hmmm. Geen last van gehad.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Met die game ben ik gestopt nadat m'n save game om één of andere vage reden van 40% terug was gesprongen naar 17% of iets in die richting. Ik was die klote boom door gekomen, maar omdat de makers niet kunnen programmeren was ik plots m'n voortgang kwijt.
Ik heb een beetje hetzelfde. Eigenlijk had ik gehoopt dat ik met easy mode er nog wel doorheen zou komen, maar de run & gun levels hebben geen easy mode en bij de boss fights krijg je geen soul contract. Dus easy mode lijkt me ook nutteloos dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:45 schreef OMG het volgende:
Cuphead, ik geef het op. Na anderhalf uur nog geen enkele level op het eerst stukje kunnen halen, ik heb wel wat andere leukere games te spelen dan dit.
Ik ben bij die draak. Ben er maar gewoon mee gestopt, niet te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme.Eigenwijs als ik ben, heb ik Cuphead toch gekocht. Manmanman wat moeilijk zeg. Uurtje gespeeld en twee levels voltooid.
!
Grafisch pareltje wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben bij die draak. Ben er maar gewoon mee gestopt, niet te doen.
Schitterend alleen er gaat wel belachelijk veel tijd in zitten.quote:
Ik kom niet eens langs die kikkers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Schitterend alleen er gaat wel belachelijk veel tijd in zitten.
Mike Matei van Cinemassacre oo YouTube heeft er al zo'n 10 uur inzitten en dat is echt een pro als het gaat om moeilijke games uitspelen.
Ben wel benieuwd of er FOK!ers zijn die hem daadwerkelijk gaan uitspelen
Nou, probeer ik vanavond eens AllConnect uit, werkt als een trein. En het heeft een zoek functie, handig zodat ik niet m'n duim telkens kapot scroll. Goeie combinatie, lekker een playlist op, biertje erbij, en even wat potjes GTA racen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:14 schreef OMG het volgende:
Ik wil eigenlijk wel muziek van m'n telefoon naar m'n Xbox streamen voor tijdens het gamen, maar heb geen idee of en hoe dat kan naast die Groove app.
En ik moet nog beginnen, gaat nog leuk wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:45 schreef OMG het volgende:
Cuphead, ik geef het op. Na anderhalf uur nog geen enkele level op het eerst stukje kunnen halen, ik heb wel wat andere leukere games te spelen dan dit.
Nou 1ste level en 1ste Boss zitten erop, dit zal wel easy zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |