abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:11:02 #1
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173348915

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.


De Xbox One X









Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door PierreTT op 23-08-2017 22:06:06 ]
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_173348979
Wat hebben we toch een Mooie OP ~O>
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173349251

Hier is mijn Xbox One nog
Ik zou hem zo omruilen voor een Scorpio Edition _O-
SOONY
pi_173349325




:9~
SOONY
  Eindredactie Games woensdag 23 augustus 2017 @ 21:03:54 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173350081
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is mijn Xbox One nog
Ik zou hem zo omruilen voor een Scorpio Edition _O-
Weten we al wat meer over inruilacties eigenlijk? Volgens mij was dat bij de PS4 Pro destijds best aantrekkelijk, om met bijbetaling je gewone in te ruilen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173350231
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weten we al wat meer over inruilacties eigenlijk? Volgens mij was dat bij de PS4 Pro destijds best aantrekkelijk, om met bijbetaling je gewone in te ruilen.
Volgens Phil S. komt er een actie :Y.
Ik weet bijna zeker dat de Game Mania met een actie komt.
Misschien binnenkort weer even langsgaan.

Een 1TB is een paar tientjes meer waard dan een 500GB model. Misschien is een Forza 6 console wel meer waard, ben best wel benieuwd.

[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 23-08-2017 21:45:27 ]
SOONY
pi_173351034
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weten we al wat meer over inruilacties eigenlijk? Volgens mij was dat bij de PS4 Pro destijds best aantrekkelijk, om met bijbetaling je gewone in te ruilen.
Ja ik had een 1TB ps4 en kreeg er nog ¤200,- voor terug, hoefde maar 149 bij te betalen voor de Pro + game ( actie was een maand of 2 geleden nog weer )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173351325
Maar is het interessant om er een te halen wanneer je geen 4K tv hebt? :@
Want natuurlijk ben ik hyped.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:59:00 #9
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_173351376
De Xbox One speelde voornamelijk games op 720p of 900p, dan is 1080P een grote vooruitgang wat je absoluut ziet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:06:25 #10
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173351539
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:14 schreef DJ_ het volgende:
Wat hebben we toch een Mooie OP ~O>
Zo beter? :D :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_173351591
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Xbox One speelde voornamelijk games op 720p of 900p, dan is 1080P een grote vooruitgang wat je absoluut ziet.
Ik speel games niet louter voor de geweldige Graphics.
pi_173352380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zolang ze maar first come first serve hanteren vind ik het niet erg, ik had 10 min na opening besteld.
Bol toch? Die waren rond 12 juni al te bestellen (Natuurlijk was toen de Scorpio Edition nog niet bekend)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar is het interessant om er een te halen wanneer je geen 4K tv hebt? :@
Want natuurlijk ben ik hyped.
Ja, volgens MS dan he :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173352392
Lamme joekel van een Rossdale :{w
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173353240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bol toch? Die waren rond 12 juni al te bestellen (Natuurlijk was toen de Scorpio Edition nog niet bekend)

[..]

Ja, volgens MS dan he :P
Ja bol, en uiteraard de scorpio editie, laat de rest maar een gewone krijgen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games woensdag 23 augustus 2017 @ 23:28:19 #15
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173353303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja bol, en uiteraard de scorpio editie, laat de rest maar een gewone krijgen :P
Sneeuwvlokje
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 23 augustus 2017 @ 23:29:05 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173353316
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens Phil S. komt er een actie :Y.
Ik weet bijna zeker dat de Game Mania met een actie komt.
Misschien binnenkort weer even langsgaan.

Een 1TB is een paar tientjes meer waard dan een 500GB model. Misschien is een Forza 6 console wel meer waard, ben best wel benieuwd.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja ik had een 1TB ps4 en kreeg er nog ¤200,- voor terug, hoefde maar 149 bij te betalen voor de Pro + game ( actie was een maand of 2 geleden nog weer )
Nice, ff GM en Nedgame in de gaten houden dus
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173353924
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Nice, ff GM en Nedgame in de gaten houden dus
Kreeg bij Nedgame meer terug, gamemania zou 175 geven volgens hun site.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173354164
Wat is een goede neutrale site met recensies van spellen? Een beetje een autoriteit zeg maar... voor films kijk ik bv voor een simpel cijfer op imdb.com.
Ik heb een aantal games gezien maar heb geen idee of het wat is.

Vroeger kocht ik de Hoog Spel maar die is er blijkbaar niet meer.
pi_173354221
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is een goede neutrale site met recensies van spellen? Een beetje een autoriteit zeg maar... voor films kijk ik bv voor een simpel cijfer op imdb.com.
Ik heb een aantal games gezien maar heb geen idee of het wat is.

Vroeger kocht ik de Hoog Spel maar die is er blijkbaar niet meer.
Ik kijk echt helemaal niet meer naar reviews en recensies, bij games valt het nog mee op het moment, bij films slaan ze al nergens meer op.
Maar mocht ik toch een review neiging hebben kijk ik op metacritic.com en dan alleen naar de user review scrore, niet de reviewers.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173354295
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is een goede neutrale site met recensies van spellen? Een beetje een autoriteit zeg maar... voor films kijk ik bv voor een simpel cijfer op imdb.com.
Ik heb een aantal games gezien maar heb geen idee of het wat is.

Vroeger kocht ik de Hoog Spel maar die is er blijkbaar niet meer.
Worth a buy op YouTube is een van de enige die ik nog vertrouw.
pi_173355671
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is een goede neutrale site met recensies van spellen? Een beetje een autoriteit zeg maar... voor films kijk ik bv voor een simpel cijfer op imdb.com.
Ik heb een aantal games gezien maar heb geen idee of het wat is.

Vroeger kocht ik de Hoog Spel maar die is er blijkbaar niet meer.
Hoog Spel? Damn, you old.

Anyway, als ik al reviews lees is het de laatste twee alinea's bij Eurogamer. Over het algemeen vind ik die het meest overeenkomend met mijn eigen mening.

Voor de rest zijn reviews maar ruk eigenlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 augustus 2017 @ 08:48:59 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173355848
Op Metacritic.com kan je zien wat alle sites voor cijfers geven, en linken naar de reviews.

Erg handige site daarvoor dus, net als imdb

User score is daar enorm onbetrouwbaar vanwege trolls die random een 1 of een 10 geven.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 08:57:33 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173355927
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is een goede neutrale site met recensies van spellen? Een beetje een autoriteit zeg maar... voor films kijk ik bv voor een simpel cijfer op imdb.com.
Ik heb een aantal games gezien maar heb geen idee of het wat is.

Vroeger kocht ik de Hoog Spel maar die is er blijkbaar niet meer.
Autoriteit is er niet echt wmb, het blijven meningen. Daarom altijd verschillende bronnen bekijken. behalve critics altijd ff user reviews en commentaren checken, lezers maken er een sport van om zaken aan te stippen die in recensies niet worden genoemd (en geen commercieel oogmerk).

Ik lees ook veel op Eurogamer (UK) alleen maakt het wel echt uit welke reviewer schrijft. Net als bij bijv. Polygon zijn er heel veel schrijvers die het vooral heel belangrijk vinden om zo elitair mogelijk over te komen. Vind ik zelf wel leuk om te lezen maar leidt vaak af.

Gewoon een paar verschillende reviews doorlezen, dan bijv. metacritic of Steam checken voor user reviews, extremen (nullen en tienen) kun je doorgaans negeren want frusties en blinde fanbois. Gewoon gameplaytrailers en dev diaries checken blijft 't beste.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:17:42 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173356148
Polygon is 1 en al triest
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:17:52 #25
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_173356149
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik speel games niet louter voor de geweldige Graphics.
Waarom heb je het dan überhaupt over 4K als graphics je niet echt interesseert. Je hebt in iedergeval kunnen horen wat de verschillen zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_173356523
ik zit eigenlijk wel met een dilemma

ik heb eind vorig jaar een Xbox one S gekocht en ik ben daar eigenlijk best wel tevreden mee, Maar ik heb ook een 4K tv, dus nu zit ik erg te twijfelen of ik die nieuwe one X moet kopen

aan de ene kant zijn 4k graphics erg vet! maar aan de andere kant is die one S nog zo nieuw dat ik het een beetje zonde vind om die nu al af te danken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173356717
De Xbox One S en Project Scorpio werden op hetzelfde evenement aangekondigd. Bijna iedereen wist vorig jaar al dat eind 2017 de "Xbox Scorpio" zou uitkomen.
SOONY
pi_173356838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik zit eigenlijk wel met een dilemma

ik heb eind vorig jaar een Xbox one S gekocht en ik ben daar eigenlijk best wel tevreden mee, Maar ik heb ook een 4K tv, dus nu zit ik erg te twijfelen of ik die nieuwe one X moet kopen

aan de ene kant zijn 4k graphics erg vet! maar aan de andere kant is die one S nog zo nieuw dat ik het een beetje zonde vind om die nu al af te danken.
Dan wacht je op een Inruil actie, scheelt weer geld.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:13:35 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173356969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan wacht je op een Inruil actie, scheelt weer geld.
Lijkt me idd de enige hendige optie. Ik heb expres een classic 1TB gehaald overigens, maar aangezien ik eind dit jaar wellicht een nieuwe TV wil halen wordt die one X toch wel aantrekkelijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173357011
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lijkt me idd de enige hendige optie. Ik heb expres een classic 1TB gehaald overigens, maar aangezien ik eind dit jaar wellicht een nieuwe TV wil halen wordt die one X toch wel aantrekkelijk...
Ach ook zonder 4k tv heb je er best veel aan, het is echt geen eis om een 4k tv te hebben voor een one-X of ps4 pro.
Tuurlijk is dat wel handig want dan haal je het maximale er uit.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 10:31:30 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173357335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar is het interessant om er een te halen wanneer je geen 4K tv hebt? :@
Want natuurlijk ben ik hyped.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik speel games niet louter voor de geweldige Graphics.
Snellere laadtijden, hogere (en vooral stabielere) framerates, betere anti-aliasing/supersampling. Dat laatste wordt onderschat, gedownscalede content van 4K naar 1080p ziet er beter uit dan 'gewoon' 1080p, vooral bij snel bewegende beelden.

Retroactive screen capture GameDVR is ook wel nice, gameplay opnemen in (tot) 4K60 met HDR-ondersteuning en de mogelijkheid om iedere frame los te pakken als screenshot (dus geen perfecte timing meer nodig).

Ook 360-titels doen het stukken beter. Niet meteen 60 ipv 30 fps maar wel een redelijke garantie voor 30fps. Wel triest dat dat een 'achievement' is maar genoeg 30fps games op 360 die alsnog kampten met framedrops. Verder is er veel betere texture filtering (16x AF ipv 4x AF) (zie https://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filtering).

Hier is het lijstje van Xbox one X Enhanced titels:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent niet dat alle andere titels niet profiteren - volgens hardware architect Andrew Goossen is er een soort permanente boost mode (PS4 Pro) voor overige games, maar dan zonder extra enhanced ® tech zoals HDR en 4K:
quote:
What Goossen described as the 'emulation' approach is seen in PS4 Pro's design. Sony's latest console uses a 'butterfly' approach to GPU design, effectively mirroring the base unit's GPU with an extra rank of 18 compute units, doubling power (more so once extra frequency is added). With this approach, Sony can ensure complete compatibility simply by turning off the additional, new 'half' of the graphics core. It's an elegant solution, but what's clear is that the newly introduced boost mode doesn't deliver the Pro's full power to existing base PS4 titles.

Microsoft has taken the harder route - and it has done so by necessity. It doesn't have the option of doubling up on its existing design, as Scorpio is a radical architectural overhaul. Here, it's down to the platform holder to take ownership of compatibility issues, but the advantage is this: unlike PS4's boost mode, Scorpio theoretically allows for the full power of the new console to be deployed on older games.
Wel een erg hoog 'wij van wc-eend'-gehalte natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 10:32:05 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173357353
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]


Voor de rest zijn reviews maar ruk eigenlijk.
Behalve je eigen natuurlijk :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 10:33:03 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173357373
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173357383
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Behalve je eigen natuurlijk :P
Volgens de comments waren dat ook maar fanboy stories :+
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Snellere laadtijden, hogere (en vooral stabielere) framerates, betere anti-aliasing/supersampling. Dat laatste wordt onderschat, gedownscalede content van 4K naar 1080p ziet er beter uit dan 'gewoon' 1080p, vooral bij snel bewegende beelden.

Retroactive screen capture GameDVR is ook wel nice, gameplay opnemen in (tot) 4K60 met HDR-ondersteuning en de mogelijkheid om iedere frame los te pakken als screenshot (dus geen perfecte timing meer nodig).

Ook 360-titels doen het stukken beter. Niet meteen 60 ipv 30 fps maar wel een redelijke garantie voor 30fps. Wel triest dat dat een 'achievement' is maar genoeg 30fps games op 360 die alsnog kampten met framedrops. Verder is er veel betere texture filtering (16x AF ipv 4x AF) (zie https://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filtering).

Hier is het lijstje van Xbox one X Enhanced titels:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent niet dat alle andere titels niet profiteren - volgens hardware architect Andrew Goossen is er een soort permanente boost mode (PS4 Pro) voor overige games, maar dan zonder extra enhanced ® tech zoals HDR en 4K:

[..]

Wel een erg hoog 'wij van wc-eend'-gehalte natuurlijk.
Betere verkooppraat dan Microsoft zelf ooit gehouden heeft :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 10:34:08 #35
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173357393
:7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173357739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan wacht je op een Inruil actie, scheelt weer geld.
dat is een goed plan, waar kan ik die inruil acties vinden? heb even zitten zoeken om internet maar ik vind er zo geen een.

quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:55 schreef DKUp het volgende:
De Xbox One S en Project Scorpio werden op hetzelfde evenement aangekondigd. Bijna iedereen wist vorig jaar al dat eind 2017 de "Xbox Scorpio" zou uitkomen.
ik ben geen hardcore gamer dus ik volg het game nieuws ook niet echt. (zeker geen events waar nieuwe consoles worden aangekondigd). ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173358003
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dat is een goed plan, waar kan ik die inruil acties vinden? heb even zitten zoeken om internet maar ik vind er zo geen een.

[..]

ik ben geen hardcore gamer dus ik volg het game nieuws ook niet echt. (zeker geen events waar nieuwe consoles worden aangekondigd). ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen.
Waarschijnlijk over een paar maanden bij meerdere winkels.

Er komen alleen geen exclusieve titels op, de spellen zijn mooier en technisch wat beter.
SOONY
pi_173358228
Het zou ook wel ontzettend kut zijn als de X exclusieve titels had. :')
pi_173358305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:16 schreef PjotterFRL het volgende:
Het zou ook wel ontzettend kut zijn als de X exclusieve titels had. :')
Eigenlijk is de Xbox One X een Remastered console :7
SOONY
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 11:23:39 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173358357
Er komen wel exclusieve One X-titels.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173358375
Alles beter dan die 720P games in ieder geval :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  donderdag 24 augustus 2017 @ 11:54:16 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173358950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ach ook zonder 4k tv heb je er best veel aan, het is echt geen eis om een 4k tv te hebben voor een one-X of ps4 pro.
Tuurlijk is dat wel handig want dan haal je het maximale er uit.
Mijn TV is dit jaar tien geworden en is HD-ready met belabberde zwartwaarden. ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173359743
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk over een paar maanden bij meerdere winkels.

Er komen alleen geen exclusieve titels op, de spellen zijn mooier en technisch wat beter.
ja dat begreep ik inderdaad, maar 4K resolutie is echt heel mooi. Daarnaast vind ik assassins creed erg toffe games (ben momenteel bezig met Unity wat zich tijdens de Franse revolutie afspeelt) en ik begreep dat de assassins creed origins speelbaar is op 4k op die nieuwe console
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173359813
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:27 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ja dat begreep ik inderdaad, maar 4K resolutie is echt heel mooi. Daarnaast vind ik assassins creed erg toffe games (ben momenteel bezig met Unity wat zich tijdens de Franse revolutie afspeelt) en ik begreep dat de assassins creed origins speelbaar is op 4k op die nieuwe console
AC Origins is een paradepaardje van de One X :Y
SOONY
pi_173360623
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Snellere laadtijden, hogere (en vooral stabielere) framerates, betere anti-aliasing/supersampling. Dat laatste wordt onderschat, gedownscalede content van 4K naar 1080p ziet er beter uit dan 'gewoon' 1080p, vooral bij snel bewegende beelden.

Retroactive screen capture GameDVR is ook wel nice, gameplay opnemen in (tot) 4K60 met HDR-ondersteuning en de mogelijkheid om iedere frame los te pakken als screenshot (dus geen perfecte timing meer nodig).

Ook 360-titels doen het stukken beter. Niet meteen 60 ipv 30 fps maar wel een redelijke garantie voor 30fps. Wel triest dat dat een 'achievement' is maar genoeg 30fps games op 360 die alsnog kampten met framedrops. Verder is er veel betere texture filtering (16x AF ipv 4x AF) (zie https://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filtering).

Hier is het lijstje van Xbox one X Enhanced titels:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent niet dat alle andere titels niet profiteren - volgens hardware architect Andrew Goossen is er een soort permanente boost mode (PS4 Pro) voor overige games, maar dan zonder extra enhanced ® tech zoals HDR en 4K:

[..]

Wel een erg hoog 'wij van wc-eend'-gehalte natuurlijk.
Thanks. Hier heb ik wat aan. ^O^
pi_173361684
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:23 schreef 2dope het volgende:
Er komen wel exclusieve One X-titels.
Dus hebben ze op een voorgaande E3 waar werd geclaimd dat games op alle Ones te spelen zouden zijn omdat het allemaal onderdeel is van dezelfde familie onzin staan te verkondigen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 14:24:39 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173362042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:09 schreef OMG het volgende:

[..]

Dus hebben ze op een voorgaande E3 waar werd geclaimd dat games op alle Ones te spelen zouden zijn omdat het allemaal onderdeel is van dezelfde familie onzin staan te verkondigen?
Ja. Nee. Niet echt :P

Gaat om VR.

quote:
Q: Phil Spencer said that all accessories and all games work across all versions of the Xbox One. But he also said Project Scorpio is specifically the only Xbox that's powerful enough to run VR. I don't quite understand how those two statements can coexist.

Greenberg: The idea was, first, how can we innovate with hardware without sacrificing compatibility? Generally when you bring a new iteration of console hardware you lose compatibility with their games and accessories. So we're saying, if you bought games and accessories for your Xbox One, or you buy an Xbox One S, those games and those accessories are going to work on Project Scorpio. When you think about backwards compatibility and our games lineup, we want gamers to know that when they're ready to upgrade to Scorpio, that content will go with them. That's our promise and commitment around compatibility.

The next thing was "Are you going to make games exclusively to Project Scorpio?" And we said we're not going to have console-exclusive games for Project Scorpio. It's one ecosystem -- whether you have an Xbox One S or Project Scorpio, we don't want anyone to be left behind, Now, with the power and capabilities we have, we'll be able to do high-fidelity VR. Now, that space, we don't think of that as console gaming, we think of that as high-fidelity VR, and so with the VR experiences those will be new things that you will get on Project Scorpio.

bron
Het wordt nog heel erg stil gehouden maar VR is wel degelijk 'een ding' bij de One X. Microsoft heeft geen eigen VR-bril, HoloLens is MR en volgens mij niet echt bedoeld voor full-blown VR. Logische keuze zou Oculus Rift zijn in verband met de reedsch aanwezige samenwerking.

Spencer doet daar raar / geheimzinnig over:
quote:
"The power of the box is fine in terms of having a VR or MR experience run on it, it's really that family room environment that we're struggling a little bit with."

bron
Maar goed het is een beetje flauw ik weet 't. Je moet ook wel een special soort zielig zijn als je daar moeilijk om gaat doen. Microsoft rekent VR niet mee in het traditionele console gaming-concept, volkomen logisch imho.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173362580
Ahh, ok. VR doet me toch niets, dus qua games zit het dan wel goed.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173363945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:24 schreef DKUp het volgende:
Alles beter dan die 720P games in ieder geval :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Switch heeft ook 1080p

quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:55 schreef DKUp het volgende:
De Xbox One S en Project Scorpio werden op hetzelfde evenement aangekondigd. Bijna iedereen wist vorig jaar al dat eind 2017 de "Xbox Scorpio" zou uitkomen.
Ach, de S kan nog altijd de deur uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173365282
Ik heb mijn eigen controller besteld :P
Wel jammer dat je niet de volledige vrijheid krijgt, ik had graag het top stukje waar het xbox lampje zit zwart gehad, en het midden stukje waar je usb kabel in gaat ook zwart, maar vooruit maar weer.
Verder ben ik er wel tevreden mee ^O^



( zat nog te twijfelen over blauwe sticks, maar bij de disclaimer staat al dat lichte pookjes sneller vuil worden, of naja dat je het sneller ziet en heb geen zin in geel verkleurde pookjes oid. )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173365463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Switch heeft ook 1080p

[..]

Ach, de S kan nog altijd de deur uit
Maar niet alles is 1080P :P

We zien het wel met de One X oO<
SOONY
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:56:57 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173365824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:45 schreef OMG het volgende:
Ahh, ok. VR doet me toch niets, dus qua games zit het dan wel goed.
VR gaat dan ook hard richting Kinect.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173366044
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

VR gaat dan ook hard richting Kinect.
M'n Kinect gebruik ik toch nog dagelijks. Als dat ding verdwijnt hoop ik toch op nog een soort van spraakherkenning, want aan, uit, naar Netflix, pauzeren, en weet ik het doe ik liggend vanaf de bank zonder een controller te hoeven vinden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:23:20 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173366397
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

VR gaat dan ook hard richting Kinect.
Nee. :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173367132
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Maar niet alles is 1080P :P

We zien het wel met de One X oO<
Mooi stukje

http://www.eurogamer.net/(...)e-x-at-gamescom-2017

quote:
Regardless, the fact is that both Rise of the Tomb Raider and F1 2017 are adopting native 4K rendering in situations where PS4 Pro is checkerboarding instead, and that's a comparison point we really didn't expect to see. After all, this represents is a 2x increase in the native rendering resolution between Xbox One X and PS4 Pro, from hardware with a 43 per cent increase in compute power and a 50 per cent uplift in memory bandwidth. However, checkerboarding can and does really work well in delivering a great image for 4K screens. It'll be an interesting exercise to see how well image quality on these existing Pro titles holds up side-by-side with the native output from the Microsoft hardware.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173367377
quote:
Krachtiger dan de PS4 Pro maar dat was wel duidelijk als je een jaar later uitkomt w/
ROTT al bijna uitgespeeld op de PS4 Pro.
SOONY
pi_173369069
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:17 schreef DKUp het volgende:

[..]

Krachtiger dan de PS4 Pro maar dat was wel duidelijk als je een jaar later uitkomt w/
ROTT al bijna uitgespeeld op de PS4 Pro.
Waarom niet op de one gekocht ? kon je hem een jaar eerder spelen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 19:35:06 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173369170
Razer Wolverine Ultimate.











180 euro :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173369276
En de chatpad past er niet eens op.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173369285
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:35 schreef 2dope het volgende:
Razer Wolverine Ultimate.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

180 euro :')
Wat een lelijk ding, en waarom moet alles RGB leds hebben tegenwoordig, en ook veels te duur uiteraard.
Ik hou het wel op mn eigen controller :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173369327
Ik wil nog steeds zo'n Xbox design labs controller. Misschien toch ooit binnenkort eens bestellen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173369579
Zeker doen als je een extra controller nodig hebt, of vaak met andere mensen speelt.
Nu weet je direct welke controller van jou is, en hoef je niet een controller vast te pakken waar iemand anders met zijn vette klauwen aan heeft gezeten :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 19:54:10 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173369612
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:40 schreef OMG het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n Xbox design labs controller. Misschien toch ooit binnenkort eens bestellen.
Ik heb een elite die echt zo goddelijk is. Het summum van controllers wat mij betreft.

Maar nu heb ik begrepen dat die ook in customizable editie te krijgen is met kleurtjes naar keuze enzo... I WANT ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173369689
quote:
9s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb een elite die echt zo goddelijk is. Het summum van controllers wat mij betreft.

Maar nu heb ik begrepen dat die ook in customizable editie te krijgen is met kleurtjes naar keuze enzo... I WANT ;(
Misschien later ? , ik kreeg vanmiddag niet de mogelijkheid een ander controler type te selecteren om te customizen.
Niet dat ik dat gedaan had, want die elite is toch niet aan mij besteed.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173369724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 20:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Misschien later ? , ik kreeg vanmiddag niet de mogelijkheid een ander controler type te selecteren om te customizen.
Niet dat ik dat gedaan had, want die elite is toch niet aan mij besteed.
Ik zocht er net naar en zag alleen iets via een 3rd party ding; https://scufgaming.com/s/scuf-elite/
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173369779
Ik heb het nooit zo op 3rd party accessoires, vroeger genoeg van die dingen gehad op de nes en snes, en zelfs nog op de ps1 met memorycards, maar het is altijd minder fijn, of slechtere kwaliteit en de memorycards hadden zelfs de gewoonte zichzelf te wissen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173369958
quote:
9s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb een elite die echt zo goddelijk is. Het summum van controllers wat mij betreft.

Maar nu heb ik begrepen dat die ook in customizable editie te krijgen is met kleurtjes naar keuze enzo... I WANT ;(
Nah nog niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 20:16:08 #68
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173370012
Dat SCUF bedoel ik ja, Microsoft linkt er zelf naartoe vanaf hun designlab-site. Het lijkt op een reskin/repaint van de gewone modellen, geen plastic troep.

Eigenlijk is 't ook onzin want het grootste voordeel van de elite vind ik de rubberen grip en de One S controllers hebben dat ook. Paddles en hair triggers gebruik ik nauwelijks meer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173371097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Waarom niet op de one gekocht ? kon je hem een jaar eerder spelen :P
Ik had net Tomb Raider DE gespeeld met Gold. Even geen zin in Tomb Raider gehad en al die losse DLC, dus ik dacht: "even wachten" :P
SOONY
pi_173371673
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 20:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik had net Tomb Raider DE gespeeld met Gold. Even geen zin in Tomb Raider gehad en al die losse DLC, dus ik dacht: "even wachten" :P
Fair enough :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173372114
Dat gezeik met die portofoon en Sam kwam wel mijn neus uit _O-
SOONY
pi_173372536
Vrij lang geleden al weer, heb hem op de 360 nog gespeeld, later wel de One editie erbij gekocht, maar nooit echt gespeeld meer eigenlijk.
Dat zit je toch met die radio toren te kutten in deel 1 ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173372846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:35 schreef DJ_ het volgende:
Vrij lang geleden al weer, heb hem op de 360 nog gespeeld, later wel de One editie erbij gekocht, maar nooit echt gespeeld meer eigenlijk.
Dat zit je toch met die radio toren te kutten in deel 1 ?
Ja en opeens denk je van oh het spel is klaar en dan gaat het nog aardig lang door _O-
SOONY
pi_173373119
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja en opeens denk je van oh het spel is klaar en dan gaat het nog aardig lang door _O-
Exact het gevoel wat ik ook had, niet dat ik het erg vond want heb er erg vermaakt met het spel.
Eveneens met deel 2, en vind het over het algemeen betere games als de Uncharted serie al kan ik dat maar beter niet overal roepen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173373874
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Exact het gevoel wat ik ook had, niet dat ik het erg vond want heb er erg vermaakt met het spel.
Eveneens met deel 2, en vind het over het algemeen betere games als de Uncharted serie al kan ik dat maar beter niet overal roepen :D
Heerlijke games, Tomb Raider en Uncharted. Het RPG-achtige en de free roam aspecten zitten gewoon ontzettend goed in elkaar.

Uncharted is gewoon een toffe "film" die je speelt.

Ik heb in ieder geval zin over een jaartje in het derde deel van deze Tomb Raider.
Hopelijk heb ik dan een 4K tv en One X _O-
SOONY
pi_173374119
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Heerlijke games, Tomb Raider en Uncharted. Het RPG-achtige en de free roam aspecten zitten gewoon ontzettend goed in elkaar.

Uncharted is gewoon een toffe "film" die je speelt.

Ik heb in ieder geval zin over een jaartje in het derde deel van deze Tomb Raider.
Hopelijk heb ik dan een 4K tv en One X _O-
Vermaakt me ook zeker wel met uncharted games, anders had ik ze niet allemaal gekocht :)
Zijn alleen wat hekel puntjes zoals vrij vaak dat je op een punt komt, waar je wave naar wave aan enemies krijgt en ze blijven dan maar komen.
Dit is bij tombraider een stuk minder, en het iets meer open wereld aspect + het craften en upgraden voegt net dat was extra toe.
Dat hebben ze bij uncharted4 ook iets gedaan, maar toch beperkter.
En de 3e tombraider gaat er zeker komen, heb gelukkig de 4k tv met HDR en een nieuwe surround set al staan :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173374185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Vermaakt me ook zeker wel met uncharted games, anders had ik ze niet allemaal gekocht :)
Zijn alleen wat hekel puntjes zoals vrij vaak dat je op een punt komt, waar je wave naar wave aan enemies krijgt en ze blijven dan maar komen.
Dit is bij tombraider een stuk minder, en het iets meer open wereld aspect + het craften en upgraden voegt net dat was extra toe.
Dat hebben ze bij uncharted4 ook iets gedaan, maar toch beperkter.
En de 3e tombraider gaat er zeker komen, heb gelukkig de 4k tv met HDR en een nieuwe surround set al staan :D
Dat gaat smullen worden _O_
SOONY
pi_173374370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat gaat smullen worden _O_
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173374728
Ik ben benieuwd naar The Witcher 3 patch, want dat in 4K zou echt waanzinnig zijn :D
SOONY
pi_173377351
Bedankt voor de suggesties, ga nu de recensies van Aven Colony en Battle Worlds Kronos bekijken.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 01:13:16 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173378104
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee. :').
Verkoopt als een trein en behaalt inderdaad mainstream binnen nu en vijf jaar :')

Het is gewoon nog niet goed genoeg. Indrukwekkend? Zeker. Maar ik zie de huidige twee topmerken wel als prima proof of concepts maar zeker niet als "af".

Tel daarbij een prijs op waar je die One X los van kunt kopen of een basis PC kunt bouwen en het zal echt nog wel even duren en tot het mainstream is zal het in het gimmickcircuit blijven hangen. Kinect is geflopt omdat ze geluisterd hebben naar het gezeik van enkele critici, het had er standaard in moeten zitten om een zinnig verlengstuk te kunnen zijn. Als je er een hebt en gebruikt snap je wat de voordelen kunt zijn. Alleen heeft 90% gewoon niet zo'n ding waardoor geen enkele ontwikkelaar er veel tijd in gaat steken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173383272
Ik werd niet blij van Aven Colony. Was mij te gelimiteerd.
pi_173383292
  Eindredactie Games vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:28:41 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173388007
Mooie One X-berichten van Digital Foundry adhv Gamescom-demo's (paar dingetjes gehighlight).

quote:
There are two sides to the Xbox One X showing at Gamescom 2017. Initially, Microsoft's colossal acreage only seems to play host to a small range of familiar-looking wares. Forza Motorsport 7, Assassin's Creed Origins and Super Lucky's Tale - games we saw at E3 - are joined by an impressive native 4K version of Shadow of War. Aside from the Warner Bros title, there's very little new here to report on. Forza Motorsport 7 still looks beautiful (as does its companion PC build, also present at the booth) while the other titles look very similar to the builds we've already seen.

However, at the back of the stand, tucked away behind a black curtain lies an Aladdin's Cave of new Xbox One X software from both first and third parties, featuring titles that deserve to take pride of place on the main booth. These additional games add much more to our understanding of how powerful the new hardware is and crucially, they help to answer a crucial question left unanswered in the wake of E3: just how much of an upgrade does the new hardware represent over the standard model?

The roll call of new games is impressive: Gears of War 4, Halo Wars 2, Titanfall 2, Quantum Break, Killer Instinct, Path of Exile, World of Tanks and F1 2017 are joined by Rise of the Tomb Raider - the same demo we played behind the scenes at Square-Enix earlier, looking even more impressive as it was running on a much higher quality display. We can also confirm that all software was indeed running on Xbox One X hardware - production units were on display, fully wired up with hot air pumping out of the rear vents, in contrast to the cold, empty shells seen at E3 on many titles, with demos hosted on PC hardware instead. Put simply, Gamescom 2017 is the real deal, our first chance to get a look at how the new console performs across a relatively wide cross-section of in-development titles.

As expected, the Coalition's Gears of War 4 conversion looks exceptionally impressive. The lack of capture opportunities means that a full breakdown of the enhancements isn't possible at this title, but even to the untrained eye, the upgrade is substantial. At the most basic level, you're getting a native 4K version of one of Xbox One's most technically accomplished, visually arresting titles, backed up the high-end texture assets previously exclusive to the PC version of the game. Texture filtering gets a big upgrade over the standard console too, with none of the improvements having any kind of noticeable hit to performance. Gears of War 4's campaign did a great job of sticking doggedly to its 30fps target on base hardware - in addition to the big visual boost, Xbox One X hands in the same performance level point-for-point, based on the three campaign levels available to play through.

Remedy's Quantum Break - announced on Sunday's livestream but not actually shown running - also hands in an impressive showing. We wrongly assumed that the no-show during the stream was because down to the lack of presentable code, but what we saw looked just as solid and as polished as the existing Xbox One release, again running at a very stable 30 frames per second. It was one of the few titles not shown running at native 4K, instead using the same upscaling technique as the base model, based on the accumulated data from four prior frames. Certain scenarios can break the illusion, giving us a look at how the technology works - and right now, we'd hazard a guess that the base resolution is probably closer to 1080p before the smart upscaling kicks in. Regardless, the increase in clarity over the Xbox One title again represents a night and day difference - and further on down the road, it'll be interesting to see what level of PC hardware is required to get the same presentation from the Windows version.

We knew that a 4K upgrade for Killer Instinct was on the cards, but again, it was a pleasure to see very final-looking code up and running and fully playable. It's an interesting evolution for the title - let's remember that it launched alongside Xbox One itself, rendering at a native 720p. A subsequent title update pushed it to 900p, but Xbox One X delivers a crystal-clear native 4K presentation with no performance drops we could spot. The only blemish to the look of the title comes from its video assets, which appear unchanged from the original and look decidedly low res compared to the pristine 3D rendered output. Joining Killer Instinct in offering a clean 4K, 60Hz output is Path of Exile - flawless in motion, and clearly delivering a full frame-rate, ultra-HD experience, as you would expect from a title of this scope.

The surprise package comes in the form of Codemasters' F1 2017. Similar to Rise of the Tomb Raider, this game is operating at a native 4K on Xbox One X, while its PS4 Pro counterpart hits the same 2160p output via checkerboarding. Image quality on this one is off the charts - if it's not a match for the top-end PC experience, it's very close. However, while the title targets 60fps, its current performance level often falls somewhat short, with dropped frames and noticeable screen-tear. We've not had the chance to check this one out on the existing consoles yet, so we'll be curious to see the extent to which the base versions at 1080p resolution compare in performance terms - and to see whether performance on PS4 Pro via checkerboarding is on par or better than what we saw here on Xbox One X.

Regardless, the fact is that both Rise of the Tomb Raider and F1 2017 are adopting native 4K rendering in situations where PS4 Pro is checkerboarding instead, and that's a comparison point we really didn't expect to see. After all, this represents is a 2x increase in the native rendering resolution between Xbox One X and PS4 Pro, from hardware with a 43 per cent increase in compute power and a 50 per cent uplift in memory bandwidth. However, checkerboarding can and does really work well in delivering a great image for 4K screens. It'll be an interesting exercise to see how well image quality on these existing Pro titles holds up side-by-side with the native output from the Microsoft hardware.

A clear uplift in visual quality is also evident in Titanfall 2, which presents very much as a mid-way point between the PlayStation 4 Pro version and the top-end PC experience. You get what looks like the Sony console's visual set, paired with the extra clarity found running the PC version at a higher resolution. In effect, all that's missing from the top-tier Titanfall 2 presentation is ambient occlusion and some shadow effects. The series' signature 60fps gameplay remains fully intact, with Respawn's demo level even stress-testing the engine with a huge arena of battling Titans. It's another palpable hit and the boost from base Xbox One in particular here represents another night and day improvement.

And it's that consistency in results - from the games we've seen thus far, at least - that is heartening. With every new PlayStation 4 Pro game that comes along, there's a sense of the unknown about what enhancements are actually going to manifest, and the extent to which an investment in a 4K screen actually pays off. Just like Sony, Microsoft has left the door open to developers to do what they want with the hardware, but certainly based on the titles we've seen so far, the delineation between the two models looks far more clear cut - Xbox One X is the console for your 4K screen, and anything else in addition to that (like Tomb Raider's multiple rendering modes) is a bonus. It's an impressive early showing then, and with over 100 games set for X enhancements, the chances are we're going to be kept really busy from November 7th onwards.

bron
Vooral goed nieuws dat een game als F1 2017 gewoon native 4K stampt op 60fps (weliswaar met wat tearing en drops), net als Rise of the Tomb Raider en Path of Exile. Dat zijn multiplatformtitels en ik had 4K60 eigenlijk alleen verwacht van titels uit Microsofts eigen koker. Dat is toch wel indrukwekkend te noemen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173388083
Lara in Native 4K :o

Daarnet trouwens weer eens Forza Horizon 3 gedaan, wat rijdt dat lekker zeg :9~
SOONY
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:58:44 #86
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_173388627
*O* day one
Maar dan niet die lelijke scorpio edition :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_173389039
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:58 schreef L3viathan het volgende:
*O* day one
Maar dan niet die lelijke scorpio edition :P
Ik vind de normale One X er ook mooier uitzien :D _O-
SOONY
pi_173390658
Maar hij ziet er het zelfde uit :@ , alleen krijg je bij de scorpio editie 2 logootjes en een gratis vertical stand geloof ik.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173391406
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:32 schreef DKUp het volgende:
Lara in Native 4K :o

Daarnet trouwens weer eens Forza Horizon 3 gedaan, wat rijdt dat lekker zeg :9~
Topspel.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:15:17 #90
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_173395271
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:47 schreef DJ_ het volgende:
Maar hij ziet er het zelfde uit :@ , alleen krijg je bij de scorpio editie 2 logootjes en een gratis vertical stand geloof ik.
Als ik de foto's goed bekijk dan heeft de scorpio versie een soort kleurverloop van zwart naar grijs
Ik wil gewoon een zwarte *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_173396051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:21 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik werd niet blij van Aven Colony. Was mij te gelimiteerd.
Ja ik ga hem ook niet kopen daarom, las zojuist de review op fok.
Wil zelf wat meer inbreng hebben denk ik.


Aven Colony
pi_173396102
Forza 5 lijkt mij wel super en dat helemaal gratis.
pi_173396160
Forza Motorsport 7 gaat er helemaal overheen :9
SOONY
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:29:20 #94
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173397619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Forza 5 lijkt mij wel super en dat helemaal gratis.
Forza 5 was echt een tussengame, 4 en 6 waren stukken beter.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:32:46 #95
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173397654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:07 schreef DKUp het volgende:
Forza Motorsport 7 gaat er helemaal overheen :9
Het lijkt er wel op, alleen jammer dat Toyota mist, behalve de Hilux blijkbaar. Misschien dat de TS050 erin komt. On the plus side komt Suzuka terug O+ En misschien nog Tsukuba en/of Twin Ring Motegi O+
Ben hard aan het wachten op nieuwe informatie :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_173408810
Ik had ze net in het ps4 topic gepost maar kan ze net zo goed ook hier plaatsen natuurlijk.

Bij rise of the tombraider zijn de verschillen in ieder geval goed te zien,
betere textures en depth of field vallen direct op. :Y
en dan natuurlijk true native 4k, en geen checker boarding.





Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173485422
Weet niet meer wie ik geloof dat Nick het was, die me de link gaf voor de xbox kussentjes,
maar ze zijn binnen :P



Maar goed dat ik alleen woon, geen vrouw die dit goed had gekeurd _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games woensdag 30 augustus 2017 @ 19:45:07 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173487953
2B O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173488762
2B besto waifu !, maar ik heb echt genoten van dat spel, uitstekend verhaal, geweldige muziek dat alles overklast uit welke video game dan ook, erg gepolijste gameplay en gewoon een allround geweldige ervaring. heb me geen moment verveeld, en ben door gegaan totdat ik alle quests gehaald had ( 100% ) en was nog steeds niet klaar met het spel eigenlijk, maar na 75 uur toch maar wat anders gaan spelen hoewel ik daar helemaal geen behoefte aan had eigenlijk :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 31 augustus 2017 @ 11:59:05 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173500405
Offtopic :{w

maar deels eens
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173521669
Crappy whatsapp foto's , maar gewoon na een week tijd al mijn custom controller binnen ^O^
Die grip zones op de achterkant is wel echt een must overigens, dat voelt zoveel beter aan :D







Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:21:47 #102
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_173522445
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:32 schreef DJ_ het volgende:
Crappy whatsapp foto's , maar gewoon na een week tijd al mijn custom controller binnen ^O^
Die grip zones op de achterkant is wel echt een must overigens, dat voelt zoveel beter aan :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
erg nice! ^O^
ook wel redelijk snelle levering

ik overweeg ook zo'n designlab controller te bestellen.. aangezien mijn controllers allebei een vernaggelde dpad hebben

is de kwaliteit verder ook goed?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_173522458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:32 schreef DJ_ het volgende:
Crappy whatsapp foto's , maar gewoon na een week tijd al mijn custom controller binnen ^O^
Die grip zones op de achterkant is wel echt een must overigens, dat voelt zoveel beter aan :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi ding.
pi_173522899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:21 schreef L3viathan het volgende:

[..]

erg nice! ^O^
ook wel redelijk snelle levering

ik overweeg ook zo'n designlab controller te bestellen.. aangezien mijn controllers allebei een vernaggelde dpad hebben

is de kwaliteit verder ook goed?
Kwaliteit is uitstekend, zijn ipc gewoon de zelfde controllers die je bij de one-S krijgt.
Zeker een aanrader als je net even iets anders wil dan wat er in de winkel ligt :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173523126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:50 schreef DJ_ het volgende:
Weet niet meer wie ik geloof dat Nick het was, die me de link gaf voor de xbox kussentjes,
maar ze zijn binnen :P

[ afbeelding ]

Maar goed dat ik alleen woon, geen vrouw die dit goed had gekeurd _O-
Waar vandaan? :D
pi_173523221
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173540055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:50 schreef DJ_ het volgende:
Weet niet meer wie ik geloof dat Nick het was, die me de link gaf voor de xbox kussentjes,
maar ze zijn binnen :P

[ afbeelding ]

Maar goed dat ik alleen woon, geen vrouw die dit goed had gekeurd _O-
Yes! En ze zien er wel tof uit hoor :D! Tijd om er ook eens een paar te bestellen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173619252

Heb dit nog niet eerder voorbij zien komen, maar het ziet er goed uit :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games woensdag 6 september 2017 @ 13:30:17 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173619416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef DJ_ het volgende:

Heb dit nog niet eerder voorbij zien komen, maar het ziet er goed uit :)
Jaar geleden wat over geschreven, toen waren er alleen twee hele creepy teaser/trailers beschikbaar. Tof om nu wat meer gameplay te zien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173636073
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 7 september 2017 @ 19:06:47 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173643770
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173643795
Het speelt 4K-films af en als bonus spellen :D
SOONY
pi_173644088
Het is ook de goedkoopste UHD player en ondersteund nog is HDR ook :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173644373
Kan ik Fifa nog met iemand ruilen bv? Heb hem geïnstalleerd via een code maar het spel boeit niet eckt :P
  donderdag 7 september 2017 @ 20:35:33 #115
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173645788
Nee.
pi_173647256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee.
Dan blijf ik wel World of Tanks spelen. :P
  donderdag 7 september 2017 @ 23:05:27 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173649527
quote:
Hey, dat flikte Sony met de PS2 ook!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:23 schreef DJ_ het volgende:
Het is ook de goedkoopste UHD player en ondersteund nog is HDR ook :D
En toch zou ik die drie maanden wachten en meteen een one X halen met de kennis van nu.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 7 september 2017 @ 23:06:25 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173649541
Dubbel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 7 september 2017 @ 23:30:45 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173649962
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hey, dat flikte Sony met de PS2 ook!

[..]

En toch zou ik die drie maanden wachten en meteen een one X halen met de kennis van nu.
De PS3 was de eerste drie jaar ook gewoon een blu-ray speler bij mij :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173649981
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En toch zou ik die drie maanden wachten en meteen een one X halen met de kennis van nu.
Ik ook, heb hem niet voor niets in de pre-order staan :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173650714
Wie gaat hier Cuphead halen? Ben toch wel tempted.
  vrijdag 8 september 2017 @ 08:09:46 #122
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_173651941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:33 schreef PjotterFRL het volgende:
Wie gaat hier Cuphead halen? Ben toch wel tempted.
zekers.. dat klote spel teasen ze al tig jaar, nu wil ik m ook spelen ook!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:39:34 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173653410
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De PS3 was de eerste drie jaar ook gewoon een blu-ray speler bij mij :')
Ik weet dat de xbox ervoor verguisd is, maar bij mij verving ie wel mooi 3 apparaten tegelijk. Console, netwerk mediaspeler en dvd/blu-ray speler. En doet dat met verve.

Alleen niet echt te spreken over de geluidssynchronisatie van de One...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173654198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:09 schreef L3viathan het volgende:

[..]

zekers.. dat klote spel teasen ze al tig jaar, nu wil ik m ook spelen ook!
Volgens mij is het wel slecht voor je bloeddruk dat spel. :P
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:57:55 #125
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_173654926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:20 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel slecht voor je bloeddruk dat spel. :P
daar ben ik ook bang voor.. ik lees overal hoe moeilijk het wel niet is
en daar houd ik eigenlijk helemaal niet van
ik speel alles op easy wegens tijdgebrek
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:19:56 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173655276
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik weet dat de xbox ervoor verguisd is, maar bij mij verving ie wel mooi 3 apparaten tegelijk. Console, netwerk mediaspeler en dvd/blu-ray speler. En doet dat met verve.

Alleen niet echt te spreken over de geluidssynchronisatie van de One...
Heeft de XBO(X) eigenlijk een media remote?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173655708
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heeft de XBO(X) eigenlijk een media remote?
Ja, 20 a 25 bij de Mediamarkt.
Officieel product van MS.
Zag er goed uit.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:22:26 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173656992
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heeft de XBO(X) eigenlijk een media remote?
Eerste levensbehoefte bij aanschaf omdat het sneller werkt dan controller opstarten en uitzetten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173699626
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, 20 a 25 bij de Mediamarkt.
Officieel product van MS.
Zag er goed uit.
Zo'n heerlijke zachte achterkant, me gusto
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_173710104
Bol.com:

quote:
Beste Gunther,
Je hebt bij ons het artikel "Xbox One X Scorpio Edition" besteld. Momenteel is deze uitverkocht, maar we willen je laten weten dat we jouw bestelling wel goed hebben ontvangen. We zullen er voor zorgen dat we jouw bestelling op de releasedatum, dinsdag 7 november 2017, leveren.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:29:21 #131
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721015
Boh, je kunt nu met bitcoin betalen in de Windows Store
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173723338
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Oscar. het volgende:
Boh, je kunt nu met bitcoin betalen in de Windows Store
Zonde om die nu al uit te geven :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 23:10:29 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173723497
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zonde om die nu al uit te geven :{
Geld moet rollen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 11 september 2017 @ 23:48:21 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173723946
Snel uitgeven voor de crash die je weet dat komen gaat
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173726915
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:48 schreef Rossdale het volgende:
Snel uitgeven voor de crash die je weet dat komen gaat
puhlease :N
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 14 september 2017 @ 13:40:49 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173771639

Zeer interessante video over Xbox als merk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 september 2017 @ 14:49:30 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173772787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:40 schreef DJ_ het volgende:

[..]

puhlease :N
Everything that goes up, must come down
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173774265
Als iemand van zijn stomme bejaarde verouderde xboxone s af moet vanwege een veel betere scorpio pm mij dan. Ik wil hem uit liefdadigheid wel een tweede leven geven ipv dat hij vergaat op de stort.
pi_173781311
Wtf mijn oude MS account weer eens afgestoft is hij verbannen (tijdelijk, en blijkbaar om mij zelf te beschermen) ga ik ff mailen met die gasten moeten ze het voorleggen aan een derde partij ofzo . Nu is hij nog steeds verbannen.
blablablabla
pi_173781914
Een imitatie merk afstandsbediening voor de Xbox One kopen om Netflix te kijken?


Voor 2 euro kan het blijkbaar, dat is inclusief de verzendkosten :D :P


https://m.aliexpress.com/(...)e.0.0.7f25570feahwXd


https://nl.pepper.com/aan(...)n-5-aliexpress-50128


De recensies online zijn matig. :P
pi_173815983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:13 schreef Glazenmaker het volgende:
Als iemand van zijn stomme bejaarde verouderde xboxone s af moet vanwege een veel betere scorpio pm mij dan. Ik wil hem uit liefdadigheid wel een tweede leven geven ipv dat hij vergaat op de stort.
Dus dan gaat ie naar de stort :W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:56:49 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173816362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus dan gaat ie naar de stort :W
Koud.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173859708
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Koud.
Geen zorginstelling :{w
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 19 september 2017 @ 08:20:09 #144
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173865370
Denk dat ik de nieuwe X ga halen in februari.
heb (stom stom stom!) recent een S gekocht en vind het zonde om hem nu al weer weg te doen.

Hopelijk heeft de X rond februari een leuke bundel oid.
pi_173866908
Ik denk dat ook een X koop en deze naar boven verhuis zodat ik boven ook Netflix kan kijken. :@
pi_173870271
De beelden van Forza 7 :9~
SOONY
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:46:56 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173870432
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat ook een X koop en deze naar boven verhuis zodat ik boven ook Netflix kan kijken. :@
Als het enkel voor Netflix is, haal dan een Chromecast :D Scheelt 450 euro :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 19 september 2017 @ 13:59:48 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173870621
Vanavond is de Forza 7-demo beschikbaar vanaf 19:00, hierrrr op te pikken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173870695
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:59 schreef 2dope het volgende:
Vanavond is de Forza 7-demo beschikbaar vanaf 19:00, hierrrr op te pikken.
Jammer genoeg is de one X nog niet uit, wil hem toch echt daar op proberen :9
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173897767
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173897890
Inruilactie bij Game Mania staat online
140-170 euro inruil voor Xbox One en PS4
SOONY
pi_173898278
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef DKUp het volgende:
Inruilactie bij Game Mania staat online
140-170 euro inruil voor Xbox One en PS4
valt me niet tegen, al heb ik er niks aan.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173902020
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef DKUp het volgende:
Inruilactie bij Game Mania staat online
140-170 euro inruil voor Xbox One en PS4
En dan geen verschil maken tussen een gewone oude One of nieuwere One S?! Welke noob heeft dit opgesteld? 8)7
  Eindredactie Games donderdag 21 september 2017 @ 21:48:29 #156
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173919276
Cuphead gekocht. Lang leve de slappe dollar :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173919392
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 23:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En dan geen verschil maken tussen een gewone oude One of nieuwere One S?! Welke noob heeft dit opgesteld? 8)7
Handig voor de mensen met een oude One :D _O-
SOONY
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 21:54:47 #158
8781 crew  Frutsel
pi_173996313
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef DKUp het volgende:
Inruilactie bij Game Mania staat online
140-170 euro inruil voor Xbox One en PS4
mocht ik nou mijn One in willen ruilen voor een X wat moet ik dan op mijn oude console doen?
Backuppen? Fabrieksinstellingen? etc etc waar moet ik aan denken?
  maandag 25 september 2017 @ 22:23:57 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173997129
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

mocht ik nou mijn One in willen ruilen voor een X wat moet ik dan op mijn oude console doen?
Backuppen? Fabrieksinstellingen? etc etc waar moet ik aan denken?
Allee saves staan in de cloud opgeslagen en anders zou je ze moeten kunnen exporteren, verder accounts verwijderen idd, lijkt me iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173997930
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

mocht ik nou mijn One in willen ruilen voor een X wat moet ik dan op mijn oude console doen?
Backuppen? Fabrieksinstellingen? etc etc waar moet ik aan denken?
Terug zetten naar fabrieksinstelling als je de oude verkoopt ja, verder wat skull zegt.
al je saves staan in de cloud.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 23:00:36 #161
8781 crew  Frutsel
pi_173998121
Ik gebruik mijn Xbox te weinig om een X te kopen :@
SOONY
  dinsdag 26 september 2017 @ 03:26:13 #163
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174000160
Ik haal wel een X als ik een nieuwe TV haal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174009925
Ik heb een vraagje. Mijn voeding van mijn originele xbox one begint herrie te maken. Nu wilde ik een nieuwe kopen. Maar ik lees 135w en 220w? Wat moet ik nu hebben of lees ik gewoon verkeerd en is het allebei hetzelfde?
pi_174010771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een vraagje. Mijn voeding van mijn originele xbox one begint herrie te maken. Nu wilde ik een nieuwe kopen. Maar ik lees 135w en 220w? Wat moet ik nu hebben of lees ik gewoon verkeerd en is het allebei hetzelfde?
Iemand?
  woensdag 27 september 2017 @ 10:11:16 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174025943
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:28 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Iemand?
MS wellicht gewoon even contacten? SN en gaan met die banaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174032576
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

MS wellicht gewoon even contacten? SN en gaan met die banaan.
Binnen hoeveel tijd krijg ik het binnen dan via MS?
  woensdag 27 september 2017 @ 18:44:07 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174036427
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:27 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Binnen hoeveel tijd krijg ik het binnen dan via MS?
Maar dat je even moet navragen naar waar je op moet letten. Moet zelfs via FB chat lukken binnen een dag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174055143
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)p2060353.m2749.l2649
Voor een eurootje is dit best een toffe deal :)
blablablabla
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:19:13 #170
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174070734
Nog even een middagje werken en dan.. Cuphead! *O*

Edit: ik kan er geen reet van :{ ;(

[ Bericht 45% gewijzigd door L3viathan op 30-09-2017 08:53:53 ]
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_174094075
Cuphead
  Eindredactie Games zaterdag 30 september 2017 @ 18:43:13 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174096503
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:19 schreef L3viathan het volgende:
Nog even een middagje werken en dan.. Cuphead! *O*

Edit: ik kan er geen reet van :{ ;(
hoezo. gewoon het patroon uit je hoofd leren en dan is het een eitje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174096834
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hoezo. gewoon het patroon uit je hoofd leren en dan is het een eitje
Het wordt wel steeds lastiger met die patronen.
Dit, dus.
pi_174154486
Cuphead heeft echt uitzonderlijk goede reviews. 86 op Metacritic.
pi_174154543
Kunnen we geen 360 games met games with gold downloaden op de One? Mij lukt het niet meer met de huidige games van oktober..
pi_174155392
Volgende maand alweer zover. Toch ben ik benieuwd, maar nog steeds is voor mij de reden om een console te nemen voor de exclusives. Ook al is straks de Xbox One X veel sterker dan nog moeten ze met titels komen om me over de streep te trekken. Ik heb echt vele jaren plezier gehad met de Xbox 360 en dat was ook mijn favoriet van de vorige generatie, maar de tijden van Halo en Gears of War zijn bij mij al een aantal jaar voorbij. Ik ben meer iemand voor Uncharted en The Last of Us en zulke titels heb ik nog niet gezien op een Xbox platform.
pi_174157002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 01:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgende maand alweer zover. Toch ben ik benieuwd, maar nog steeds is voor mij de reden om een console te nemen voor de exclusives. Ook al is straks de Xbox One X veel sterker dan nog moeten ze met titels komen om me over de streep te trekken. Ik heb echt vele jaren plezier gehad met de Xbox 360 en dat was ook mijn favoriet van de vorige generatie, maar de tijden van Halo en Gears of War zijn bij mij al een aantal jaar voorbij. Ik ben meer iemand voor Uncharted en The Last of Us en zulke titels heb ik nog niet gezien op een Xbox platform.
Goed verhaal.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:49:19 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174161274
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:59 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Het is wel een beetje de waarheid Lans.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:17:45 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174161954
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de waarheid Lans.
Lekker een PS4 halen dan. Djesus, waarom die eeuwige kruistochten in topics waar je duidelijk geen gebruiker bent... androids bij apple en playstationers bij xbox, maar andersom haast nooit :’)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:26:13 #180
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174162134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 01:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgende maand alweer zover. Toch ben ik benieuwd, maar nog steeds is voor mij de reden om een console te nemen voor de exclusives. Ook al is straks de Xbox One X veel sterker dan nog moeten ze met titels komen om me over de streep te trekken. Ik heb echt vele jaren plezier gehad met de Xbox 360 en dat was ook mijn favoriet van de vorige generatie, maar de tijden van Halo en Gears of War zijn bij mij al een aantal jaar voorbij. Ik ben meer iemand voor Uncharted en The Last of Us en zulke titels heb ik nog niet gezien op een Xbox platform.
Helemaal met je eens!!

De xbox exclusives zijn al tijden niet mijn ding meer. toch blijf ik de xbox sinds het eerste uur trouw.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:45:59 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174165712
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lekker een PS4 halen dan. Djesus, waarom die eeuwige kruistochten in topics waar je duidelijk geen gebruiker bent... androids bij apple en playstationers bij xbox, maar andersom haast nooit :’)
Die is ook dramatisch ;( Mijn PS4 wiebelt, heeft gescheurde rubberen pookjes en is al eens omgeruild i.v.m. random disc ejects.

Ik wil de hardware/controller/interface van Xbox met de games van PlayStation.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174166039
Vanavond denk ik eens Cuphead downloaden. Eens kijken hoe lang het duurt voor ik m'n controller door m'n TV wil gooien.

Om 1 of andere reden ben ik weer redelijk wat GTA Online aan het spelen. Racen blijft toch best leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174166630
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de waarheid Lans.
Als je een console alleen haalt voor de exclusives wel ja. Maar haal dan een switch. Daarop zitten tenminste fatsoenlijke exclusives.
pi_174168992
Is het nog mogelijk om te kopen via de us store? Of moet ik daar allemaal rare bokkensprongen voor uithalen?
pi_174169174
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we geen 360 games met games with gold downloaden op de One? Mij lukt het niet meer met de huidige games van oktober..
Niemand?!
pi_174170852
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niemand?!
Ik zal ff voor je checken of ik het kan. Zal zo met resultaat komen.

Edit: Ik heb Rayman 3 'gekocht' oftewel de gratis game geclaimed, en hij download nu.

Ik beschik over een Xbox One S 2TB. Voor het geval er miss iets is met het model. En ik heb de laatste update (gewoon normale update zit niet in het beta programma.
pi_174172882
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niemand?!
Zolang je een betaal optie heb ingevoerd op je account is het geen probleem.
zonder doet die lastig met 360 games i.v.m. regio.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174172966
Overigens wel gaaf om te zien hoe dat ding in elkaar gezet is :D

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174175733
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:51 schreef S.W.A.T. het volgende:

[..]

Ik zal ff voor je checken of ik het kan. Zal zo met resultaat komen.

Edit: Ik heb Rayman 3 'gekocht' oftewel de gratis game geclaimed, en hij download nu.

Ik beschik over een Xbox One S 2TB. Voor het geval er miss iets is met het model. En ik heb de laatste update (gewoon normale update zit niet in het beta programma.
Dank je voor het kijken, bij mij stond ie er straks ook weer bij, reeds gedownload en al ^O^
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:45:20 #190
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174180090
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die is ook dramatisch ;( Mijn PS4 wiebelt, heeft gescheurde rubberen pookjes en is al eens omgeruild i.v.m. random disc ejects.

Ik wil de hardware/controller/interface van Xbox met de games van PlayStation.
Ik wil een dikke bankrekening. Zit er ook niet in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174181691
Ik denk dat Cuphead niet echt mijn soort game is. Jammer, want het ziet er tof uit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174182230
Cuphead laat ik ook liggen, wordt al naar van de tekenstijl laat staan de gameplay :D

BattleChasers daarentegen is genieten :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174182795
Naar van de tekenstijl? :o

Dat is toch het hoogtepunt van het spel?
pi_174183121
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Naar van de tekenstijl? :o

Dat is toch het hoogtepunt van het spel?
O het is tof geanimeerd, maar ik kreeg als kind al de rillingen van die oude cartoons :')

#mietje
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174183254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 05:51 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat Cuphead niet echt mijn soort game is. Jammer, want het ziet er tof uit.
Ori x10 qua moeilijkheid.
pi_174183275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O het is tof geanimeerd, maar ik kreeg als kind al de rillingen van die oude cartoons :')

#mietje
:D
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:43:45 #197
192683 AMDB
Visionair.
pi_174183948
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O het is tof geanimeerd, maar ik kreeg als kind al de rillingen van die oude cartoons :')

#mietje
Dit is zo waar. Is er een officiële fobie naam voor deze stijl?
pi_174183962
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dit is zo waar. Is er een officiële fobie naam voor deze stijl?
hmmm je hebt Kyrofelonoshophobia, dat is angst voor cartoon-characters, maar da's wel heel algemeen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174186626
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dit is zo waar. Is er een officiële fobie naam voor deze stijl?
ThisisnotHENTAIfobia :+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_174187276
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ori x10 qua moeilijkheid.
Met die game ben ik gestopt nadat m'n save game om één of andere vage reden van 40% terug was gesprongen naar 17% of iets in die richting. Ik was die klote boom door gekomen, maar omdat de makers niet kunnen programmeren was ik plots m'n voortgang kwijt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174187394
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Met die game ben ik gestopt nadat m'n save game om één of andere vage reden van 40% terug was gesprongen naar 17% of iets in die richting. Ik was die klote boom door gekomen, maar omdat de makers niet kunnen programmeren was ik plots m'n voortgang kwijt.
hmmm. Geen last van gehad.
pi_174203627
Cuphead, ik geef het op. Na anderhalf uur nog geen enkele level op het eerst stukje kunnen halen, ik heb wel wat andere leukere games te spelen dan dit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 5 oktober 2017 @ 08:51:06 #203
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174204988
Cuphead O+

Ik vind 'm echt geweldig. Gisteravond de eerste wereld uitgespeeld met co-opmattie. De bosses _O_ de muziek _O_ die vliegtuiglevels _O_ Hij is inderdaad wel goed pittig. Het was voor mij een beetje hit or miss want ik was niet eens heul hyped, maar wat mij betreft na lange tijd weer een couch co-opgame die echt de moeite waard is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:47:08 #204
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174205784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:45 schreef OMG het volgende:
Cuphead, ik geef het op. Na anderhalf uur nog geen enkele level op het eerst stukje kunnen halen, ik heb wel wat andere leukere games te spelen dan dit.
Ik heb een beetje hetzelfde. Eigenlijk had ik gehoopt dat ik met easy mode er nog wel doorheen zou komen, maar de run & gun levels hebben geen easy mode en bij de boss fights krijg je geen soul contract. Dus easy mode lijkt me ook nutteloos dan?
Tot nu toe heb ik meer frustratie dan plezier met Cuphead. ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_174210986
Bij dit soort games is het vooral belangrijk dat je de patronen wat uit je hoofd leert. Daar wordt het veel makkelijker van. En zorg dat je de juiste wapens bij de juiste bosses equipped.
pi_174212118
Zelfs met die insteek heb ik er geen zin meer in, ik heb wel wat beters te doen dan hetzelfde level of bazen van 2 minuten 100x opnieuw te proberen.

Pittige en moeilijke uitdagingen zijn best, maar ik zou daar toch wel een stijgende lijn in willen zien die niet vanaf de eerste seconden al voor mij op onmogelijk ligt.

Ik ben opgegroeid met NES en SNES games, maar daar was er altijd voortgang. Weer een stukje verder, of health pick ups, of een check point.
Het zal wel een combinatie zijn van het ouder worden, niet meer de coördinatie hebben zoals in 1991, en een stuk minder geduld, maar voor mij houden dit soort games snel op vandaag de dag.

Ik weet nog dat ik 150 gulden betaalde voor Nintendo cartridges. Met een stuk minder aanbod en een kleinere collectie bleef je al snel dezelde games spelen. Vandaag de dag zijn er zoveel games te spelen dat ik er niet meer dan de anderhalf uur die ik in Cuphead heb gestoken ga besteden. Ik had nog $9 in Microsoft credit, dus met die game was ik maar $10 of zo kwijt, maar ik ben er wel klaar mee. Mocht er ooit een "easy" komen waarmee je de game wel uit kunt spelen, maar niet tegen de moeilijkheid aanloopt, dan probeer ik het wel. Het ziet er prachtig uit, maar voor mij is het een moeilijke onspeelbare bende.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:20:26 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174214827
Bij Mario was af ook gewoon af. Veel frustrerender dan je je herinnert waarschijnlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174215133
Met als verschil dat hij Mario niet in het eerste level na 2 seconden al 16 gumbas, 15 koopa troopas en 8 bullet bills je om de oren vlogen.

Af is af bij Mario, maar je kunt tussentijds wel paddestoelen vinden om nog door te gaan mocht je geraakt worden.

Of, zoals ik altijd deed, na het starten van Super Mario World naar sterrenwereld 2, en daar even levens grinden door met de sterren door het level te zwemmen. Kost een paar minuten, maar 99 levens. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 05-10-2017 17:45:12 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174226018
Goffetomme. :( Eigenwijs als ik ben, heb ik Cuphead toch gekocht. Manmanman wat moeilijk zeg. Uurtje gespeeld en twee levels voltooid. :')!
pi_174226074
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme. :( Eigenwijs als ik ben, heb ik Cuphead toch gekocht. Manmanman wat moeilijk zeg. Uurtje gespeeld en twee levels voltooid. :')!
Ik ben bij die draak. Ben er maar gewoon mee gestopt, niet te doen.
blablablabla
pi_174226177
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben bij die draak. Ben er maar gewoon mee gestopt, niet te doen.
Grafisch pareltje wel.
pi_174226218
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Grafisch pareltje wel.
Schitterend alleen er gaat wel belachelijk veel tijd in zitten.
Mike Matei van Cinemassacre oo YouTube heeft er al zo'n 10 uur inzitten en dat is echt een pro als het gaat om moeilijke games uitspelen.

Ben wel benieuwd of er FOK!ers zijn die hem daadwerkelijk gaan uitspelen :)
blablablabla
pi_174229582
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174240486
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Schitterend alleen er gaat wel belachelijk veel tijd in zitten.
Mike Matei van Cinemassacre oo YouTube heeft er al zo'n 10 uur inzitten en dat is echt een pro als het gaat om moeilijke games uitspelen.

Ben wel benieuwd of er FOK!ers zijn die hem daadwerkelijk gaan uitspelen :)
Ik kom niet eens langs die kikkers. _O-
Dat parry systeem zuigt arse. (Ik kan er gewoon ook geen ruk van.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 06-10-2017 19:37:10 ]
pi_174270345
Welke app gebruiken jullie om op de achtergrond naar de radio te luisteren? iHeartRadio en Pandora worden online aangeraden maar die werken niet in Nederland blijkbaar.

Wil graag een deuntje tijdens Civilization horen :)
pi_174270656
Ik wil eigenlijk wel muziek van m'n telefoon naar m'n Xbox streamen voor tijdens het gamen, maar heb geen idee of en hoe dat kan naast die Groove app.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174271835
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:14 schreef OMG het volgende:
Ik wil eigenlijk wel muziek van m'n telefoon naar m'n Xbox streamen voor tijdens het gamen, maar heb geen idee of en hoe dat kan naast die Groove app.
Nou, probeer ik vanavond eens AllConnect uit, werkt als een trein. En het heeft een zoek functie, handig zodat ik niet m'n duim telkens kapot scroll. Goeie combinatie, lekker een playlist op, biertje erbij, en even wat potjes GTA racen.

Enige nadeel is dat die app prima kan pauzeren, maar na op de play knop te hebben gedrukt meteen de Groove app weer opent. Maar goed, daar kan ik mee leven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174276332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 02:45 schreef OMG het volgende:
Cuphead, ik geef het op. Na anderhalf uur nog geen enkele level op het eerst stukje kunnen halen, ik heb wel wat andere leukere games te spelen dan dit.
En ik moet nog beginnen, gaat nog leuk worden _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 8 oktober 2017 @ 11:46:42 #219
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174276815
Ik ben er ook mee gestopt, frustrerend klote spel ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 11:51:08 #220
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174276901
Ik speel 1 leven per dag :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:02:52 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174277098
Wat een noobs hier
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174277557
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een noobs hier
Nou 1ste level en 1ste Boss zitten erop, dit zal wel easy zijn _O-

Harde werk zal nog wel komen dan ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:37:19 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174277646
Het is zo'n uitdagend spel, fantastisch.

Ik heb een uur of 2 over de Matchstick draak gedaan, ben nu in world 3.
Dit, dus.
pi_174278989
Simple en regular is idd wel een verschil _O- ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:53:35 #225
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_174296263
Is het al 7 november gvd?
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:17:10 #226
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174324665
Voor in de OP:
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174339798
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Het is zo'n uitdagend spel, fantastisch.

Ik heb een uur of 2 over de Matchstick draak gedaan, ben nu in world 3.
Pfffff. Inmiddels wereld 1 gehaald. Dat ging uiteindelijk relatief simpel. Maar heb nu wel wat moeite. Die barones is best pittig. Die Djinn en Beppi ook. Ik durf niet te zeggen waar mijn death-count op staat. :@
pi_174369675
Gisteren even op achievement jacht gegaan in GTA V. Paar makkelijke maar niet gedane achievements gehaald, toch weer 70 GP binnen.

Vroeger was ik gek op achievements, daarna boeide het mij een tijdje niet maar nu ben ik er toch weer door gegrepen :P.

Heb nu bijna 24.600 GP. In januari had ik er 21.000 en was het mijn doel om in dit jaar de 25k te halen dus nog ff doorgamen en dan moet het binnen zijn.

Zou leuk zijn als de OG compatibility er is dat daar ook achievements voor zijn. Zoals de ps trophies voor de oude GTA games bijvoorbeeld.
pi_174392954
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pfffff. Inmiddels wereld 1 gehaald. Dat ging uiteindelijk relatief simpel. Maar heb nu wel wat moeite. Die barones is best pittig. Die Djinn en Beppi ook. Ik durf niet te zeggen waar mijn death-count op staat. :@
Kan je wel zien bij een of andere vijvertje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:45:22 #230
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_174400744
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:34 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gisteren even op achievement jacht gegaan in GTA V. Paar makkelijke maar niet gedane achievements gehaald, toch weer 70 GP binnen.

Vroeger was ik gek op achievements, daarna boeide het mij een tijdje niet maar nu ben ik er toch weer door gegrepen :P.

Heb nu bijna 24.600 GP. In januari had ik er 21.000 en was het mijn doel om in dit jaar de 25k te halen dus nog ff doorgamen en dan moet het binnen zijn.

Zou leuk zijn als de OG compatibility er is dat daar ook achievements voor zijn. Zoals de ps trophies voor de oude GTA games bijvoorbeeld.
Wacht maar tot je over de 50k bent, dan gaat het iets minder interesseren _O- Of dat je denkt dat je veel gamerscore haalt in een maand, en dan zie je dat Racerblade elke maand meer dan 1000 binnentrekt, dan ga je er ineens minder om geven :') :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:49:29 #231
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174400842
Pierre autist, je verandert mijn OP nu! :')
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174403841
De vijfhonderdste tank geslacht in World of Tanks :7
Wat een bazenspel :7
pi_174404187
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wacht maar tot je over de 50k bent, dan gaat het iets minder interesseren _O- Of dat je denkt dat je veel gamerscore haalt in een maand, en dan zie je dat Racerblade elke maand meer dan 1000 binnentrekt, dan ga je er ineens minder om geven :') :D
Valt mee hoor, zit tegen de 130k aan en vind het nog steeds leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:28:21 #234
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_174410034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pierre autist, je verandert mijn OP nu! :')
Wat heb ik gedaan? :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:42:34 #235
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_174433846
Snel en goedkoop een jaarabbo op gold, waar kan ik het beste halen?
pi_174434649
quote:
99s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:42 schreef Sala-adin het volgende:
Snel en goedkoop een jaarabbo op gold, waar kan ik het beste halen?
https://www.offgamers.com(...)ve-gold-codes-global

Ik ga daar altijd heen eigenlijk.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:10:33 #237
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174507653
Zit vanaf vorige week thuis, en voorlopig nog niet werken
had uit verveling de Gamepass gekocht. Zitten prima spellen in
Vooral Recore vond ik echt een aanrader!

Heeft iemand nog tips kwa games op de Gamepas?
tot nu toe heb ik gespeeld:
Mad Max - Dirt - Dead rising 3 - Blood bowl 2 - Metro - Recore.

Favoriete genre is avonturen/shooting
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 10:55:39 #238
206706 crew  Racerblade
pi_174509702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:10 schreef JaafkeEHV het volgende:
Zit vanaf vorige week thuis, en voorlopig nog niet werken
had uit verveling de Gamepass gekocht. Zitten prima spellen in
Vooral Recore vond ik echt een aanrader!

Heeft iemand nog tips kwa games op de Gamepas?
tot nu toe heb ik gespeeld:
Mad Max - Dirt - Dead rising 3 - Blood bowl 2 - Metro - Recore.

Favoriete genre is avonturen/shooting
Ga eens gauw Sunset Overdrive opstarten dan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:47:53 #239
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174510671
quote:
8s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:55 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ga eens gauw Sunset Overdrive opstarten dan.
Oh excuus, die heb ik bij de release van sunset overdrive al gekocht/uitgespeeld!
pi_174510773
Zo mijn Xbox One opgeschoond en de updates gedownload :7
SOONY
pi_174510795
Wel zuur dat zo bizar weinig spellen backwardcompatibel zijn. Had een leuke stapel originele Xbox-spellen en 360-spellen gescoord, doen ze het geen van alle.
blablablabla
pi_174510823
quote:
8s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:54 schreef Elan het volgende:
Wel zuur dat zo bizar weinig spellen backwardcompatibel zijn. Had een leuke stapel originele Xbox-spellen en 360-spellen gescoord, doen ze het geen van alle.
Ja ik zou er snel Command & Conquer voor gaan kopen.
pi_174510867
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja ik zou er snel Command & Conquer voor gaan kopen.
Die heb ik allemaal al op de pc.
blablablabla
pi_174510889
Rollercoaster Tycoon, Midtown Madness 3, GTA Trilogy, DOA 3 en PGR2 :7
SOONY
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:03:42 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174510957
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:52 schreef DKUp het volgende:
Zo mijn Xbox One opgeschoond en de updates gedownload :7
Maar welk voordeel biedt dat nu al?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174510968
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:59 schreef DKUp het volgende:
Rollercoaster Tycoon, Midtown Madness 3, GTA Trilogy, DOA 3 en PGR2 :7
_O_
Er zijn best een hoop toffe compilatie-cd's uitegegeven op de Xbox en de 360: Beetje het virtual console idee van Nintendo, maar helaas.


Meeste baal ik dat San Andreas remastered het niet niet doet :{
blablablabla
  Redactie Games donderdag 19 oktober 2017 @ 12:05:28 #247
206706 crew  Racerblade
pi_174510989
quote:
8s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:54 schreef Elan het volgende:
Wel zuur dat zo bizar weinig spellen backwardcompatibel zijn. Had een leuke stapel originele Xbox-spellen en 360-spellen gescoord, doen ze het geen van alle.
400+ is wel bizar weinig inderdaad. :+ Original Xbox wordt pas later dit jaar ondersteund.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:47 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Oh excuus, die heb ik bij de release van sunset overdrive al gekocht/uitgespeeld!
Mooi! Halo 5/Gears ook wel gespeeld denk ik?

Als je niks tegen wat langzamere indie-games hebt zijn Limbo en Brothers ook must-plays. State of Decay is wel aan te raden en ik vind The Swapper een heerlijk sfeervol puzzelspelletje. :)
pi_174511001
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar welk voordeel biedt dat nu al?
Oh, gewoon omdat ik een aantal Xbox One-spellen had verkocht. Niet voor de X :P
SOONY
pi_174511063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:05 schreef Racerblade het volgende:

[..]

400+ is wel bizar weinig inderdaad. :+ Original Xbox wordt pas later dit jaar ondersteund.

400+ ja? :o Hmmm dan heb ik bizar veel pech, heb echt een stuk of 10 van die 360 game die het geen van allen doen op de One S.
Microsoft heeft zijn site inmiddels ook aangepast tov enkele maanden terug, er stond eerst alleen speel 3 generaties op 1 console!!! Nu staan er een complete lijst en een meer genuanceerd verhaal aangaande de backwardscompability. :')

Daar was ik een beetje op afgegaan dus nu zit ik met een shitload aan spellen die ik niet kan spelen. Wat dat betreft kan Microsoft nog wat leren van Sony. Mijn PS3 phat heeft gewoon 100% backwardcompability tot aan de PS1 aan toe.
blablablabla
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:16:54 #250
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174511142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:04 schreef Elan het volgende:

[..]

_O_
Er zijn best een hoop toffe compilatie-cd's uitegegeven op de Xbox en de 360: Beetje het virtual console idee van Nintendo, maar helaas.


Meeste baal ik dat San Andreas remastered het niet niet doet :{
Die remastered mist toch een hoop muziek, bagger android port. De xbox original heeft alles.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174511198
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Die remastered mist toch een hoop muziek, bagger android port. De xbox original heeft alles.
Meh. De graphics zijn daarentegen weer een stuk beter en je kunt online spelen met je vrienden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elan op 19-10-2017 12:27:32 ]
blablablabla
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:34:22 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174514055
Tijd dat die xbox originals ook gewoon gaan werken. Ik wil weer tot diep in de nacht Splinter Cell spelen. De goede, niet die bagger die na Double Agent uitkwam.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:38:44 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174514158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Meh. De graphics zijn daarentegen weer een stuk beter en je kunt online spelen met je vrienden.
online in san andreas? En wat kan je da?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:42:02 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174514223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Tijd dat die xbox originals ook gewoon gaan werken. Ik wil weer tot diep in de nacht Splinter Cell spelen. De goede, niet die bagger die na Double Agent uitkwam.
Pc?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:45:14 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174514303
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Pc?
In welk topic zitten we? Ok.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174514326
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

online in san andreas? En wat kan je da?
Beetje freeroamen, not much verder :P
blablablabla
pi_174514362
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Pc?
Heel veel oude spellen hebben op de pc compabiliteits-problemen.
Farcry 1 bijvoorbeeld doet het wel maar is echt bullshit qua graphics .

Daarnaast zijn veel van die oude spellen behoorlijk duur als je ze via steam koopt. COD + UI en COD 2 kost zomaar 20 euro ....
blablablabla
pi_174514369
San Andreas op de Xbox was wel mijn favoriete San Andreas op de consoles.
SOONY
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:50:08 #259
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174514397
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Heel veel oude spellen hebben op de pc compabiliteits-problemen.
Farcry 1 bijvoorbeeld doet het wel maar is echt bullshit qua graphics .

Daarnaast zijn veel spellen behoorlijk duur als je ze via steam koopt. COD + UI en COD 2 kost zomaar 20 euro ....
Dat soort shit koop je dan ook tijdens een sale voor een euro of 2.. dan is het leuk om te doen.
pi_174514441
Gewoon wachten op Far Cry 5 :7
SOONY
pi_174514533
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat soort shit koop je dan ook tijdens een sale voor een euro of 2.. dan is het leuk om te doen.
Jep maar ik zou ze graag op de Xbox spelen gewoon op mijn huiskamer-televisie. Daarom hoop ik dat de compatibiliteit nog verdere verbeteringen tegemoet gaat zien.
Bijvoorbeeld zo'n game als Buffy the Vampire Slayer op de Xbox classic is echt een stukje jeugdsentiment voor me.

Of desnoods een re-release in de store. Maar dan zal je zien dat ze er meteen weer 20 euro voor gaan vragen :')
blablablabla
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:01:29 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174515981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep maar ik zou ze graag op de Xbox spelen gewoon op mijn huiskamer-televisie. Daarom hoop ik dat de compatibiliteit nog verdere verbeteringen tegemoet gaat zien.
Bijvoorbeeld zo'n game als Buffy the Vampire Slayer op de Xbox classic is echt een stukje jeugdsentiment voor me.

Of desnoods een re-release in de store. Maar dan zal je zien dat ze er meteen weer 20 euro voor gaan vragen :')
Er is echt geen reden dat het niet zou kunnen. Er is ook niet voor niets over gesproken maar zou pas eind van het jaar plaatsvinden als ik het goed begreep. Ik heb de genoemde titels wel op PC, maar wil ze idd gewoon op console spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:03 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174516025
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In welk topic zitten we? Ok.
Ja dan nog, die games kosten nog geen 10 euro dan heb je de hele collection + je kan t met een 360 controller spelen toch :P.

Die Splinter Cell games van vroegah gaan ze iig niet opnieuw uitbrengen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:08:09 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174516121
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja dan nog, die games kosten nog geen 10 euro dan heb je de hele collection + je kan t met een 360 controller spelen toch :P.

Die Splinter Cell games van vroegah gaan ze iig niet opnieuw uitbrengen.
Ik heb het dan ook over de backwards compatibility die eraan zit te komen. Ik heb ze al, dubbel, maar zou ze maar wat graag gewoon op de bank kunnen spelen zonder mijn PC eraan te moeten hangen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174516136
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Die heb ik allemaal al op de pc.
Ik niet ;(
pi_174516170
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over de backwards compatibility die eraan zit te komen. Ik heb ze al, dubbel, maar zou ze maar wat graag gewoon op de bank kunnen spelen zonder mijn PC eraan te moeten hangen.
Waarom is het eigenlijk niet gewoon over de volledige library die backwards compatibility? Moeten ze dat per game fiksen of hoe werkt dat.
blablablabla
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:16:36 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174516321
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom is het eigenlijk niet gewoon over de volledige library die backwards compatibility? Moeten ze dat per game fiksen of hoe werkt dat.
Het zal, ongetwijfeld, met rechten te maken hebben, per game zal uitgever en ontwikkelaar toestemming moeten geven en er zal vast ook wel een subtiel bedrag mee gemoeid zijn.

Per game moet er een patch aan gekoppeld worden die zorgt dat de aangepaste code ook op de huidige architectuur werken. En dan lijken de One en de classic meer op elkaar dan de 360 die een andere aanpak probeerde, wat in theorie voor meer problemen zou moeten zorgen bij pogingen op de One te laten lopen.

Echter zou alles dmv Direct X makkelijker op elkaar af te stemmen moeten zijn. Was thans de gedachte destijds.

Tijd zal het leren, maar na bijna een jaar geruchten zou ik wel eens een datum willen zien. IPV dat ik de classic uit de opslag moet halen en hopen dat ie nog werkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174530463
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174536705
Dit weekend NFL Madden eens gratis proberen, ken het verder niet. :)

Cities Skylines ga ik ook proberen straks nav de review hier op de FP.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:24:41 #270
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174541101
quote:
Nice. Toch maar eens sparen voor nieuwe TV/One X.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174541165
SOONY
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:36:28 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174550027
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik blijf het geen mooi spel vinden :P
Voorbeeld van wel een mooi spel dan graag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174550148
Een mooi spel? Horse Racing 2016 natuurlijk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174559248
Gears of War 4 voor ¤10,- gekocht
Media Markt Den Haag :7
SOONY
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:36:49 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174564312
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:18 schreef DKUp het volgende:
Gears of War 4 voor ¤10,- gekocht
Media Markt Den Haag :7
Thnx voor de tip, ook even in huis halen.
Blijft de vraag staan overigens.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:00:52 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174564887
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Thnx voor de tip, ook even in huis halen.
Blijft de vraag staan overigens.
Ik speel het op de pc maar het ziet er vrij gedateerd uit hoor. Veel games van het afgelopen jaar zien er beter uit.

Wel een leuk spel!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:39:14 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174565776
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik speel het op de pc maar het ziet er vrij gedateerd uit hoor. Veel games van het afgelopen jaar zien er beter uit.

Wel een leuk spel!
Even teruglezen wellicht?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:53:12 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174569002
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Even teruglezen wellicht?
Has het over shadow of war
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174583596
Wanneer zijn de nieuwe gold games bekend?
pi_174583610
Gaat het zich lonen om de xbox one s in te ruilen voor de x?
  zondag 22 oktober 2017 @ 18:26:04 #282
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174583756
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

On par dus. OK.
Dat is jouw mening O-)
SOONY
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:39:36 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174589350
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat is jouw mening O-)
Allen zijn visueel indrukwekkende titels.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 oktober 2017 @ 22:23:07 #285
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174591398
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Allen zijn visueel indrukwekkende titels.
Ik vind Shadow of War er echt zo uitzien als de eerste game...
  maandag 23 oktober 2017 @ 00:29:22 #286
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174595720
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik vind Shadow of War er echt zo uitzien als de eerste game...
Dat doet het ook, met betere lightning.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 23 oktober 2017 @ 08:58:38 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174597580
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat doet het ook, met betere lightning.
Lighting denk ik? Of is alleen de bliksem verbeterd :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 23 oktober 2017 @ 08:59:14 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174597586
Gespot op de Marketplace:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174597606
quote:
11s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:59 schreef 2dope het volgende:
Gespot op de Marketplace:

[ afbeelding ]
Ik zie niks :P
SOONY
  Eindredactie Games maandag 23 oktober 2017 @ 09:20:14 #290
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174597843
quote:
11s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie niks :P
Kan kloppen, is niet officieel. Gevonden door wat gravende enthousiastelingen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:27:27 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174597931
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Lighting denk ik? Of is alleen de bliksem verbeterd :7
Lighting idd :') :D.

De bliksem is ook beter :+.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174601109
Pirates lijkt mij best leuk, speelde ik twintig jaar geleden op de PC :D


Original Xbox-titels gelekt, later dit jaar naar One en One X
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:46:26 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174601533
GoW idd voor een tientje bij de MM, bij in de rekken gewoon voor dertig :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174619062
Toch stiekem wel vet hoor (ondanks dat het hele oude titels zijn) dat je Xbox games kan spelen op de Xbox One. Stel dat Splinter Cell 1 t/m 3 ooit speelbaar kunnen zijn. Man dat waren pas toffe Splinter Cell games.
pi_174620301
San Andreas Xbox versie in 1080P :9~
SOONY
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:52:05 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174620325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch stiekem wel vet hoor (ondanks dat het hele oude titels zijn) dat je Xbox games kan spelen op de Xbox One. Stel dat Splinter Cell 1 t/m 3 ooit speelbaar kunnen zijn. Man dat waren pas toffe Splinter Cell games.
Het idee is heel tof, maar op nu Splinter Cell 1 te spelen op een dikke UHD-tv... Dat gaat echt pijn doen aan je ogen vrees ik, slechte textures die dan ook nog eens enorm opgeblazen moeten worden.

Dat vind ik met Mario Kart Wii al, laat staan met nog oudere games :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:43:52 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174621022
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het idee is heel tof, maar op nu Splinter Cell 1 te spelen op een dikke UHD-tv... Dat gaat echt pijn doen aan je ogen vrees ik, slechte textures die dan ook nog eens enorm opgeblazen moeten worden.

Dat vind ik met Mario Kart Wii al, laat staan met nog oudere games :X
Valt allemaal reuze mee, ik speel nog met veel plezier games van pakweg achttien jaar oud. Splinter Cell 1 zal flink gedateerd ogen anno nu, chaos theory doet het nog wel aardig gok ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174621804
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het idee is heel tof, maar op nu Splinter Cell 1 te spelen op een dikke UHD-tv... Dat gaat echt pijn doen aan je ogen vrees ik, slechte textures die dan ook nog eens enorm opgeblazen moeten worden.

Dat vind ik met Mario Kart Wii al, laat staan met nog oudere games :X
Splinter Cell zal nog wel aardig zijn, maar een game zoals Knights of the Old Republic ziet er gewoon ruk uit. En op de xbox ga je niet de high-res packs e.d. krijgen om het nog enigszins toonbaar te krijgen.
Doet niets af aan de gameplay, maar daar moet je doorheen kunnen kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:32:48 #299
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174622846
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174622861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch stiekem wel vet hoor (ondanks dat het hele oude titels zijn) dat je Xbox games kan spelen op de Xbox One. Stel dat Splinter Cell 1 t/m 3 ooit speelbaar kunnen zijn. Man dat waren pas toffe Splinter Cell games.
Hoe vaak ga je die oude shit (want dat is het!) nog serieus spelen??

Klinkt allemaal leuk, maar uiteindelijk heb ik nergens echt gebruikt gemaakt van de backwards compatibility mogelijkheden.
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:38:51 #301
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174622977
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je die oude shit (want dat is het!) nog serieus spelen??

Klinkt allemaal leuk, maar uiteindelijk heb ik nergens echt gebruikt gemaakt van de backwards compatibility mogelijkheden.
Tsja en voor een heleboel andere mensen is het juist een reden om Xbox te verkiezen boven een PlayStation. Persoonlijk vind ik té oude shit ook niet echt interessant meer, van Original Xbox zijn weinig titels die ik weer wil spelen op wat brawlers na. Maar x360 backward compatibility heb ik toch wel veelvuldig gebruik van gemaakt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')