Dit inderdaad. Utrecht maakt het voor die tijd wel af.quote:
Nou nou niks is iets tequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Als GGMM gaat juichen ja, als hij niet juicht dan wint Zenit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Paul het volgende:
Ohjee GGMM is er, brengt dat geluk voor UUU?
Je kan niet alles winnen hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef Paul het volgende:
Verlengen dan maar, ja jongens Utrecht is straks te moe voor FC Groningen zondag
heerlijk ouwe reus en hopelijk donderdagavond pingelavondquote:
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry makker, ik mag je graag, maar je post echt helemaal niets.
ZO DANquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Wow wist niet dat je boos werd :Squote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Komt omdat hij boos is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
Maar je ziet wel vaker dat slimme jongens sociaal niet zoveel kwaliteiten hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was op mobiel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welke vraag was dit een antwoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |