We zullen nooit weten wat er na een goed seizoen op ze geboden was. Het zijn beiden toch een beetje slapjanussen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zie je maar wat een beroerd seizoen met transferwaardes doet.
het goede rendement was wel belangrijk voor de titels. Ik had hem wel een afscheid door de voordeur gegund.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper viel me vooral tegen vorig seizoen, vond ik wel echt een goede speler in zijn eerste seizoen bij PSV.
De Jong heb ik nooit veel bijzonders gevonden, maar goed hij had rendement in de Eredivisie. Maar dat had Björn Vleminckx ook.
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Zoet en Arias kunnen ook nog vertrekken..
Wel een leegloop zo, misschien ook wel beter
Zelfs na zo'n dramajaar valt PSV toch wel erg ver terug mochten deze spelers ook nog vertrekken natuurlijk. Met alleen Lozano ga je het ook niet echt redden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.
Ik heb nu al 2 wedstrijden meer dan vorig jaar gezien die het aanglurend waard waren.
Alles om Lozano en Pereiro heen bouwen, onze enige hoop dit jaarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Investeren in je jeugd en volgend jaar knallen. Daar is helemaal niets mis mee na zo een aidsjaar als vorig seizoen.
Ik heb nu al 2 wedstrijden meer dan vorig jaar gezien die het aanglurend waard waren.
Chaostwitter:paulpostman twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:33:00PSV reageert verbaasd. Heeft nog niks van Bordeaux gehoord en weet ook niets van gesprekken van Luuk de Jong met an… https://t.co/hfU6SqMhCO reageer retweet
Twitter Rik disagrees.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Chaostwitter:paulpostman twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:33:00PSV reageert verbaasd. Heeft nog niks van Bordeaux gehoord en weet ook niets van gesprekken van Luuk de Jong met an… https://t.co/hfU6SqMhCO reageer retweet
Ben ik niet met je eens. Luuk, Jetro en Pröpper hebben vorig jaar echt enorm onder de maat gepresteerd. Het gemis van Guardado en Moreno gaat zwaarder wegen. Maar daar is blijkbaar al op geanticipeerd. Net als het gemis van Arias zwaarder gaat weten maar daar hebben we Brenet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs na zo'n dramajaar valt PSV toch wel erg ver terug mochten deze spelers ook nog vertrekken natuurlijk. Met alleen Lozano ga je het ook niet echt redden.
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het goede rendement was wel belangrijk voor de titels. Ik had hem wel een afscheid door de voordeur gegund.
De Jong knokte altijd wel. Maar in vorm was dat heel nuttig. Uit vorm leek zelfs dat hopeloos.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.
Ik wens Luuk in ieder geval veel succes bij Bordeaux, mocht het doorgaan.
PSG zou geboden hebben op Reina. Eens kijken of de roddels over de interesse van Napoli in Zoet op waarheid berusten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Zoet en Arias kunnen ook nog vertrekken..
Wel een leegloop zo, misschien ook wel beter
Hoe kan Luuk nou meer PSV uitstralen dan Locadia??? Omdat hij blank is ofzo?quote:Op dewoensdag 23 augustus 2017 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Toch een pijnlijk verhaal geworden. In goede doen gewoon een prima speler voor PSV, niet meer dan dat. In normale doen kan het nét en als het even tegenzit is het gewoon te mager voor PSV. Maar aan de andere kant, 100 keer liever Luuk dan Locadia. Niet alleen om hun voetbalkwaliteiten maar ook omdat Luuk veel meer PSV uitstraalt dan Locadia.
Ik wens Luuk in ieder geval veel succes bij Bordeaux, mocht het doorgaan.
Nee man gek, dat heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Hopelijk (tevergeefs) grappig bedoeld, anders vind ik het nogal een simpele opmerking van je en dat zou me tegenvallen aangezien ik je posts altijd wel kan waarderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe kan Luuk nou meer PSV uitstralen dan Locadia??? Omdat hij blank is ofzo?
Ik vind Luuk een ongeīnteresseerde dokus. Luuk is misschien wat meer topsporter qua uitstraling, waar DJ Loca toch de schijn van desinteresse heeft. Dat is een cultuurdingetje, maar vooral ook schijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee man gek, dat heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Hopelijk (tevergeefs) grappig bedoeld, anders vind ik het nogal een simpele opmerking van je en dat zou me tegenvallen aangezien ik je posts altijd wel kan waarderen.
Maar ik vind Luuk gewoon een rustige, gemoedelijke jongen die niet al te moeilijk doet. Lekker no-nonsense. Locadia vind ik gewoon een dokus, dat hele voorkomen van hem en dat ongeīnteresseerde gedoe en de wijze waarop die jongen zich presenteert voor de camera. Daar heb ik helemaal niks mee.
En ja, ik weet dat Luuk vroeger geen posters van PSV boven zijn bedje had hangen, maar hopelijk heb ik mijn punt (dat grotendeels gebaseerd is op gevoel) wel duidelijk kunnen maken.
Huhquote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Luuk is wel echt afgezakt, Cocu is daar mede schuldig aan, door totaal geen vertrouwen in spits uit te stralen.
huhquote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Luuk is wel echt afgezakt, Cocu is daar mede schuldig aan, door totaal geen vertrouwen in spits uit te stralen.
Euh? Hij heeft hem vorig jaar juist veel te veel vertrouwen gegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Vooral als Zoet voor je staat, die dat wel kanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh? Hij heeft hem vorig jaar juist veel te veel vertrouwen gegeven.
Hij had hem veel eerder duidelijk moeten maken dat het gewoon echt niet kon wat hij liet zien.
Overigens, Pasveer denkt dat hij bij PSV onder een trainer die zijn meevoetballende kwaliteiten op waarde weet te schatten, meer kans op speeltijd had gehad. Euh.... Meevoetballende kwaliteiten bij Pasveer.
Die kan daar ook geen kloot van.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Vooral als Zoet voor je staat, die dat wel kan
Lekker boeiendquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand een idee waarom de "Netwerken" uit de lucht zijn van oa PSV, Ajax en Feyenoord?
verder dan dit: Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Dat kan helaas even gaan duren.
Kom ik niet.
Ze hebben het licht gezien en doeken de boel op.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand een idee waarom de "Netwerken" uit de lucht zijn van oa PSV, Ajax en Feyenoord?
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Kom ik niet.
Boeiend, daar zitten louter debielen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
Als je daar zit ben je vooral bezig met moedwillig jezelf te beschadigen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
Er staat toch letterlijk waarom ze uit de lucht zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:21 schreef lunko1979 het volgende:
Kom ik niet.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:39 schreef KingRadler het volgende:
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:12 schreef Ciscus het volgende:
Kunnen we Robben niet nog even halen en in spits gooien? Ik vraag me echt af of Locadia het gaat laten zien als Luuk weg is. Hij moet echt een beter aanspeelpunt worden dan tot nu toe.
Als centrumspits ook nogquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.
Ja joh, lekker beetje voorin freewheelen met Steef & Chucky, pannaatje hier, stiftje daar...leuk toch.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja Robben wil vast salaris inleveren om tegen Heracles en Willen II te kunnen spelen.
Ja, daarom is het ook zo jammer dat ze uit de lucht zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, daar zitten louter debielen.
HELD!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Goed verhaal, die meet and greet met Maradona
http://www.ed.nl/psv/dieg(...)gn=socialsharing_web
Goed gifje hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HELD!!!!
[ afbeelding ]
Kenneth Paal.quote:
Misschien als back-up.quote:
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.quote:
Guardado was ook plan B. Dus misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.
Gelukkig heeft Toon dit al in mei zien aankomen.
Nu al naar plan B ja?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Topsport Toon schakelt nu naar plan B zei ie vanochtend in een interview nu plan A (Santos) te lang duurt.
Dat gaat ook weer 4 weken duren :Squote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Veel beschamender dan 2x verliezen tegen NK Osijek kan niet. Al doet Ajax traditiegetrouw zijn best om PSV weer eens te overtreffen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax alweer 1-0 achter. Lachen gieren brullen om PSV tegen Osijek en dan zelf ook hard falen
Maar dat was dan ook echt voor schut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax alweer 1-0 achter. Lachen gieren brullen om PSV tegen Osijek en dan zelf ook hard falen
Feyenoord is de laatste Nederlandse ploeg die onder deze opzet Champions League speelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
En nu nog mooier. Genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
It's down the road, not across the street.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Tja, echt schandalig wat Ajax en PSV laten zien hebben. Straks gaan we nog meemaken dat de jeugd de Eredivisie links laat liggen en gewoon meteen voor Real of Barcelona wordt. Het is gewoon kut om Nederlander te zijn, ieder jaar die ellende.
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Tja, echt schandalig wat Ajax en PSV laten zien hebben. Straks gaan we nog meemaken dat de jeugd de Eredivisie links laat liggen en gewoon meteen voor Real of Barcelona wordt. Het is gewoon kut om Nederlander te zijn, ieder jaar die ellende.
daar heb je wel gelijk in maar van dat voetbal niveau zitten we nu wel heel ver af in NLquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.
Het is maar voetbal hč. Manmanmanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Goede postquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hč. Manmanman
Uiteindelijk kan je alles in het leven wel zo relativeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hč. Manmanman
Inderdaad. Zo reageren maar zelf wel de hele dag hier over voetbal postenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je alles in het leven wel zo relativeren.
Gaat de komende jaren nog veel erger worden. T gat met de top van Europa. We hebben ook gewoon een kut lichting deze generatie. Er zitten geen Kluiverts of van Nistelrooijs tussen. Bizar dat een land als Belgie dat vergelijkbaar is nu ineens barst van het talent. Misschien moeten we daar eens een kijkje in de keuken nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in maar van dat voetbal niveau zitten we nu wel heel ver af in NL
Je kunt zo invullen wie de volgende ronde halen. Elk jaar weer. Op termijn zullen clubs als Juventus, Barca, Real en PSG hun eigen krakkemikkige competities ook wel in willen ruilen voor een soort van CL-competitie, omdat ze anders niet meer kunnen wedijveren met Britse clubs.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die hele Champions League is toch geen zak meer aan man. Elk jaar dezelfde clubs. Elk jaar dezelfde wedstrijden. De UEFA wil duidelijk de kleine clubs naaien met de nieuwe CL opzet waarin de grote landen vier tickets hebben. Ik lig er niet meer wakker van. "Champions" League... Het heeft werkelijk niks meer met kampioenen te maken. Het is een lachwekkend tournooi geworden dat alleen maar om geld en merchandising draait. PSV en Ajax passen daar niet tussen. Alleen clubs als Barcelona, Real Madrid enz. Die hebben een wereldwijde aanhang.
Ik vind een BeNe-liga steeds aantrekkelijker klinken. Zie liever PSV - Anderlecht enz ipv Willem II en NAC. Denk dat dat op lange termijn ook de enige mogelijkheid is nog door te groeien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt zo invullen wie de volgende ronde halen. Elk jaar weer. Op termijn zullen clubs als Juventus, Barca, Real en PSG hun eigen krakkemikkige competities ook wel in willen ruilen voor een soort van CL-competitie, omdat ze anders niet meer kunnen wedijveren met Britse clubs.
De CL dat moet je gewoon afschrijven. Kan ook niet als je als Nederlandse club al moeite moet doen om afdankertjes te huren van middenmoters uit grote competities.
Ja. Dat is ook interessanter dan de weleens ter sprake gebrachte Atlantic League. Kopenhagen, Rosenbord, HJK Helsinki, Dundee United, dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind een BeNe-liga steeds aantrekkelijker klinken. Zie liever PSV - Anderlecht enz ipv Willem II en NAC. Denk dat dat op lange termijn ook de enige mogelijkheid is nog door te groeien.
Ik zie er weinig van en er werd altijd wel lacherig over gedaan, maar organiseren kunnen ze daar natuurlijk wel. Teams die niet renderen knikkeren ze er ook gewoon uit. De competitie als geheel gaat voor belangen van individuele teams.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:01 schreef Scarface88 het volgende:
Hier in Amerika werkt het met de MLS ook prima. Canada en de Verenigde Staten gecombineerd. Qua niveau begint het nu al de Eredivisie te ontstijgen.
Laatst the Seattle Sounders en Portland Timbers gezien. Prima pot.
Precies ja. Daarom zal de BeNe-liga er wel nooit komen. Clubs uit het rechterrijtje zullen daar nooit mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie er weinig van en er werd altijd wel lacherig over gedaan, maar organiseren kunnen ze daar natuurlijk wel. Teams die niet renderen knikkeren ze er ook gewoon uit. De competitie als geheel gaat voor belangen van individuele teams.
Dat is in Nederland en België ook wel een beetje het probleem. De voorstemmen van clubs die al jarenlang onderin bungelen op het tweede niveau heb je ook nodig om wat te kunnen veranderen.
IJshockey zie je het ook dat teams zich aansluiten bij sterkere competities. Kroatische en Italiaanse teams in Oostenrijk. Finse, Slowaakse, Letse, Kazachse, Chinese en Wit-Russische teams in de KHL. Tilburg in Duitsland, etc.
Tenzij het al in heel Europa meer gaat gebeuren met het samenvoegen van competities. Want als er een Beneliga komt, gaan die Scandinaviërs ook wel bij elkaar en wat Oostbloklanden en Oostenrijk-Zwitserland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies ja. Daarom zal de BeNe-liga er wel nooit komen. Clubs uit het rechterrijtje zullen daar nooit mee akkoord gaan.
Waarom? De Nederlandse top gaat echt afzakken naar het niveau jupiler league als er niks verandert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nog steeds tegen samenvoegen.
waarom dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nog steeds tegen samenvoegen.
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook interessanter dan de weleens ter sprake gebrachte Atlantic League. Kopenhagen, Rosenbord, HJK Helsinki, Dundee United, dat boeit echt niemand.
België was altijd vragende partij, maaar dat werd door Nederland - behalve PSV volgens mij - altijd afgeschoten. In België was het toen ook een bende. Nu liggen de kaarten iets anders. Competitie-format in België werkt goed, los van de vraag of het "eerlijk" is en er worden relatief betere tv-deals gemaakt. Ook is er vrij stevig gesaneerd door clubs die er een financiële janboel van maken aan te pakken.
Tweede niveau moet je niet naar kijken. Die zijn al afgehaakt. Heeft over het algemeen nog weinig te maken met profvoetbal. Is allemaal local business.
Kijken naar begrotingen en prestaties krijg je dan iets van PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse, AZ, Heerenveen, Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en Utrecht als zekerheidjes. Zet er daar vier bij: FC Groningen, PEC Zwolle, Oostende en Zulte-Waregem of zo. Dan speel je in ieder geval met wat meer weerstand.
Daaronder heb je dan de 8 overige Eredivisieclubs, dat vul je aan met de leefbare clubs uit de Jupiler League en de rest gewoon amateurvoetbal.
Maar ook dan ga je de topclubs in Europa niet meer inhalen natuurlijk.
Gentquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ik
Oh ja, die horen er ook nog bij inderdaad. Dan heb je toch best aardige competitie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De AA Gent supporters gaan niet blij met je zijn denk ik
En daar mag hij zich ook gewoon beperken tot verdedigen en zijn tegenstander uitschakelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:01 schreef Gutanoth het volgende:
De wijs wordt verhuurd
Bij Lazio zou hij wel tegen betere clubs spelen dan dat hij in de Eredivisie doet.
Psies, ik belast me er wel mee dat z'n vriendin niks te kort komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar mag hij zich ook gewoon beperken tot verdedigen en zijn tegenstander uitschakelen.
Arias kwam van Sporting B .....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Guardado was ook plan B. Dus misschien maar beter ook.
Waar zijn al die 'Jordy de Wijs moet een kans in PSV 1 krijgen' roepers nu.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 02:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom? De Nederlandse top gaat echt afzakken naar het niveau jupiler league als er niks verandert.
De Nederlandse eredivisie is een competitie uit Nederland (no shit sherlock). Dus dan houd ik dat ook graag zo.quote:
'helemaal naar Belgiëquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ga niet helemaal naar België afreizen voor competitiewedstrijden
Ben jij wel voor dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'helemaal naar België'
Ik weet niet waar je woont, maar gok ergens in het zuiden? Dan is Heerenveen verder weg als pakweg Waasland-Beveren of Antwerp.
Nee, tuurlijk niet. Maar afstand vind ik een drogreden want het is helemaal niet waar (voor mensen die in het zuiden wonenquote:
Daar moet ik je wel gelijk gevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar afstand vind ik een drogreden want het is helemaal niet waar (voor mensen die in het zuiden wonen).
Niet meer de Nederlandse competitie voelt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk geven![]()
Maar de grootste reden voor mij is dat gewoon niet meer de Nederlandse competitie voelt.
Dat groeit vanzelf wel weer zo. De competitie wordt er alleen maar leuker en sterker op eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk geven![]()
Maar de grootste reden voor mij is dat gewoon niet meer de Nederlandse competitie voelt.
beter iets dan niets maar vrees toch dat het een tikkeltje te laat isquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet meer de Nederlandse competitie voelt....
Verklaar je nader.
Je kunt beter kampioen van Nederland EN Belgie worden, dan alleen van Nederland.
Je krijgt meer leuke en spannende wedstrijden. Een keer naar bijv. Anderlecht lijkt me ook niet verkeerd (mooie stad Brussel).
Daarbij heb je bijna geen clubiconen meer op het veld staan en is elk team een vreemdelingenlegioen. Als je fan bent van een club ben je fan van de stad of fan van het bestuur, eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter iets dan niets maar vrees toch dat het een tikkeltje te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |