Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen prima als er voor minstens de helft van die spelers een goede vervanger voor terugkomt. De rest kan(moet) worden opgevangen door selectie/jeugd.
Brands weet al 2 jaar dat willems weg wilt.. is nu weg . en nog heeft hij geen vervanger.
Dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.
En laten we sowieso niet te dramatisch doen. De selectie is prima op orde. Voor Arias is al een vervanger in beeld, de vervanger van Zoet is al in huis en van de Jong wil sowieso niemand dat hij nog één minuut speelt.
Prima in ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals PSV zelf aangeeft steken ze alle energie in plan A. Ook als dat wat langer duurt dan men zou willen. Via die weg heeft PSV al vaak goede transfers gedaan en is het aandeel paniekaankopen zeer minimaal.
En laten we sowieso niet te dramatisch doen. De selectie is prima op orde. Voor Arias is al een vervanger in beeld, de vervanger van Zoet is al in huis en van de Jong wil sowieso niemand dat hij nog één minuut speelt.
0-5 inmiddels lees ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:35 schreef BadderHaring het volgende:
-19 bij rust op 0-3 tegen Ajax. Piroe 2x.
Er kwam iemand van de week bij mij informeren, omdat hij iets gehoord had over een nieuwe Romario bij PSV. Iemand die verder de ballen verstand van voetbal heeft en waarvan ik betwijfel of hij überhaupt weet wie Romario is. Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Gefeliciteerd PSV, veel en veel beter dan ons vlaggeschip. Mauro lijkt echt een geweldige speler te gaan worden.
Gefeliciteerd Langequote:
A1 is ook wel een goede lichting. Goede Otten cup gespeeld ook. Deed Rigo ook mee?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:19 schreef skysherrif het volgende:
Gefeliciteerd PSV, veel en veel beter dan ons vlaggeschip. Mauro lijkt echt een geweldige speler te gaan worden.
Jij ook bink.quote:
Niet eens, piro en mauro uitblinkersquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
A1 is ook wel een goede lichting. Goede Otten cup gespeeld ook. Deed Rigo ook mee?
Hmm. Ook niet bepaald de meest interessante lichting van Ajax volgens mij hè?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet eens, piro en mauro uitblinkers
[ afbeelding ]
'het vlaggenschip' zeggen ze zelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm. Ook niet bepaald de meest interessante lichting van Ajax volgens mij hè?
Opzich wel want vele zijn jeugdaankopen gekomen deze zomer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een eigen jeugdopleiding hadden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich wel want vele zijn jeugdaankopen gekomen deze zomer.
Nee die is alweer om zeep geholpen joh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een eigen jeugdopleiding hadden?
Cruijff draait zich om in zijn zuurstoftank.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die is alweer om zeep geholpen joh.
Het is nu om vriendjes een baantje te geven
En topsport Toon in mei maar doodleuk zeggen dat ze hier al op geanticipeerd hadden en vervangers al klaarstondenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen prima als er voor minstens de helft van die spelers een goede vervanger voor terugkomt. De rest kan(moet) worden opgevangen door selectie/jeugd.
Brands weet al 2 jaar dat willems weg wilt.. is nu weg . en nog heeft hij geen vervanger.
Mooi dat de "fantastische internationaal gerenommeerde Ajax jeugd" vernederd wordt. Weten gelijk weer waar ze staan. Heitinga ook. Wat een arrogante kerel is dat zeg.quote:
maar ZZAZZDBquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi dat de "fantastische internationaal gerenommeerde Ajax jeugd" vernederd wordt. Weten gelijk weer waar ze staan. Heitinga ook. Wat een arrogante kerel is dat zeg.
Niet het ajax topic, maar meest interessante lichting van ajax is de o16, die zetten tot nu toe elke tegenstander met 7 0 weg dit seizoen (waaronder arsenal en USA) terwijl best veel van die oorspronkelijke lichting nu ook o17 zit. Vorig seizoen won die lichting letterlijk elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |