Als Utrecht scoort gaat hij schreeuwenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:44 schreef Asphias het volgende:
Ik word echt moe van dat commentaar, echt alles wat utreg doet is te langzaam, te fout, te enthausiast, te snel, etc. Doe es wat positiever leo.
Een pijpende Leo Driessen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:45 schreef Onnoman het volgende:
wat een lelijke kutstem heeft Leo toch
ongelooflijk
wie heeft hij allemaal moeten pijpen om dit te mogen doen?
Totdat Ajax achter staat, dan is ook alles kut bij Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Leo is alleen enthousiast over Ajax en AZ
Mijn zusje met down is nog minder open achterin.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Utrecht is naïever dan je zusje
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn zusje met down is nog minder open achterin.
23 minuten en 49 seconden nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Hoelang voordat het echt fout gaat..
Jinx.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal Zenit zo wel scoren
En dat beste was al niet veel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Het beste is er bij Urby wel vanaf inmiddels.
Toen was ie ook al teringslecht jaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:14 schreef Zorro het volgende:
Braafheid, de enige speler die nog altijd zijn WK vorm heeft
Zeker te veel wodka op danquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Uitstekende commentator.
Licht chauvinistisch bij EC-wedstrijden, zoals het hoort.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ie ook al teringslecht ja
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ie ook al teringslecht ja
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu rest slechts de vraag: Wint Zenit of toch wel?
Ik geef Utrecht heeel weinig kans.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu rest slechts de vraag: Wint Zenit of toch wel?
Ja dat kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:21 schreef Hallojo het volgende:
Ik kan het helaas niet zien, maar ik ga er van uit dat Utrecht vele malen beter is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:21 schreef Hallojo het volgende:
Ik kan het helaas niet zien, maar ik ga er van uit dat Utrecht vele malen beter is.
Was gewoon roodquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
Utrecht wacht natuurlijk tot de laatste minuut, anders heeft Zenit tijd om terug te komen. Slim.
Tactische zet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
Utrecht wacht natuurlijk tot de laatste minuut, anders heeft Zenit tijd om terug te komen. Slim.
Heel Utrecht is niks voor dit niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dessers is toch geen spits voor op dit niveau.
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht Labyad keek dus, en gaf een pass maar er stond niemand van Utrecht? Wtf
Labyad, Ayoub, Emanuelson, Braafheid en Klaiber is weinig mis mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Utrecht is niks voor dit niveau natuurlijk.
Jij hebt die goal gemist zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Labyad, Ayoub, Emanuelson, Braafheid en Klaiber is weinig mis mee.
Het niveau van Emanuelson was 10 jaar geleden al 3de divisie.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Labyad, Ayoub, Emanuelson, Braafheid en Klaiber is weinig mis mee.
Jammerquote:
Geen verstand van voetbal hebbenquote:
Kun je niks aan doen, maat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal hebben
Het staat 1-0. Dit was mijn uitgebreide verslag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:38 schreef GGMM het volgende:
Graag een uitgebreid verslag. Ik kan niet kijken.
Kom net thuis en kan het niet ontvangenquote:
klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:38 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wordt verlengen alst zo blijft toch?
Hoe kan jij nou geen FOX hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis en kan het niet ontvangen
Nu Hockey halve finale zo Langs de Lijn
Oke dank je.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het staat 1-0. Dit was mijn uitgebreide verslag.
Momenteel alleen analoogquote:
Nee, gelukkig niet. bij gelijke stand over twee wedstrijden, tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Oké dacht ff checken voor er weer één of andere gare regel is in de voorrondes ofzo.
Net als Anderlecht vorig jaar. 2-0 thuiswinst. Zenith in de return 3-0 voor, maar dan in de blessuretijd de 1-3 van Anderlecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Romanus het volgende:
Ik ben voor Zenit maar Utrecht speelt helemaal zo slecht nog niet.
??????quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Wut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Oh, je bent vrouw. Het is je vergevenquote:
Goede comeback.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Oh, je bent vrouw. Het is je vergeven
Europees bedoel je.quote:
dat leek me logischquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Europees bedoel je.
hier VBL / [Play-offs Europa League] Ajax - Rosenborg BK #6 klaasweetalles
Dat zullen we nooit weten.quote:
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als de bal rond is is alles mogelijk Paul.
Utrecht scoort nl. zo dadelijk zei ik toch.quote:
TR machen, misschien kan hij het zelf oplossen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Dit inderdaad. Utrecht maakt het voor die tijd wel af.quote:
Nou nou niks is iets tequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Als GGMM gaat juichen ja, als hij niet juicht dan wint Zenit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Paul het volgende:
Ohjee GGMM is er, brengt dat geluk voor UUU?
Je kan niet alles winnen hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef Paul het volgende:
Verlengen dan maar, ja jongens Utrecht is straks te moe voor FC Groningen zondag
heerlijk ouwe reus en hopelijk donderdagavond pingelavondquote:
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry makker, ik mag je graag, maar je post echt helemaal niets.
ZO DANquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Wow wist niet dat je boos werd :Squote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Komt omdat hij boos is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
Maar je ziet wel vaker dat slimme jongens sociaal niet zoveel kwaliteiten hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was op mobiel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welke vraag was dit een antwoord?
Graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dat verklaart alles.
Terug naar de wedstrijd!
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dat verklaart alles.
Terug naar de wedstrijd!
Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:04 schreef nostra het volgende:
Typische 'leuk geprobeerd, lang stand gehouden, prachtige mentaliteit getoond. En 3-1 verloren. '.
Zonde inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.
Kijk naar PSV joh
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Dolberg verkopen, ja/nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.
Ik laat mijn avond inderdaad niet verpestenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Nee ze gaan nu met de pet rond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Nober het volgende:
Moeten die supporters nog betalen voor deze verlenging na de wedstrijd?
Ja er komt iemand rond om ¤4,50 cash te ontvangenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Nober het volgende:
Moeten die supporters nog betalen voor deze verlenging na de wedstrijd?
Hadden ook 'gewoon' na penalty's kunnen winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Utrecht moest toch al een keer scoren na die 1-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ja en Zenit had al 3 100% kansen gehad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:14 schreef Zorro het volgende:
Driessen had de beer ook alweer verkocht voordat de aap uit de mouw gelogeerd was he. Met zijn "Utrecht overleeft de eerste verlenging dus vrij eenvoudig"
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kut. GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt die wedstrijd op de Belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja er komt iemand rond om ¤4,50 cash te ontvangen
Echt hé t zou eens nietquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tsja dat zijn we wel gewend hè
Mja, toch zonde van deze loting.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:30 schreef Wicky15 het volgende:
Helaas
Hebben zich toch prima geweerd over teee wedstrijden
Dat sowieso.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, toch zonde van deze loting.
Dat eerste.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:32 schreef Romanus het volgende:
Had Mancini nou zijn broek gescheurd of hing er wat uit zijn jasje?
Keeper had hem opgepakt en hij beukte hem omver waardoor hij de bal losliet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoezo? Van de Streek deed niks verkeerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |