abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173382862
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:50 schreef SpecialK het volgende:
Wat dat betreft is dit een verwijzing naar de aloude addage "mag je onterecht brand roepen in een afgeladen bioscoop?".
Ligt er aan of ze het tappen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:54:17 #127
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173382901
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....

dan krijg je wel een bloed bad .....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:11 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173382913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ligt er aan of ze het tappen.
9/10
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:13 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173382914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:54 schreef RAVW het volgende:
nu maar niet hopen dat ze daar een groot middaggebed gaan doen met 1000 man op straat .....

Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173383002
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Domme mensen.

En ik vind het overdreven om de doodstraf op domheid te zetten. Al was het maar omdat het dan op FOK! zo rustig wordt.
Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:04:08 #131
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_173383023
quote:

natuurlijk niet :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:05:10 #132
13462 BansheeBoy
pi_173383037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je maakt een denkfout. Het is geen straf, het is een beveiligingsmaatregel. Wel een potentieel dodelijke maatregel. Eerder stelde ik al dat domme mensen domme dingen doen. Die zullen zich altijd in de nesten werken.
Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?

Bij deze wil ik mijn vrouw bedanken. Ze heeft een heerlijk broodje ei voor me klaargemaakt.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_173383041
quote:

Ook niet te hopen dat AZ Alkmaar ooit nog es Venezia loot. Zou zomaar es uit de hand kunnen lopen, dat dronken geschreeuw en slechthorende Italiaantjes.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:05:59 #134
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173383051
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Allah Akbar, onderdeel van onze dagelijkse gebeden, wordt hier weggezet als een of andere oorlogskreet. Schandalig.
Aangezien je een oorlogsreligie aanhangt, is het dat ook. De 'heilige oorlog tegen de ongelovigen' is een integraal onderdeel van je religie.

OT: fantastisch! Dat is nog eens klare, stevige taal. Dat soort geluiden hoop ik meer te gaan horen hier in de Westerse wereld.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173383109
Overdreven maatregel waarvan ik me afvraag of het ook echt zo richting de uitvoerenden wordt gecommuniceerd.
Als het gaat om iemand die Allah Akbar roept EN in het bezit is van een kapmes of AK47 dan is het een andere situatie. Dan wordt je in Frankrijk ook weinig zachtzinnig uitgeschakeld.
pi_173383114
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb je het over man. Dit is een vonnis uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter. In principe worden alle rechten geschonden van zo'n man. Is dit wat we willen? Is dit beschaving?

Bij deze wil ik mijn vrouw bedanken. Ze heeft een heerlijk broodje ei voor me klaargemaakt.

Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:11:40 #137
13462 BansheeBoy
pi_173383128
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het is een veiligheidsmaatregel geen strafmaatregel. In Europa kennen we geen lijfstraffen.
Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder. Dan is het medicijn zowat erger als de mogelijke kwaal. :{

vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:12:36 #138
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383141
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En hoe levert het dan veiligheid op?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173383171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hoe levert het dan veiligheid op?
Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.
pi_173383180
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dus we schieten eerst iemand dood en kijken dan verder.

Inderdaad.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:15:26 #141
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173383182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.

Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
pi_173383203
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk in Rotterdam het vrijdagsgebed doen. Dus als iemand wil meeten. :{

Nou, ik ben vanmiddag weer in Rotterdam. Waar ga je bidden?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:17:10 #143
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383210
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Doordat een potentiele terrorist met zijn kreet de diensten alarmeert en die hem wellicht uit kunnen schakelijk voordat hij (veel) slachtoffers kan maken.
Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.
Er is geen preventief in die gevallen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173383217
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.

Hoe je het ook verwoordt, alleen idioten en kinderen gaan hier het slachtoffer van worden, je gaat er geen enkele aanslag mee voorkomen.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.
pi_173383227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Tenzij zo'n terrorist geen Allah Akbar roept voordat hij zijn bomgorden laat ploffen. Maar ik denk dat er met de directie van ISIS wel afspraken te maken zijn dat ze dat voortaan verplichten aan de medewerkers.
pi_173383246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Die split second zal niets uitmaken. Die terroristen roepen dat op het moment dat ze aanvallen. Terwijl ze in actie komen.
Er is geen preventief in die gevallen.
Dat zullen we moeten afwachten. De ene aanslag is de andere niet. Al kan er maar 1 aanslag worden verijdeld op deze manier.

Heel vervelend voor onschuldige moslims, maar dit hebben ze te danken aan hun vrome broeders. wij in Europa hebben ook niet er om gevraagd om de barbaarse praktijken van de islam op onze stoep te krijgen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:19:37 #147
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173383247
lekker je zou er maar lopen en tegen iemand vertellen dat je Allah Akbar niet meer mag roepen omdat je dan een kogel krijgt ......

pang en daar lag je dood op straat

Net zo als op het vliegveld , iets over bommen zeggen .. je kan je gelijk je hele leven gaan vertellen ... en je komt daar voorlopig niet meer weg
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:20:05 #148
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173383254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk zegt dat de veiligheidsdiensten niet kunnen oordelen op basis van context. Ik denk dat je daarmee je eigen tekortkomingen projecteert.
De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.
pi_173383261
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De context is dat ze dus op andere manieren moeten weten dat het een terrorist is. Dat dat hele Allah akhbar daarin geen rol speelt. Als die uitroep door een terrorist wordt gedaan is het al te laat en is op andere manieren al wel duidelijk dat het een terrorist is. Waarop ze toch al hadden gereageerd.
Wat stel jij voor? Iedere terrorist een gele ster op de borst?
pi_173383280
Als je buikspreker bent kun je wel leuke geintjes uithalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')