Ja, dan moet je dat niet roepen. Heel simpel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als ik als agent een gewapende baardmans zie zou ik niet wachten tot hij Alluh -Akbar roept maar gelijk schieten.
Maar wat als een dronken toerist het zegt en dood wordt geschoten? Of een stoere tiener met een Arabisch uiterlijk, wat veel Italianen hebben.
Wat dan is moord als vergelding voor vrijheid van meningsuiting opeens ok?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo letterlijk nemen, het gaat alleen een probleem worden als je het luidkeels roept in een druk toeristengebied.
Vandaar dat er staat dat het ook door terroristen gebruikt wordt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
En bij terroristisch aanslagen, door IS, door jihadisten, door geweldadige menigten en ga zo maar door.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Een verstandige moslim zal dat dus niet roepen in een menigte in Europa. Mensen die het toch roepen en onschuldig zijn zijn dus heel dom, en tegen de domheid van mensen kun je geen maatregelen nemen. Domme mensen doen domme dingen en zullen daar soms slachtoffer van worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vandaar dat er staat dat het ook door terroristen gebruikt wordt....
Het gaat mij erom dat het ook voor 1001 andere dingen gebruikt wordt. Dat de kans dat je een onschuldig iemand neeknalt dus aanwezig is. Dat enkel een Allah akhbar niet voldoende is als reden. Andere zaken veel duidelijker zijn en bij die zaken het zo is dat als er eenmaal Allah akhbar geroepen wordt het meestal al te laat is.
Dat is dan erg slap. Veiligheid heeft offers nodig. Soms moet je gewoon geen risico nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
tuurlijk joh, overdrijf lekker. Het is een maatregel tegen terrorisme door volwassen gewapende mannen, de schutters gaan geen ongewapend blond kind doodschieten.
Dan mag vloeken ook niet meer natuurlijk. Een atheist heeft er niks aan om godverdomme te brullen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch eigenlijk heel simpel? Gewoon dit niet roepen. Bewaar je vocale godsdienstuitingen voor de plekken die daarvoor bedoeld zijn.
probeer je vrijheid van meningsuiting eens uit door in het vliegtuig 'ik heb een bom' te roepenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:58 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Wat dan is moord als vergelding voor vrijheid van meningsuiting opeens ok?
Ik zat 2 weken nog in een vliegtuig met iemand die dat vlak voor het opstijgen leuk vond om te roepen (een vluchteling die niet gedeporteerd wilde worden).quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Een verstandige moslim zal dat dus niet roepen in een menigte in Europa. Mensen die het toch roepen en onschuldig zijn zijn dus heel dom, en tegen de domheid van mensen kun je geen maatregelen nemen. Domme mensen doen domme dingen en zullen daar soms slachtoffer van worden.
Als ze het gebruiken als strijdkreet dan is het blijkbaar wel een strijdkreet he ?[quote]quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Het is geen strijdkreet, dat is juist het probleem waar ik op wijs.
Dan hoort de piloot in te grijpen door die dader dood te schieten en als hij geen wapen heeft moet hij maar vragen of iemand een SAM op hem af kan vuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
probeer je vrijheid van meningsuiting eens uit door in het vliegtuig 'ik heb een bom' te roepen
Als je bom in een vliegtuig roept dan moet die air-marshall zeker ook maar gelijk snappen wat de context is ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:56 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Je zou bijna denken dat mensen het begrip context niet (willen) snappen of zo
Niet jullie dus
Want dat is hetzelfde als roepen dat god groot is op een plein in Venetië?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
probeer je vrijheid van meningsuiting eens uit door in het vliegtuig 'ik heb een bom' te roepen
Zolang vloeken niet door de meerderheid van de bevolking als voorbode op een aanslag wordt gezien is dat nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan mag vloeken ook niet meer natuurlijk. Een atheist heeft er niks aan om godverdomme te brullen.
ik heb geen idee wat er gebeurt maar wil alleen maar aangeven dat je vrijheid beperkt is om van alles te roepen dat anderen bedreigend vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan hoort de piloot in te grijpen door die dader dood te schieten en als hij geen wapen heeft moet hij maar vragen of iemand een SAM op hem af kan vuren.
Onzin, zo'n Tristan liep ook vloekend naar dat winkelcentrum. De Bond Tegen Het Vloeken van wapens voorzien had veel ellende kunnen schelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zolang vloeken niet door de meerderheid van de bevolking als voorbode op een aanslag wordt gezien is dat nergens voor nodig.
Of "Haha ongelovigen, ik sta op het punt jullie op te blazen/dood te schieten/omver te rijden", dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
Ze snappen dat de meeste moslims dat gebruiken op dezelfde manier zoals wij "Mijn God?" of "Jezus!" of "Goeie genade!" gebruiken?
Bron dat hij liep te vloeken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Onzin, zo'n Tristan liep ook vloekend naar dat winkelcentrum. De Bond Tegen Het Vloeken van wapens voorzien had veel ellende kunnen schelen.
Ja, dat maakt het problematisch. Maar het is een soort knee-jerk reaction (net zoals de meesten van ons gezondheid zullen zeggen als iemand niest) dus dat kan zomaar verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of "Haha ongelovigen, ik sta op het punt jullie op te blazen/dood te schieten/omver te rijden", dus.
ja nuance is lastig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Je moet blijkbaar echt specifiek uitleggen dat er een verschil zit EN gemaakt wordt tussen mensen die die kreet gebruiken in een gebed/gesprek etc en iemand die het opeens luid loopt te schreeuwen op een plein vol mensen, na alle shit van de afgelopen jaren?
Welkom op Fok!quote:
Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Je moet blijkbaar echt specifiek uitleggen dat er een verschil zit EN gemaakt wordt tussen mensen die die kreet gebruiken in een gebed/gesprek etc en iemand die het opeens luid loopt te schreeuwen op een plein vol mensen, na alle shit van de afgelopen jaren?
Ja echt he, wat een triest niveau (in dit topic) hier. Echt ernstig, bah.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja leuk, standrechtelijke executie voor alle relpubers die denken eens iets grappigs te roepen. Of voor hun bebaarde buurman, mocht zo'n scherpschutter zich vergissen. Daar wordt de samenleving echt beter van.
Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang, en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:23 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang,
Ben je bekend met het woord "massahysterie"?quote:en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'
En ja, het is zwaar klote dat er uberhaupt zoiets bedacht is uit angst
Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?
Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:26 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik ben bekend met dat woord, valt onder die angst die er is gekomen.
Ben jij bekend met het woord "conspiracy nut"?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:25 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?
[..]
Ben je bekend met het woord "massahysterie"?
Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.
Verder is er natuurlijk geen enkele reden om op een drukke plaats anders dan de moskee je gebed uit te roepen. Dat je maar in de moskee of lekker thuis.
Verder ben je natuurlijk niet serieus te nemen als je het over gestagede aanslagen hebt. Alsof het geen voornamelijk marokkaanse islamitische jongens zijn die zich hieraan schuldig maken.
En ik hoop dat jij als onschuldig burger ook nooit het slachtoffer gaat worden van datgene waarvan je niet overtuigd bentquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.
Veel sterkte.
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.quote:
Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.
Ook jij veel beterschap toegewenst, je zal het nodig hebben...
Ambtenaren maken geen fouten. En als er een fout gemaakt is past men de wet maar aan met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Ik zie dat je nog zoveel te leren (of eigenlijk afleren) hebt, dat verdere discussie geen zin heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.
Welke fakery heb jij het over? De aanslagen zijn in scene gezet en de slachtoffers acteurs? Ben jij zo’n nut? De aarde is zeker ook plat en de maanlanding zeker in een studio opgenomen
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Dit ja. Klinkt vooral erg stoer, een 'simpele oplossing' die het ongetwijfeld goed doet bij een 'simpele achterban', maar ik waag de effectiviteit ervan nog wel te betwijfelen. Ze hebben op iedere straathoek een stel sluipschutters neergezet die voortdurend alles en iedereen in de gaten houden? Is het sowieso niet zo dat die kreet doorgaans wordt geuit vlak voor de daad? Moeten wel hele rappe sluipschutters zijn dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... al vraag ik me af of je zon ringtone überhaupt hoort op zo'n druk plein.. laat staan als sniper op dak... tis niet zo dat het er nu doodstil ofzo.
Hoezo effectief?quote:
Domme mensen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoezo effectief?
Terroristen die dit weten roepen het dan gewoon niet. Of, net als nu trouwens meestal, pas op het moment dat ze aanvallen. Wat maakt dat het niet preventief is. Die schutters zouden dan ook zonder dat Allah akhbar reageren.
Het is compleet onzinnig, lost niets op, maakt niets veiliger. Het levert enkel een nare kans op onschuldige slachtoffers en een enorme berg gezeik.
Je raakt er vrij veel mensen mee, gewoon onschuldige burgers en pakt geen enkele terrorist ermee, iig niet voordat ze aanvallen.
Het is iets dat ze van jongs af aan al om vanalles roepen. Dat schiet er zomaar uit een keertje. Zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
Precies. Hier bijvoorbeeld had men de paniek kunnen voorkomen door de overlastveroorzaker met een welgericht schot tot zwijgen te brengen. Of indien nodig eem salvo uit een Minimi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wie kunnen straatnamen niet juist uitspreken? Juist ja, de .........landers!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Je zal een straatnaam nogal verkeerd uitspreken en hop een door een angstig scheurbuikje goedgekeurde kogel in je kop.
Pijnlijk. (2)
Ligt er aan of ze het tappen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:50 schreef SpecialK het volgende:
Wat dat betreft is dit een verwijzing naar de aloude addage "mag je onterecht brand roepen in een afgeladen bioscoop?".
Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef RAVW het volgende:
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....
dan krijg je wel een bloed bad .....
Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Domme mensen.
En ik vind het overdreven om de doodstraf op domheid te zetten. Al was het maar omdat het dan op FOK! zo rustig wordt.
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef RAVW het volgende:
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....
Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
Ook niet te hopen dat AZ Alkmaar ooit nog es Venezia loot. Zou zomaar es uit de hand kunnen lopen, dat dronken geschreeuw en slechthorende Italiaantjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef RAVW het volgende:
Aangezien je een oorlogsreligie aanhangt, is het dat ook. De 'heilige oorlog tegen de ongelovigen' is een integraal onderdeel van je religie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Allah Akbar, onderdeel van onze dagelijkse gebeden, wordt hier weggezet als een of andere oorlogskreet. Schandalig.
Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?
Bij deze wil ik mijn vrouw bedanken. Ze heeft een heerlijk broodje ei voor me klaargemaakt.²
Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder. Dan is het medicijn zowat erger als de mogelijke kwaal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
En hoe levert het dan veiligheid op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En hoe levert het dan veiligheid op?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder.²
Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
Nou, ik ben vanmiddag weer in Rotterdam. Waar ga je bidden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten.²
Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.
Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
Natuurlijk wel! Tenzij zo'n terrorist geen Allah Akbar roept voordat hij zijn bomgorden laat ploffen. Maar ik denk dat er met de directie van ISIS wel afspraken te maken zijn dat ze dat voortaan verplichten aan de medewerkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.
Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
Dat zullen we moeten afwachten. De ene aanslag is de andere niet. Al kan er maar 1 aanslag worden verijdeld op deze manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.
Er is geen preventief in die gevallen.
De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.
Wat stel jij voor? Iedere terrorist een gele ster op de borst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |