abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173356531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 07:56 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Meningen zijn minder waard dan feiten.Ik heb nu eenmaal niks met mevrouw de Breij.
Alternatieve feiten?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:28:52 #103
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173357279
quote:
11s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Alternatieve feiten?
Nee, mijn mening is een feit. Anders gezegd, het is een feit dat ik die mening heb.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_173357673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:28 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Nee, mijn mening is een feit. Anders gezegd, het is een feit dat ik die mening heb.
Dat klopt, maar als je je mening altijd als feit blijft zien zal je nooit die mening kunnen bijstellen. Maar waarschijnlijk wil je dat ook niet.

Ik vind Claudia ook een tenenkrommende doos maar geef het 15 minuten en als ik me dan nog niet groen en geel heb geërgerd blijf ik kijken, anders zap ik weg.
pi_173357751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:28 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

pi_173358046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:58 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het een politiek verhaal wordt. Een verhaal dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking niet blieft. Maar ja, Zomergasten, VPRO ..... het blijven drammers.
VPRO is geen TROS, en kijk vooral niet
pi_173358432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:51 schreef Farenji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
F*ck it, Dude. Let’s go bowling.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 11:49:16 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173358858
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:27:03 #109
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173359736
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je je mening altijd als feit blijft zien zal je nooit die mening kunnen bijstellen. Maar waarschijnlijk wil je dat ook niet.

Ik vind Claudia ook een tenenkrommende doos maar geef het 15 minuten en als ik me dan nog niet groen en geel heb geërgerd blijf ik kijken, anders zap ik weg.
Ik leef tenminste niet in een bubble, ik vorm mijn eigen mening.
pi_173359789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:27 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik leef tenminste niet in een bubble, ik vorm mijn eigen mening.
Als jij buiten je bubbel wil moet je juist kijken ;)
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:33:34 #111
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173359879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Rutte kon er vorig jaar gewoon een anti-islam verhaal vertellen hoor. Het is vooral een uitgekauwde discussie, knappe jongen die mij nog verrast met nieuwe inzichten.

De Breij is natuurlijk wel breed georiënteerd: radio, televisie, theater, muziek. Voor de oudejaarsconference had ze bedacht een verbindend (of wat sommige mensen policor zouden noemen) verhaal te houden, op zich te begrijpen in die situatie, maar bij Zomergasten zou ik dat een gemiste kans vinden.
Rutte had een prima verhaal. Het overgrote deel van de Nederlanders was het volkomen eens met zijn 'pleur-op' uitspraak. Eindelijk een politicus die vecht voor Nederland dat door de Islam en Erdogan-aanhangers wordt bedreigd.

Hoe anders wordt het avondje met mevrouw de Breij: een litanie van een nep-wereldverbeteraar over hoe onrechtvaardig de wereld en Nederland in elkaar steekt en hoe slecht witte, heteromannen zijn. Walgelijke TV die het weldenkende deel der natie 'links' laat liggen.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:34:37 #112
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173359899
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als jij buiten je bubbel wil moet je juist kijken ;)
Ironie is niet je sterkste punt zeker? :)
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:49:37 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173360177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:33 schreef Old_Pal het volgende:

een litanie van een nep-wereldverbeteraar over hoe onrechtvaardig de wereld en Nederland in elkaar steekt en hoe slecht witte, heteromannen zijn. Walgelijke TV die het weldenkende deel der natie 'links' laat liggen.
Je hebt het al gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:30:35 #114
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173362191
quote:
12s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt het al gezien?
Nee, maar mevrouw de Breij heb ik eerder vele malen op TV moeten verdragen. Ik ken haar standpunten, ik weet wat de komende zondagavond gaat brengen: onzinnig gebazel van één van de hogepriesteressen van de linkse kerk.
pi_173362397
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:34 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ironie is niet je sterkste punt zeker? :)
Ik had niet verwacht dat je zo veel zelfspot had nee :D
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:40:09 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173362433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:30 schreef Old_Pal het volgende:

Nee, maar mevrouw de Breij heb ik eerder vele malen op TV moeten verdragen. Ik ken haar standpunten, ik weet wat de komende zondagavond gaat brengen: onzinnig gebazel van één van de hogepriesteressen van de linkse kerk.
Wat een masochist moet jij toch zijn om vele malen naar iemand gekeken te hebben waar je zo'n hekel aan hebt.
Gelukkig heb je nu de juiste beslissing genomen om a.s. zondag niet te kijken en hoef je dus ook niet verder dit topic te vervuilen met jouw feiten die meningen schijnen te zijn, of andersom. ;)

:W
Poef.....gone! ©golfer
pi_173362435
quote:

[..]

Rutte had een prima verhaal. Het overgrote deel van de Nederlanders was het volkomen eens met zijn 'pleur-op' uitspraak. Eindelijk een politicus die vecht voor Nederland dat door de Islam en Erdogan-aanhangers wordt bedreigd.

Hoe anders wordt het avondje met mevrouw de Breij: een litanie van een nep-wereldverbeteraar over hoe onrechtvaardig de wereld en Nederland in elkaar steekt en hoe slecht witte, heteromannen zijn. Walgelijke TV die het weldenkende deel der natie 'links' laat liggen.
Rutte had een dramatisch slecht, oppervlakkig en doorzichtig verhaal, maar de pleur op uitspraak vond ik ook niet zo'n ramp.

De Toppers :') !
pi_173362611
quote:

[..]

Ik vond de uitzending met Rutte tenenkrommend. Had stiekem (tegen beter weten) gehoopt op iets van inhoud of oprechtheid, een blik op de mens achter de politicus, maar zowat de hele uitzending is door rutte gebruikt als verkiezingspot voor de vvd, lekker makkelijk scoren met populistische intikkers waarvan ie hoopte dat het gepeupel ze graag wilde horen. En afgaande op bovenstaande reactie is ie daar nog in geslaagd ook. Onbegrijpelijk dat de vpro hem op dat moment (begin van de verkiezingscampagne) zo'n podium gaf. Maar los daarvan, ook op een ander moment was er waarschijnlijk verdomde weinig waardevols of diepzinnigs uit de mond van die slappe zak hooi gekomen.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:48:02 #119
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173362660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een masochist moet jij toch zijn om vele malen naar iemand gekeken te hebben waar je zo'n hekel aan hebt.
Gelukkig heb je nu de juiste beslissing genomen om a.s. zondag niet te kijken en hoef je dus ook niet verder dit topic te vervuilen met jouw feiten die meningen schijnen te zijn, of andersom. ;)

:W
Zoals ik eerder zei, leef ik niet in een bubble. Ik houd mij op de hoogte van personen die onwelgevallige meningen verkondigen. Daardoor besef ik keer op keer wat een ontzettende naïeve sukkels er in dit land leven. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Old_Pal op 24-08-2017 15:52:14 ]
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:48:07 #120
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173362665
Rutte bij zomergasten was echt een drama, idd. Volstrekt nietszeggend.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173363301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:48 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei, leef ik niet in een bubble. Ik houd mij op de hoogte van meningen van personen die onwelgevallige meningen verkondigen. Daardoor besef ik keer op keer wat een ontzettende naïeve sukkels er in dit land leven. :9
Haha, leuke ironie weer :D
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:13:22 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173363328
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:48 schreef Old_Pal het volgende:

Daardoor besef ik keer op keer wat een ontzettende naïeve sukkels er in dit land leven. :9
Je kijkt vaak in de spiegel? :')
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:46:31 #123
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173364091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:48 schreef EP3 het volgende:
Rutte bij zomergasten was echt een drama, idd. Volstrekt nietszeggend.
Oneens. De uitzending met Glenn Helberg was een verschrikking. Rutte kwam op voor Nederland en onze cultuur. Helberg brandde alles wat Nederlands, wit en niet-homo was, af.
pi_173365806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:30 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

hoezo moeten?
Je kan ook een boek lezen of zo
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:26:37 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173366445
Wat komt er voorbij tijdens Claudia haar avond:

1. Humor staat voorop.
Om Claudia de Breij vast te pinnen op slechts één beroep is haar tekort doen: de Utrechtse schrijft boeken (zoals Neem een geit: Leven voor gevorderden) en columns (voor de VARA Gids), zingt (‘Mag dan ik dan bij jou’) en maakt(e) theater, televisie én radio. Gemene deler in al die vakken is de lach, ondanks de zwaarte van het leven. De alleskunner is ook een allesvreter, ‘een slimme vrouw die met een open blik de wereld bekijkt, die altijd haar eigen opvattingen tegen het licht houdt, die de schoonheid wil delen met anderen’ schrijft publiciste en goede vriendin Nynke de Jong in de VARAgids. Klap op de vuurpijl was haar Oudejaarsconference afgelopen jaar – ze was de allereerste vrouw die zich daaraan mocht wagen (hoe dan!?) en liet gelijk maar even zien hoe je dat moet doen. Resultaat: ruim twee miljoen kijkers en een Poelifinarionominatie (die ze trouwens al eens heeft gewonnen). Hulde.

In VPRO Zomergasten zondag aandacht voor diezelfde conference, het belang van de humor en de grenzen daarvan. Met in het bijzonder aandacht voor het maakproces van South Park – de extreem grove, maar ook extreem maatschappijkritische en extreem populaire Amerikaanse animatieserie. En nee, De Breij, zelfverklaard moraalridder, komt niet naar de studio om die show te veroordelen. Integendeel.

2. Ze wijst de weg op haar moreel kompas.
Dat De Breij geen fan is van Donald Trump zal waarschijnlijk niemand verbazen; dat hij in VPRO Zomergasten aan bod zal komen, is geen kwestie van ‘of’, maar ‘wanneer’ en ‘hoe laat’. Aan de hand van (minstens) twee fragmenten zal de cabaretière ons meenemen langs haar moreel kompas. Aan het ene uiterste Michelle Obama, aan de andere Roger Stone.
Die naam zal niet iedereen bekend voorkomen, maar behoort aan een van de grootste lobbyisten/spindoctors in de geschiedenis van de Amerikaanse politiek. Hij staat ook wel te boek als de ontdekker van Trump en hielp gedurende verschillende ambtstermijnen meer dan één dictator/oliebaron/wapenhandelaar aan een direct lijntje naar het Witte Huis.

3.Ze gaat ons leren houden van Barbara Streisand.
‘Als ik iemand die zoveel zonden tegen de goede smaak heeft begaan wil vergeven, moet ze vóór die tijd wel heel veel goed hebben gedaan,’ schreef Claudia de Breij over Barbara Streisand in een van haar columns in Opzij. En dat heeft ze, volgens de cabaretière. Die ‘dekselse Steisand’ heeft moed, optimisme en een boze vastberadenheid die De Breij naar eigen zeggen ver heeft gebracht. Kortom: een heldin. In VPRO Zomergasten laat ze een mooie medley uit 1963 zien van de jonge Streisand die aan het begin van haar indrukwekkende carrière staat, samen met de gelauwerde Amerikaanse zangeres en actrice Judy Garland.

4. Ze rukt Antonia uit de vergetelheid.
De keuzefilm van Claudia de Breij is Antonia, een dramafilm uit 1995 (geregisseerd door Marleen Gorris) over het leven van vier generaties vrouwen in een Nederlands dorp. Antonia won zowel een Gouden Kalf als een Oscar (!), maar is sindsdien nagenoeg in de vergetelheid geraakt. De uitzending van zondag is zelfs de eerste keer dat de film op televisie te zien zal zijn (!!).
De Breij breekt in VPRO Zomergasten een lans voor Antonia en andere mooie producten van vaderlandse bodem.

5. Je kan niet vaak genoeg Juf Kiet zien.
‘Nederland is ook gewoon een ontzettend gaaf land. En als ik er niet geboren was, was ik ernaartoe gevlucht,’ eindigt de Oudejaarsconference van Claudia de Breij. De Breij vindt dat we best een beetje trots op ons land mogen zijn. Trots is ze ook op Juf Kiet, een bevlogen lerares in het basisonderwijs. In haar klas zitten vooral migrantenkinderen, waarvan sommigen uit oorlogsgebieden komen en flink getraumatiseerd zijn. In de documentaire De kinderen van Juf Kiet zien we haar eindeloos geduldig met de kinderen in de klas omgaan, en zien we haar vooral goed luisteren naar hun verhalen. In de Zomergastenavond van De Breij daarom een pleidooi voor verder kijken dan de groep en meer aandacht voor het individu.

Al-met-al 5 redenen waarom Old_Pal lekker iets anders op z'n zondagavond kan gaan doen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:51:00 #126
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173366901
quote:
3s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:26 schreef golfer het volgende:
Wat komt er voorbij tijdens Claudia haar avond:

Ze wijst de weg op haar moreel kompas.

Lachwekkend. Mevrouw de Breij als lichtend baken voor het vermeende morele verval van Nederland en de gehele rechtse wereld. Godallemachtig wat een gelul wordt dat weer.
pi_173367046
_O-
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2017 @ 21:26:32 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_173372231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:58 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het een politiek verhaal wordt. Een verhaal dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking niet blieft. Maar ja, Zomergasten, VPRO ..... het blijven drammers.
Wie bijvoorbeeld

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173373693
Ach, het zal altijd wel minder saai zijn dan dat apenverhaal.

Ik zie het wel. Soms vind ik haar heel tof en soms een flauwe zeur. Mag ik dan bij jou vind ik vreselijk. Maar soms vind ik haar weer heel grappig.
Maar South Park komt er in, dat is al een plus.
Moest wel lachen om Theo Maassen over haar in zijn laatste show.
We zien het wel. Een mening daarover vorm ik liever achteraf.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 22:11:09 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173373907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef bloodymary1 het volgende:

We zien het wel. Een mening daarover vorm ik liever achteraf.
Je mening, die een feit is, niet eens vooraf vormen? :+
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 22:39:56 #131
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173375333
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie bijvoorbeeld

Velen zijn de revue gepasseerd. Ze zeiken een groot deel van Nederland en onze geschiedenis de godganse dag af. Ze maken ons mooie land en cultuur te schande. Het is allemaal gejank en gezeur.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 22:41:56 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173375422
_O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 augustus 2017 @ 22:42:14 #133
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173375438
quote:
11s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:41 schreef golfer het volgende:
_O-
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:13:07 #134
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_173396277
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik vond de uitzending met Rutte tenenkrommend. Had stiekem (tegen beter weten) gehoopt op iets van inhoud of oprechtheid, een blik op de mens achter de politicus, maar zowat de hele uitzending is door rutte gebruikt als verkiezingspot voor de vvd, lekker makkelijk scoren met populistische intikkers waarvan ie hoopte dat het gepeupel ze graag wilde horen. En afgaande op bovenstaande reactie is ie daar nog in geslaagd ook. Onbegrijpelijk dat de vpro hem op dat moment (begin van de verkiezingscampagne) zo'n podium gaf. Maar los daarvan, ook op een ander moment was er waarschijnlijk verdomde weinig waardevols of diepzinnigs uit de mond van die slappe zak hooi gekomen.
Dan liever een filmpje van de Jessias
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:24:59 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_173396535
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dan liever een filmpje van de Jessias
Van wie :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173397035
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van wie :?

Die snotneus van groen links.
pi_173397217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:46 schreef Old_Pal het volgende:

[..]
Rutte kwam op voor Nederland en onze cultuur.
Hoe kom je daar toch bij.

Rutte komt op voor Big Business en zn VVD vrindjes.
pi_173397247
quote:

[..]

oninteressanter dan Rutte kan het onmogelijk zijn
pi_173397281
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:46 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Helberg brandde alles wat Nederlands, wit en niet-homo was, af.
Ik zag eerder iemand die erg veel van Nederland houdt;

Daar heeft Rutte geen last van
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 05:59:01 #140
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173398917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij.

Rutte komt op voor Big Business en zn VVD vrindjes.
Dan heb je zeker naar een ander programma gekeken.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 06:01:03 #141
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173398919
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:00 schreef riazop het volgende:

[..]

oninteressanter dan Rutte kan het onmogelijk zijn
Oneens. Ik vind een zogenaamd 'progressief' verhaal van een nepwereldverbeteraar als mevrouw de Breij slaapverwekkend.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 06:02:28 #142
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173398920
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:02 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik zag eerder iemand die erg veel van Nederland houdt;

Daar heeft Rutte geen last van
Ik niet. Ik zag een Antilliaanse man die te keer ging tegen blanke Nederlanders en die oneigenlijke argumenten hanteerde. Het was verschrikkelijk slechte TV met een behoorlijke dosis verborgen racisme. Onbegrijpelijk dat dit allemaal mag op een zender dat betaald wordt met belastingmiddelen.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:04:45 #143
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173398985
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 06:02 schreef Old_Pal het volgende:
Ik niet. Ik zag een Antilliaanse man die te keer ging tegen blanke Nederlanders en die oneigenlijke argumenten hanteerde. Het was verschrikkelijk slechte TV met een behoorlijke dosis verborgen racisme. Onbegrijpelijk dat dit allemaal mag op een zender dat betaald wordt met belastingmiddelen.
Zeg verwend stuk vreten, blijf je ons vervelen met je mufzure wittemannentirades, waarvoor ik je in het echt allang de kamer had uitgeschopt, jij en je nare vrienden zoeken maar lekker een bierkelder om verder te praten; of ga je nog gezellig meedoen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173399492
Terugkijkende op dit seizoen, vond ik eigenlijk alleen de uitzending met Rosanne Hertzberger écht interessant. De rest was amper de moeite van het kijken waard.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:26:54 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_173399603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 08:11 schreef hpeopjes het volgende:
Terugkijkende op dit seizoen, vond ik eigenlijk alleen de uitzending met Rosanne Hertzberger écht interessant. De rest was amper de moeite van het kijken waard.
Leg eens uit. Vind het tot dusver een sterk seizoen.

pi_173399749
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 08:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Vind het tot dusver een sterk seizoen.

Ik denk dat het vooral een interessedingetje is. Haar onderwerpen spraken me sowieso het meeste aan. Lekker tegendraads ook. En van Glenn Helberg had ik meer verwacht.

De andere gasten, tsja, alles is al besproken toch? De eerste gast stak er voor mij gewoon met kop en schouders boven uit.
pi_173401165
Ik vond de aflevering met Glenn Helberg juist het meest interessant om naar te kijken. En ik ben gewoon wit. Was een vermakelijke aflevering.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:07:26 #148
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173419989
Netflix gaat mijn avond straks redden. Wie nog meer?
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:41:02 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173420628
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:07 schreef Old_Pal het volgende:
Ik kan geen Nederlandse tv ontvangen hier, maar mijn avond is ook prima zonder Netflix.
Neemt niet weg dat ik graag zomergasten had gekeken trouwens. Overigens vind ik de meest interessante uitzendingen juist die waar het wringt. Tussen gast en interviewer of juist tussen gast en mijn eigen mening. Kan zeer verrijkend werken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173424211
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 08:44 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral een interessedingetje is. Haar onderwerpen spraken me sowieso het meeste aan. Lekker tegendraads ook. En van Glenn Helberg had ik meer verwacht.

De andere gasten, tsja, alles is al besproken toch? De eerste gast stak er voor mij gewoon met kop en schouders boven uit.
Van der Laan was gehypet maar toch erg interessant vond ik.
pi_173424367
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ja, ik overdreef nogal, toen ik schreef dat de andere gasten niet de moeite van het kijken waard waren. Want ik heb toch de hele avond gekeken, zij het niet altijd even geboeid en soms ook wat geërgerd.

Maar de eerste uitzending vond ik persoonlijk wel boven de andere uit steken.
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2017 @ 16:07:38 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_173424686
quote:
Wat ga je kijken ?

Ik kijk uit naar Zomergasten.

Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2017 @ 16:09:39 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_173424718
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de uitzending met Rutte.

pi_173425043
quote:
Laatst Netflix even aangeslingerd, maar ik vond er niks van mijn gading. Ouwe films en Amerikaanse shitseries.
pi_173426471
Ik hoop dat Claudia me gaat verassen. Ik vind haar ook nogal gezapig overkomen, maar wie weet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173426551
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:27 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Laatst Netflix even aangeslingerd, maar ik vond er niks van mijn gading. Ouwe films en Amerikaanse shitseries.
Dat is dan weer onzin. Er staan hele goede series op. Amerikaanse, maar ook Britse, Scandinavische, Belgische, van alles.
pi_173426642
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond de aflevering met Glenn Helberg juist het meest interessant om naar te kijken. En ik ben gewoon wit. Was een vermakelijke aflevering.
Ja, helemaal mee eens Wouke.
pi_173426751
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is dan weer onzin. Er staan hele goede series op. Amerikaanse, maar ook Britse, Scandinavische, Belgische, van alles.
De goede Europese series had ik allemaal al gezien (maar niet op Netflix).
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:48:44 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173426825
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:46 schreef hpeopjes het volgende:

De goede Europese series had ik allemaal gezien (maar niet op Netflix).
Probeer eens een Israëlische serie, zoals Fauda of Bnei Aruba (hostages). Leuk, spannend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_173426991
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Probeer eens een Israëlische serie, zoals Fauda of Bnei Aruba (hostages). Leuk, spannend.
Bedankt voor de tip. Van de week eens even kijken (maar niet vanavond ;) ).
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:09:03 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173429805
Zit er klaar voor. Laat het zo maar beginnen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_173430038
En haar eerste zin ging over schoenen... altijd hetzelfde met vrouwen :o
pi_173430048
Jurken mismatch ;(
pi_173430051
Daar ben ik weer!

Ik verwacht iig iets over Utrecht, vluchtelingen en Herman van Veen
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:19:19 #165
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_173430055
Janine heeft haar nachtjapon aangetrokken.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_173430065
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar ben ik weer!

Ik verwacht iig iets over Utrecht, vluchtelingen en Herman van Veen
Spitter spatter spater.
pi_173430085
Saarloos?
pi_173430086
Koekje erbij?
pi_173430113
Zo als eerste indruk lijkt er niet echt een klik tussen Claudia en Janine, maar dat is misschien wat voorbarig. :P
Koel en donker bewaren
pi_173430126
Present
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173430141
Ugh, ik ben hormonaal, dus dat zal wel janken worden. /wijf
Koel en donker bewaren
pi_173430151
Godsamme, knutterigheid. Hier was ik wel bang voor, straks,nog Barbara streishand, duik dan gvd gelijk die kist in.
pi_173430155
Kut ze zijn al begonnen. :{
#superniger2020
pi_173430169
We beginnen met ultieme multiculti gutmensch feelgood.
pi_173430180
Hier krijg ik een koningsdag gevoel bij.
Lekker gezellig met elkaar. w/
#superniger2020
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:24:54 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173430187
Wat een leuk fragment, met die truien. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:25:26 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173430203
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:24 schreef superniger het volgende:

Lekker gezellig met elkaar. w/
Happy together heet het nummer ook dat gespeeld werd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_173430258
Ik heb FOK! als podium.
#superniger2020
pi_173430276
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:24 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk fragment, met die truien. ^O^
Oh kom op. Dit is toch van een dodelijke saaiheid.
pi_173430361
Roger Stone is - hoe verwerpelijk ook - een briljant strateeg. Wist Reagan al eens met een truc de overwinning te bezorgen,
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:31:17 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173430381
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:27 schreef truthortruth het volgende:

Oh kom op. Dit is toch van een dodelijke saaiheid.
Wat vond jij er precies allemaal saai aan?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 20:31:55 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173430399
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roger Stone is - hoe verwerpelijk ook - een briljant strateeg. Wist Reagan al eens met een truc de overwinning te bezorgen,
Klopt. Alleen winst interesseert hem, hoe die er komt maakt hem niet uit.

Deze week wel een walgelijke tweet van hem:

RogerJStoneJr twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 19:02:06 Karma about to get you, @SenJohnMcCain and you will burn in hell for all eternity https://t.co/C2LcqEFbz9 reageer retweet
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173430405
Shillary met haar woman card. :')
#superniger2020
pi_173430428
Tegelijkertijd in Sinterklaas geloven en films over Nixon kijken, apart.
pi_173430438
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Klopt. Alleen winst interesseert hem, hoe die er komt maakt hem niet uit.

Deze week wel een walgelijke tweet van hem:

RogerJStoneJr twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 19:02:06 Karma about to get you, @SenJohnMcCain and you will burn in hell for all eternity https://t.co/C2LcqEFbz9 reageer retweet
Man man man. Wat een mongool.
pi_173430442
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vond jij er precies allemaal saai aan?
Alles, de kneuterigheid , het kleine denken, de tamheid.Claudia noemt het 'iets doen', maar ik zie een enorme passiviteit. Ze doen wel iets, maar zonder risico, zonder durf, zonder uitdaging.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:34:39 #187
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_173430470
Stone lijkt een beetje op Glimmerveen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_173430480
Je hebt enge mensen en enge mensen :D
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:36:36 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173430524
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:34 schreef truthortruth het volgende:
Je hebt enge mensen en enge mensen :D
En hele enge mensen. En dit is er eentje. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_173430578
ik vind het tot nu toe totaal niet boeiend.. :'(
pi_173430600
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:38 schreef TheInnocent het volgende:
ik vind het tot nu toe totaal niet boeiend.. :'(
Ach, zulke creeps zijn altijd wel boeiend.
pi_173430621
Niet immoreel :')
pi_173430639
Don't hate the player. Hate the game. _O_
#superniger2020
pi_173430641
We komen straks op Trump.
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 20:43:49 #195
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173430723
Die uitspraak over de duivel komt uit The Usual Suspects.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173430736
Elk leugentje heeft wel een kern van...
pi_173430741
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ach, zulke creeps zijn altijd wel boeiend.
Ze is geen politiek expert, waarom moet ze dan hier met dit fragment komen..
pi_173430776
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef Mike het volgende:
Die uitspraak over de duivel komt uit The Usual Suspects.
Yup ze is in de war met: "Vanity, definitely my favorite sin"
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:45:50 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173430780
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

Dat mogen experts alleen?
Ze mag geen mening over politiek hebben?
Poef.....gone! ©golfer
pi_173430802
The power of accurate observation is often called cynicism by those who have not got it.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 20:46:47 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173430815
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als je expert moet zijn voor je een fragment mag laten zien, blijft er weinig meer te kiezen over.
pi_173430818
Ik vind het ook een matige start, maar dit was te verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')