Jinek tegenkwam bij een tankstation en dat ze toen diep onder de indruk was van mij. Vroeg ze om mijn telefoonnummer en zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker jong ajax volgen, die zitten nog in de youth league enzo.
Je was trouwens vandaag te gast bij jinek trouwens overigens
Niets mis mee hoor, dat doe ik zelfs heel graag, ga denk ik als ik straks in rotterdam woon wel paar keer kijken op de toekomst. Die ongedwongen bravoure op dat niveau, waar je nog gewoon lekker dat jeugdige talent kan etaleren is toch veel plezanter om naar te kijken dan die geforceerde looplijnen waar het in het eerste om draait.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's best zielig, gereduceerd zijn tot het volgen van jong Ajax, gecondoleerd
Hoezo heb je die malloot niet gebockt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sky
We hebben geen ruzie hoop ik he
Ga je toch gewoon om de hoek bij Sparta kijken, gezellig daar en goedkoopquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, dat doe ik zelfs heel graag, ga denk ik als ik straks in rotterdam woon wel paar keer kijken op de toekomst. Die ongedwongen bravoure op dat niveau, waar je nog gewoon lekker dat jeugdige talent kan etaleren is toch veel plezanter om naar te kijken dan die geforceerde looplijnen waar het in het eerste om draait.
Rede dat jij rechten bent gaan studeren is gewoon omdat je weet dat zij op rijke advocaten valt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden eens gedroomd dat ik Eva Jinek tegenkwam bij een tankstation en dat ze toen diep onder de indruk was van mij. Vroeg ze om mijn telefoonnummer en zo.
Dikke player ben ik, in mijn dromen.
Kaas-. Kerel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb niks te melden, maar wilde je naam gewoon even uitspreken, of typen dan, net zoals je tijdens een avondje pilsen met maten soms zonder enige reden ineens een klap op de schouder van een van je maten geeft. Dat slaat dan nergens op maar voelt altijd even goed. Dat herken je wel.
Volgens de nieuwe policy mogen we hier media als CNN niet meer als fake bestempelen vriend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo heb je die malloot niet gebockt?
Nu weer dom gelul waar geen enkele bron voor te vinden is, beetje vermoeiend zo'n autistische adhd-kutpuber.
Ach, had slechter gekund. Maar Nederland stelt gewoon geen ruk meer voor op voetbal gebied, daar moeten we ons maar eens bij neerleggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
Maar Feyenoord heeft ook wel een mooie loting he bohhh.
Hoi, remlof.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo heb je die malloot niet gebockt?
Nu weer dom gelul waar geen enkele bron voor te vinden is, beetje vermoeiend zo'n autistische adhd-kutpuber.
Wacht maar af als je ouder bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die leeftijd ben je nooit voorbij.
Napoli en City, beste club uit de premier league en potentieel beste uit serie a.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, had slechter gekund. Maar Nederland stelt gewoon geen ruk meer voor op voetbal gebied, daar moeten we ons maar eens bij neerleggen.
Helemaal gemist, wat is er aan de hand?quote:Texas mayor: If you're not evacuating before hurricane, write your name and Social Security number on your arm
Ik zoek de middle-ground tussen die twee: een werkloze rechtenstudent met een moestuin en een zitmaaier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rede dat jij rechten bent gaan studeren is gewoon omdat je weet dat zij op rijke advocaten valt.
En Freek Vonk.
Ik schaam mij nu heel diep met mijn 23.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een IQ test deed was het 143.
Winner.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zoek de middle-ground tussen die twee: een werkloze rechtenstudent met een moestuin en een zitmaaier.
Oh, ik dacht die boa constrictor in je onderbroek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zoek de middle-ground tussen die twee: een werkloze rechtenstudent met een moestuin en een zitmaaier.
Is bovendien onhandig. Je kan het dan beter op je romp schrijven. Als ergens een losse arm wordt gevonden is de kans aanwezig dat de persoon aan wie die arm toebehoorde het wel heeft overleefd. Vind je ergens een losse romp, dan is die kans aanzienlijk kleiner en kun je iemand als dodelijk slachtoffer tellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal gemist, wat is er aan de hand?
Een orkaan komt in Texas aan land. Per saldo betekent dat dat in het grootste deel van het kustgebied er een laffe windkracht 9 staat die we hier iedere winter wel eens hebben. Oke, er valt wel iets meer regen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal gemist, wat is er aan de hand?
Die tyfoon in Hong Kong schijnt ook vrij heftig te zijn geweest. 12 dodelijk slachtoffers, maar dan ook door die knullige dingen als proberen om een omwaaiende vrachtwagen overeind te houden door tegen de zijkant aan te duwen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een orkaan komt in Texas aan land. Per saldo betekent dat dat in het grootste deel van het kustgebied er een laffe windkracht 9 staat die we hier iedere winter wel eens hebben. Oke, er valt wel iets meer regen.
Darwin is trotsquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die tyfoon in Hong Kong schijnt ook vrij heftig te zijn geweest. 12 dodelijk slachtoffers, maar dan ook door die knullige dingen als proberen om een omwaaiende vrachtwagen overeind te houden door tegen de zijkant aan te duwen.
Waarom hebben wij dat voorrecht hier nooitquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een orkaan komt in Texas aan land. Per saldo betekent dat dat in het grootste deel van het kustgebied er een laffe windkracht 9 staat die we hier iedere winter wel eens hebben. Oke, er valt wel iets meer regen.
Orkaan of windkracht, ramp bij Zeeland vergeten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat voorrecht hier nooit
Omdat wij hier Rijkswaterstaat hebben, dus gaat u maar rustig slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat voorrecht hier nooit
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat wij hier Rijkswaterstaat hebben, dus gaat u maar rustig slapen.
(WaPo)quote:By Joel Achenbach, Steven Mufson and Jason Samenow August 25 at 8:23 AM
Texas is bracing for potentially catastrophic flooding and winds as Hurricane Harvey intensified Thursday and cruised toward a late Friday impact near Corpus Christi.
The National Hurricane Center described Harvey’s sudden strengthening as “astounding.” The storm is expected to strike as a Category 3 hurricane — meaning with winds greater than 111 miles per hour — making it the most powerful storm to make landfall in the United States since Hurricane Wilma in 2005.
Macau.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die tyfoon in Hong Kong schijnt ook vrij heftig te zijn geweest. 12 dodelijk slachtoffers, maar dan ook door die knullige dingen als proberen om een omwaaiende vrachtwagen overeind te houden door tegen de zijkant aan te duwen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Macau.Maar 12 mensen zullen ze niet zo missen in China.
twitter:weatheroptics twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 00:51:44Very bad news.. #HurricaneHarvey almost stalled just 20 miles offshore. As predicted, this is becoming a worst case… https://t.co/2JCpylHvhQ reageer retweet
Ik mag toch hopen dat de ouderen het niet zo gemakkelijk overgeven aan de jeugd als met de rest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat wij hier Rijkswaterstaat hebben, dus gaat u maar rustig slapen.
1 tweet en 1 quote uit een artikel, maar die artikel zijn van wat eerder en die tweet is het allerlaatste nieuws.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:01 schreef Tchock het volgende:
http://edition.cnn.com/2017/08/25/us/hurricane-harvey/index.html
Lees anders gewoon een artikel er over in plaats van al die kuttweets.
Oh kan wel, had via Facebook wat beelden gezien van een kennis in Hong Kong. Daar waaide het ook aardig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Macau.Maar 12 mensen zullen ze niet zo missen in China.
En, sorry voor de tweet, het is een Cat 4 orkaan gewordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 tweet en 1 quote uit een artikel, maar die artikel zijn van wat eerder en die tweet is het allerlaatste nieuws.
Niet zo kittig doen tchock.
twitter:NHC_Atlantic twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 01:01:00NEW: #Harvey continues to intensify and is now a category 4 #hurricane with maximum sustained winds of 130 mph.… https://t.co/dId2by4Tz4 reageer retweet
Het is niet echt vergelijkbaar. De stormen die wij hier hebben zijn extra-tropische depressies. Daaraan liggen andere meteorologische oorzaken ten grondslag dan aan tropische depressies, zoals Harvey. Belangrijke verschillen zijn de omvang van het windveld (in onze contreien is die groter), de intensiteit van het windveld (in onze contreien is die lager) en de neerslag (in onze contreien is die veel lager). Uiteraard heeft dat ook gevolgen voor de waterbouwkundige vraagstukken die dergelijk atmosferisch geweld met zich mee brengt. Maar feit is wel dat de waterbouwkundige werken in een land als de VS ronduit deplorabel zijn. Hadden ze dat op orde gehad, dan hoefden ze er niet iedere keer zo'n soap omheen te maken.quote:
Zie wel kansen voor een land als Nederland om na zo'n zware orkaan als deze onze kennis te verkopen aan Amerika. Deltawerken zijn wel uniek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is niet echt vergelijkbaar. De stormen die wij hier hebben zijn extra-tropische depressies. Daaraan liggen andere meteorologische oorzaken ten grondslag dan aan tropische depressies, zoals Harvey. Belangrijke verschillen zijn de omvang van het windveld (in onze contreien is die groter), de intensiteit van het windveld (in onze contreien is die lager) en de neerslag (in onze contreien is die veel lager). Uiteraard heeft dat ook gevolgen voor de waterbouwkundige vraagstukken die dergelijk atmosferisch geweld met zich mee brengt. Maar feit is wel dat de waterbouwkundige werken in een land als de VS ronduit deplorabel zijn. Hadden ze dat op orde gehad, dan hoefden ze er niet iedere keer zo'n soap omheen te maken.
Ik niet. Dat verhaal hoorde je ook na Katrina. Maar de interesse was snel weer voorbij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie wel kansen voor een land als Nederland om na zo'n zware orkaan als deze onze kennis te verkopen aan Amerika. Deltawerken zijn wel uniek.
Kordaat gehandeld in elk geval. Goed signaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
https://forumvoordemocratie.nl/actueel/fvd-royeert-nvu-infiltrant
Nou, mooi. Kunnen de framers weer lekker slapen.
Totdat er een peuter in het programma gaat rotzooien toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie wel kansen voor een land als Nederland om na zo'n zware orkaan als deze onze kennis te verkopen aan Amerika. Deltawerken zijn wel uniek.
Amerikanen ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik niet. Dat verhaal hoorde je ook na Katrina. Maar de interesse was snel weer voorbij.
Daar ben ik het niet mee eens. Nederland is echt groot in waterwerken en er zijn ook daadwerkelijk Nederlandse projecten geweest in de VS (en overigens overal ter wereld).quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik niet. Dat verhaal hoorde je ook na Katrina. Maar de interesse was snel weer voorbij.
Nederland is ook groot in tuinbouw horizontaal zelfs, Pim zei het al, okay maar niet tegen elke prijs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Nederland is echt groot in waterwerken en er zijn ook daadwerkelijk Nederlandse projecten geweest in de VS (en overigens overal ter wereld).
40 inch is meer dan een meter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:16 schreef skysherrif het volgende:
Ze verwachten 35 a 40 inches regen gedurende de storm, dat is normaliter de verwachting voor een heel jaar daar.
Ik dacht dat Royal Haskoning daar toch nog wel zo'n 900 miljoen euro aan heeft verdiend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel een aantal Nederlandse projecten geweest, maar het is dacht niet zo dat de Nederlandse ingenieursbureau's en bouwers op waterbouwkundig gebied daar jarenlang grootschalig uit hebben kunnen pakken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Nederland is echt groot in waterwerken en er zijn ook daadwerkelijk Nederlandse projecten geweest in de VS (en overigens overal ter wereld).
Ben jij een FvD-stemmer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Straal motor konden ze helemaal niet de cowboys, techniek hebben ze volgens mij geimporteerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:22 schreef Kowloon het volgende:
want kundige ingenieurs hebben ze in de VS ook wel
Ik heb een album van Rush aangezet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben ook echt nu dit aan het luisteren
(wel heerlijk chille muziek verder)
Ik ook niet.quote:
Ik ken eigenlijk maar één FvD-stemmer. Beetje weinig om er een uitspraak over te kunnen doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:29 schreef Tijger_m het volgende:
FvD'ers zijn PVV'ers met een vaag schaamlapje voor, iedereen beschuldigen van framen en allerhande andere zaken en zelf hun gebrabbel over de "alt left" die de universiteiten beheerst onderbouwen met "Dat IS gewoon zo" of "Dat heeft Sjerrie zelf gezegd!"
Irritante kwalletjes met veel geschreeuw en heel weinig inhoud.
Hoe sliep je de eerste nacht daar, zeven jaar geleden?quote:
Komt ook omdat die screens fake zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Jip141 het volgende:
Facebook-gesprekken tussen Baudet en een of andere NVU-dude uitgelekt waarin Baudet zijn hulp accepteert terwijl hij Baudet een of andere antisemitistische complottheorie probeert te verkopen. Vind het maar gek.
Oei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Gauw slapen maar, over paar uur er alweer af want staat er verhuisbus voor de dehr
Geen leuke grappenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hoe sliep je de eerste nacht daar, zeven jaar geleden?
Je klinkt vooral erg dronken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Gauw slapen maar, over paar uur er alweer af want staat er verhuisbus voor de dehr
Geloof het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt ook omdat die screens fake zijn.
Nuance in dit soort zaken is verboden kowloon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kowloon het volgende:
Ik vond dit overigens wel een aardig verhaal over de hele Trump vs. antifa kwestie:
https://www.volkskrant.nl(...)-averechts~a4512926/
Is toch geen grap. De cirkel is rond , morgen een nieuw avontuu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen leuke grappen
Was net uit m'n hoofd
.....
Peter Singer is een beetje een gare utilist volgens mij. Wel een slimme vent, overigens. Maar wilde er even die kanttekening bijplaatsen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kowloon het volgende:
Ik vond dit overigens wel een aardig verhaal over de hele Trump vs. antifa kwestie:
https://www.volkskrant.nl(...)-averechts~a4512926/
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Peter Singer is een beetje een gare utilist volgens mij. Wel een slimme vent, overigens. Maar wilde er even die kanttekening bijplaatsen.
Zo te lezen heb je gelijk. Had nog nooit van hem gehoord.quote:Singer is gespecialiseerd in toegepaste ethiek. Hij benadert ethische kwesties vanuit een invalshoek van voorkeurs-utilitarisme en atheïsme.
verhuis bus deur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Ik weet ook niet wat voorkeursutilisme precies inhoudt, maar heb ooit eens een fragment uit The Life You Could Save gelezen. Poneerde wel een interessante stelling. Komt er op neer dat luxe onetisch is zolang mensen weten dat er armoede bestaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen heb je gelijk. Had nog nooit van hem gehoord.
Om eerlijk te zijn zijn dat soort zaken voor mij al snel een 'zap-momentje'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voorkeursutilisme precies inhoudt, maar heb ooit eens een fragment uit The Life You Could Save gelezen. Poneerde wel een interessante stelling. Komt er op neer dat luxe onetisch is zolang mensen weten dat er armoede bestaat.
Maarja, de meeste utilisten zijn volgens mij een beetje wereldvreemde autisten. Dus dat spreekt mij dan wel weer aan.
Alleen je voordeur verhuizen. Strak plan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Joah, ik vind ethiek vaak wel interessant. Handig om de primaire reacties op zaken die een moreel oordeel oproepen wat te rationaliseren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zijn dat soort zaken voor mij al snel een 'zap-momentje'.Toegegeven, als je je er in verdiept is het vaak wel interessant, maar er zijn zoveel dingen interessant dat ik er gewoon niet aan toe kom.
En ook leuk om controversiële opvattingen goed te kunnen onderbouwen. Dat vond ik overigens ook een van de leukste dingen van mijn studie Economie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, ik vind ethiek vaak wel interessant. Handig om de primaire reacties op zaken die een moreel oordeel oproepen wat te rationaliseren.
https://nos.nl/artikel/21(...)raketten-in-zee.htmlquote:Noord-Korea heeft in de vroege zaterdagochtend meerdere projectielen gelanceerd die vervolgens zo'n 250 kilometer verderop in zee zijn gestort. Dit meldt het Zuid-Koreaanse leger, dat de incidenten analyseert en de aard van de projectielen probeert te achterhalen.
Het Amerikaanse legercommando zegt in een afzonderlijke verklaring drie korteafstandsraketten te hebben waargenomen, waarvan er een vrijwel onmiddellijk zou zijn ontploft.
Blijf dit toch wel een mooi nummer vinden (die krachtige stemmen van het koorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
Wat meer nieuws.
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)raketten-in-zee.html
Je hallicuneert.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:56 schreef Kowloon het volgende:
Ik droomde vanmiddag in de trein over je, Drugshond.
Wel sneu voor Nattekat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Er is hier een stel nieuwe extreemrechtse siegheilmongolen gearriveerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Nou, de vakantie zit er officieel op. Zojuist op Schiphol geland. Iedereen een beetje lief geweest?
De barricades al opgeworpen rond POL zodat ik er indien nodig op kan springen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is hier een stel nieuwe extreemrechtse siegheilmongolen gearriveerd.
Wij kunnen ze alleen maar blocken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
De barricades al opgeworpen rond POL zodat ik er indien nodig op kan springen?
Meteen naar de landing hier komen kijken, respect kerel heb jij geen leven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Nou, de vakantie zit er officieel op. Zojuist op Schiphol geland. Iedereen een beetje lief geweest?
Jij lokt ze zelf hoor, ik wist ook niks ervan totdat ik jouw reacties las, en ik dacht die ........... laat ik niet alleen zijn gang gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is hier een stel nieuwe extreemrechtse siegheilmongolen gearriveerd.
Ach misschien is ze wel gewillig als je er genoeg inpleuren doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:51 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik een aparte verstandhouding ontwikkeld met één of andere dame. Deze wil nu elk weekend plankgas met me zuipen, tot in de vroege ochtend The Doors draaien en tussendoor Bukowski citeren.
Volgens mij ben ik op een drinking buddy gestuit.
Maar ze wil niet neuken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:51 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik een aparte verstandhouding ontwikkeld met één of andere dame. Deze wil nu elk weekend plankgas met me zuipen, tot in de vroege ochtend The Doors draaien en tussendoor Bukowski citeren.
Volgens mij ben ik op een drinking buddy gestuit.
Nee, dat interpreteer je dan verkeerd. Meer een soort van laatdunkendheid jegens utilisten in het algemeen (waar ik mijzelf als autist ook deels onder schaar), maar met erkenning van de capaciteiten van Peter Singer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zie ik nou zomaar dat er weinig respect is voor de grote Peter Singer in dit café? Tsssssk.
Mooie vakantie gehad?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Dan was het wel een fuckbuddy geweest denk ik.quote:
Ja, meneer Euribobquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Af en toe tussendoor copuleren of een beetje likken en zuigen kan prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan was het wel een fuckbuddy geweest denk ik.
Al kan ik me ook wel heel goed voorstellen dat plankgas zuipen en daarna nog neuken soms een beetje lastig kan worden.
Jij zit toch niet in de volle zon met je haarloze bolletje he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Af en toe tussendoor copuleren of een beetje likken en zuigen kan prima.
Thijs Binnenkadequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. VVD.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Thijs Binnenkadeen JOVD Rijnmond
Die afdeling is trouwens niet van de VVD maar van de FVD. Nu opgegaan in JFVD.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat interpreteer je dan verkeerd. Meer een soort van laatdunkendheid jegens utilisten in het algemeen (waar ik mijzelf als autist ook deels onder schaar), maar met erkenning van de capaciteiten van Peter Singer.
Hier moest ik hard om lachen. Stel je voor. Zo'n chagrijnige bejaarde zit een beetje achter de geraniums. Krijgt een uitnodiging om bij een feestje te zijn. Schuimbekkend: "WAT KRIJGEN WER GODVERDOMVMEROME NU DANWEREREOPTIEFENKENKERMOSLIMSEIKGRAAGEERTWILDERSBRHIEFSCHRIJVENJOAHNGE!!!~`1`FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF"twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 12:54:08Een boze verpleeghuisbewoner stuurde me dit toe.Een uitnodiging mede namens de imam voor het offerfeest. NL islami… https://t.co/ShC9Kz96yJ reageer retweet
Ik heb gewoon respect voor alle fatsoenlijke mensen die het voor elkaar krijgen om een succesvolle filosoof te zijn.quote:
Die reacties er onder ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier moest ik hard om lachen. Stel je voor. Zo'n chagrijnige bejaarde zit een beetje achter de geraniums. Krijgt een uitnodiging om bij een feestje te zijn. Schuimbekkend: "WAT KRIJGEN WER GODVERDOMVMEROME NU DANWEREREOPTIEFENKENKERMOSLIMSEIKGRAAGEERTWILDERSBRHIEFSCHRIJVENJOAHNGE!!!~`1`FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF"twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 12:54:08Een boze verpleeghuisbewoner stuurde me dit toe.Een uitnodiging mede namens de imam voor het offerfeest. NL islami… https://t.co/ShC9Kz96yJ reageer retweet
Wat een land. Wat een mensen
.
Een succesvolle filosoof is inderdaad erg zeldzaam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon respect voor alle fatsoenlijke mensen die het voor elkaar krijgen om een succesvolle filosoof te zijn.
Ja echt hè. Zoiets van "Joh, ik geef een feestje, als je er bij wil zijn kan dat, doe je lekker mee. " WATZIULLENWEGDORMDEVEROMMDENUKRIJGENDANMETJETIEFUSFEESTJEVUILEKENAKERMOSLIMEENTSUNAMIEVANWIMALAMISERINGALLAHUKAKBARKENKERDSTREOORISITEN!!!~!!"quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die reacties er onder ook.En dat allemaal vanwege een beleefde uitnodiging om samen een feest te vieren.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
.
Precies... de top is het lidmaatschap van de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een succesvolle filosoof is inderdaad erg zeldzaam.
Je vergeet nog 'islammers'. Na al dat gejank van Wilders is er nog een Nederlander die niet weet hoe mensen die de islam aanhangen, heten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja echt hè. Zoiets van "Joh, ik geef een feestje, als je er bij wil zijn kan dat, doe je lekker mee. " WATZIULLENWEGDORMDEVEROMMDENUKRIJGENDANMETJETIEFUSFEESTJEVUILEKENAKERMOSLIMEENTSUNAMIEVANWIMALAMISERINGALLAHUKAKBARKENKERDSTREOORISITEN!!!~!!"
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
.
Ja ja, je zal wel weer aan het wegkijken zijn geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:01 schreef Jip141 het volgende:
Stockholm
Duidelijk meer een metropool dan Amsterdam en voor het oog ook heel bijzonder qua arhitectuur en dergelijke.
Verder totaal niks gezien over wat je leest in NWS. Geen genderneutrale WC's, geen chaos, geen rellen.
Wel heerlijk Libanees en Syrisch eten. Beste tot nu toe.
Nu onderweg naar Oslo.
Dat verpleeghuis heeft zowel een geestelijk verzorger als imam op de lijst van zorgverleners staan, dus ik ga er vanuit dat er behoorlijk wat moslims wonen, wat natuurlijk niet vreemd is voor een verpleeghuis in Geuzenveld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
.
Wel waar. Elke student ziet er nu weer uit als een lid van de hitlerjugend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zulke kapseltjes zijn nu weer helemaal hip.
Behalve op de bètafaculteit. Modetrends hebben daar geen weerslag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wel waar. Elke student ziet er nu weer uit als een lid van de hitlerjugend.
"Een of andere kale Brabo met een alcoholprobleem"?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik sta indirect in De Volkskrant. Apart gebeuren.
twitter:JoostNiemoller twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 19:17:43Gelekt! Mailruzie met Frans Timmermans over massamigratie, EU en islam. https://t.co/WbwuS4wJ6o reageer retweet
Had ik een tijdje terug ook. Is best leuk toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
Op enkele uitschieters na zegt de bezorgde burger zinniger dingen dan Timmermans; best schrijnend eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
Haha Timmermans in discussie met een 70 jarige bezorgde burgertwitter:JoostNiemoller twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 19:17:43Gelekt! Mailruzie met Frans Timmermans over massamigratie, EU en islam. https://t.co/WbwuS4wJ6o reageer retweet
Ik toevallig ook. Mijn rechtse alterego heeft de krant weer gehaald.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
Koptelefoons wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Behalve op de bètafaculteit. Modetrends hebben daar geen weerslag.
Is het voor jou schokkend dat je het meer eens bent met een rechtse bezorgde burger dan met Timmermans?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op enkele uitschieters na zegt de bezorgde burger zinniger dingen dan Timmermans; best schrijnend eigenlijk.
Nice. Zo stel ik mij de gemiddelde WoW speler ook echt voor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koptelefoons wel.
[ afbeelding ]
Het is ook wel weer typisch dat ie (wél) ingaat op iemand van dat kaliber, met niet de beste argumenten en stijl van discussiëren. Dat ie alsnog zinnigere dingen zegt dan Timmermans is idd schrijnend...veelzeggend vooral.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op enkele uitschieters na zegt de bezorgde burger zinniger dingen dan Timmermans; best schrijnend eigenlijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik toevallig ook. Mijn rechtse alterego heeft de krant weer gehaald.
Niet mijn beste foto. De VK wilde de andere niet plaatsen.quote:
Nee, om twee redenen: ten eerste beschouw ik die bezorgde burger niet als rechts; ik lees nergens iets waar dat uit blijkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is het voor jou schokkend dat je het meer eens bent met een rechtse bezorgde burger dan met Timmermans?
Dat radioprogramma was echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:45 schreef Ryon het volgende:
Ik vermoed dat Friek hier genoemd wordt:
Pretstudies afschaffen? De wereld heeft alle soorten mensen nodig
Kan je er nog pretentieuzer uitzien dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet mijn beste foto. De VK wilde de andere niet plaatsen.
Het gegeven dat Joost Niemoller over de mailwisseling beschikt doet wel iets vermoeden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, om twee redenen: ten eerste beschouw ik die bezorgde burger niet als rechts; ik lees nergens iets waar dat uit blijkt.
Ja, dat kan. Filosoof hé?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan je er nog pretentieuzer uitzien dan?
Ging alleen maar om het economisch nut van studies, inderdaad. Beetje jammer wel. De column is wel goed als reactie erop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat radioprogramma was echt tenenkrommend.
Goede vraag voor een figurant in het artikel;quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom altijd 'angst' roepen? Volgens mij zijn mensen niet zozeer bang maar is het eerder boosheid.
quote:
Het is ook vooral pijnlijk om te zien hoe politici als Timmermans zijn gaan geloven in een soort eigen realiteit; totaal wereldvreemd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch dat ie (wél) ingaat op iemand van dat kaliber, met niet de beste argumenten en stijl van discussiëren. Dat ie alsnog zinnigere dingen zegt dan Timmermans is idd schrijnend...veelzeggend vooral.
quote:Vandaag in De Volkskrant: een artikel over mij.
Voor de eerste keer een billijke reconstructie van het argument. Ben ik tevreden over! Toch vier belangrijke punten:
[1] Het artikel spreekt zich tegen. Het stelt eerst dat het cultuurmarxisme invloed kreeg door gewoon populaire tv-series te lanceren. De populaire cultuur te beïnvloeden zonder te theoretisch te worden. Daarna zegt de auteur dat de Frankfurter Schule te theoretisch was om mensen te kunnen beïnvloeden.
[2] Met geen woord wordt er gerept over Derk Jan Eppink, die al eerder het cultuurmarxisme aanhaalde, die schrijft voor dezelfde krant en een nawoord leverde voor de herdruk van Avondland en Identiteit.
[3] Een citaat uit het artikel: "Volgens Wilson miskennen de rechtse strijders tegen cultuurmarxisme dat traditionele waarden juist worden ondermijnd door het liberale kapitalisme, dat voortdurend mobiliteit en vernieuwing oplegt, en burgers aanspoort tot hedonisme en consumentisme."
Deze stelling heb ik uitgebreid behandeld in Avondland en Identiteit. Twee conclusies: om de weeldezucht te temperen tot een productief, niet-kannibalistisch kapitalisme is klassieke Bildung belangrijk, auteurs als Cicero en Aristoteles. Dit is door progessieve activisten kapotgemaakt als 'blanke mannengeschiedenis'. Punt twee, de cultuurmarxistische subversie en 'weg met ons' zijn juist opgezogen in de massaconsumptiecultuur. Ziehier de unholy alliance tussen het grootkapitaal en de postmodernen.
[4] Cultuurmarxisme is geen 'rechts' etiket want de linkse cultuurcriticus Fredric Jameson hanteert het concept. Bovendien komen de bevindingen overeen met die van de linkse socioloog Colin Crouch, die verklaart hoe activistische fringegroepen de arbeider uit de linkse partijen hebben geduwd.
Misschien moet je je eens gaan afvragen waarom de PvdA zo veel kiezers gillend ziet weglopen. Omdat ze allemaal ineens rechts geworden zijn, denk je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het gegeven dat Joost Niemoller over de mailwisseling beschikt doet wel iets vermoeden.
Verder vind ik de antwoorden van Timmermans ijzersterk. Reden waarom hij wel commissaris is en die pipo die hem mailt met al zijn gezwets niet.
Wat een taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:52 schreef Ryon het volgende:
Ik heb op Facebook al even het volk toegesproken en tekst en uitleg gegeven t.a.v het VK artikel:
[..]
Dan stemmen ze lekker allemaal VVD in plaats van PvdA. Wat mij betreft alleen maar winst. Dat "de burger" bang is voor de islam (en omvolking en weet ik wat al niet meer) is allemaal prima en dat recht hebben burgers ook. Timmermans zit op een positie dat hij niet mee mag gaan in die waanzin en die retoriek. Zijn antwoorden zijn erg sterk:quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens gaan afvragen waarom de PvdA zo veel kiezers gillend ziet weglopen. Omdat ze allemaal ineens rechts geworden zijn, denk je?
Ik denk dat ze gewoon hevig teleurgesteld zijn in de politiek en daar is de slapping houding richting de radicale islam, migratie en dergelijke zeker een onderdeel van.
quote:Vasthouden aan onze waarden van rechtsstaat, openheid, democratie, respect voor mensenrechten. Dat maakt ons sterker dan wie dan ook. Vervallen in apocalyptische beelden over een salafistische wereldheerschappij is volstrekt onnodig en is de enige manier om ons echt te verzwakken. Ook die onzin als zou er een soort geheim complot zijn om ons uit te leveren aan de salafisten is te zot voor woorden.
De stroom migranten en vluchtelingen uit met name Afrika is een grote uitdaging. Maar ook die kunnen we aan. De aantallen aankomenden in Italië zijn fors gedaald als gevolg van, inderdaad, Europees en Italiaans beleid. Net zoals dat eerder met Turkije is gelukt. Is daarmee het probleem van tafel? Nee, zeker niet. Dit probleem zal zeker nog een generatie ons uitdagingen opleveren. Geen enkele twijfel daarover. Maar dat heeft niets met een complot van moslims te maken. Het is het gevolg van het grote gebrek aan perspectief voor honderden miljoenen met name Afrikanen en Aziaten.
Filosoof hé. Praat jij dan niet zo?quote:
Da's waar. Zou daartoe ook iets doen aan je baardgroei, of het gebrek daaraan.quote:
Terecht punt. Dat onderschrijf ik volledig. Ik neem het mee in de halfjaarlijkse evaluatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's waar. Zou sowieso iets doen aan je baardgroei, of het gebrek daaraan.
Hier in Groningen moeten we normaal doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filosoof hé. Praat jij dan niet zo?
Wel sneu dat de PvdA denkt dat ze hun stemmers terugkrijgen door kritischer te zijn op immigranten, moslims en vluchtelingen. Daar krijgen ze de mensen bij GL en D66 niet mee terug.quote:
Waaruit haal je dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel sneu dat de PvdA denkt dat ze hun stemmers terugkrijgen door kritischer te zijn op immigranten, moslims en vluchtelingen.
Dat was een tijdje terug in het nieuws. Misschien staat het in dat rapport dat ze na de nederlaag hebben laten opstellen?quote:
Ah oke, maar wat je zegt. Daarmee haal je ze inderdaad niet terug van GL en D66. Merkwaardige strategie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug in het nieuws. Misschien staat het in dat rapport dat ze na de nederlaag hebben laten opstellen?
Ik vrees dat ze de PVV-stemmers er ook niet mee terugkrijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah oke, maar wat je zegt. Daarmee haal je ze inderdaad niet terug van GL en D66. Merkwaardige strategie.
Hoe sta je in godesnaam indirect in de krantquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik moest hem even googlen omdat ik wilde weten wat zijn achtergrond is. Maar hij heeft een beetje een onfortuinlijke naamgenoot.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:10 schreef Tem het volgende:
Martin Sommer heeft ook weer een beetje discutabel stuk.
https://www.volkskrant.nl(...)kenmeester~a4513132/
Hoi Sidquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:52 schreef Ryon het volgende:
Ik heb op Facebook al even het volk toegesproken en tekst en uitleg gegeven t.a.v het VK artikel:
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest hem even googlen omdat ik wilde weten wat zijn achtergrond is. Maar hij heeft een beetje een onfortuinlijke naamgenoot.![]()
De column vind ik lastig te plaatsen. Komt ook een beetje omdat het een witte vent is die een andere witte vent aanhaalt om te zeggen dat het allemaal niet zo erg was met die slavernij.
En hiermee haalt hij zijn eigen betoog gelijk onderuit.quote:Wat maakt het uit, zult u zeggen. De verwerpelijkheid van slavernij en slavenhandel wordt er niet minder om. Dat is waar
Whitesplaining slavernij. Je moet het maar durven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest hem even googlen omdat ik wilde weten wat zijn achtergrond is. Maar hij heeft een beetje een onfortuinlijke naamgenoot.![]()
De column vind ik lastig te plaatsen. Komt ook een beetje omdat het een witte vent is die een andere witte vent aanhaalt om te zeggen dat het allemaal niet zo erg was met die slavernij.
Sterk voor een vijf minuten-debat bij RTL misschien. Het is toch gewoon holle retoriek; 'vasthouden aan... maakt sterk.' Ja, wat betekent 'vast houden aan...' eigenlijk? En waarom maakt dat sterk? Spelen er gelijktijdig ook niet anderen zaken die juist die fundamenten ondermijnen? Filosofen op FOK! die stellen dat er niet echt een Nederlandse cultuur bestaat, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zijn antwoorden zijn erg sterk:
[quote]Vasthouden aan onze waarden van rechtsstaat, openheid, democratie, respect voor mensenrechten. Dat maakt ons sterker dan wie dan ook. Vervallen in apocalyptische beelden over een salafistische wereldheerschappij is volstrekt onnodig en is de enige manier om ons echt te verzwakken. Ook die onzin als zou er een soort geheim complot zijn om ons uit te leveren aan de salafisten is te zot voor woorden.
Niets dan een leugen; de Turkije-Griekenland-stroom was beëindigd door onze vrienden in Oost-Europa. Pas na de daardoor ontstane ophoping in Griekenland werd de deal met Turkije getekend.quote:De stroom migranten en vluchtelingen uit met name Afrika is een grote uitdaging. Maar ook die kunnen we aan. De aantallen aankomenden in Italië zijn fors gedaald als gevolg van, inderdaad, Europees en Italiaans beleid. Net zoals dat eerder met Turkije is gelukt. Is daarmee het probleem van tafel? Nee, zeker niet. Dit probleem zal zeker nog een generatie ons uitdagingen opleveren. Geen enkele twijfel daarover. Maar dat heeft niets met een complot van moslims te maken. Het is het gevolg van het grote gebrek aan perspectief voor honderden miljoenen met name Afrikanen en Aziaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |