volgens Opta was Paal (...) de rijzende ster van Europa dus zit wel goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Is die Douglas zo speciaal dat we er bijna 3/4 weken op wachten? Het is niet dat die positie haast heeft ofzo
Was gewoon al een topic over voordat @aad300 er over begon. Derhalve is Obispo een groot talent. (De Wijs heeft nog geen eigen topic.)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is die echt zo goed dan? Had daar nog nooit van gehoord, totdat Aad de Mos er vorige week of zo mee kwam. Geloof het graag hoor, maar ik ken De Wijs gewoon beter.
Paal, rijzende en ster in één post.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
volgens Opta was Paal (...) de rijzende ster van Europa dus zit wel goed
Kunnen we het even serieus houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paal, rijzende en ster in één post.
De Wijs.... doe normaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Zet die De Wijs toch een keer in de basis. Kan echt niet slechter zijn dan wat we nu hebben.
De Wijs die even de 3 punten over de streep trok tegen AZquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Die is niet goed... WIJS!Hahahahaha
Jammer van die wenkbrauwenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
De Wijs heeft wel een super lekkere vriendin.
[ afbeelding ]
Zou er nog bijna voor tekenen, maar helaas..quote:
Ach, hij had vorig jaar best nut af en toe. Zeker niet de slechtste speler in de selectie van PSV.quote:
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ie naar de club waar hij vorig jaar verguist werd. Heerlijk die treffer toen in de Arenaquote:
Dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 06:43 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, hij had vorig jaar best nut af en toe. Zeker niet de slechtste speler in de selectie van PSV.
MILF.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses René.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Die is niet goed... WIJS!Hahahahaha
quote:
Nou, daar heb je gelijk in. Maar ik zou haar niet mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.
Tis niet helemaal mijn type maar mooi is ze wel an sich.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak maar hier is het Barbie gehalte mij iets te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |