Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:13 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Je moet blijkbaar echt specifiek uitleggen dat er een verschil zit EN gemaakt wordt tussen mensen die die kreet gebruiken in een gebed/gesprek etc en iemand die het opeens luid loopt te schreeuwen op een plein vol mensen, na alle shit van de afgelopen jaren?
Ja echt he, wat een triest niveau (in dit topic) hier. Echt ernstig, bah.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja leuk, standrechtelijke executie voor alle relpubers die denken eens iets grappigs te roepen. Of voor hun bebaarde buurman, mocht zo'n scherpschutter zich vergissen. Daar wordt de samenleving echt beter van.
Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang, en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:23 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Mensen mogen doen met hum paspoort wat ze willen, en er is zijn gewoon te veel aanslagen gebeurd, mensen zijn bang,
Ben je bekend met het woord "massahysterie"?quote:en dit valt helaas onder het label 'risicobeperking'
En ja, het is zwaar klote dat er uberhaupt zoiets bedacht is uit angst
Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een moslim zijn gebed niet mag uitroepen omdat er al jaren events gestaged worden waar zogenaamd moslims dit zogenaamd roepen na het achterlaten van hun paspoort in de auto?
Mag dat nog wel, je paspoort achterlaten in de auto, of "verdien" je dan ook een sniperkogel?
Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:26 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik ben bekend met dat woord, valt onder die angst die er is gekomen.
Ben jij bekend met het woord "conspiracy nut"?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:25 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Enige zekerheid dat die "aanslagen" echt "gebeurd" zouden zijn?
[..]
Ben je bekend met het woord "massahysterie"?
Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Erg vervelend voor ze. Maar daar mogen ze hun vrome broeders dankbaar voor zijn.
Verder is er natuurlijk geen enkele reden om op een drukke plaats anders dan de moskee je gebed uit te roepen. Dat je maar in de moskee of lekker thuis.
Verder ben je natuurlijk niet serieus te nemen als je het over gestagede aanslagen hebt. Alsof het geen voornamelijk marokkaanse islamitische jongens zijn die zich hieraan schuldig maken.
En ik hoop dat jij als onschuldig burger ook nooit het slachtoffer gaat worden van datgene waarvan je niet overtuigd bentquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Eh nee. Maar ik hoop dat jij en anderen hier die de weg volledig kwijt zijn ofwel treurig trollen ooit weer beter worden.
Veel sterkte.
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.quote:
Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ah, iemand die moord volslagen ok vindt voor het roepen van 2 woordjes "is wel serieus te nemen" en iemand die de idiotie en fakery aanstipt met jarenlange ervaring niet? Ik begrijp je.
Ook jij veel beterschap toegewenst, je zal het nodig hebben...
Ambtenaren maken geen fouten. En als er een fout gemaakt is past men de wet maar aan met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Ik zie dat je nog zoveel te leren (of eigenlijk afleren) hebt, dat verdere discussie geen zin heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind moord het tegenovergestelde van OK. Dat is ook de reden dat iemand die op een drukke plaats een kreet roept die vaak aan moord vooraf gaat per direct beschoten mag worden voor mij. Om moord te voorkomen.
Welke fakery heb jij het over? De aanslagen zijn in scene gezet en de slachtoffers acteurs? Ben jij zo’n nut? De aarde is zeker ook plat en de maanlanding zeker in een studio opgenomen
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Dit ja. Klinkt vooral erg stoer, een 'simpele oplossing' die het ongetwijfeld goed doet bij een 'simpele achterban', maar ik waag de effectiviteit ervan nog wel te betwijfelen. Ze hebben op iedere straathoek een stel sluipschutters neergezet die voortdurend alles en iedereen in de gaten houden? Is het sowieso niet zo dat die kreet doorgaans wordt geuit vlak voor de daad? Moeten wel hele rappe sluipschutters zijn dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... al vraag ik me af of je zon ringtone überhaupt hoort op zo'n druk plein.. laat staan als sniper op dak... tis niet zo dat het er nu doodstil ofzo.
Hoezo effectief?quote:
Domme mensen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoezo effectief?
Terroristen die dit weten roepen het dan gewoon niet. Of, net als nu trouwens meestal, pas op het moment dat ze aanvallen. Wat maakt dat het niet preventief is. Die schutters zouden dan ook zonder dat Allah akhbar reageren.
Het is compleet onzinnig, lost niets op, maakt niets veiliger. Het levert enkel een nare kans op onschuldige slachtoffers en een enorme berg gezeik.
Je raakt er vrij veel mensen mee, gewoon onschuldige burgers en pakt geen enkele terrorist ermee, iig niet voordat ze aanvallen.
Het is iets dat ze van jongs af aan al om vanalles roepen. Dat schiet er zomaar uit een keertje. Zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Een onschuldig en verstandige moslim zal zich wel 3 keer bedenken voordat hij dit roept. Wie haalt het in zijn hoofd om dit te gaan roepen wetende dat je neergeschoten kan worden?
Precies. Hier bijvoorbeeld had men de paniek kunnen voorkomen door de overlastveroorzaker met een welgericht schot tot zwijgen te brengen. Of indien nodig eem salvo uit een Minimi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wie kunnen straatnamen niet juist uitspreken? Juist ja, de .........landers!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Je zal een straatnaam nogal verkeerd uitspreken en hop een door een angstig scheurbuikje goedgekeurde kogel in je kop.
Pijnlijk. (2)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |