Zou ooit iemand hem nog bijwerken....? Is volgens mij al heel lang niet gebeurd. Of is degene die dat normaal doet op vakantie?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:22 schreef pipster het volgende:
Heel mooi plaatsje voor de stand....
Ik denk dat belsen even druk is, maar heb er alle vertrouwen in dat dat - binnenkort - wel weer goed gaat komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ooit iemand hem nog bijwerken....? Is volgens mij al heel lang niet gebeurd. Of is degene die dat normaal doet op vakantie?
Oh ja, die deed dat! Ik heb altijd vertrouwen dat alles goed komt, dus we zien het wel weer een keer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:27 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik denk dat belsen even druk is, maar heb er alle vertrouwen in dat dat - binnenkort - wel weer goed gaat komen.
Welk nummer laten The Dropkick Murphy's horen vlak voor hun concerten ?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:23 schreef pipster het volgende:
Verder zou ik zeggen tong80 kom er maar in met een mooie vraag
Belsen is iemand waar je wel van op aan kunt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, die deed dat! Ik heb altijd vertrouwen dat alles goed komt, dus we zien het wel weer een keer.
Dirty Old Town?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk nummer laten The Dropkick Murphy's horen vlak voor hun concerten ?
Warmerquote:
Dat was waarschijnlijk langer geleden, want bloodymary1 heeft tegenwoordig iig gelijkquote:
Mijn fout. Dacht When the kids are united.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk langer geleden, want bloodymary1 heeft tegenwoordig iig gelijk
1378 was de laatste inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ooit iemand hem nog bijwerken....? Is volgens mij al heel lang niet gebeurd. Of is degene die dat normaal doet op vakantie?
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:22 schreef pipster het volgende:
Heel mooi plaatsje voor de stand....
[ afbeelding ]
Stel anders een nieuwe vraag, nu is het allemaal een beetje wazig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn fout. Dacht When the kids are united.
Welke 'Neue Deutsche Welle' band had ook Murphy in de naam?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Stel anders een nieuwe vraag, nu is het allemaal een beetje wazig.
Spider Murphy Gang?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke 'Neue Deutsche Welle' band had ook Murphy in de naam?
Correctquote:
Gang of Four, Gangreen, Bloodhound Gang, Gangstar, Mudgang ?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Noem nog vijf bands die een gang zijn.
Gangreen is eigenlijk geen Gang maar een ziekte, maar vooruit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gang of Four, Gangreen, Bloodhound Gang, Gangstar, Mudgang ?
Helaas, het verkeerde refrein...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:32 schreef pipster het volgende:
Daar heb je gabbertje, gekke rare gabbertje
daar heb je gabbertje met zijn kale kop
daar heb je gabbertje gekke rare gabbertje
op zijn scooter met een gabber achterop
Zoiets...
Nou, - 2 keer gekke dan ook!quote:
Deal, en morgen ipv ochtend dacht ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, - 2 keer gekke dan ook!
Het gaat om de intentie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Strak in mn trainingspak
kijk ns hoe ik hak
lekker uit mn dak
tot in de vroege ochtend
Qua melodie van het refrein zou ik Can't Help Falling In Love van Elvis zeggen, maar daar is ook geen kerstbal aan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk kerstnummer is Tears Don't Lie van Mark'Oh gebaseerd?
Helaas, niet Vreten Op Aardequote:
Bijna!quote:
quote:
Dichterbij huisquote:
Vrouw van Peter Jan rens ?quote:
Ik zou hier nog even wat anders voor proberen te verzinnenquote:
Zo slecht als dit zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Nooit van gehoord. Maar even gegoogled en denk dat ik dat niet zo erg vind.
quote:Now she cries with silent tension
This can't be right
And the downtown special cries along
'Cause I'm leaving tonight
Stand deel 1383:quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef methodmich het volgende:
Espen Lind met When Susannah Cries?
Met een spoiler voor de voortgang, want geen idee wanneer ik weer op het forum kan kijken:quote:are a reggae vocal group from Jamaica which formed as the duo "Ashanti" Roy Johnson (tenor) (b. Roydel Johnson, 1947, Hanover, Jamaica) and Cedric Myton (falsetto) (b. 1947, Saint Catherine Parish, Jamaica), later becoming a trio with the addition of Watty Burnett (baritone) (b.early 1950s, Port Antonio, Jamaica) and have been active on and off from the mid-1970s until the present day. They are best known for their first album, recorded with Lee "Scratch" Perry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door methodmich op 27-08-2017 17:47:49 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Zowaar, ze zijn (is) terug.quote:
Dat was die andere die ik wilde noemen inderdaad en waarvan het debuut ook in mijn kast staat. De verkeerde gegokt.quote:
De Grote Prei's?quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:02 schreef RokStarr het volgende:
Nu we het toch over dialectbands hebben: noem de bekendste dialectband van het Westland. Tipje: ze zijn vernoemd naar een groentesoort
Nu, woon ik toch zo'n beetje naast het Westland.quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:02 schreef RokStarr het volgende:
Nu we het toch over dialectbands hebben: noem de bekendste dialectband van het Westland. Tipje: ze zijn vernoemd naar een groentesoort
Sack?!quote:
Komt trouwens ook niet uit het Westland.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:49 schreef RokStarr het volgende:
Dat is idd een sterke, n00bie!had ik zelf nog niet eens aan gedacht
Kromme vingers ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op, wat zie je nu op die 2e foto
Yes!quote:
Dit is correct. Hij heeft er ook nog 1 die Graham heet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:36 schreef belsen het volgende:
Dan Ed Sheeran, want Justin Bieber heeft een aap.
Wie schreef dit stukje over schattige puppy's?quote:If only I could have a puppy
I'd call myself so very lucky
Just to have some company
To share a cup of tea with me
I'd take my puppy everywhere
La, la, la, la, I wouldn't care
Then we'll stay away from crowds
With signs that said "no dogs allowed"
Kromme Jongens. En ik ben absoluut geen Westlander. Gadver. Stelletje boeren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu, woon ik toch zo'n beetje naast het Westland.
[..]
Sack?!
Stand deel 1383:quote:
Inderdaad, geweldige plaat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:43 schreef belsen het volgende:
Een van de beste reggaebands ooit, vooral inderdaad het debuut.
Stand deel 1383:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef Blogman het volgende:
Onderweg naar werk bedacht ik het me: Wonder (NL) is niet Wonder (Eng), maar Miracle.
Zo makkelijk kan het zijn.quote:
quote:Shamu, the mysterious whale
It's a wonder betekent iets anders dan It's a miracle, maar is wel goed Engels.(en volgens mij ook wat Hans Vermeulen bedoelde)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef Blogman het volgende:
Onderweg naar werk bedacht ik het me: Wonder (NL) is niet Wonder (Eng), maar Miracle.
Tien jaar geleden al onderwerp van discussie:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef Blogman het volgende:
Welke band?quote:Op 20 augustus 2010 maakte de 22-jarige zanger Charles Haddon een eind aan zijn leven op de artiestenparkeerplaats van het Pukkelpop-festival in Kiewit.
Love is all ?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
In de prachtige videoclip speelt een bosmuisje de hoofdrol en komt in een Tarantino-achtige scène terecht.
Dat is toch een kikkertje? En dit is veel nieuwer.quote:
Sorry, ik doe al eeuwen niet meer aan clips...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Nieuwer. Denk aan de clip met het koelbloedige muisje.
Dan zou die ergens de fountain of youth gevonden moeten hebben.quote:
case in point.quote:
quote:Then I learned to play some lead guitar
I was underage in this funky bar
And I stepped outside to smoke myself a "J"
Hij is bekender van zijn avonturen buiten de muziek.quote:
Dan zal het niet Paul Simon zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:04 schreef Blogman het volgende:
[..]
Hij is bekender van zijn avonturen buiten de muziek.
Nee, met deze is ze niet getrouwd geweest.quote:
Ik hoop Lil Kleine, voor zover je van een rapper kan spreken in zijn geval...quote:Op maandag 4 september 2017 21:39 schreef belsen het volgende:
Welke rapper is opgenomen vanwege een epileptische aanval?
Maar hij gaat het overleven...quote:Op maandag 4 september 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop Lil Kleine, voor zover je van een rapper kan spreken in zijn geval...
Het is al laat.quote:Op maandag 4 september 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Haal dat puntje maar weer weg, zie net dat het Lil Wayne is...
En toch is die donkere dame wel kenmerkend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet wel dat het the Darts en Blue Mink niet zijn
Rip Pig and Panic ?quote:
Je denkt de goede kant op...quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Grobbel het volgende:
Op basis van de hint ben ik geneigd te gokken op The Servants, maar ik ken verder geen band met een dergelijke naam.
edit: al schijn ik er wel muziek van te hebben op een of andere verzamelaar van jaren '80 indie.
quote:
Ik vond dit nog best een leuk nummerquote:
quote:Rain Rain
Rain the walls
Face and hands
Blues are a shower rain
Brother's in the hallway
Fighting against the world
I'm practicing voodoo
In the bedroom on you girl
Het nummer staat op hun plaat uit 1990.quote:were a post-punk/cowpunk band from Los Angeles, California that existed from 1979 to 1996. Led by flamboyant singer and guitarist
, they merged the contemporary genre of punk rock with the more traditional genres of rockabilly and country music.
Along with X, the Flesh Eaters and the Blasters, they are cited as a "tribal psychobilly blues" band.
The Cramps ?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:06 schreef Ulx het volgende:
Maar goed.
[..]
Het nummer staat op hun plaat uit 1990.
Right-o.quote:
Dan scoor je geen punten natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:23 schreef cafca het volgende:
Ik ben niet zo van de clips, en in 1990 had ik geen tv.
Die staat op hun eersteling.quote:
Ik heb ze in 1987 tijdens hun (eerste?) afscheidstoernee gezien, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 7 september 2017 18:31 schreef Grobbel het volgende:
The Gun Club bestond in 1990 nog steeds?
Dat is ook de enige die ik van ze bij naam kan noemen...quote:
Het laatste album kwam uit in 1993. Ik zal het antwoord maar even geven dan:quote:Op donderdag 7 september 2017 18:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1987 tijdens hun (eerste?) afscheidstoernee gezien, dus ik denk het niet
quote:Geef je lichaam vreugde
Dat je lichaam je vreugde en goede dingen moet geven
Geef je lichaam vreugde,
Hey
Geef je lichaam vreugde
Dat je lichaam je vreugde en goede dingen geeft
Geef je lichaam vreugde,
Hey
Herman Brood - Rock n Roll Junkiequote:
Yup...Niet al te beste cover..quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:18 schreef Grobbel het volgende:
That's When I Reach for my Revolver?
https://pitchfork.com/news/kelis-shares-her-milkshake-recipe/quote:
quote:Boogers and cum, that's called the Yelper special.
Boogers and cum, say what's that on your pretzel?
Your online critiques are real useful to some,
Now have a good time eating boogers and cum.
Hij lijkt op Jeroen van Koningsbrugge maar geen idee wie het zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke 2 artiesten heb ik hier door elkaar gegooid?
[ afbeelding ]
Nou, 1 heb je er al goedquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij lijkt op Jeroen van Koningsbrugge maar geen idee wie het zijn.
Matt Johnson, maar vooruit, ik vind het al wat dat het zonder hints geraden wordtquote:
Wie zijn dit?quote:are an Australian alternative rock, blues rock band formed in August 1983, with James Baker on drums (ex-Hoodoo Gurus), Spencer P. Jones on guitar (The Johnnys), Tex Perkins on vocals (Dum Dums), Kim Salmon on guitar and Boris Sujdovic on bass guitar (both ex-The Scientists). Except for mainstays, Jones and Perkins, the line-up has changed as the group splintered and reformed several times
Goed zo.quote:
Ik zal mezelf maar wat punten geven.quote:
Dus niet gewoon de Alabama Song van The Doors?quote:Op woensdag 13 september 2017 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Stukje tekst. Wat van wie?
[..]
Er zijn meerdere versies van dit nummer, maar dit specifieke stuk tekst bevat een aanpassing die voor het eerst door de gezochte band is gebruikt.
Die juist wel.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dus niet gewoon de Alabama Song van The Doors?
Gelukkig, ik wilde net zeggen...quote:Op woensdag 13 september 2017 13:34 schreef pipster het volgende:
Oh en als het New Jersey voluit had moeten zijn kan Nebraska ook nog voor de heer Springsteen.
Welk nummer van wie?quote:Take me to another place
Take me to another land
Make me forget all that hurts me
Let me understand your plan
Dat was ook mijn bedoelingquote:Op woensdag 13 september 2017 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, compleet andere weer, ik had er gewoon 25 moeten vragen.
quote:Op woensdag 13 september 2017 14:51 schreef pipster het volgende:
Hint dan maar: Een foto van de TV-serie
The Posies - Ontarioquote:Op woensdag 13 september 2017 14:54 schreef pipster het volgende:
Ha heb er nog ene, De Bee Gees met Massachussets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |