Momenteel alleen analoogquote:
Nee, gelukkig niet. bij gelijke stand over twee wedstrijden, tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Oké dacht ff checken voor er weer één of andere gare regel is in de voorrondes ofzo.
Net als Anderlecht vorig jaar. 2-0 thuiswinst. Zenith in de return 3-0 voor, maar dan in de blessuretijd de 1-3 van Anderlecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
Utrecht wacht natuurlijk tot de laatste minuut, anders heeft Zenit tijd om terug te komen. Slim.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Romanus het volgende:
Ik ben voor Zenit maar Utrecht speelt helemaal zo slecht nog niet.
??????quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Wut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Oh, je bent vrouw. Het is je vergevenquote:
Goede comeback.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Oh, je bent vrouw. Het is je vergeven
Europees bedoel je.quote:
dat leek me logischquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Europees bedoel je.
hier VBL / [Play-offs Europa League] Ajax - Rosenborg BK #6 klaasweetalles
Dat zullen we nooit weten.quote:
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als de bal rond is is alles mogelijk Paul.
Utrecht scoort nl. zo dadelijk zei ik toch.quote:
TR machen, misschien kan hij het zelf oplossen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Dit inderdaad. Utrecht maakt het voor die tijd wel af.quote:
Nou nou niks is iets tequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Als GGMM gaat juichen ja, als hij niet juicht dan wint Zenit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Paul het volgende:
Ohjee GGMM is er, brengt dat geluk voor UUU?
Je kan niet alles winnen hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef Paul het volgende:
Verlengen dan maar, ja jongens Utrecht is straks te moe voor FC Groningen zondag
heerlijk ouwe reus en hopelijk donderdagavond pingelavondquote:
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry makker, ik mag je graag, maar je post echt helemaal niets.
ZO DANquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Wow wist niet dat je boos werd :Squote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je tv hebt aangezet, maar in de laatste 5 minuten kan niets bijzonders posten over de wedstrijd, dus in plaats daarvan beantwoord ik gewoon vragen. Als jij daar niets aan hebt dan is dat jouw probleem.
Komt omdat hij boos is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
Maar je ziet wel vaker dat slimme jongens sociaal niet zoveel kwaliteiten hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wat een onsamenhangende verhalen tikt Roland altijd.. Dat die jongen WO doet is een godswonder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was op mobiel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welke vraag was dit een antwoord?
Graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dat verklaart alles.
Terug naar de wedstrijd!
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dat verklaart alles.
Terug naar de wedstrijd!
Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:04 schreef nostra het volgende:
Typische 'leuk geprobeerd, lang stand gehouden, prachtige mentaliteit getoond. En 3-1 verloren. '.
Zonde inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.
Kijk naar PSV joh
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Dolberg verkopen, ja/nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.
Ik laat mijn avond inderdaad niet verpestenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Nee ze gaan nu met de pet rond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Nober het volgende:
Moeten die supporters nog betalen voor deze verlenging na de wedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |