Nee, gelukkig niet. bij gelijke stand over twee wedstrijden, tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Oké dacht ff checken voor er weer één of andere gare regel is in de voorrondes ofzo.
Net als Anderlecht vorig jaar. 2-0 thuiswinst. Zenith in de return 3-0 voor, maar dan in de blessuretijd de 1-3 van Anderlecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
Utrecht wacht natuurlijk tot de laatste minuut, anders heeft Zenit tijd om terug te komen. Slim.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:40 schreef Romanus het volgende:
Ik ben voor Zenit maar Utrecht speelt helemaal zo slecht nog niet.
??????quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Wut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het weekend pas ouwe reus
Oh, je bent vrouw. Het is je vergevenquote:
Goede comeback.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Oh, je bent vrouw. Het is je vergeven
Europees bedoel je.quote:
dat leek me logischquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Europees bedoel je.
hier VBL / [Play-offs Europa League] Ajax - Rosenborg BK #6 klaasweetalles
Dat zullen we nooit weten.quote:
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als de bal rond is is alles mogelijk Paul.
Utrecht scoort nl. zo dadelijk zei ik toch.quote:
TR machen, misschien kan hij het zelf oplossen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
Dit inderdaad. Utrecht maakt het voor die tijd wel af.quote:
Nou nou niks is iets tequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw berichten voegen echt NIKS toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |