Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:04 schreef nostra het volgende:
Typische 'leuk geprobeerd, lang stand gehouden, prachtige mentaliteit getoond. En 3-1 verloren. '.
Zonde inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, geweldige prestatie voor Utrecht.
Kijk naar PSV joh
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Dolberg verkopen, ja/nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax, maar volg Utrecht via dit topic.
Ik laat mijn avond inderdaad niet verpestenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Paul het volgende:
Leuk dat jullie Utreg blijven kijken ipv ajax
Nee ze gaan nu met de pet rond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Nober het volgende:
Moeten die supporters nog betalen voor deze verlenging na de wedstrijd?
Ja er komt iemand rond om ¤4,50 cash te ontvangenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:12 schreef Nober het volgende:
Moeten die supporters nog betalen voor deze verlenging na de wedstrijd?
Hadden ook 'gewoon' na penalty's kunnen winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Niks aan de hand, Utrecht moest toch al een keer scoren na die 1-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ja en Zenit had al 3 100% kansen gehad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:14 schreef Zorro het volgende:
Driessen had de beer ook alweer verkocht voordat de aap uit de mouw gelogeerd was he. Met zijn "Utrecht overleeft de eerste verlenging dus vrij eenvoudig"
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kut. GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt die wedstrijd op de Belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |