abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173382296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Je moet blijkbaar echt specifiek uitleggen dat er een verschil zit EN gemaakt wordt tussen mensen die die kreet gebruiken in een gebed/gesprek etc en iemand die het opeens luid loopt te schreeuwen op een plein vol mensen, na alle shit van de afgelopen jaren?
Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?

Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173382300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 08:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja leuk, standrechtelijke executie voor alle relpubers die denken eens iets grappigs te roepen. Of voor hun bebaarde buurman, mocht zo'n scherpschutter zich vergissen. Daar wordt de samenleving echt beter van.
Ja echt he, wat een triest niveau (in dit topic) hier. Echt ernstig, bah. :r
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:23:33 #103
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_173382422
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang, en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'
En ja, het is zwaar klote dat er uberhaupt zoiets bedacht is uit angst
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_173382458
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:23 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang,
Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?

quote:
en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'
En ja, het is zwaar klote dat er uberhaupt zoiets bedacht is uit angst
Ben je bekend met het woord "massahysterie"?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:26:11 #105
431030 BlackEyedAngel
pi_173382474
Ik ben bekend met dat woord, valt onder die angst die er is gekomen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_173382510
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?

Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.
Verder is er natuurlijk geen enkele reden om op een drukke plaats anders dan de moskee je gebed uit te roepen. Dat je maar in de moskee of lekker thuis.

Verder ben je natuurlijk niet serieus te nemen als je het over gestagede aanslagen hebt. Alsof het geen voornamelijk marokkaanse islamitische jongens zijn die zich hieraan schuldig maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173382521
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:26 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik ben bekend met dat woord, valt onder die angst die er is gekomen.
Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.

Veel sterkte.
pi_173382522
Je kan beter extremisten preventief oppakken. Verruim die regels gewoon, dit is natuurlijk onzin want iemand kan ook blij zijn en in z'n blijheid de 'verboden' uitspraak doen.
pi_173382531
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:25 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?

[..]

Ben je bekend met het woord "massahysterie"?
Ben jij bekend met het woord "conspiracy nut"?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173382556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.
Verder is er natuurlijk geen enkele reden om op een drukke plaats anders dan de moskee je gebed uit te roepen. Dat je maar in de moskee of lekker thuis.

Verder ben je natuurlijk niet serieus te nemen als je het over gestagede aanslagen hebt. Alsof het geen voornamelijk marokkaanse islamitische jongens zijn die zich hieraan schuldig maken.
Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.

Ook jij veel beterschap toegewenst, je zal het nodig hebben...
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:31:02 #111
431030 BlackEyedAngel
pi_173382560
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.

Veel sterkte.
En ik hoop dat jij als onschuldig burger ook nooit het slachtoffer gaat worden van datgene waarvan je niet overtuigd bent :P
Ook een fijne dag verder, ik ga weer terug naar m'n werk.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:34:12 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173382605
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 25-08-2017 11:40:07 ]
pi_173382623
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.

Ook jij veel beterschap toegewenst, je zal het nodig hebben...
Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.

Welke fakery heb jij het over? De aanslagen zijn in scene gezet en de slachtoffers acteurs? Ben jij zo’n nut? De aarde is zeker ook plat en de maanlanding zeker in een studio opgenomen :')
pi_173382640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Ambtenaren maken geen fouten. En als er een fout gemaakt is past men de wet maar aan met terugwerkende kracht.
pi_173382667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.

Welke fakery heb jij het over? De aanslagen zijn in scene gezet en de slachtoffers acteurs? Ben jij zo’n nut? De aarde is zeker ook plat en de maanlanding zeker in een studio opgenomen :')
Ik zie dat je nog zoveel te leren (of eigenlijk afleren) hebt, dat verdere discussie geen zin heeft.

Dat jij moord onomwonden goedkeurt en je eigen aangeprate massahysterie daarvoor als argument aanvoert zegt genoeg over je mentale gesteldheid.

Pijnlijk.
pi_173382670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
  Eindredactie Games vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:39:19 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173382681
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah... al vraag ik me af of je zon ringtone überhaupt hoort op zo'n druk plein.. laat staan als sniper op dak... tis niet zo dat het er nu doodstil ofzo.
Dit ja. Klinkt vooral erg stoer, een 'simpele oplossing' die het ongetwijfeld goed doet bij een 'simpele achterban', maar ik waag de effectiviteit ervan nog wel te betwijfelen. Ze hebben op iedere straathoek een stel sluipschutters neergezet die voortdurend alles en iedereen in de gaten houden? Is het sowieso niet zo dat die kreet doorgaans wordt geuit vlak voor de daad? Moeten wel hele rappe sluipschutters zijn dan.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:40:04 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173382697
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Hoezo effectief?
Terroristen die dit weten roepen het dan gewoon niet. Of, net als nu trouwens meestal, pas op het moment dat ze aanvallen. Wat maakt dat het niet preventief is. Die schutters zouden dan ook zonder dat Allah akhbar reageren.

Het is compleet onzinnig, lost niets op, maakt niets veiliger. Het levert enkel een nare kans op onschuldige slachtoffers en een enorme berg gezeik.
Je raakt er vrij veel mensen mee, gewoon onschuldige burgers en pakt geen enkele terrorist ermee, iig niet voordat ze aanvallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 25-08-2017 12:10:24 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:41:14 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173382712
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
Domme mensen.

En ik vind het overdreven om de doodstraf op domheid te zetten. Al was het maar omdat het dan op FOK! zo rustig wordt.
pi_173382745
Dit is echt een zwakzinnig topic. :') Inhoudelijk en in de vorm.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo effectief?
Terroristen die dit weten roepen het dan gewoon niet. Of, net als nu trouwens meestal, pas op het moment dat ze aanvallen. Wat maakt dat het niet preventief is. Die schutters zouden dan ook zonder dat Allah akhbar reageren.

Het is compleet onzinnig, lost niets op, maakt niets veiliger. Het levert enkel een nare kans op onschuldige slachtoffers en een enorme berg gezeik.
Je raakt er vrij veel mensen mee, gewoon onschuldige burgers en pakt geen enkele terrorist ermee, iig niet voordat ze aanvallen.
Precies.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:46:01 #121
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173382776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is iets dat ze van jongs af aan al om vanalles roepen. Dat schiet er zomaar uit een keertje. Zo raar is dat niet.

Bv dat stelletje dat erachter komt dat zij zwanger is, of die man aan de telefoon met zijn moeder, die te horen krijgt dat haar kanker genezen is. Of welke andere emotionele gebeurtenis dan ook.

Ook nog eens een plek met veel toeristen, die vaak helemaal niet zo goed op de hoogte zijn van dit soort dingen (zeker als het nog niet in de praktijk is gebracht).

Best veel kans op fouten. Tegenover wat?
Hoe denken de mensen die hier voor zijn dat dit terroristen tegen gaat houden?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173382790
quote:

[..]

Precies. Hier bijvoorbeeld had men de paniek kunnen voorkomen door de overlastveroorzaker met een welgericht schot tot zwijgen te brengen. Of indien nodig eem salvo uit een Minimi.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 11:49:23 ]
pi_173382817
Je zal een straatnaam nogal verkeerd uitspreken en hop een door een angstig scheurbuikje goedgekeurde kogel in je kop.

Pijnlijk. (2)
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:50:27 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173382849
Wat dat betreft is dit een verwijzing naar de aloude addage "mag je onterecht brand roepen in een afgeladen bioscoop?".
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_173382854
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Je zal een straatnaam nogal verkeerd uitspreken en hop een door een angstig scheurbuikje goedgekeurde kogel in je kop.

Pijnlijk. (2)
En wie kunnen straatnamen niet juist uitspreken? Juist ja, de .........landers!
pi_173382862
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:50 schreef SpecialK het volgende:
Wat dat betreft is dit een verwijzing naar de aloude addage "mag je onterecht brand roepen in een afgeladen bioscoop?".
Ligt er aan of ze het tappen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:54:17 #127
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173382901
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....

dan krijg je wel een bloed bad .....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:11 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173382913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ligt er aan of ze het tappen.
9/10
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:13 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173382914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef RAVW het volgende:
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....

Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173383002
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Domme mensen.

En ik vind het overdreven om de doodstraf op domheid te zetten. Al was het maar omdat het dan op FOK! zo rustig wordt.
Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:04:08 #131
431030 BlackEyedAngel
pi_173383023
quote:

natuurlijk niet :')
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:05:10 #132
13462 BansheeBoy
pi_173383037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?

Bij deze wil ik mijn vrouw bedanken. Ze heeft een heerlijk broodje ei voor me klaargemaakt.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_173383041
quote:

Ook niet te hopen dat AZ Alkmaar ooit nog es Venezia loot. Zou zomaar es uit de hand kunnen lopen, dat dronken geschreeuw en slechthorende Italiaantjes.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:05:59 #134
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173383051
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Allah Akbar, onderdeel van onze dagelijkse gebeden, wordt hier weggezet als een of andere oorlogskreet. Schandalig.
Aangezien je een oorlogsreligie aanhangt, is het dat ook. De 'heilige oorlog tegen de ongelovigen' is een integraal onderdeel van je religie.

OT: fantastisch! Dat is nog eens klare, stevige taal. Dat soort geluiden hoop ik meer te gaan horen hier in de Westerse wereld.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173383109
Overdreven maatregel waarvan ik me afvraag of het ook echt zo richting de uitvoerenden wordt gecommuniceerd.
Als het gaat om iemand die Allah Akbar roept EN in het bezit is van een kapmes of AK47 dan is het een andere situatie. Dan wordt je in Frankrijk ook weinig zachtzinnig uitgeschakeld.
pi_173383114
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?

Bij deze wil ik mijn vrouw bedanken. Ze heeft een heerlijk broodje ei voor me klaargemaakt.

Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:11:40 #137
13462 BansheeBoy
pi_173383128
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder. Dan is het medicijn zowat erger als de mogelijke kwaal. :{

vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:12:36 #138
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383141
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En hoe levert het dan veiligheid op?
pi_173383171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hoe levert het dan veiligheid op?
Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.
pi_173383180
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder.

Inderdaad.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:15:26 #141
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173383182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.

Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
pi_173383203
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten. :{

Nou, ik ben vanmiddag weer in Rotterdam. Waar ga je bidden?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:17:10 #143
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383210
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.
Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.
Er is geen preventief in die gevallen.
pi_173383217
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.

Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.
pi_173383227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Tenzij zo'n terrorist geen Allah Akbar roept voordat hij zijn bomgorden laat ploffen. Maar ik denk dat er met de directie van ISIS wel afspraken te maken zijn dat ze dat voortaan verplichten aan de medewerkers.
pi_173383246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.
Er is geen preventief in die gevallen.
Dat zullen we moeten afwachten. De ene aanslag is de andere niet. Al kan er maar 1 aanslag worden verijdeld op deze manier.

Heel vervelend voor onschuldige moslims, maar dit hebben ze te danken aan hun vrome broeders. wij in Europa hebben ook niet er om gevraagd om de barbaarse praktijken van de islam op onze stoep te krijgen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:19:37 #147
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173383247
lekker je zou er maar lopen en tegen iemand vertellen dat je Allah Akbar niet meer mag roepen omdat je dan een kogel krijgt ......

pang en daar lag je dood op straat

Net zo als op het vliegveld , iets over bommen zeggen .. je kan je gelijk je hele leven gaan vertellen ... en je komt daar voorlopig niet meer weg
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:20:05 #148
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.
De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.
pi_173383261
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.
Wat stel jij voor? Iedere terrorist een gele ster op de borst?
pi_173383280
Als je buikspreker bent kun je wel leuke geintjes uithalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')