Vond 'm wel lekker aanwezig. Niet altijd in positieve zin, maar hij ging er in ieder geval vol voor. Vond ik toch wel fijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Hendrix mag wel eens minder treuzelen aan bal
Redelijk, maar vooral graafschap speelde naar behoren waardoor PSV niet echt aan leuk voetbal toekwam.quote:
Nog steeds dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Arias in belangstelling van Swansea btw.
Het zou toch wat zijn als ze die ook nog laten vertrekken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Arias in belangstelling van Swansea btw.
Heel matig. Totaal gebrek aan automatismen. Niet gek wanneer je ziet dat de helft bij de de A-selectie meetraint en ze nog maar weinig hebben samengespeeld. De Wijs en Obispo goed. Van Vlerken goede eerste helft. Lammers, Rigo en Gudmundsson vielen tegen. Van Osch heel matig. Rommens niet gezien. Ritzmaier onzichtbaar en Carolina veel te druistig.quote:
Daar moeten echt Gylfi-achtige bedragen voor betaald gaan worden.quote:
Ze hebben het geld nodigquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ze die ook nog laten vertrekken..
Valt wel mee. Om 3 nieuwe verdedigers te halen misschien, dat wel ja.quote:
jep, zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moeten echt Gylfi-achtige bedragen voor betaald gaan worden.
Dat zul je ook krijgen als je de A selectie talenten erbij neemt. Dat zijn geen jongens die zomaar even uit het niets die wedstrijden domineren(zoals Zinchenko vorig jaar wel veelvuldig deed).quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel matig. Totaal gebrek aan automatismen. Niet gek wanneer je ziet dat de helft bij de de A-selectie meetraint en ze nog maar weinig hebben samengespeeld. De Wijs en Obispo goed. Van Vlerken goede eerste helft. Lammers, Rigo en Gudmundsson vielen tegen. Van Osch heel matig. Rommens niet gezien. Ritzmaier onzichtbaar en Carolina veel te druistig.
Romaurio speelde een leuk eerste halfuur maar leek daarna op.
De Graafschap voetbalde overigens alleraardigst. Goed positiespel, inschuivende verdedigers en veelvuldig opkomende backs.
Alsof je van de Wijs zo blij wordt.. Omdat iemand kast en eigen jeugd is betekent nog niet dat je hem een basisplek moet gevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Zet die De Wijs toch een keer in de basis. Kan echt niet slechter zijn dan wat we nu hebben.
Ik heb niet veel redenen nodig om van mening te zijn dat iemand Luckassen of Isimat kan vervangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof je van de Wijs zo blij wordt.. Omdat iemand kast en eigen jeugd is betekent nog niet dat je hem een basisplek moet geven
Jawel hoor. Zet er dan Obispo neer, die is misschien iets minder, maar heeft tenminste potentie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Zet die De Wijs toch een keer in de basis. Kan echt niet slechter zijn dan wat we nu hebben.
Hij is simpelweg gewoon te blankquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb niet veel redenen nodig om van mening te zijn dat iemand Luckassen of Isimat kan vervangen.
Is wel gewoon een slopertje, dat is Isimat toch ook? Daarbij heeft ie nog echt een prima trap in z'n benen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof je van de Wijs zo blij wordt.. Omdat iemand kast en eigen jeugd is betekent nog niet dat je hem een basisplek moet geven
Is die echt zo goed dan? Had daar nog nooit van gehoord, totdat Aad de Mos er vorige week of zo mee kwam. Geloof het graag hoor, maar ik ken De Wijs gewoon beter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zet er dan Obispo neer, die is misschien iets minder, maar heeft tenminste potentie.
Ik chargeer ook wel een beetje. Veel minder dan Isi is het allemaal nou ook weer niet. Maar het is lood om oud ijzer. Ik wil gewoon een PSV-waardige verdediging. Geen Peppi die Kokki komt vervangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Is wel gewoon een slopertje, dat is Isimat toch ook? Daarbij heeft ie nog echt een prima trap in z'n benen.
Touché, ik vind over het algemeen Isi wel een prima mandekker. Alleen jammer dat we ook nog zo'n bal in het spelletje hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik chargeer ook wel een beetje. Veel minder dan Isi is het allemaal nou ook weer niet. Maar het is lood om oud ijzer. Ik wil gewoon een PSV-waardige verdediging. Geen Peppi die Kokki komt vervangen.
volgens Opta was Paal (...) de rijzende ster van Europa dus zit wel goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Is die Douglas zo speciaal dat we er bijna 3/4 weken op wachten? Het is niet dat die positie haast heeft ofzo
Was gewoon al een topic over voordat @aad300 er over begon. Derhalve is Obispo een groot talent. (De Wijs heeft nog geen eigen topic.)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is die echt zo goed dan? Had daar nog nooit van gehoord, totdat Aad de Mos er vorige week of zo mee kwam. Geloof het graag hoor, maar ik ken De Wijs gewoon beter.
Paal, rijzende en ster in één post.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
volgens Opta was Paal (...) de rijzende ster van Europa dus zit wel goed
Kunnen we het even serieus houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paal, rijzende en ster in één post.
De Wijs.... doe normaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:20 schreef ZuidGrens het volgende:
De Wijs die even de 3 punten over de streep trok tegen AZquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Die is niet goed... WIJS!Hahahahaha
Jammer van die wenkbrauwenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
De Wijs heeft wel een super lekkere vriendin.
[ afbeelding ]
Zou er nog bijna voor tekenen, maar helaas..quote:
Ach, hij had vorig jaar best nut af en toe. Zeker niet de slechtste speler in de selectie van PSV.quote:
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ie naar de club waar hij vorig jaar verguist werd. Heerlijk die treffer toen in de Arenaquote:
Dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 06:43 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, hij had vorig jaar best nut af en toe. Zeker niet de slechtste speler in de selectie van PSV.
MILF.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses René.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Die is niet goed... WIJS!Hahahahaha
quote:
Nou, daar heb je gelijk in. Maar ik zou haar niet mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.
Tis niet helemaal mijn type maar mooi is ze wel an sich.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.
Ben jij nou echt zo strontdom, of doe je alleen maar net alsof?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
50 miljoen voor Dolberg
40 voor Sanchez
En 2 voor Moreno
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
50 miljoen voor Dolberg
40 voor Sanchez
En 2 voor Moreno
Speelde we vorig seizoen ook in de EL finale dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
50 miljoen voor Dolberg
40 voor Sanchez
En 2 voor Moreno
Nee want we geven nooit ene kut om Europa League wedstrijden en poulefasesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelde we vorig seizoen ook in de EL finale dan?
Dat niet alleen, hij gaat ook voorbij aan zaken als leeftijd en afspraken die gemaakt zijn met de spelers om ze naar de club te halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelde we vorig seizoen ook in de EL finale dan?
Noujah zegquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij gaat ook voorbij aan zaken als leeftijd en afspraken die gemaakt zijn met de spelers om ze naar de club te halen.
Het is gewoon een verschrikkelijk domme, stemmingmakende kut post. Wat op zich prima in zijn gemiddelde past.
Bolletje is gewoon zwaar achterlijk en heeft dat zelf niet door.
Roep het al jaren maar niemand wil luisterenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee want we geven nooit ene kut om Europa League wedstrijden en poulefases
Dit kan ook anders he.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij gaat ook voorbij aan zaken als leeftijd en afspraken die gemaakt zijn met de spelers om ze naar de club te halen.
Het is gewoon een verschrikkelijk domme, stemmingmakende kut post. Wat op zich prima in zijn gemiddelde past.
Bolletje is gewoon zwaar achterlijk en heeft dat zelf niet door.
Ja, dat kan. Maar ik erger me er al heel lang aan en dan moet dat er een keer uit.quote:
Sooooooooooooooowww!! #Lans4Modquote:
Haha, dit is nog onwaarschijnlijker dan het gerucht destijds dat Overmars en Gordon het met elkaar deden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jaa hoooor... dat waar je bang voor was na het vertrek van Neymar staat te gebeuren... Barca zet alles op onze Stevie Wonder
85 miljoen at least
m.soccernews.nl/news/400715/Bizar_gerucht:_Bar%C3%A7a_richt_pijlen_op_PSV-aanvaller
Afscheren die hap. Uiteindelijk zal zij ook makkelijk te schaken zijn aangezien De Wijs er een beetje uitziet als Dolph Lundgren met down.quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jaa hoooor... dat waar je bang voor was na het vertrek van Neymar staat te gebeuren... Barca zet alles op onze Stevie Wonder
85 miljoen at least
m.soccernews.nl/news/400715/Bizar_gerucht:_Bar%C3%A7a_richt_pijlen_op_PSV-aanvaller
Wat is daar onwaarschijnlijk aan danquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haha, dit is nog onwaarschijnlijker dan het gerucht destijds dat Overmars en Gordon het met elkaar deden.
Neymar is veel beter dan Bergwijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is daar onwaarschijnlijk aan dan
Dat was toch waar?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haha, dit is nog onwaarschijnlijker dan het gerucht destijds dat Overmars en Gordon het met elkaar deden.
Wanbeleid als ze nu Arias nog durven te verkopen. Pas bij 50 miljoen kunnen we wellicht praten. 13 miljoen krijg je over een jaar ook nog wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Volgens Rik die zijn info van Daily Mail heeft gaat Swansea 2 miljoen bieden..
Met Propper zaten ze er ook 11 miljoen naast, dus Arias voor 13 miljoen naar Swansea?
Vraag dat maar aan Dennis Bergwijnkampquote:
Dat gerucht is gewoon waarheid hoor. Overmars is niet vies van mannenliefde.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ajax verkoopt iedereen voor de hoofdprijs en wij doen alles in de uitverkoop. Gezien de huidige markt vind ik 13 miljoen voor Propper ook veelste weinig. Arias moet je absoluut voor 15 miljoen kwijt kunnen aan een premier league club.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Volgens Rik die zijn info van Daily Mail heeft gaat Swansea 2 miljoen bieden..
Met Propper zaten ze er ook 11 miljoen naast, dus Arias voor 13 miljoen naar Swansea?
Totaal niet realistisch die vergelijking met Ajax, wij mogen gewoon blij zijn met bedragen als 10/15quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax verkoopt iedereen voor de hoofdprijs en wij doen alles in de uitverkoop. Gezien de huidige markt vind ik 13 miljoen voor Propper ook veelste weinig. Arias moet je absoluut voor 15 miljoen kwijt kunnen aan een premier league club.
/squote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Totaal niet realistisch die vergelijking met Ajax, wij mogen gewoon blij zijn met bedragen als 10/15
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wanbeleid als ze nu Arias nog durven te verkopen. Pas bij 50 miljoen kunnen we wellicht praten. 13 miljoen krijg je over een jaar ook nog wel.
Oh ok,dan slaat mijn vorige post nergens op. Had hij beter Overnuts kunnen heten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat gerucht is gewoon waarheid hoor. Overmars is niet vies van mannenliefde.
Sicke strik eromheen trouwens. Adios!!quote:
Ik vond dat hij goed inviel zondag, maar zou het niet erg vinden als hij zou vertrekken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:50 schreef Pedroso het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311624
Als dat doorgaat dan kunnen jullie het kampioenschap wel vergeten.
Dat is oneerlijk, hij verwacht natuurlijk geen skills van een speler in een Feyenoord shirt. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.quote:
Beetje als een panna krijgen van Beugelsdijk als hij zo'n oude mannenvermomming aan heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk, hij verwacht natuurlijk geen skills van een speler in een Feyenoord shirt. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.
Hij werd sowieso die hele wedstrijd aan alle kanten er voorbij gelopen natuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk, hij verwacht natuurlijk geen skills van een speler in een Feyenoord shirt. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.
heb je daar een naam bij?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
Bordeaux wil kennelijk 6 miljoen betalen voor de Jong.
http://www.ed.nl/psv/interesse-bordeaux-in-luuk-de-jong~a8fb3da1/
Ik zeg: doen! En dan dat geld volledig investeren in een CV die kan voetballen
Duimen maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)rd-met-bordeaux.html
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:17 schreef Kermit. het volgende:
6 miljoen is toch te weinig, ik zou 10 miljoen genoeg vinden
20 miljoen minimaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:17 schreef Kermit. het volgende:
6 miljoen is toch te weinig, ik zou 10 miljoen genoeg vinden
Yes. Het kan verkeren. Twee seizoenen geleden stonden we op de banken voor hem en Pröpper. En dat was ook nog terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede opruiming wel voor jullie.
Dan zie je maar wat een beroerd seizoen met transferwaardes doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes. Het kan verkeren. Twee seizoenen geleden stonden we op de banken voor hem en Pröpper. En dat was ook nog terecht.
Pröpper viel me vooral tegen vorig seizoen, vond ik wel echt een goede speler in zijn eerste seizoen bij PSV.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes. Het kan verkeren. Twee seizoenen geleden stonden we op de banken voor hem en Pröpper. En dat was ook nog terecht.
We zullen nooit weten wat er na een goed seizoen op ze geboden was. Het zijn beiden toch een beetje slapjanussen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zie je maar wat een beroerd seizoen met transferwaardes doet.
het goede rendement was wel belangrijk voor de titels. Ik had hem wel een afscheid door de voordeur gegund.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper viel me vooral tegen vorig seizoen, vond ik wel echt een goede speler in zijn eerste seizoen bij PSV.
De Jong heb ik nooit veel bijzonders gevonden, maar goed hij had rendement in de Eredivisie. Maar dat had Björn Vleminckx ook.
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Zoet en Arias kunnen ook nog vertrekken..
Wel een leegloop zo, misschien ook wel beter
Zelfs na zo'n dramajaar valt PSV toch wel erg ver terug mochten deze spelers ook nog vertrekken natuurlijk. Met alleen Lozano ga je het ook niet echt redden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.
Ik heb nu al 2 wedstrijden meer dan vorig jaar gezien die het aanglurend waard waren.
Alles om Lozano en Pereiro heen bouwen, onze enige hoop dit jaarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.
Ik heb nu al 2 wedstrijden meer dan vorig jaar gezien die het aanglurend waard waren.
Chaostwitter:paulpostman twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:33:00PSV reageert verbaasd. Heeft nog niks van Bordeaux gehoord en weet ook niets van gesprekken van Luuk de Jong met an… https://t.co/hfU6SqMhCO reageer retweet
Twitter Rik disagrees.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Chaostwitter:paulpostman twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:33:00PSV reageert verbaasd. Heeft nog niks van Bordeaux gehoord en weet ook niets van gesprekken van Luuk de Jong met an… https://t.co/hfU6SqMhCO reageer retweet
Ben ik niet met je eens. Luuk, Jetro en Pröpper hebben vorig jaar echt enorm onder de maat gepresteerd. Het gemis van Guardado en Moreno gaat zwaarder wegen. Maar daar is blijkbaar al op geanticipeerd. Net als het gemis van Arias zwaarder gaat weten maar daar hebben we Brenet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs na zo'n dramajaar valt PSV toch wel erg ver terug mochten deze spelers ook nog vertrekken natuurlijk. Met alleen Lozano ga je het ook niet echt redden.
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het goede rendement was wel belangrijk voor de titels. Ik had hem wel een afscheid door de voordeur gegund.
De Jong knokte altijd wel. Maar in vorm was dat heel nuttig. Uit vorm leek zelfs dat hopeloos.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.
Ik wens Luuk in ieder geval veel succes bij Bordeaux, mocht het doorgaan.
PSG zou geboden hebben op Reina. Eens kijken of de roddels over de interesse van Napoli in Zoet op waarheid berusten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Zoet en Arias kunnen ook nog vertrekken..
Wel een leegloop zo, misschien ook wel beter
Hoe kan Luuk nou meer PSV uitstralen dan Locadia??? Omdat hij blank is ofzo?quote:Op dewoensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.
Ik wens Luuk in ieder geval veel succes bij Bordeaux, mocht het doorgaan.
Nee man gek, dat heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Hopelijk (tevergeefs) grappig bedoeld, anders vind ik het nogal een simpele opmerking van je en dat zou me tegenvallen aangezien ik je posts altijd wel kan waarderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe kan Luuk nou meer PSV uitstralen dan Locadia??? Omdat hij blank is ofzo?
Ik vind Luuk een ongeïnteresseerde dokus. Luuk is misschien wat meer topsporter qua uitstraling, waar DJ Loca toch de schijn van desinteresse heeft. Dat is een cultuurdingetje, maar vooral ook schijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee man gek, dat heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Hopelijk (tevergeefs) grappig bedoeld, anders vind ik het nogal een simpele opmerking van je en dat zou me tegenvallen aangezien ik je posts altijd wel kan waarderen.
Maar ik vind Luuk gewoon een rustige, gemoedelijke jongen die niet al te moeilijk doet. Lekker no-nonsense. Locadia vind ik gewoon een dokus, dat hele voorkomen van hem en dat ongeïnteresseerde gedoe en de wijze waarop die jongen zich presenteert voor de camera. Daar heb ik helemaal niks mee.
En ja, ik weet dat Luuk vroeger geen posters van PSV boven zijn bedje had hangen, maar hopelijk heb ik mijn punt (dat grotendeels gebaseerd is op gevoel) wel duidelijk kunnen maken.
Huhquote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Luuk is wel echt afgezakt, Cocu is daar mede schuldig aan, door totaal geen vertrouwen in spits uit te stralen.
huhquote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Luuk is wel echt afgezakt, Cocu is daar mede schuldig aan, door totaal geen vertrouwen in spits uit te stralen.
Euh? Hij heeft hem vorig jaar juist veel te veel vertrouwen gegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Vooral als Zoet voor je staat, die dat wel kanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh? Hij heeft hem vorig jaar juist veel te veel vertrouwen gegeven.
Hij had hem veel eerder duidelijk moeten maken dat het gewoon echt niet kon wat hij liet zien.
Overigens, Pasveer denkt dat hij bij PSV onder een trainer die zijn meevoetballende kwaliteiten op waarde weet te schatten, meer kans op speeltijd had gehad. Euh.... Meevoetballende kwaliteiten bij Pasveer.
Die kan daar ook geen kloot van.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Vooral als Zoet voor je staat, die dat wel kan
Lekker boeiendquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand een idee waarom de "Netwerken" uit de lucht zijn van oa PSV, Ajax en Feyenoord?
verder dan dit: Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Dat kan helaas even gaan duren.
Kom ik niet.
Ze hebben het licht gezien en doeken de boel op.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand een idee waarom de "Netwerken" uit de lucht zijn van oa PSV, Ajax en Feyenoord?
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Kom ik niet.
Boeiend, daar zitten louter debielen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
Als je daar zit ben je vooral bezig met moedwillig jezelf te beschadigen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
Er staat toch letterlijk waarom ze uit de lucht zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:12 schreef Ciscus het volgende:
Kunnen we Robben niet nog even halen en in spits gooien? Ik vraag me echt af of Locadia het gaat laten zien als Luuk weg is. Hij moet echt een beter aanspeelpunt worden dan tot nu toe.
Als centrumspits ook nogquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.
Ja joh, lekker beetje voorin freewheelen met Steef & Chucky, pannaatje hier, stiftje daar...leuk toch.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.
Ja, daarom is het ook zo jammer dat ze uit de lucht zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, daar zitten louter debielen.
HELD!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Goed verhaal, die meet and greet met Maradona
http://www.ed.nl/psv/dieg(...)gn=socialsharing_web
Goed gifje hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HELD!!!!
[ afbeelding ]
Kenneth Paal.quote:
Misschien als back-up.quote:
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.quote:
Guardado was ook plan B. Dus misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.
Gelukkig heeft Toon dit al in mei zien aankomen.
Nu al naar plan B ja?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.
Dat gaat ook weer 4 weken duren :Squote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Veel beschamender dan 2x verliezen tegen NK Osijek kan niet. Al doet Ajax traditiegetrouw zijn best om PSV weer eens te overtreffen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax alweer 1-0 achter. Lachen gieren brullen om PSV tegen Osijek en dan zelf ook hard falen
Maar dat was dan ook echt voor schut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax alweer 1-0 achter. Lachen gieren brullen om PSV tegen Osijek en dan zelf ook hard falen
Feyenoord is de laatste Nederlandse ploeg die onder deze opzet Champions League speelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
En nu nog mooier. Genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
It's down the road, not across the street.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Tja, echt schandalig wat Ajax en PSV laten zien hebben. Straks gaan we nog meemaken dat de jeugd de Eredivisie links laat liggen en gewoon meteen voor Real of Barcelona wordt. Het is gewoon kut om Nederlander te zijn, ieder jaar die ellende.
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Tja, echt schandalig wat Ajax en PSV laten zien hebben. Straks gaan we nog meemaken dat de jeugd de Eredivisie links laat liggen en gewoon meteen voor Real of Barcelona wordt. Het is gewoon kut om Nederlander te zijn, ieder jaar die ellende.
daar heb je wel gelijk in maar van dat voetbal niveau zitten we nu wel heel ver af in NLquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.
Het is maar voetbal hè. Manmanmanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Goede postquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hè. Manmanman
Uiteindelijk kan je alles in het leven wel zo relativeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hè. Manmanman
Inderdaad. Zo reageren maar zelf wel de hele dag hier over voetbal postenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je alles in het leven wel zo relativeren.
Gaat de komende jaren nog veel erger worden. T gat met de top van Europa. We hebben ook gewoon een kut lichting deze generatie. Er zitten geen Kluiverts of van Nistelrooijs tussen. Bizar dat een land als Belgie dat vergelijkbaar is nu ineens barst van het talent. Misschien moeten we daar eens een kijkje in de keuken nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in maar van dat voetbal niveau zitten we nu wel heel ver af in NL
Je kunt zo invullen wie de volgende ronde halen. Elk jaar weer. Op termijn zullen clubs als Juventus, Barca, Real en PSG hun eigen krakkemikkige competities ook wel in willen ruilen voor een soort van CL-competitie, omdat ze anders niet meer kunnen wedijveren met Britse clubs.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.
Ik vind een BeNe-liga steeds aantrekkelijker klinken. Zie liever PSV - Anderlecht enz ipv Willem II en NAC. Denk dat dat op lange termijn ook de enige mogelijkheid is nog door te groeien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt zo invullen wie de volgende ronde halen. Elk jaar weer. Op termijn zullen clubs als Juventus, Barca, Real en PSG hun eigen krakkemikkige competities ook wel in willen ruilen voor een soort van CL-competitie, omdat ze anders niet meer kunnen wedijveren met Britse clubs.
De CL dat moet je gewoon afschrijven. Kan ook niet als je als Nederlandse club al moeite moet doen om afdankertjes te huren van middenmoters uit grote competities.
Ja. Dat is ook interessanter dan de weleens ter sprake gebrachte Atlantic League. Kopenhagen, Rosenbord, HJK Helsinki, Dundee United, dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind een BeNe-liga steeds aantrekkelijker klinken. Zie liever PSV - Anderlecht enz ipv Willem II en NAC. Denk dat dat op lange termijn ook de enige mogelijkheid is nog door te groeien.
Ik zie er weinig van en er werd altijd wel lacherig over gedaan, maar organiseren kunnen ze daar natuurlijk wel. Teams die niet renderen knikkeren ze er ook gewoon uit. De competitie als geheel gaat voor belangen van individuele teams.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:01 schreef Scarface88 het volgende:
Hier in Amerika werkt het met de MLS ook prima. Canada en de Verenigde Staten gecombineerd. Qua niveau begint het nu al de Eredivisie te ontstijgen.
Laatst the Seattle Sounders en Portland Timbers gezien. Prima pot.
Precies ja. Daarom zal de BeNe-liga er wel nooit komen. Clubs uit het rechterrijtje zullen daar nooit mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie er weinig van en er werd altijd wel lacherig over gedaan, maar organiseren kunnen ze daar natuurlijk wel. Teams die niet renderen knikkeren ze er ook gewoon uit. De competitie als geheel gaat voor belangen van individuele teams.
Dat is in Nederland en België ook wel een beetje het probleem. De voorstemmen van clubs die al jarenlang onderin bungelen op het tweede niveau heb je ook nodig om wat te kunnen veranderen.
IJshockey zie je het ook dat teams zich aansluiten bij sterkere competities. Kroatische en Italiaanse teams in Oostenrijk. Finse, Slowaakse, Letse, Kazachse, Chinese en Wit-Russische teams in de KHL. Tilburg in Duitsland, etc.
Tenzij het al in heel Europa meer gaat gebeuren met het samenvoegen van competities. Want als er een Beneliga komt, gaan die Scandinaviërs ook wel bij elkaar en wat Oostbloklanden en Oostenrijk-Zwitserland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies ja. Daarom zal de BeNe-liga er wel nooit komen. Clubs uit het rechterrijtje zullen daar nooit mee akkoord gaan.
Waarom? De Nederlandse top gaat echt afzakken naar het niveau jupiler league als er niks verandert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nog steeds tegen samenvoegen.
waarom dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nog steeds tegen samenvoegen.
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook interessanter dan de weleens ter sprake gebrachte Atlantic League. Kopenhagen, Rosenbord, HJK Helsinki, Dundee United, dat boeit echt niemand.
België was altijd vragende partij, maaar dat werd door Nederland - behalve PSV volgens mij - altijd afgeschoten. In België was het toen ook een bende. Nu liggen de kaarten iets anders. Competitie-format in België werkt goed, los van de vraag of het "eerlijk" is en er worden relatief betere tv-deals gemaakt. Ook is er vrij stevig gesaneerd door clubs die er een financiële janboel van maken aan te pakken.
Tweede niveau moet je niet naar kijken. Die zijn al afgehaakt. Heeft over het algemeen nog weinig te maken met profvoetbal. Is allemaal local business.
Kijken naar begrotingen en prestaties krijg je dan iets van PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse, AZ, Heerenveen, Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en Utrecht als zekerheidjes. Zet er daar vier bij: FC Groningen, PEC Zwolle, Oostende en Zulte-Waregem of zo. Dan speel je in ieder geval met wat meer weerstand.
Daaronder heb je dan de 8 overige Eredivisieclubs, dat vul je aan met de leefbare clubs uit de Jupiler League en de rest gewoon amateurvoetbal.
Maar ook dan ga je de topclubs in Europa niet meer inhalen natuurlijk.
Gentquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ik
Oh ja, die horen er ook nog bij inderdaad. Dan heb je toch best aardige competitie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ik
En daar mag hij zich ook gewoon beperken tot verdedigen en zijn tegenstander uitschakelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:01 schreef Gutanoth het volgende:
De wijs wordt verhuurd
Bij Lazio zou hij wel tegen betere clubs spelen dan dat hij in de Eredivisie doet.
Psies, ik belast me er wel mee dat z'n vriendin niks te kort komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar mag hij zich ook gewoon beperken tot verdedigen en zijn tegenstander uitschakelen.
Arias kwam van Sporting B .....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Guardado was ook plan B. Dus misschien maar beter ook.
Waar zijn al die 'Jordy de Wijs moet een kans in PSV 1 krijgen' roepers nu.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom? De Nederlandse top gaat echt afzakken naar het niveau jupiler league als er niks verandert.
De Nederlandse eredivisie is een competitie uit Nederland (no shit sherlock). Dus dan houd ik dat ook graag zo.quote:
'helemaal naar Belgiëquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ga niet helemaal naar België afreizen voor competitiewedstrijden
Ben jij wel voor dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'helemaal naar België'
Ik weet niet waar je woont, maar gok ergens in het zuiden? Dan is Heerenveen verder weg als pakweg Waasland-Beveren of Antwerp.
Nee, tuurlijk niet. Maar afstand vind ik een drogreden want het is helemaal niet waar (voor mensen die in het zuiden wonenquote:
Daar moet ik je wel gelijk gevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar afstand vind ik een drogreden want het is helemaal niet waar (voor mensen die in het zuiden wonen).
Niet meer de Nederlandse competitie voelt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk geven![]()
Maar de grootste reden voor mij is dat gewoon niet meer de Nederlandse competitie voelt.
Dat groeit vanzelf wel weer zo. De competitie wordt er alleen maar leuker en sterker op eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk geven![]()
Maar de grootste reden voor mij is dat gewoon niet meer de Nederlandse competitie voelt.
beter iets dan niets maar vrees toch dat het een tikkeltje te laat isquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet meer de Nederlandse competitie voelt....
Verklaar je nader.
Je kunt beter kampioen van Nederland EN Belgie worden, dan alleen van Nederland.
Je krijgt meer leuke en spannende wedstrijden. Een keer naar bijv. Anderlecht lijkt me ook niet verkeerd (mooie stad Brussel).
Daarbij heb je bijna geen clubiconen meer op het veld staan en is elk team een vreemdelingenlegioen. Als je fan bent van een club ben je fan van de stad of fan van het bestuur, eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter iets dan niets maar vrees toch dat het een tikkeltje te laat is
Samen met wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Psies, ik belast me er wel mee dat z'n vriendin niks te kort komt.
Met de Wijs ook niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
Als de Wijs weggaat dan hebben we dus geen LB meer
TOETERTJES
Dat staat als een paal boven water. Paal. Hehehhequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
Als de Wijs weggaat dan hebben we dus geen LB meer
TOETERTJES
Stiekem even gegniffeld om de uitschakeling, daarna vrij snel op ratio overgestapt en geconcludeerd dat het voor het Nederlandse voetbal dramatisch is dat PSV en Ajax geen Europees voetbal spelen dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:27 schreef XL het volgende:
Wat een gedoe met ajax, weet niet of het genot van uitschakeling wel opweegt tegen het feit dat ze nu zich beter op de competitie kunnen richten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan mijn 40 cm. zal ze toch wel genoeg hebben denk ik.
En net zo min een LB als Hendrix.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na Hendrix de enige linksbenige speler die achterin uit de voeten kan
Toetertjes dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En net zo min een LB als Hendrix.
3000 euro schuld jongequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:12 schreef JaafkeEHV het volgende:
Komt d'r nog wa?
Hoe zit het met die braziliaan van HSV etc?
Toon en marcel roepen maar dat er geen geld is, waar is alles heen dan?
Naar het salaris van Moreno en Guardado. Wordt nu rechtgetrokken. Misschien kunnen we grond verkopen aan de gemeente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:12 schreef JaafkeEHV het volgende:
Komt d'r nog wa?
PSV moet elk jaar verkopen volgens mij en dat zal echt niet minder worden als je er in de voorronde van de EL uitvliegt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:12 schreef JaafkeEHV het volgende:
Komt d'r nog wa?
Waar roepen Toon en Marcel dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:12 schreef JaafkeEHV het volgende:
Komt d'r nog wa?
Dat zat ik ook aan te denken. Nog meer knakkers die hun ongefundeerde mening droppen en vervolgens met vileine opmerkingen proberen hun gelijk te halen of tenminste iemand digitaal willen neersabelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:33 schreef Doublepain het volgende:
Krijgen we nu al het Netwerk gespuis?
Cocu zegt wel dat er weinig financiële mogelijkheden zijn om spelers te halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar roepen Toon en Marcel dat?
Ah, mooi, kan al het uitschot weer centraal blijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:44 schreef Ciscus het volgende:
https://psvnetwerk.forum2go.nl/
Voor alle PSV netwerk-gasten: een nieuwe site!![]()
doei
Straks gaan ze er met jouw tegelwijsheid vandoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah, mooi, kan al het uitschot weer centraal blijven
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Straks gaan ze er met jouw tegelwijsheid vandoor
Dat lijkt me gezien de omstandigheden logisch. Maar dat is wel iets anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu zegt wel dat er weinig financiële mogelijkheden zijn om spelers te halen.
Feyenoord heeft het wel beter voor elkaar anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien de omstandigheden logisch. Maar dat is wel iets anders.
Bovendien hebben we buiten een LB ook niks nodig. Selectie is absoluut niet minder dan die van de concurrent.
Feyenoord is dan weer doodsaai om naar te kijken. Oerdegelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het wel beter voor elkaar anders.
Ajax gaat onder Feyenoord en PSV eindigen, dat is lachwekkend.
Dus omdat je ontevreden bent over Locadia, hoop je dat de Jong blijft? Ook al speelt de Jong al tijden als een natte drol. De Jong heeft al zo lang niks laten zien, ik hoop echt dat hij vertrekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:22 schreef TehRocks het volgende:
Ik hoop dat die transfer van de Jong afketst. Locadia zie ik liever vertrekken. Die heeft op geen enkele positie aangetoond dat hij PSV waardig is.
Feyenoord gaat met deze middelmaat het trucje van vorig jaar echt niet herhalen. Je zag vorig jaar al dat ze maar één methode hebben om een wedstrijd te benaderen en dat veel trainers daar al een antwoord op begonnen te vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het wel beter voor elkaar anders.
Ajax gaat onder Feyenoord en PSV eindigen, dat is lachwekkend.
Feyenoord vind ik stabieler dan Ajax en PSV hoor, daar is de verdediging echt heel matig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord gaat met deze middelmaat het trucje van vorig jaar echt niet herhalen. Je zag vorig jaar al dat ze maar één methode hebben om een wedstrijd te benaderen en dat veel trainers daar al een antwoord op begonnen te vinden.
Die eindigen gewoon op plek 3, waar ze thuishoren.
Ben ik wel met je eens. Feyenoord is beter in balans.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord vind ik stabieler dan Ajax en PSV hoor, daar is de verdediging echt heel matig.
Ook omdat ik me niet kan voorstellen dat er een vervanger gehaald zal worden. En een jaar met Locadia/Lammers vind ik enigszins angstaanjagend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus omdat je ontevreden bent over Locadia, hoop je dat de Jong blijft? Ook al speelt de Jong al tijden als een natte drol. De Jong heeft al zo lang niks laten zien, ik hoop echt dat hij vertrekt.
straks rond CL wedstrijden gaan ze veel punten laten liggen. Daar hadden ze vorig jaar geen last van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord vind ik stabieler dan Ajax en PSV hoor, daar is de verdediging echt heel matig.
Zonder de Jong wordt er tot op heden behoorlijk veel gescoord. Heb je hem gemist in de eerste 2 competitiewedstrijden? 6 Miljoen kan goed worden gebruikt voor wat verdedigende versterking.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ook omdat ik me niet kan voorstellen dat er een vervanger gehaald zal worden. En een jaar met Locadia/Lammers vind ik enigszins angstaanjagend.
Er wordt idd lekker gescoord, maar bij geen enkele van de 7 treffers tot nu toe speelt Locadia een rol van betekenis. Ga ze maar terugkijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonder de Jong wordt er tot op heden behoorlijk veel gescoord. Heb je hem gemist in de eerste 2 competitiewedstrijden? 6 Miljoen kan goed worden gebruikt voor wat verdedigende versterking.
2 doelpunten ook in amper een half uur speeltijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:02 schreef TehRocks het volgende:
Laursen wint voor Jong de wedstrijd. Beetje vergeten door zn blessure maar gehaald als megatalent toch?
Waar zeg ik dat Locadia een rol van betekenis had? Ik zeg alleen dat de Jong (toen hij op de bank zat) niet gemist werd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:04 schreef TehRocks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 augustus 2017 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonder de Jong wordt er tot op heden behoorlijk veel gescoord. Heb je hem gemist in de eerste 2 competitiewedstrijden? 6 Miljoen kan goed worden gebruikt voor wat verdedigende versterking.
[quote]
Er wordt idd lekker gescoord, maar bij geen enkele van de 7 treffers tot nu toe speelt Locadia een rol van betekenis. Ga ze maar terugkijken.
Je impliceert het door dat te posten toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Locadia een rol van betekenis had? Ik zeg alleen dat de Jong (toen hij op de bank zat) niet gemist werd.
Uhhh nee, ik geef aan dat met de Jong op de bank, er toch nog voldoende gescoord wordt. Ik zeg nergens of impliceer niet, dat Locadia van belang was bij die treffers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je impliceert het door dat te posten toch?
'Er wordt toch gescoord.' Oke dus dan was het vorig jaar in de tweede helft van het jaar ook prima toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik geef aan dat met de Jong op de bank, er toch nog voldoende gescoord wordt. Ik zeg nergens of impliceer niet, dat Locadia van belang was bij die treffers.
Verschil is alleen dat Locadia slechts 2 wedstrijden in de spits heeft gespeeld dit seizoen. Daarvoor werd hij misbruikt als buitenspeler. Luuk heeft het hele vorige seizoen mogen verkutten in de spits. Niet dat hij alleen verantwoordelijk was voor de faal van afgelopen seizoen. Maar de manier waarop zijn niveau wegzakte was echt verschrikkelijk. Echter bleef hij het vertrouwen van Cocu krijgen. Ik zie Locadia er in 1 seizoen in de spits er wel 10-15 maken. Hoeveel had Luuk er afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
'Er wordt toch gescoord.' Oke dus dan was het vorig jaar in de tweede helft van het jaar ook prima toch?
Nee er werd gescoord maar de Jong deed dat niet en speelde zaad. Locadia doet nu hetzelfde en dan mag het?
Hackquote:
Guardado, Moreno, Propper, Willems... Misschien nog Arias, Zoet en de Jong...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 02:08 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/Cynegeticus/status/901233041456205830
Grote schoonmaak. Prima toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Guardado, Moreno, Propper, Willems... Misschien nog Arias, Zoet en de Jong...
Gaat lekker
Alleen prima als er voor minstens de helft van die spelers een goede vervanger voor terugkomt. De rest kan(moet) worden opgevangen door selectie/jeugd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Prima toch?
Ja heerlijk zo, de helft in de laatste week van de transferperiode weg. Helemaal prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grote schoonmaak. Prima toch?
Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen prima als er voor minstens de helft van die spelers een goede vervanger voor terugkomt. De rest kan(moet) worden opgevangen door selectie/jeugd.
Brands weet al 2 jaar dat willems weg wilt.. is nu weg . en nog heeft hij geen vervanger.
Dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.
En laten we sowieso niet te dramatisch doen. De selectie is prima op orde. Voor Arias is al een vervanger in beeld, de vervanger van Zoet is al in huis en van de Jong wil sowieso niemand dat hij nog één minuut speelt.
Prima in ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.
En laten we sowieso niet te dramatisch doen. De selectie is prima op orde. Voor Arias is al een vervanger in beeld, de vervanger van Zoet is al in huis en van de Jong wil sowieso niemand dat hij nog één minuut speelt.
0-5 inmiddels lees ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:35 schreef BadderHaring het volgende:
-19 bij rust op 0-3 tegen Ajax. Piroe 2x.
Er kwam iemand van de week bij mij informeren, omdat hij iets gehoord had over een nieuwe Romario bij PSV. Iemand die verder de ballen verstand van voetbal heeft en waarvan ik betwijfel of hij überhaupt weet wie Romario is. Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Gefeliciteerd PSV, veel en veel beter dan ons vlaggeschip. Mauro lijkt echt een geweldige speler te gaan worden.
Gefeliciteerd Langequote:
A1 is ook wel een goede lichting. Goede Otten cup gespeeld ook. Deed Rigo ook mee?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Gefeliciteerd PSV, veel en veel beter dan ons vlaggeschip. Mauro lijkt echt een geweldige speler te gaan worden.
Jij ook bink.quote:
Niet eens, piro en mauro uitblinkersquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
A1 is ook wel een goede lichting. Goede Otten cup gespeeld ook. Deed Rigo ook mee?
Hmm. Ook niet bepaald de meest interessante lichting van Ajax volgens mij hè?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet eens, piro en mauro uitblinkers
[ afbeelding ]
'het vlaggenschip' zeggen ze zelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm. Ook niet bepaald de meest interessante lichting van Ajax volgens mij hè?
Opzich wel want vele zijn jeugdaankopen gekomen deze zomer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een eigen jeugdopleiding hadden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich wel want vele zijn jeugdaankopen gekomen deze zomer.
Nee die is alweer om zeep geholpen joh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een eigen jeugdopleiding hadden?
Cruijff draait zich om in zijn zuurstoftank.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die is alweer om zeep geholpen joh.
Het is nu om vriendjes een baantje te geven
En topsport Toon in mei maar doodleuk zeggen dat ze hier al op geanticipeerd hadden en vervangers al klaarstondenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen prima als er voor minstens de helft van die spelers een goede vervanger voor terugkomt. De rest kan(moet) worden opgevangen door selectie/jeugd.
Brands weet al 2 jaar dat willems weg wilt.. is nu weg . en nog heeft hij geen vervanger.
Mooi dat de "fantastische internationaal gerenommeerde Ajax jeugd" vernederd wordt. Weten gelijk weer waar ze staan. Heitinga ook. Wat een arrogante kerel is dat zeg.quote:
maar ZZAZZDBquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi dat de "fantastische internationaal gerenommeerde Ajax jeugd" vernederd wordt. Weten gelijk weer waar ze staan. Heitinga ook. Wat een arrogante kerel is dat zeg.
Niet het ajax topic, maar meest interessante lichting van ajax is de o16, die zetten tot nu toe elke tegenstander met 7 0 weg dit seizoen (waaronder arsenal en USA) terwijl best veel van die oorspronkelijke lichting nu ook o17 zit. Vorig seizoen won die lichting letterlijk elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
bedankt hans.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet het ajax topic, maar meest interessante lichting van ajax is de o16, die zetten tot nu toe elke tegenstander met 7 0 weg dit seizoen (waaronder arsenal en USA) terwijl best veel van die oorspronkelijke lichting nu ook o17 zit. Vorig seizoen won die lichting letterlijk elke wedstrijd.
Dit team 019 is totaal nieuw samengesteld, 5 van die spelers zijn nieuw sinds de zomer en uberhaupt heeft dat hele team nog nooit echt met elkaar gespeeld, verdediging is ook best jong en op bakker na niet getalenteerd, een de ligt had daar bijv nog mogen spelen net als enkele in jong ajax nu. Dat Heitinga, die amper een Cl wedstrijd kan analyseren, daar trainer is helpt natuurlijk ook niet
?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bedankt hans.
Doe dit lekker na de reclame en in het ajax topic.
Piep piep.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bedankt hans.
Doe dit lekker na de reclame en in het ajax topic.
Ah ajax heeft gewonnen zie ik.quote:
Welke rasmongool bepaalt daar om hoog druk te gaan zetten met veel ruimte in de rug TEGEN PSV?!quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:30 schreef tja77 het volgende:
Roda kan er geen kut van, PSV had al 5-0 voor moeten staan.
Met zo'n verdediging voor je, word je als keeper ook onzeker. Wat een kermis zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Lemming22 het volgende:
Makkelijk middagje. Met iets meer druk en scherpte had het al 5-0 kunnen staan. Jurjus ziet er trouwens ook niet geweldig betrouwbaar uit.
Molenaar of hoe heet die eikel?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Welke rasmongool bepaalt daar om hoog druk te gaan zetten met veel ruimte in de rug TEGEN PSV?!
Ik snap dat niet, al die kleine clubjes die naar topclubs gaan om lekker te voetballen. Gooi de boel op slot en ga voor de 0-0 of 1-1 met een gelukkige counter.quote:
Ik ben er niet rouwig om eerlijk gezegd. Al ben ik wel benieuwd wat dit PSV kan tegen een ploeg die de bus parkeert.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, al die kleine clubjes die naar topclubs gaan om lekker te voetballen. Gooi de boel op slot en ga voor de 0-0 of 1-1 met een gelukkige counter.
Nee precies, zorgt wel voor open potjes (dan wel schiettenten).quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om eerlijk gezegd. Al ben ik wel benieuwd wat dit PSV kan tegen een ploeg die de bus parkeert.
Bergwijn is de enige die echt inzet toont en niet zo laks oogt, de rest vindt het wel prima zo lijkt het.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Locadia en Pereiro vandaag koning daarin, Lozano ook. Bergwijn wel prima.
En die wordt eruit gehaald, zo geef je die jongen lekker vertrouwen man.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bergwijn is de enige die echt inzet toont en niet zo laks oogt, de rest vindt het wel prima zo lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |