Zelfs met die insteek heb ik er geen zin meer in, ik heb wel wat beters te doen dan hetzelfde level of bazen van 2 minuten 100x opnieuw te proberen.
Pittige en moeilijke uitdagingen zijn best, maar ik zou daar toch wel een stijgende lijn in willen zien die niet vanaf de eerste seconden al voor mij op onmogelijk ligt.
Ik ben opgegroeid met NES en SNES games, maar daar was er altijd voortgang. Weer een stukje verder, of health pick ups, of een check point.
Het zal wel een combinatie zijn van het ouder worden, niet meer de coördinatie hebben zoals in 1991, en een stuk minder geduld, maar voor mij houden dit soort games snel op vandaag de dag.
Ik weet nog dat ik 150 gulden betaalde voor Nintendo cartridges. Met een stuk minder aanbod en een kleinere collectie bleef je al snel dezelde games spelen. Vandaag de dag zijn er zoveel games te spelen dat ik er niet meer dan de anderhalf uur die ik in Cuphead heb gestoken ga besteden. Ik had nog $9 in Microsoft credit, dus met die game was ik maar $10 of zo kwijt, maar ik ben er wel klaar mee. Mocht er ooit een "easy" komen waarmee je de game wel uit kunt spelen, maar niet tegen de moeilijkheid aanloopt, dan probeer ik het wel. Het ziet er prachtig uit, maar voor mij is het een moeilijke onspeelbare bende.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."